Olen käynyt eräänkin kerran kapakassa, örisevää ja etsivää, eksynyttä porukkaa tyydyttämässä lihaansa. On siinäkin tapa elää ja kuluttaa aikaa.
Ateistein jenkkapirteillä, eli musiikkifestareilla on vain sekopäisiä notkujia, ei sekään kiinnosta pätkääkään. Sekopäisinä sitten hajottavat matkantekovehkeitä, eli ovat ihan ääliöitä.
Myös viisauskerhoissaan selittelevät satujaan, venyttelevät aikakertoimia, kuin haitarinsoittaja palkeita, että saadaan ihmiset yhtymään siihenkin harhaan. Kun ovat sitten yhtyneet, eivät osaa edes nähdä totuutta senjälkeen, vaan ovat rakastuneet tietoon, joka huomennna kumotaan uudella, mutta taas kadottavalla, joka taas uudistetaan. Uudistetaan siksi, että eksytys pitää pintansa.
Sallimustahan se on, kun rakastavat itseään.
Näin sen ulkokultaisuuden ja pettäjien elämän.
Sain kaikesta tarpeekseni ja siksi erottauduin heistä, myös aika alkoi näyttämään aivan uudelta ja järkeenkäypältä, kun se löysi sen kallion, mistä sitä saa tukevasti katsella, nyt, huomenna ja iankaikkisesti.
Kävin kapakassa, ateistien seuroissa
8
<50
Vastaukset
- pyhpyhjapyh
ja juuri tuosta syystä tämä maailma menee helvettiin.
Kuule pyhpyhpyh - ei "tämä maailma" minnekään mene .. se vain loppuu lakkaa olemasta - ja mitään helvettiä ei ole olemassa - vaikka sitä kuinka usein toisteltaisi .. ainoa mitä tapahtuu kun sitä kaiken aikaa toistelet, on että alat itsekin uskomaan että se helvetti on olemassa ..
alex
- Synnitöntäkumartaahän
Kylläpä sinun kelpaa, kun olet noin hyvä ihminen.
Fariseuksetkin olisivat sinua kadehtineet.
Me kurjat syntiset kumarramme Sinua, olet Jeesuksesta seuraava!- pettynyt.maailmaan
Kiitos!
Olen aivan ensimmäisenä jonossa Taivaan Portilla kun olen niin puhdas ja Jeesuksen suosikki. - ketä.kumarretaan
Ihmistä ei tarvitse kumartaa, mutta nähdä, kuin Jumalan puhdistama on taivaskelpoinen Kristuksessa. Se on todella hyvä ihminen siksi, että taivasporteista pääsee sisälle, sillä sinne ei pääse mitään epäpyhää, eikä kauhistuksen tekijää, eikä pilkkaajaa.
Siis kumartakaa Herraa, että vanhurskaus lueteen yllenne ja seuratkaa Karitsaa. - silmäteränä
pettynyt.maailmaan kirjoitti:
Kiitos!
Olen aivan ensimmäisenä jonossa Taivaan Portilla kun olen niin puhdas ja Jeesuksen suosikki.Lisätään vielä .... Jumalan silmäterä.
Jokainen Kristuksessa on "tasa-vertainen" sillä morsian on Pyhä ja siksi Jeesuksen suosikki, koska Hän on itse Ylkä.
Hän sen morsiamensa pukee, valmistaa häähuoneen, hääaterian, sekä kutsuu jokaista. Jos ei katso olevansa arvollinen iankaikkiseen elämään, rakastaessaan muuta ylkää, muistaa, että todellisen Yljän silmäterä on todella tämä morsian.
Kuka sitten mitenkin täällä sitä tökkii, niin tökkiipä itse Herraansa silmiin, sekä kerran kertoo, miksi tökki ja miksi hylkäsi oman pelastuksensa.
- mieiteitemie
Joo, kyllä tuo aloittajan tarina omaltanikin kuulostaa. Kiitollinen olen kun olen löytänyt sen, mistä hänkin kertoo. Ei toki synnittömänä, niinkuin joku tuossa kehtasi sanoa. Sana vapaus tulee päällimmäisenä mieleen. Vapaus Jeesuksessa. Hyvä uusi elämä ja iloa olla rakastettu ja hyväksytty.
- eksytyssanomasta
Tämä ketju on säälittävää katsottavaa. Jarmo siinä kirjoittelee itse itselleen suurimmaksi osin.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14477491/jarmon-tulkinta-jarmojumalan-armo
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14478070/terveisia-jarmolta
Pettynyt maailmaan ja alex.kasi ovat saman henkilön kirjoituksia.
Useaat varmasti jo tuntevatkin Jarmon toimintatavat.
Kavahtakaa sitä valheprofeetta Jarmon pelastussanomasivustoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351