Sympatiaaa evankelista- pastori Kesitakselle

ahola-

Olen havainnut, että olet tietyllä tavalla varovaisen "kritiikin kohteena" - lähinnä objektiivisesti arvioidun tyhmyytesi ja lääketieteellisesti arvioidun kirjoitustaidottomuutesi takia.
Voitko lyhyesti ja vapaasti kirjoittaen kirjoittaa vastuksen siihen miltä sinusta itsestä tuntuu lukea näitä arvioita Sinusta? Punottavatko korvat, tai kuten eräs palsta-aktiivi saattaa kirjoittaa; tekeekö mieli tehdä "voltti"?

esim. nämä arviot:
Eikö se ole joku helluntailainen tai muu vastaava pastori? Kirjoittaa paljon "lasten nainnista". Käyttää nimenomaan pervoilevasti sanavalintaa "lasten naiminen".
Pervo pastori kerrassaan, törkeä ja röyhkeä.
Vankilakamaa.

Kiitos vastuksestasi!

11

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahola-

      Lisäksi meitä aktiiveja on muitakin. Esim. tässä aktiivin kopioimia - Sinun uskontosi hedelminä syntyneitä, repliikkejä kilpailevasta uskonlahkosta. Osa aktiivimmisista palstalaisista pitää näitä moninaisia kuvaelmia mahdollisen varovaisen kriittisesti jopa rikollisina myös sisällön osalta.
      Miltä sinusta tuntuu, Kesitas, kun näitä hedelmiesi tuotoksi arvioidaan kriittisellä sävyllä ja sinua on verrattu jopa siimahäntäiseen vihtahousuunkin? Tarkoittanee ilkosillaan olon mahdollisuuteen hieronnassasi?
      Voitko kuvailla tuntojasi?
      Oletko viimekädessä ylpeä hedelmistäsi, osaathan arabiaakin ja Raamatun oikolukien ulkoa?



      Kesitas 24.11.2015 17:38
      Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.

      Kesitas 10.3.2016 6:44
      Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.

      Kesitas 27.9.2014 10:31
      "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
      "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
      "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
      Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
      Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia

      Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
      ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
      Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

      Kesitas 23.10.2014 19:15
      Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa

      Kesitas 13.1.2015 23:14
      Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
      Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.

      Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

      Kesitas 3.7.2015 15:10
      Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.

      Kesitas 14.7.2015 20:22
      Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut..

    • siunsuin

      Vastaus tulee, hetko muutaman voltin jälkeen...

      suin.kes.

      • amberlalaistama

        Jäikö voltti päälle, huhuu hihui??


      • kuoronjohtaja.hellusalem
        amberlalaistama kirjoitti:

        Jäikö voltti päälle, huhuu hihui??

        Tähänkö viittaat?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14432583/sympatiaaa-evankelista--pastori-kesitakselle


    • Älkää_nyt

      syyttä suotta halventako Jussia älkääkä tuota toista palstaelukkaakaan Kalevia. Jussilla on tietysti pimeitäkin puolia. Kenessäpä meistä ei olisi. Kuitenkin JUssi on ansioitunut kunnallispolitiikassa. Antakaamme hänen itsensä kertoa:
      ---
      "Olen aktiivipositiivinen kunnallisvaikuttelija, jolla on syväluotaimellinen ja suinuiksellinen vaikutus Kempeleen kunnallselämässä. Tärkein vaikutuskanavani ovat henkilökohtaiset keskustelut äänestäjien kanssa kylänraitilla. Vähemmän käytän puheenvuoroja kunnanvaltuustossa.

      Kerran minä pyysin puheenvuoron. Asian otsikkkona oli "Jumalan valtakunnan ja laittomasti maahantunkeutuneiden nuorten muslimimiesten integraatio Kempeleessä". Ajattelin kysyä, mitä tämä sana "integraatio" tarkoittaa.

      Melkein minun vieressä valtuustosalissa istuu Kempeleen kunnanvaltuutettu, pääministeri Juha Sipilä. En minä Sipilää paljonkaan arvosta, mutta myönnän, että hän on saattanut oppia jotakin Helsingissä. Kun Sipilä näki, että minä huulillani makustelin sanaa "integraatio", hän siirtyi aivan minun viereeni ja sopotti korvaani, että integraatio Kempeleen uuden jätevedenpuhdistamon biokemiallinen puhdistusmenetelmä, jolla niin muslimipaskat kuin vl-PASKATKIN vatkataan yhdeksi ainoaksi viherrakennusaineeksi ilman, että tästä aiheutuisi uskonnollisia tai muitakaan selkkauksia.

      Ja näytti Sipilä minulle tämän kuvan:

      http://i1.wp.com/asialehti.net/wp-content/uploads/2016/02/10400563_10153905840434836_1185883306439557322_n.jpg?zoom=1.5&resize=346,230

      Sipilällä oli tästä värikuvaversio, kooltaan 30x40 cm. Tunnistin heti valheveljeni ja Jumalan valtakunnan ylivertaisen pilkkaajan melperin. Kuvassa paska on juuri tulollaan. Melperin paska tuossa värikuvassa oli punaruskea, koska melperi on saanut pahat vuotavat peräpukamat istuttuaan jo 12 vuotta tietokoneen ääressä pilkkaamassa Jumalaa. Sipilä osoirtti kuvaa sormellaan kuvan yksityiskohtia ja selitti, että kunhan paska olisi muljahtanut ulos, se huljautettaisiin integroitavaksi jätevedenpuhdistamolle.

      Silloin juuri puheenjohtaja tarjosi minulle puheenvuoroa. Mitä olisin sanonut kun integraation salatkin olivat juuri selvinneet? Nousin ryhdikkäänkä ylös. Tälla kerralla en ollut ilkosillani. Sipilä sopotti korvaani, että jos minulla ei ole mitään sanottavaa, niin virnistäisin edes niin kuin tässä kuvassa:

      http://www.funckr.com/genimg.aspx?fn=getthefuckawayfr_1565.jpg&t=p&wp=5

      Minä virnistin, ja kaikki hörähtivät hyväntuulisesti. Yleisö jopa taputti, mutta silloin puheenjohtaja äityi hakkaamaan nuijallaan pöytää niin että pelkäsin nuijan varren katkeavan. Puheenjohtaja tiedusteli ystävällisesti, olisiko minulla - Jussilla - annettavana Kempeleen kehittämiseksi muuta kuin tämä veret seisahduttava virnistys. Myönsin, että minullahan oli. Tempaisin melperin kuvan Sipilältä ja ehdotin, että se naulattaisiin valuustosalin puhujapöntän etuseinään ja siihen viereen kultakirjaimin kirjoitettaisiin melperin viisikohtainen valheoppilista. Kempeleen valtuuston Jumalan lapset innokkaasti ja yksimielisesti kannattivat ehdotustani, koska he pohjimmiltaan ovat varsin luonnikasta ja vitsikästä porukkaa, vaikka uskovatkin saatanallisiin raamatunvastaisiin valheoppeihin. "
      ---

    • Tuossa_toisessa

      ketjussa, jossa mellun mulkun pituudeksi on päätetty 1,89 cm, Kesii on kuitenkin saanut upottautumishoitoa Tornion suviseuroissa. Upottautumisaltaan hoitrajana oli tämä tyttö taikka joku erehdyttävästi samannäköinen:

      http://www.suomi24.fi/profiili/titi.arosara

      En tiedä, onko Kesii homo, mutta mellu ainakin on. Mellu oli valittanut Keijo Nissilällekin, että kaikki epäuskoiset pelotellaan pois suviseuroista kun upottautumisaltaan hoitajaksi laitetaan tuollainen naaraskuvatus.

      Me Jumalan valtakunnassa olemme eri mieltä, sillä meillä ymmärretään naiskauneudenkin päälle.

    • onko_lupa

      Älkää laittako kenenkään profiilikuvia tällaisiin asiayhteyksiin ja yleensäkään, ellei siihen ole ko. henkilön lupaa. Yleensäkin tämänkaltaiset ketjut ovat roskapostitusta.

      • Naurattaa.Ihansivusta

        Voi sua höperöä :)))))

        profiilikuvia :)))))))))


      • Tuonnäköinen

        tyyppi on ihan helppo tunnstaa kun se tallustelee vastaan siviseurakentällä.

        Se tallustelikin. Mutta ei se ollut yksin, vaan tohtori Keijo Nissilän seurassa. Ne ovat molemmat aika pienikokoisia miehiä. Ensin minä luulinkin, että siinä olivat pikkuproheetat Arvo Perälä ja Lauri Taskila, mutta sitten muistin, että nämä puhuvaiset veljethän ovat jo muuttaneet Taivaan Kotiin eivätkä varmaan ole nousseet kuolleista edes osallistuakseen suviseuroihin.

        Ja kun minä sitten tarkemmin katsoin, niin hoksasin, että Kalevi ja Keijohan ne siinä.


    • Näkiä

      Ihana helluntainen Sika. Kuvassa.

    • enoehellunTane

      Avaushan on pelkkää ironiaa.

      Kes.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe