Toyota, luotetuin ja ympäristömaineeltaan paras

Ainavaanparas

oyota valittiin Suomen luotetuimmaksi automerkiksi jo yhdennentoista kerran. Menestys ei jäänyt tähän. Toyotalla on suomalaisten mielestä myös paras maine ympäristöasioista huolehtimisen suhteen.

Linkki vuodelta 2014:

http://www.mynewsdesk.com/fi/toyota/pressreleases/suomen-luotetuimmalla-automerkillae-toyotalla-on-myoes-paras-ympaeristoemaine-1063560

25

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malli2000Corolla

      Tämä on pysynyt samana jo kauan. Laatua on.

      • kierroksetKohoaa

        Ja kun kysyt asiasta tojotadiisselin omistajalta niin näet kuinka ihminen riemastuu.


    • Ajanvainparhaalla

      Siihen on helppo yhtyä .... kirjoittaa 20 vuoden moitteettoman Toyota kokemuksen omaava laatuautoilija.

      • kylläYllättävää

        Sua on sitten ajettu Tojotana?


      • uskotaan.uskotaan

        Useimmat Tojokuskit muistavatkin ne 20 vuotta vanhat asiat paremmin kuin eiliset.


    • missäLaatuPiilee

      Ruostumista ei tuossa vanhassa tilastossa oteta huomioon, sillä sehän ei ole vika, ainakaan Teron mielestä.

      • Koppimopo

        Toyotan tapainen "paperiauto" ruostuu romuksi muutamassa vuodessa jos sitä ei suojata kunnolla jo ostettaessa.
        Edellisssä, eikä tässä uudemmassakaan, ei ollut tedastuoreena suojausta käytännössä laisinkaan.
        Joten kaupasta suoraan suojattavaksi: V. 2005 ostettu Aygo oli myytäessä ruosteeton, ajettukin 310 000km.
        Tekniikka todellakin estää, pellit heikommin.


    • ainoojotaluen

      "Toyota, luotetuin ja ympäristömaineeltaan paras "

      Näin tietää asiakaslehti.

      • rehellistä.laatua

        AotoBild ei ole asiakaslehti ja senkin tutkimustulosten perusteella Toyota on useimmin joutunut tyytymään ykköstilaan kuin mikään muu merkki laadun ja luotettavuuden arvioinneissa. VW ei tietääkseni ole saavuttanut ko. lehden järjestämässä mittauksessa vielä ainuttakaan kärkipaikkaa, Toiseksi viimeinen sija tosin irtosi tuoreimmassa mittelössä ennen Fiatia.


      • saa.sitä.satuilla

        Eihän tuo kerro, että Tojo olisi luotettava ja kestävä tai mitenkään pienipäästöinen. Kyllä ainakin vapari-Tojot kuluttavat polttoainetta nykyisiä pikkuturboja enemmän.


      • Luetunymmärtäminen

        Jos on laatu ja luotettavuustutkimuksen ykkösmerkki ja sähkö ja polttokennotekniikan uranuurtaja ja sinusta vaan joku "pikkuturbo" on kehityksen huippu, laadukas ja luotettava pelastamaan maailmaa liikennesaasteilta! Ja 40-kertaisesti pöllyttävät dieselit vielä kruunaa kaiken.


      • saa.sitä.satuilla
        Luetunymmärtäminen kirjoitti:

        Jos on laatu ja luotettavuustutkimuksen ykkösmerkki ja sähkö ja polttokennotekniikan uranuurtaja ja sinusta vaan joku "pikkuturbo" on kehityksen huippu, laadukas ja luotettava pelastamaan maailmaa liikennesaasteilta! Ja 40-kertaisesti pöllyttävät dieselit vielä kruunaa kaiken.

        Vetypommi-polttokennoautosta ei tule harvaan asutun maan autoa ikinä eikä kyllä muutenkaan. Onkos Tojolla ihan sähköautojakin?


      • hjghjgghjg67
        rehellistä.laatua kirjoitti:

        AotoBild ei ole asiakaslehti ja senkin tutkimustulosten perusteella Toyota on useimmin joutunut tyytymään ykköstilaan kuin mikään muu merkki laadun ja luotettavuuden arvioinneissa. VW ei tietääkseni ole saavuttanut ko. lehden järjestämässä mittauksessa vielä ainuttakaan kärkipaikkaa, Toiseksi viimeinen sija tosin irtosi tuoreimmassa mittelössä ennen Fiatia.

        Eikös täällä just haukuttu Aotobildiä kun Tojo ei pärjänny sen testissä, nyt se on Tojo kuskin mielestä taas laatulehti kun kirjoittaa Tojosta jotain positiivista.


      • näin.se.menee
        hjghjgghjg67 kirjoitti:

        Eikös täällä just haukuttu Aotobildiä kun Tojo ei pärjänny sen testissä, nyt se on Tojo kuskin mielestä taas laatulehti kun kirjoittaa Tojosta jotain positiivista.

        Isoja ongelmiako luetun ymmärtämisessä? AutoBild ei ole asiakaslehti, etkö ymmärtänyt?


    • sävysävyynruskee

      "Toyota, luotetuin ja ympäristömaineeltaan paras"

      Navettojen taa kun kattoo niin näkyy kuinka hyvin Tojo kierrättyy lantatunkion sekaan

    • HyvinMeneeToyotalla

      Toyotat ovat tilastojen mukaan varsin kestäviä autoja. 80 prosenttia Toyotista on tien päällä vielä 20 vuoden kuluttua valmistuksestaan.

      • tietolähde

    • atoyoT

      Takuu
      Onnistuminen
      Ykkönen
      Onnelinen omistaja
      Talvilämmin
      Ainavarma

    • taasPäsähti
      • atoyoT

        Lukisit ensin ja kuuluttaisit sitten.

        Takatan turvatyynyjen täyttäjiä ja ponneaineena käytettyä ammoniumnitraattia kuljettanut kuorma-auto räjähti Texasissa viikko sitten maanantaina. Räjähdyksen seurauksena yksi ihminen kuoli ja neljä loukkaantui.


      • vai_saako_jännätä
        atoyoT kirjoitti:

        Lukisit ensin ja kuuluttaisit sitten.

        Takatan turvatyynyjen täyttäjiä ja ponneaineena käytettyä ammoniumnitraattia kuljettanut kuorma-auto räjähti Texasissa viikko sitten maanantaina. Räjähdyksen seurauksena yksi ihminen kuoli ja neljä loukkaantui.

        Niinhän siinä viestissä luki, että kuljetuksen aikana.

        Mutta missä noita tyynytyyppejä on, siellä näkyy miestä kylmenöövän.

        Että onko tojoihin jo vaihdettu luotettavampaa tavaraa? Se oli se kysymys!


    • atoyoT
    • Fillarikinparempi

      PSA:n molemmat merkit valittiin kuitenkin ympäristöystävällisimmiksi. Ne vaan kuluttaa merkkeinä vähiten. Lisäksi Renault heti perässä.

      LIsäksi, ruosteenestokäsittely on ranskiksissa ylivertaisesti parempi kuin herkästi ruostuvissa itäauotissa.

      Jos ranskis ei kelpaa ja haluaa satsata autoiluun enemmän, niin kaikki saksalaismerkit ovat luotettavampia kuin Toyota, ehkä Volkkariryhmän merkkejä lukuunottamatta. MIkset kalliin mutta kehnon tojon sijasta ostaisi käytettyä Mersua tai Bemaria tai uutta Opelia, kaikilla on edessään paljon enemmän ja huolettomampia kilometrejä kuin itäautoilla. Jopa Dacia on parempi.

      Itäautojen taso on laskenut kuin lehmän häntä sen jälkeen kun neukut lakkasi valmistasta pomminvarmaa Ladaa. Hyundai pääsee edes lähelle ja on paljon mukavampi kuin Lada, mutta tohjo - ei ikinä. kurja ohutpeltinen, töyssyissä horjahteleva, pintakova lavetti jossa on ponneton, iloton ja janoinen moottori.

      • kutuapurkissa

        Kori on kyllä ranskalaisissa aivan hyvällätasolla ollut jo pitkään, mitänyt hiukan epäkäytännöllitä muotoilua sisältävä. Mutta varaosien saanti jopa merkkiliikkeistä loppuu jo 10v jälkeen (4 ranskalaista omistanut)
        Huoltoon ei panosteta eikä asiakaspalveluun. Ylihinnoiteltua osaamattomuutta on kyllä tarjolla.
        Mikäli ne sähköpuolen suunnitteliat ovat niitä "sammakon syöjiä" niin ei ihme että niitä sinne toteutukseenkin välillä hyppää.
        Etanan syöjät puolestaan kunnostautuvat palvelunopeudessa...
        Niinhän sitä sanotaan että ihminen on sitä mitä hän syö, ei olisi uskonut, että se vaikuttaa tekniseen toteutukseen, mutta ranskalainenkeittiö ilmeisesti on onnistunut keittämään sopan täälläkin.


    • Peräkylän_Arska

      Toyota on kokonaisuutena erittäin ympäristöystävällinen auto, ei sitä muuten ykkössijaa saataisikaan. Tietysti joissakin yksittäisissä asioissa jokin muukin merkki esittää parempia lukuja, mutta kokonaisuus ratkaisee tässäkin.
      Ja muutenkin Toyota on kuuluisa siitä, että valmistaja tähtää aina parhaimman kokonaispaketin aikaansaamiseen eikä sorru jonkun yksittäisen ominaisuuden ylikorostamiseen muiden kustannuksella. Niinpä Toyotissa ei ole miesmuistiin ollut mitään heikkoja kohtia eikä markkinoilla ole ollut heikkoja malleja muuten kuin kateellisten puheissa.
      Toyota on myös tekniikassa edelläkävijä, valtavan konsernin voimavarat on valjastettu vertaansa vailla olevaan tuotekehittelyyn ja Toyotan kohdalla myös markkinoille tulevat uutuudet on testattu äärimmäisen tarkasti. Mitään lastentauteja ei uutuuksissa sallita, vaan alusta alkaen on tarjolla käytännössä premiumlaadun tuote. Mutta vaikka Toyotan laatu ja ennenkaikkea viimeistely on samalla tasolla kuin vaikkapa saksalaisilla premiumvalmistajilla, niin tuotannon suuri volyymi mahdollistaa Toyotien hintatason pitämisen ns. tavisautojen tasolla. Ja juuri tämä tekee Toyotasta poikkeuksellisen merkin automarkkinoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe