Alkaa olla kyllä niin huonoa meno Suomessa, että on syytä viestittää hallitukselle asioista.
Paras tapa viestittää, on lopettaa kuluttaminen lähes tyystin.
Kun ei osta juuri mitään eikä juuri koskaan, valtiolta jää saamatta ALV, ja työn verotus, energiaverot, jäteverot ym.
Ja luonto kiittää.
Te, jotka tupakoitte, harkittaa tupakoinnin lopetttamista kokonaan ! Ei mene ropoja valtion kirstuun.
Alko kannattaa ostaa ulkomailta, jos sinne on asiaa.
Tai tehdä kotiviiniä.
Käykää kirppiksillä, jos on vaatteille tarvetta. Korjatkaa entisiä vaatteita.
Yhä useampi ymmärtää, että ihan turha äänestää vaaleissa, kun ääni ei kuitenkaan kuulu, vaan hallitus tekee ihan muunalaisia päätöksiä kuin annettiin ymmärtää.
Ostoboikotti alkaa pikkuhiljaa näkyä bruttokansantuotteen laskuna.
EKP hädisssään painaa rahaa lisää, kun yhä suurempi osa ihmisistä ymmärtää, että kaikki ostotapahtumat tuovat lisää rahaa valtiolle ja EU:lle.
Ihmiset eivät osta, koska ostaminen ei tee onnelliseski.
Päin vastoin, konmari on muotia.
Miksi rahoittaisin hallitusta, joka ei toimi.
Sitäpaitsi, hyvin suuri osa ihmisistä on ylipainoisia. Voivat dietata (kuten minäkin) ja olla ostamatta liikaa ruokaa.
Hävikkiruokaakin tulee valtavasti.
Syön askeettisesti, syökää tekin.
Ja kukkaro kiittää, ja hallitus on harmissaan.
EN HALUA RAHOITTAA HALLITUSTA
6
<50
Vastaukset
- egegegeg
Alkoholin kulutus kannattaa lopettaa kokonaan. Tupakointi samoin.
Ja lapsia ei kande tehdä. - sgsgsgsg
juu jaa , näin on
- Konservatiivianarkisti
Olen eronnut kirkosta kuusi vuotta sitten. Kehotan kaikkia vielä siinä pakkoverorahastavassa huijariuskontopaskalaitoksessa roikkuvia tekemään samoin. Selvää säästöä, ja omantunnonrauhaa!
Eroaisin Valtiosta, jos se olisi mahdollista. Rakastan isänmaatani Suomea, mutten tätä EU:ta pokkuroivaa PaskaPakkoSääntöValtiota ja sen paskahallitusta!
Alas Valtio! Alas Hallitus! - ALMEERA
Mieti, tarkkaa ketä äänestät seuraavissa , vaaleissa [ kunta ja eduskuntavaalit] .Jos, olet erittäin tyyty väinen jätä äänestämättä.
- Carla01
Hei herra / rouva
Kiireellinen maksuvalmiuslainoista! ! !
Niille, jotka haluavat hätätilanteessa laina ehdotan teille edullinen korko 3%
Kiitos yhteyttä sähköpostitse
sähköpostitse : [email protected] - nojoosilleen
Kyllä paskantaa hallitus ja muut herrat kansan niskaan todenteolla .Katsokaa nyt p,,,kele ketä äänestätte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294