miten saisin c paperit intissä?

homemouse

talvella ois lähtö inttiin ja en haluaisi mennä koska olen hiukan väsynyt ja ylipainoakin ja tyttöystäväkin löytyy. en kestäisi jättää tyttöystävääni tänne kotiin isäni ja äitini kanssa joten aion hakea c papereita!
vaikuttaako laiskuus ja ylipaino jotta ei tarvitse mennä?
vai keksinkö jonkun sairauden että en voi mennä sinne?
kuka on jättänyt intin väliin niin kertokoon kokemuksiaan heti.

40

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A-paperit

      Otat joltain perseeseen yhtä hyvin, kuin Teuvo niin saat tikkejä pikku pehvaasi eikä tarvitse mennä ollenkaan.

      Tai sitten laitat sen pikku hutsusi jakaamaan persettä kutsunnoissa pöydän alle poliisiopiston tapaan ja silvoblee voitte elää elämänne yhdessä loppuun saakka siellä isin ja äidin luona. Onko se oikea tyttöystävä ettet nyt vain sotkisi käsitteitä sisko ja tyttöystävä!! VITUN LUUSERI!

      • sot.passin.palauttaja

        Kotihiirelle tiedoksi: kerrot vaan esikunnassa että on pilvenpolton takia masennusta niin ei tartte mennä inttiin eikä sivariin.


    • Huoltokomppania

      Tässä meillä on kyllä ehdottomasti päivän voittaja, onnittelut sinne Kiuruvedelle.

    • 16plus10

      Hanki keinolla millä ikinä hyvänsä vapautusta uudestaan uudestaan, maksa lopuksi ********** vaikka 1000 $ ja ei tarvi mennä. Olin pitkään töissäkin puolustusvoimissa siinä välissä ja sitten vielä siltikin lintsasin sen. Temppu voi olla hieman hankalampi toteuttaa nykyisin verraten 90 luvulla, sillä yhteiskunta on jo hajoamassa ja tästä syystä nuorille ei ole enää antaa selkeää elämänpituista työuraa kuin vaihtoehtoisesti selkeän harmaat nutut päälle sekä hattu. Siinä nopeasti korruptoituvan Suomen tarjoama eväspaketti nuorelle elämälle jolla jokaiselle pyritään luomaan vahva yhteenkuuluvuuden yhteisvastuullisuuden mielikuvan pohja ennen potkua Hkin kallion yksiöön työttömäksi, odottamaan eläköitymistä mutta silti kestät sen koska sinulle, nuori on opetettu, annettu uskoa !, sitoutumishalua ! tähän yhteisöön !, mukaan lukien uhrautumista ! vastuun kantamisen tahtoakin !, itsenäisen, isiemme henkien hintaisella työllä säilytetyn Suomen edessä ! ! !

    • selvännäkiijä

      Eläppä hättäile, kyllä upseeriaineksen heti huomaa.
      Vaikutat oikein reippaalta ja aikaansaavalta tulevalta varusmieheltä, tiedä vaikka eläkevirka sieltä häämöttää!!

    • reetupp

      Minä olin siviilipalvelusmiehenä ja tein paljon arvokkaampaa työtä kuin kapiaisilta poskeen ottava varusmies

      • HAHAHAHI

        luuserit hakee ja saavat c papereita milloin milläkin verukkeella, on astmaa nuhaa allergiaa kutinaa yms paskaa, niinpä niin!
        menkää imemään kotiinne äitinne tissiä LUUSERIT!


    • hyisaatanasentää

      Mineen pidä sivaria minään, sikakin tekee lihoessaan tärkeämpää tointa valmistautuessaan teuraalle!

      • aasadasdasas

        Oikein. Mitä ois joulu ilman sikaa? Ilman sivaria pärjää hyvin.


    • HelppoHomma
    • marjaliisa1

      Minä en laske poikaani armeijaan raiskattavaksi tai ammuttavaksi. Olen kuullut että kantaupseerit pitävät nuorista pojista ja että ottaavat heitä usein kotipojiksi joita sitten paneskelevat öisin

      • anniina23

        Tämmöistäkö armeijan touhu on nykyään. Saako tytöt kuitenkin olla rauhassa, minulla lähtö kanssa talvella.


      • Hotmamma

        Kukas se Marjaliisan pimpin nuolee silloin jos poika armeijassa ei taida ihan uskaltaa ´nuolettaa kotona olevalla suomen pystykorvalla.


    • Jeses

      Vedätykseksi mainio. Jos totta, niin häpeällä ei rajaa.

    • 11kk_konamies

      Aloittaja säälittävä testiprovo!!

    • fingeri

      läskit mammampojat kun ei vaan pärjää miesten koulussa, karua mutta totta.

    • onninmatikka

      Normaali järjellä varustettu ihminen ei mene lapsille tarkoitettuun hoitokotiin eli armeijaan

      • kelpaamatoninttiin

        olenko kuulevani c papereitten kahinaa...;=)?


    • evlväp

      Ei,kuulet kihnutusta kun vääpeli panee alokaspoikaa kuivana kakkoseen joka on ihan normaalia kaikissa varuskunnissa nykyään

      • doctor_no

        Tuo ei kyllä pidä paikkaansa.


      • tykkihallinossi
        doctor_no kirjoitti:

        Tuo ei kyllä pidä paikkaansa.

        Edellinen ei ilkee tunnustaa että on saanut munaa peräreikään kantapeikolta,hävettäähän se...


      • kotipoikanen
        tykkihallinossi kirjoitti:

        Edellinen ei ilkee tunnustaa että on saanut munaa peräreikään kantapeikolta,hävettäähän se...

        mut ennemmi armeijas ku äitinkaa himassa...ui ui...ja sitten sisko ja isä...
        hävettäähän se....


    • Heinäntekkoon

      Heleppoo, ajat piäs kuliksi, otat vuan trippaali ja hakaristitatskoja, hommoot mustan hupparin ja maehinnousukengät, ja uhhoot tappavasi kaekki matut ja muut vierasmualaeset. Se on saletti että sitten et tarvii pelätä joutuvas palavelukseen, suat vappauttavat paperit jo ennen oekeita kutsuntoja!

      • siskonpeti

        ne monet o jääny kottii tissiä imemään ja siskon pettiin nukkumaan, ei niistä miesten kouluun ole. äiti tee miulle tuoretta leipee ja anna valion maetoo mie oon nii väsyny...


    • ddddddddd

      Oletko niitä pullakoita poikia jotka kiertävät paria kolmea kyläpaikkaa ja näiden tekemisiä kertoilevat seuraavassa kyläpaikassa ? Mitään mielenkiintoa mihinkään ei löydy, joten muita puheenaiheita ei ole. Pääasia kun tarjovat jotain syötävää ja saa juorun aihetta.
      Jospa aktiiviset toimet nuorten jättäytyjien aktivoimiseksi tehostuisivat. Tähän saakka kun on arvosteltu vain vanhoja työttömiä pitkistä työajoista huolimatta.

    • rikurappaaja

      pari v sitten menin inttiin ja onanoin yöllä paljon ja päivisinkin myös niin ei menny ku i.5 viikkoo niin pääsin pojes kokonaan

      • maanpäälläkasvaa

        sitten menit kotiin onanoimaan????
        tekikö kotiväki sitten tuoretta leipee ja maitoa?
        oliko kotiväellä nätti virne kasvoilla?
        tunniko itsesi "mieheksi" ?


      • kentässä

        onhan noita vapautusmiehiä, jostain kumman syystä niistä näkee päällepäin sen.
        antaa heidän onanoida ihan rauhassa ja etsiä sitä miehistä olemusta oman käden kautta*taskubiljardi*.
        saattaa ukki olla ihmeissään kun pojanpoika kertoo miten vältti intin :=)


    • homoarmeija

      Mitä sillä on väliä ? Eläkää fossiilit nykyaikaa eli vuotta 2016. Puolustusvoimilla ei ole muuta tekemisen virkaa kuin etsiä marjamiehiä metsästä,marjoja ei ole kenenkään pakko poimia

      • mr762

        heheh pullamössönykyaikaa...sillälailla lapset, sillälailla!
        onko tuosta homohommeleista tullut jollekulle traumoja kun joka aloituksessa on jokin homojuttu tai jokin runkkaus fetissi hmmm....ilmeisesti siitä puhe mistä puute?
        käykää lapset nyt vain kiltisti se armeija jättäkää ne homo hommat sitten sinne kotiin jos ne tuntuvat noinkin kivoilta, armeijassa opetellaan kasvamaan aikuiseksi ja puolustamaan isänmaatanne jos se teille merkkaa mitään. vai onko kiva kun vihollinen tulee ja te antaudutte noin vain? mitä luulette vihollisen tekevänne teille ja perheellenne...? aivan!
        hävetkää!


    • lauritykki

      Eipä edellinen tiedä nykyaikaisesta sodan käynnistä yhtään mitään !
      Kannattaisi ihan vaan perehtyä siihen tai pysyä vaan museossa.
      Juuri tuollaisten idioottien takia suomi on kusessa

      • miinanpolkija

        itse asiassa sivarit sanansamukaisesti KUSESSA :=)
        terveisiä vaan sinne vaipanvaihtoretkelle :=)


      • SIVARl
        miinanpolkija kirjoitti:

        itse asiassa sivarit sanansamukaisesti KUSESSA :=)
        terveisiä vaan sinne vaipanvaihtoretkelle :=)

        Sivarina nään piIIuja enemmän kuin te muut ikinä olen mummojen pyllyn pesussa Virranrannassa ja kivaa on


    • ftyfjyh

      rämä keskustelu on jo kohtuullisen vanha, mutta siitä huolimatta tarjoan muutaman vinkin.
      -lääkärin tarkastuksessa kerrot kaikki mahdolliset vaiva mitkä sinulla on. jos ongelmat on pieniä, niin eivät välttämättä yksinään estä armeijaan joutumista.
      -ilmoitat että käytät huumeita.
      -alat tekemään kaikkea hullua. katsovat ettei sinulle voi asetta antaa ja saat vapautuksen. tietenkin jos olet harkinnut ammattia, jossa tarkistetaan työntekijöitten taustoja, niin sitten ei kannata hullua esittää.

      • Maksaja

        Aloittajan kaltainen ei koskaan hakeudu mihinkään ammattiin vaan on veronmaksajien elättinä lopun ikäänsä.


      • karpalomehu99
        Maksaja kirjoitti:

        Aloittajan kaltainen ei koskaan hakeudu mihinkään ammattiin vaan on veronmaksajien elättinä lopun ikäänsä.

        niin, mutta miten vältyn siltä fuckin intiltä????


    • rypäleitpersees

      Työnnät porkkanan perseeseen ennen lääkärin tarkastusta ja sitten ihmettelet lääkärille että mikä kumma painaa sisässäni ja kun lääkäri ottaa porkkanan pois niin syöt sen ja sanot vaan et makoisaa oli

    • valepaperi

      Paljonko aloittaja on halukas maksamaan c-papereista ?

      • AIokas

        tuhat ekeä


    • Armeijaan

      No johan on.. Miks nykyajan leikkikoulusta pitäis vapautusta saada. Toista se oli entisaikaan oikeessa armeijassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe