"Vitality Club,Tallin"

Timberjack13

Miten katkaista tilaamattomat postitukset?

113

6970

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitopalvelu

      Laskuja tulee jatkuvasti, vaikka olen ilmoittanut,etten tilaa ja palauttanut saamani tuotteet.Olen reklamoinut, ei auta.Mihinkään sopimukseen en ole rastia laittanut, vaikka väittävät jne....

      • ex-tilaaja

        Ihan syvältä koko firma. Peruutin ns. "laihdutuspillereiden" tilauksen (ajoissa) Ei ollut mitään vaikutusta painoon. Nyt minut pakotetaan maksamaan 3 kk annos. On tämäkin toimintaa. Älkää vaan tilatko vadelmaketonia!


      • Anonyymi

        Minulla sama ongelma! Paitsi pillereista sain oksennusta ja laskuja puolesta vuodesta. Ja nyt ne uhkaavat että, lasku kasvaa ja ne vievät asian oikeuteen.


    • V-P.P

      Vitality Club. Jos olet peruuttanut tilauksen 2 viikon aikana tilauksen saapumisesta kaikki OK.. Virolaiset laittaa tilauksen yhteydessä eston sinun sähköpostiisi, joten viestisi ei mene perille. Yksi keino on laittaa peruutus toisella sähköpostilla jota ei ole estänyt. Itse olen palauttanut tuotteet ja vaatinut käsittely ja posti korvauksia.. Eivät maksa... Mut en minäkään ole heille, enkä perintä toimistolle mitään maksanut.. Enkä maksa.
      Sähköpostiviesti on vahvistus peruuttamisesta, lukevatko he sen tai eivät. Sama se

      • syltty

        Mulle tuli sähköpostia sieltä viikko sitten enkä sitä niin tutkinut, mutta tutkittuani, mitä se on, niin en ole tilannut. Sähköpostia koitin just laittaa, mutta ei kuulemma löydy kyseistä s.postiosoitetta. Ilmainen tilaus tosin tulossa, mutta silti. Miten jatkossa? En voi edes käyttää.


      • tyhmä

        on semmoinen firma joka sopii lähden takaiseen yrityskuvaan MIKÄÄN EI PIDÄ PAIKKAANSA, mitä on sovittu h......n rahan AHNE firma. olin melkoinen toope kun lankesin HEIDÄN MAINOKSEEN tulipa kalliiksi


    • V-P.P

      Virolaiset ehkä tykkää postittaa.. ne jostain oppinut....
      Ei heitä voi kieltää lähettämästä... Mut täytyy kieltäytyä maksamasta
      Postissa ehkä onnistuu laitaa esto, toimittamasta kyseisen firman paketteja

      • huijattu

        Minullakin on menossa sama ruljanssi .Olen lähettänyt pois avaamattomana paketit ja sähköpostilla peruuttanut jatkotilaukset. Ei auta laskuja tulee edelleen .Olen kirjoittanut eri osoitteisiin ei auta nyt tuli lasku alektum finansilta. Mitä pitää tehdä . ?


      • oppiraha

        ota yhteyttä kuluttajasuojaan.


    • joku122

      Sama homma..palauttanut kolme kertaa paketin joka en ole avannut ja olen sähköpostilla laittanut viestiä mutta taas tuli paketti..miten tästä pääsee erilleen

      • omega1000mg

      • ölkar

        Oletteko päässeet heistä nyt eroon?Ja jos olette niin miten?Vaikkuttaa mahdottomalle tehtävälle päädstää heistä eroon.


      • vitalis

        Minä en ole tilannut enkä saanut tuotteita. Vain laskun.


    • 0000000007

      sama ralli täälläkin 3.90 hintainen koe-erä muuttui jatkuvaksi tuotteet pakkosyötöksi, reklamaatio laitettu ja asiakaspalvelu ei hyväksy ns tilauksen irtisanomista asia perinnässä ja odottaa...jatkoa

    • MBD

      Mulleki tuli järkyttävä summa muka uusintatilauksesta ? Lähettävät tuotteita ja laskuja vaikka tilasin vaan yhen "edullisen näytepakkauksen" Prkle - enkä millään saa yhteyttä ko. lähetyksen lähettäjään. En kyllä taatusti maksa. Tietääks joku miten sinne saa yhteyttä ?

    • Helevi

      Olen myös saanut takaisin palauttamani lähetyksen, laitan myös kirjeen mukaan. Katsotaan mitä tulee. Sairasta touhua.

      • 765

        Olen soittanut Suomen toimistoon koska peruutus ja sähköpostit ei ole mennyt perille. Sieltä poika näki ,että olen katkaissut tilauksen,mutta vain ensimmäisen tilauksen voi peruuttaa jos lipastot sen niin on jatkosopimus. 😈palautan aina kun tuli ja peruutus paketin mukana ,mutta ei auttanut. Posti toi laskun jälleen ja perintä toimistolta toisen laskun samassa postissa.soitin jälleen toimistoon ,mutta olinkuulemma perunut sen sopimuksen vastaisesti joten joudunmaksamaa 130€ vaikka perunut ja soitellut sinne .ei auta ,Auttaiskohan kuluttaja asiamies 😈😈😈😈


      • ymmällään

        Mikä tuon suomen toimiston numero on, en löydä sitä suomenkieliseltä sivulta. Tuliko teille paketteja tullin kautta ja jos niin mitä teitte?


      • ymmällään
        765 kirjoitti:

        Olen soittanut Suomen toimistoon koska peruutus ja sähköpostit ei ole mennyt perille. Sieltä poika näki ,että olen katkaissut tilauksen,mutta vain ensimmäisen tilauksen voi peruuttaa jos lipastot sen niin on jatkosopimus. 😈palautan aina kun tuli ja peruutus paketin mukana ,mutta ei auttanut. Posti toi laskun jälleen ja perintä toimistolta toisen laskun samassa postissa.soitin jälleen toimistoon ,mutta olinkuulemma perunut sen sopimuksen vastaisesti joten joudunmaksamaa 130€ vaikka perunut ja soitellut sinne .ei auta ,Auttaiskohan kuluttaja asiamies 😈😈😈😈

        Laitatko sen Suomen toimiston puhelinnumeron? Jos Kiitos!


    • Zuniga

      Tuo vaikuttaa rikolliselta touhulta, täälläkin mentiin tuohon kusetukseen mukaan ja nyt uhkaavat perintätoimistolla. Voikohan tuota viedä poliisin selvitettäväksi?

    • VITALY4LIFe

      Sama täällä, tosin sillä erolla ettei ikinä oltu kuultukaan kyseisestä puljusta, eikä kumpikaan tilannut mitään. Näytepakkauksesta ei välitetty, mutta kuukausi siitä ( eilen ) saapui uusi paketti 3 x greencofeiini tabuja hinta 124€, takana viesti tilauksen peruuttaminen ei poista maksuvelvoitetta xD Kertooko joku kuinka laillisella pohjal tää firma toimii xD

    • entinenvitaly

      se on ehkäpä niin, että siinä on syntynyt lainvoimainen (?) sopimus, jonka perusteella klubi toimittaa 2 erää, kumpikin maksaa 124,-€. Siis sen jälkeen kun on saanut 2 maksullista erää ja maksanut 2x124,-€, toimitukset loppuvat automaattisesti. Eihän tuossa mitään ongelmaa olisi, jos tuotteista olisi jonkinlaista hyötyä. Mutta ainakaan minä en laihtunut kiloakaan kolmen kuukauden aikana... Se tässä on surullista ja siksi huijausta

      • Raitse

        Myös minä jouduin huijatuksi saman tuotteen osalta. Tilasin koepakkauksen 13.5.2018. Sain tuotteen 25.5.2018, jolloin 14 päivän peruutusoikeus alkaa. Tiesin lakipykälän ja ajattelin kokeilla tuotetta muutaman päivän ennen peruutusta. Peruutuksen tein sähköpostitse 3.6.2018, eli 10 päivää tilauksen vastaanottamisesta.
        Huolestuin parin päivän päästä, koska en saanut peruutusviestiini vastausta, vaikka sitä olin pyytänyt. Löysin tämän palstan ja jossain kommentissa oli Vitalyn sähköpostiosoite. Laitoin sinne uudelleen viestiä ja vastaus tuli, että käsittelevät asian mahdollisemman pian. Pian sen jälkeen tuli toinen vastaus, että en ole perunut tilausta 14 päivän aikarajan sisällä, joten olen sitoutunut ottamaan tuotteen vastaan ja uhkasivat perintätoimistolla. Muutamia viestejä käytiin tuloksetta.
        Otin yhteyden kuluttaja-asiamieheen ja hän alkoi hoitamaan asiaani positiivisin tuloksin. Tänään 20.6.2018 sain vastauksen, että he ovat peruneet tilaukseni muka sen vuoksi, että peruutukseni oli saapunut viikonloppuna.

        Tuotteet postitetaan tarkoituksella vasta päiviä tilauksen jälkeen, koska he laskevat sen varaan, ettei asiakas tiedä 14 päivän peruutusajan alkavan vasta tuotteen saavuttua asiakkaalle.
        Toimittajan pitää aina lähettää tilausvahvistus tilauksen jälkeen. Tätä en ollut saanut, en edes roskapostiin. Seuratkaa siis sähköpostin roskapostia aktiivisesti, koska he ovat niin kieroja, että joskus lähettävät vastauksia, mikä menee suoraan roskapostiin. Näin kävi peruutuksen suhteen minullekin.
        Muistakaa todisteellisesti tuotteen saapumispäivä, koska siitä alkaa se 14 päivän peruutusoikeus. Kannatan kuitenkin jo aikaisempaa peruuttamista varmuuden vuoksi.

        Ehdottomasti kannattaa asiaa hoidattaa mitä pikimmin kuluttaja-asiamiehen kautta. Minulla se onnistui.


    • MITÄ.teen-

      Minulle tuli yllättäen paketti Clukomannan-nimisiä tabletteja, jota en tietenkää halunnut en kä uskaltaisi tuollaisia rikollisten tekemiä juttuja suuhuni pistää.
      Se oisi maksanut 1 €, mutta palautin sen osoitteella:


      Vitality Club c/o ALEKTUM FINANS
      PALAUTIN "TUOTTEENNE" osoitteella:
      P.O. Box 917,A.H.Tammsaare tee 116, 12702 Tallinn, Estonia
      ja minulla on siitä TODISTUS.

      Nyt kuitenkin tuli uusi 6 €:n lasku. Ja uhkaus perintätoimistaolla.
      En tiedä mitä tehdä.

      Poliisiko vai kuluttajansuoja?

      • Herranen-aika

        Tämä on syyskuussa 2016 alettu ketju, joten "toimintaa" on harjoitettu suomalaisiin jo silloin.

        VAROKAA!


      • tyhymästi

        Ongelma täälläkin peruttu, palautettu ja sieltä tullut taas paketti ja laskussa lisä aiheettomasta palautuksesta Pitänee yrittää kuluttaja-asiamiehen kautta . Jos se auttaisi ,vai mikä neuvoksi


      • oppiraha

        siitä päivästä kun he ilmoittavat että paketti on lähetetty on seitsemän päivää aikaa silloin se on kuluttajasuojan mukaan viimeistään toimitettu ja siitä kaksi viikkoa on peruutus aikaa jos se aika ylittyy tilaus on sitova.


    • KIITOKSIA-

      Kiitos sinulle jo syyskuussa palstalla tuon firman paljastanut.

      Sain siitä nyt tärkeitä tietoja.

      Toivon että omatkin viestini auttavat jotakuta ansaan lentänyttä.

      ' ' '

    • huono.vai.hyvä.neuvo

      Hei,
      Eksyn tänne, kun yritin etsiä noita vitalityn nettisivuja.
      Koska tilasin siis joskus viime kesällä sieltä sellaiset silkystep -kuorintasukat, jotka oli oikeasti todella hyvät! En maksanut niitä laskuja ollenkaan silloin, koska olen köyhä ja muutenkin menettänyt jo luottotiedot (eli en välitä enää niin hirvesti) Tiedän, noloa.
      Mutta siis ne tilaukset loppuivat sitten heti kun en maksanut niitä :D Sitä en kyllä toivonut, koska pidin niistä sukista! Muutamat sukat siis kerkesi tulemaan.
      Eli jos haluatte että tilaukset loppuvat, älkää vaan enää maksako niitä. Tulee kyllä loppujen lopuksi isot korot päälle, mutta ei ainakaan enää sitten tule uusia lähetyksiä taikka laskuja.

    • VierestäSeurannut

      Samalla huijariyrittäjällä, joka tuota Vitality clubia pyörittää, on useita yrityksiä joten varokaa niitä kaikkia! Tässä listaa:

      Exposition Oü
      Regimen Oü
      Offlion International Ltd
      Xellim Oü
      SIXPENNY GLOBAL LIMITED
      Hansater Oy

      En tiedä, voinko omistajan nimeä, sähköpostia ja numeroa tänne laittaa, mutta pienellä kaivamisella löytyy kaikki nuo tiedot julkisista lähteistä.

      Sukulaiseni on noiden kanssa tapellut nyt jo yli 6 kuukautta ja perintään asti on mennyt. Huijarifirma ei suostu perumaan, vaikka peruutus oli ymmärtääkseni tehty ajoissa. Välttäkää kaikkia ylläolevia yrityksiä, älkääkä vahingossakaan antako heille tietojanne!

    • Kelpie

      Perun kaikki lähetykset? Minulle ei saa lähettää enää olin yhdeydessä Alektum oy Y-tunnus/as.signum/reg 1561814-5

    • Kelpir

      Lähetän tänään tuleen paketin Lähetä osoite tai perin lähetyskulut 3x 1,85 euroa kulut.

      • kirsikka1958

        mulle tuli eka lähetys ja säikähin näitä kirjoituksia. Laitoin välittömästi eilen sähköpostillaperuutus ilmoituksen. Tänään sain vastauksen jossa vahvistettiin tilauksen katkaisu. Eli ei mitään ongelmia, kiitettiin mielenkiinnosta ja toivotettiin tervetulleksi uudestaan.


      • MHME
        kirsikka1958 kirjoitti:

        mulle tuli eka lähetys ja säikähin näitä kirjoituksia. Laitoin välittömästi eilen sähköpostillaperuutus ilmoituksen. Tänään sain vastauksen jossa vahvistettiin tilauksen katkaisu. Eli ei mitään ongelmia, kiitettiin mielenkiinnosta ja toivotettiin tervetulleksi uudestaan.

        Hei, Millä s-postiosoitteella sait peruutuksen lähetettyä?
        Olen yrittänyt, mutta postini ei mene perille. Olen tosi kiitollinen tiedosta.
        t. Meri


      • Aija
        MHME kirjoitti:

        Hei, Millä s-postiosoitteella sait peruutuksen lähetettyä?
        Olen yrittänyt, mutta postini ei mene perille. Olen tosi kiitollinen tiedosta.
        t. Meri

        Tänne itse lykkäsin, tein sen äitini puolesta. Jännän äärellä ollaan! (Ja joku tiesi toisella palstalla sanoa, että ehdottomasti maininta myös myynti- ja markkinointikiellosta siihen s-postiin.)

        [email protected]
        22.52 (28 minuuttia sitten)
        -> minä
        Hyvä asiakkaamme,

        viestinne on saapunut asiakaspalvelun käsiteltäväksi.

        Käsittelemme kaikki asiakaspalveluun saapuneet viestit n. 1-5 arkipäivän kuluessa.

        Kiitos kärsivällisyydestänne.


        Ystävällisin terveisin,
        Asiakaspalvelu


      • tepsu

        Hei , minulla ilmoittaa ,että tuommosta sähköpostiosoitetta ei ole olemassa.


      • Kurpiintunut
        MHME kirjoitti:

        Hei, Millä s-postiosoitteella sait peruutuksen lähetettyä?
        Olen yrittänyt, mutta postini ei mene perille. Olen tosi kiitollinen tiedosta.
        t. Meri

        [email protected]


    • Huijattutäälläkin

      Eikö katkaisu onnistu, vaikka maksaisi ensimmäisen erän ja peruisi ennen seuraavaa muutospäivää? Poliisille kai nämä pitäisi viedä?

    • v.club

      Sain yhteyden Alektumiin lähettämällä kirjatun kirjeen niille ja myös Vitalylle. Sähköpostiosoite avattiin ja saatoin ilmoittaa erostani. Että kyllä pitää olla kaikenlaisia yrityksiä.

    • irak

      tehkää kaikki rikos ilmoitus,joukkona ,silloin poliisi voi tehdä asialla jotakin.euroopan kuluttajakeskus suomessa on helsingissä sieltä saa apua vitality club asiassa.

      • PersA

        Melkein vuosi sitten syyskuussa tilasin Omega- tuotteita. Maksoin ne pois. Aluksi oli vaikeaa saada yhteyttä lähettäjään, mutta sain yhteyden kuitenkin, sillä en halunnut niitä enää lisää. No, tänään tuli sähköpostiini tilausvahvistus, että olisin taas tilannut niitä. Aion lähettää paketin takaisin mistä on tullutkin ja kirjoittaa siihen, että asukas ei asu enää osoitteessa. Eivätköhän sitten lakkaa tulemasta, kun en maksa.


    • Outoaaaa

      Eivätkä vaivaudu vastaamaan puhelimeenkaan!!

    • Ärsyyntynyt

      Sain ensimmäisen erän ilmaiseksi, jonka palautin postitse. Mitään en ole koskaan heiltä tilannut. Muutama päivä sitten tuli taas paketti. Tällä kertaa 99 euron laskun kera. Lähetin sähköpostia heille jossa kerroin, että palautin ensimmäisen paketin ja koska en ole ikinä mitään tilannutkaan niin katson, että nyt saamani paketti on ilmainen minulle. Toki heitän sen roskiin mutta kuitenkin. Lisäksi kerroin heittäväni kaikki tulevatkin paketit roskakoriin ja, että turha uhkailla millään perintätoimella, kun kahdenvälistä sopimusta ei ole olemassakaan.

      Sain pikaisen vastauksen, jossa minulle kerrottiin osoite: PL 7940
      00002 HELSINKI, jonne tehdä palautus. Sain myös palautustunnuksen.
      Toivottavasti auttaa tajuamaan etten halua heidän p*skatuotteita, kun ole ikinä mitään tilannutkaan.

    • Kyrpyri

      Joo tämä on tänä päivänä tätä,pitäs heittää koko tietokone helevetin kuuseen.Huijjareita täynnä koko maailma.Ei tonnekkaan tanan vitalityn sähköpostiin pääse,eikä ole puhelinnumeroakaan.Kyllä luvataan että ota yhteyttä sähköpostiimme jos on ongelmia mutta eipä menekkään perille.

      • KHA2017

        Asiakaspalvelun numero on 0600413142. Arkisin klo 10-14. Vastanneen miehen puhe on ihan kantasuomalaisen


    • irelkan

      Minä myös erehdyin tilaamaan 1€ kokeiluerän Green Coffeeta , eikä tilauksessa ollut mitään
      tilausvahvistusta, jonka olisin hyväksynyt. Muutama viikko sitten tuli 3 rasiaa lisää ja lasku 139,50€. Lähetin paketin takaisin johon olin kirjoittanut peruutuksen , mutta nyt tuli maksumuistutus 144,88€. Soitin Vitality Club:n asiakaspalveluun 0600413142 , mutta
      väittivät että menee perintään jos en maksa. Enkä aijo maksaa mitään.
      Tehdäänkö porukalla rikosilmoitus?
      Kuka olisi hyvä tekemään sen, olisin heti valmis allekirjoittamaan sen.

      • Huijattumummo

        Sama ongelma täälläkin . Unohdin perua ajoissa ,mut voiks tällasta pakkomyyntiä olla!Aloeverastakin on ollut juttua että on vahingollista maksalle.Voisko lääkärinlausunto auttaa lopettamaan ? Ja jokuhan kirjoitti ettei vihreetäteetä sisältävistä kapseleista ollu ees hyötyä!(mitähän ne ees sisältää....vehnäjauhoja????) Olisin kans valmis kirjottamaan rikosilmotukseen nimeni.


      • petetty

        On meidän yhdessä tehtävä rikosilmoitus. Muu ei auta mullekin on tullut jo perintä toimistolta lasku. Tilausvahvistusta en saanut kun erehdyin tilaamaan näytepakkauksen. On mennyt roskapostiin . Näin väittäävät minullekin.


    • oppiraha

      mitään ei voi tehdä jos peruutus on päivänkin myöhässä.lähetykset on vain maksettava jos tilaus on verkossa tehty.heiltä löytyy tarvittavat tiedot tilauspäivästä.kalliisti joutuu oppirahat maksamaan !!!

    • KHA2017

      Menin kiireessä halpaan puhelinmyyjälle ja sanoin, että lähetä vaan, kun lupasi yhden näytepaketin postimaksun hinnalla. Maksoin ja soitin asiakaspalveluun ja lopetin tulevat tilaukset. Turha luulo, tänään tuli kahdesta paketista maksumuistutus. Paketteja en ole edes nähnyt ja muistutus tuli vanhalla nimellä (vaihdoin viisi vuotta sitten) ja väärällä osoitteella, josta muutin pois kolme vuotta sitten. Ikävä, että posti tehokkaasti jäljitti minut. Soitan taas huomenna asiakaspalveluun, katsotaan kuinka käy. Ilmeisesti täytyy vaan olla huomioimatta näitä laskuja. Mihinkään en ole nimeäni laittanut enkä antanut sotua tms.

      • oppiraha

        kehoitan mahdollisimman nopeasti ottamaan yhteyttä Euroopan kuluttajasuojavaltuuteettuun joka toimii Helsingissä sieltä saa apua tilanteeseen.


    • Huohhh

      Tosi kiva kuulla iäkkäältä äidiltäni, että hän oli saanut ko firmalta puhelun, jossa tarjottiin jotain ja josta äiti KIELTÄYTYI, ja silti sai myöhemmin paketin kotiinsa.. Äiti palautti paketin ja nyt on tullut uusi paketti laskun kera. IKINÄ ei siis suostunut yhtään mihinkään, edes ilmaiseen näytelähetykseen.

    • Lähetä

      Uskomatonta!! Lähetin paketin takaisin-yritin soittaa..kukaan ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin?? Sähköposti palautuu takaisin eli osoite väärä. Mite tästä paskasta pääsee eroon?? Laskuja tulee jatkuvasti lisää........

    • VitalityAlektumHuijari

      Alektum perintäfirma perii näitä huijaslaskuja, vaikkei mitään ole tilannut ja vielä väärillä osoitetiedoilla.

      Tein ja tehkää tekin valitus perintätoimistoja valvovaan avi.fi aluehallintavirastoon, sivulla on ohjeet ja helppo tehdä.

      Älkää turhaan maksako palauttamisesta, sillä tilaamatonta tuotetta ei tarvitse suoraan palauttaa ellei vitality club lähetä ilmaisia palautustarroja. Ei niitä kiinnosta arvottamien tuotteiden palutukset, homma perustuu siihen että tarpeen moni tyhmä maksaa hurjat huijausmaksut. Jopa tilauksen yhteydessä sanovat etteivät ota palautulsia vastaan.

      Nämä huijausfirmat pitää tappaa kannattamattomuuteen, eli valittakaa avi.fi lle Alektum huijausperijästä ja älkää maksako tai palautelko yhtään mitään omalla kustannuksellanne.

      Jos joku Virossa kävisi pistää niiden toimistolla kunnon asiakaspalautetta joka ei unohdu, niin arvostaisin.

    • AlektumHuijaa

      Valittakaa avi.fi aluehallintavirastoon niin saadaan huijarifirma Alektumilta perintäoikeus Suomessa peruutettua.

      Noilla huijareilla ei ollut edes itseallekirjoittaamani tilaus vahvistusta esittää. Tekaisivat sähköpostin missä itse kiejoittavat että olen tilannut tuotteen, todistusarvo 0.

    • 381300

      11.03.2018.klo.8,30.
      peruutan tilauksen3xGreen coffee.
      asakas numero381300 en ota vastaan enää tuotteitanne.

    • 381300

      11.03.2018.klo.8,30. asiakas 381300.
      sanon irti tilakset en ota enää vastaan tuotteitanne.

      • oppiraha

        kun heidän numeroonsa soittaa se on tosi kallista kuuden minuutin puhelu on noin seitsemäntoista euroa jota pidän kyllä ryöstönä pelkästään jo sitäkin.


    • pillerikauppa

      Olen lähettänyt Raspberry Ketone pillerit takaisin. Irtisanon tilauksen as.no 372714.En ole tilannut pillereitä enkä maksa tyhjästä.Olen palauttanut paketin.

    • MitähänSisältävät

      Soitin äsken poliisin valtakunnalliseen neuvontapalveluun 0295 419 800, joka on auki arkisin klo 8-16. Sain sieltä ohjeeen mennä heti tekemään rikosilmoituksen poliisilaitokselle. Kun on tehnyt rikosilmoituksen, tämän voi ilmoittaa perintätoimistolle. Hän kehotti myös tekemään yhteisen rikosilmoituksen.

      Soitin Vitality clubin asiakaspalvelunumeroon 0600 413142, jonka sain tältä palstalta. Puhelimessa oli suomea puhuva nuori nainen.

      Kerroin, että meille on lähetetty muistutuslasku tuotteesta, mitä emme ole tilanneet emmekä saaneet. Hän sanoi, että posti on hukannut heidän lähettämänsä kuljetuslaatikon. He lähettävät meille uuden lähetyksen. Muistutuslaskua meidän ei tarvitse maksaa.

      Huomautin, että emme ole tilanneet mitään. Emme halua tuotteita eikä laskuja. Kerroin, että netissä on useiden huijatuksi tulleiden ihmisten kokemuksia firmasta. Ja että olen saanut poliisilta kehotuksen tehdä rikosilmoituksen. En tiedä, missä vaiheessa nainen katkaisi puhelun.

      Suututtaa älyttömästi. Menemme huomenna lauantaina tekemään rikosilmoituksen Pasilan poliisitalolle. Siellä voi tehdä rikosilmoituksen asuinpaikkakunnasta riippumatta viikonlopun molempina päivinä klo 8-16.

    • puusto

      mitä te laskutatte kun en ole ostanut teiltä mitään palautin kaiken mitä lähetitte terv.lilja aholin

    • Huohhh

      Joo, pitää täälläkin tehdä rikosilmoitus ilmeisesti, ei muuten pääse noista eroon. Ihan naurettavaa saada samat, palautetut, pillerit takaisin ja maksaa "aiheettomasta" palautuksesta ja myös "uuden" satsin hinta.

    • hyväpeli

      Sama täällä,,,tilausta ei saa poikki RIKOSILMOITUS TEHTÄVÄ.
      Eka paketti tuli niin myöhässä että jo yritin peruuttaa mutta ei vaan onnistu.
      LASKUHAN KYLLÄ TULI PERINNÄN KAUTTA 129,92e.

    • Pettynyt

      Olen lopettanut tilaukseni soittamalla nro 09 42720622, ja palauttanut AVAAMATTOMAT lähetykset paketissa olleeseen osoitteeseen. Laskuja en tule maksamaan, koska lähetyksissä on 14 vuorokauden palautusoikeus (avaamattomat vitamiini purkit). Viimeisimmän palautuspaketin mukaan laitoin liitteeksi kirjallisen irtisanoutumiseni tilauksesta!
      8.5 2018 Laila Kärkkäinen

    • Rikosilmoitus

      Minä soitin rikospoliisille, joka pyysi tulemaan Pasilan poliisitaloon ja tuomaan rikosilmoitus ja he hoitavat loput. Minun (edunvalvojana) vain ottaa mukaan valtakirjan, koska tämä vanhus on niin heikko, ettei pysty itse lähtemään paikalle! Poliisin pyynnöstä menen maanantaina 21.5. tekemään rikosilmoituksen, ihminen (vanhus) saa vastata omaan puhelimeen ja jos ilmainen tuote luvataan, on hän sanonut, että antaa tulla vaan, hän oli juuri tullut sairaalasta leikkauksesta, oli vielä tokkurainen eikä ymmärtänyt huijausta. Miksi sitten postimaksuja karhutaan? Tämä on huijarifirma, jonka toiminta loppuu kun teitä muitakin rohkeita tulisi mukaan!
      SUOSITTELEN TEHKÄÄ RIKOSILMOITUS POLIISILLE, VARMASTI HOITUU!

    • Era

      Peruutan kaikki tilaukseni vitality club tallin eero ratilainen varosentie 8 83835 ruvaslahti fin

    • mollu

      Olen palauttanut samana päiv
      änä avaamattomana omega-3 tabletti purkin postiin ja kuitti on tallessa joten
      en tilaa enää mitään asiakasnumero on 398347 loppu

    • tivossa

      Olen palauttanut omega -3 tabletit 100kpl heti avaamattomana postiin ja kuitti on tallessa
      Posti OY R-kioski oy 70500 Kuopio Y-2404400 -8 Reklamaation 0100 85165 (lni/msa) asiakasnumero 398347

    • Periksiantamaton

      Hei!

      Laitan Talouselämä lehdessä olevan ohjeen, miten toimia perusteettoman perinnän kanssa.

      Linkki: https://www.talouselama.fi/uutiset/vastustan-vaatimustanne-kuluttajaviranomainen-neuvoo-mita-tehda-aiheettomille-perintavaatimukseille/14f9e964-5783-371f-b8a4-7d0fef37df85

      Täältä löytyy myös puhelinnumero kuluttajaneuvontaan. Kyse on ns. hivutuksesta eli jotkut ovat niin tyhmiä, että väsyvät ja maksavat. Ne jotka vastustavat aiheetonta perintää eivät joudu maksamaan! Eli vastustakaa joka ikinen...

      • MANKI

        huijarit lähettää ei loppua tule.laitoin poliisin asialle.


    • innamo

      peruutan tilauset ei mitääntilauksia enää

    • Eros

      Tilasin Acai Beryä sain tuetteen ja maksoin laskun 21.06 2018 välittömästi yritin peruuttaa lisätilaukset osoitteista [email protected] ja www.vitality.clud osoitteet ei auvennut.Soitin no 0923143309.Henkilö joka vastasi puheluun sanoi,että tilausta ei voi peruuttaa puhelimitse.Tein selväksi etten halua lisää.Kuitenkin lähettivät laskun mukana.Uudessa esitteessä mainitaan,että tilaussopimus on sitova,eikä lähetyksen palauttaminen poista maksuvelvoitettasi.En ole tehnyt tilaussopimusta.Miten voi peruuttaa sähköisesti kun yllä mainitut postit ei aukea.Täyttä huijausta.
      Tämän tason huijauksiin olisi syytä viranomaisten puuttua. 8.7 2018.

    • Hänninen

      Peruutan tilauksen ja palautan tilauksen

    • Eros

      Olin 9.7 puhelimitse yhteydessä Vitaly Clubiin selitykset sen kun paranee.Puhelimessa oleva alkoi väittämään,että laitteessani on vikaa kun en ole saannut yhteyttä heidän säköpostiin.Pyysin ammattitaitoisen henkilön tutkimaan onko laitteessani vikaa.Hän totesi laitteeni on kunnosa koska saan muihin posteihin yhteyttä.Toden näköisesti ovat laittaneet eston etten saa heidän sähköposteihin yhteyttä.Suomessa ei tunneta joukkokannetta joten jokaisen huijatuksen tulleen on tehtävä rikosilmoitus itse.Kyseisen yrityksen toiminta on todella laajaa.Mielestäni tähän toimintaa on syytä viranomaisten puututtava. Lisäksi minulle siirrettiin näyttö siitä,että en ole saannut yhteyttä heidän posteihin.Mahdoton tehtävä.

      • wc-club

        Mihin numeroon soitit ?


    • innamo

      PERUUTAN TILAUKSET

      • innamo

        PERUUTAN TILAUKSET


    • innamo

      peruutan tilaukset

    • innamo

      katkaisen tiaamattomat postitukset

      • innamo

        en tilaa mitään tuotteita


    • Eros

      Sain Vitali Clubilta uuden laskun johon oli lisätty perintä kuluja ja uhkaus perintä toimilla.Olen palauttanut tuotteet.Härskiä on myös heidän veloitus puhelusta 2.67 E/min. Siirtävät kaiken näytön huijauksen kohteeksi joutuneille.Luulevat pääsevänsä kuin koirat veräjästä.Tiettävästi ovat käyttämänsä perintätoimiston yhtenä omistajana.Aikansa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin.
      Onko kenelläkään tietoa toimivatko muuallakin kuin Suomessa??

    • Hämeenlinnalainen

      22.8.2018 tuli maksumuistutus kyseiseltä firmalta. Tuotepaketin palautin ties 6vk sitten jo, mutta tältä palstalta löytyneestä numerosta kysellessä paketti ei ollut ilmeisesti saapunut heille. Pyysivät palautuksesta kuittia, jota minulla ei ole enää. Sanoin, että tämä riittää minun puoleltani, että olen palauttanut ja maksanut jopa postimaksun (jotta vain pääsin eroon kyseisestä laatikosta). Sanoivat, että ok no tämä mitätöityy kun laatikko saapuu.

      Eli pienestä nurkasta pääsivät sisään, kun soittivat vaimolle kesken aamukiireiden ja saivat luvan lähettää ilmaisen koepaketin, jonka sitten samantein laitettiin pois.

      • tyytymätön

        Minäkään en halua enää alua enää lisää green coffeeta, koska se ei auta mitään, mitä on luvattu.


    • Ullukka

      Minäkin tilasin sen näytepakkaksen ja nyt he laittoivat uuden olen palauttamassa sitä saa nähdä miten jatkuu olen yhteydessä poliisiin jos eivät hyväksy palautusta mutta en maksa kyllä yhtään euroa.heille enään

      • Naukuja

        tilasin myös näytepakkauksen ja nyt sain 124euron jatkopaketin vaikka en ole saanut tilausvahvistusta että olisin sitoutunut asiakkaaksi palautan tuotteen katsotaan kuinka käy.


    • Eros

      11.9 201
      Olen käynyt kuluttaja-asiamiehen kanssa sähköposti viestintää.Loppu tulema on ei mahda asialleni mitää,elikä ko yrityksen selitykset painoivat enemmän.SE ettei Suomen viranomaiset voi puuttua Virossa rekisteröityyn yrityksen toimintaan tuntuu käsittömältä.Toisin sanoen kun perustat yrityksen Viroon niin voit Suomessa toimia miten tahansa.Jos jollakulla on yhteyksiä johonkin lehteen niin yrittäkää saada asia julkisuuteen.Julkisuus on se jöka puree huijareihin Ko yrityksen toiminta on saatava loppumaan Suomessa.Toiminnasta kärsivät vartuuneemmat joilla ei ole mahdollisesti omaisia tukena. Jään odottamaan ko yrityksen jatkotoimen piteitä.En tule maksamaan heidän perittävää satasta.

    • allinnki

      Rikosilmoitus on kai ainoa tapa, koska toiminta on rikollista, asiakkaan pitäisi todistella asioita, joista ei voi etukäteen tietää. toivottavasti kukaan ei mene tähän" yritykseen" enää asiakkaaksi, se on ainoa keino saada toiminta loppumaan. Kun rikosilmoituksia on tarpeeksi eiköhän siihen puututa niin että saadaan suomeen markkinointikielto.

    • rsulavesi

      Videokuvaus kaikista aiheeseen liittyvistä toimista ja vielä niin että paikalla on useampi luotettava todistaja jotka näkyvät videolla. tietokoneen näyttö näkyvillä, jolloin saat sen näkyviin että peruutusilmoitustasi ei voinut lähettää. kaikki näppäilyt tietokoneella myös kuvattava. muista myös yrittää lähettää tarpeeksi monta kertaa viestisi että voidaan todeta että olet ihan varmasti että olet ihan vakavissasi irtisanoutumisen suhteen. Asialle niin paljon julkisuutta että vaihtavat alaa tai jättävät suomalaiset rauhaan.

    • vitamiinit

      Minä toivon että voisin soittaa ja kysyä laskusta jostain tuoteesta mitä minulla EI OLE puhelin numero ja äkkiä jotta voin sanoa pari valittua sannaa!!!

    • cannondale49

      Minä laitoin asian Kuluttajariitalautakuntaan kuluttajariitaneuvojan ohjeiden mukaisesti. Ensin on syytä reklamoida firmaan päin ja KUN ko. firma ei vastaa asiallisesti edes kuluttajariitaneuvojalle, seuraavaksi on syytä lähettää asia kuluttajariitalautakuntaan käsitelyyn. Perintää eivät voi käsitelyn aikana saada voimaan.
      Tilasin Green Coffee jne. -laihdutustotteen, joka tuli vasta 3 viikon päästä tilauksesta. Kun ei jatkoerääkään toimitettu ajoistaan laitoin viestin, ettivät lähttäisikään, kun ovat myöhästyneet tuotetta lähettäessään. Vastaukseksi tuli lasku jatkoerästä, mutta eivät puuttuneet siihen miksi tuotetta ei ole toimitettu. Eivät kertoneet syytä kuluttajariitaneuvojallekaan. Nyt on asia käsittelyssä Kuluttajariitalautakunnssa.
      Tällaiset yritykset pitäsisi saada vastuuseen huijaamisesta.

    • SPADE

      Minä sai ihotoima ja kutikka iho .lääkäri sanoo minä lopeta molemma

    • mustasaari

      Ei tarvitse lähettää enään teidän tuotteita minulle

    • mustasaari

      Ei tarvitse lähettää minulle enään teidän tuotteita Terveisin Reijo Jerohin Niittylähtee tie 12 H41 65610 Mustasaari Finland

    • pulssi

      perun seuraavat lähetykset asikas numero 423432 koska vatsani ei kestänyt näitä kapseleita

    • wc-club

      Lieneekö kellään tänne puhelinnumeroa mihin voi soittaa ? Asiakaspalvelu auki 12-15 mutta ei puhelinnumeroa :) :) :)

    • wc-club

      Peruutus onnistui kun soitin heti seuraavana päivänä kun toimitus oli tullut. 0600 413142. Ainakin näin tyttö puhelimessa väitti. Katsotaan miten äijän käy...

    • stormossen

      Olen tehnyt ensmmäisen peruutuksen jo2112 2018ja toisen tänään toisen tänään 24012019 .tämän jälkeen en enään maksa palautusta .vaan laitan lähetyksenne jätteen poltto laitokselle en lunasta enkä maksa minulla on 14 vuorokautta palautus oikeus pyydän vastausta tähän kirjeeseen
      terveisin Reijo Jerohin

    • Pettynyt_palveluun
    • huonoahyv

      Sanopa se? olemme useamman henkilö voimin ja koneella. Yrittäneet katkaista tilausta? Poikani on 100% invalidi etiseen ja nykyiseen osoitteeseen tupsahtelee paketteja. Olen kirjottanut oikein vanhanajan paperikirjeen lähettänyt pillerit takasin. Hoitokoti ei niitä hoida? nyt tulee karhukirjeitä. Kun ei ajoissa palautettu. Kukahan maksaa? Viimeviikolla tuli postin kautta vanhasta osoitteesta ja tänään nykyiseen osoitteeseen paketti. Minulle tämä leikki riitti. Asiakas 427107 .Omainen Äiti 80 V. saatte koko paketin pillerit ja pojan.

    • kayaA

      Sain lopetettua vadelmaketoni tilauksen osoitteessa: [email protected]

      Tilauksessa osoitteeksi annettiin [email protected] joka ei toimi vaan ilmoittaa väärää osoitetta. Tältä palsatalta löysin uuden sp. osoitteen ja se toimi!! ja sain peruutusvastauksen puolessa tunnissa ja vielä kirjallisena - jonka aion visusti säilyttää mahdollisisia myöhempiä ongelmia varten. Luoja kiitos! En tilaa enää mitään ennen kuin googlaan firman.

      • kayaA

        jatkoa.... lähetin sähköpostin myös 2 eri Regimenin (tuotteen toimittajan) osoitteeseen, mutta molemmista sähköposteista tuli väärä osoite ilmoitus. Onkohan ihan puhtaat jauhot pussissa, kunnei yrityksen antamat julkiset tallousyhteystiedotkaan ei toimi!!


    • kayaA

      Onko Vitalityn perintäyhtiö juuri Alektum, jonka toiminta kiellettiin viite: IS 13.2.2019.
      Vuoden 2018 viimeisenä päivänä toimilupansa menettänyt perintäyritys Alektum Oy näyttää jatkavan perintätoimintaansa toisen yrityksen nimissä.
      Vuonna 2008 perustettu suomalainen perintäyritys Annomen Oy on ottanut haltuunsa Alektumin liiketoiminnan Suomessa.

      • kayaA

        Etelä-Suomen aluehallintovirasto (Avi) vei toimiluvan Alektumilta hyvin vakavien ja toistuvien rikkomusten sekä viranomaispäätöksistä piittaamattomuuden vuoksi.


    • stormossen

      Niin miten katkaista tilaamattomat toimitukset olen jo joulukuussa 2018 perunut tilauksen ja taas tuli uusi lähetys nyt olette vaihtanut nimeäkin Nyt menen Vaasan Poliisilaitokselle saisinko heiltä apua tähän turhan päivääseen pallotteuun noiden pilleriden kanssa Että tiedätte kuka kirjoittaa niin nimi on Reijo Jerohin asiakas no 243092Laskun pvm 2102 2019 Yhteensä 131,90E

      • kayaA

        Tämä on Suomi24-keskustelupalsta eikä tästä mene peruutukset tai valitukset eteenpäin mihinkään firmaan. Lähetykset sain itse peruttua sähköpostilla: [email protected]


    • samapelijatkuuvaan

      Annomen tosiaan jatkaa Alektumin toimintaa, jolta viranomaiset oli vieneet toimiluvan hyvin vakavien ja toistuvien rikkomusten sekä viranomaispäätöksistä piittaamattomuuden vuoksi.
      Viranomaiset (Avi) kädettöminä?

    • Hermostunut

      Halun, katkaista lähetykset mutta ei onnistu aina tulee vaan lisää asiakasnumero 42479o

    • kayaA

      Tilaus täytyy katkaista 14 päivää ekan paketin saapumisen jälkeen ELI IHAN HETI KUN PAKETTI ON TULLUT EIKÄ ODOTELLA! Itse pakettia ei tarvitse palauttaa.
      Itse olen tilannut vadelmaketonia ja siinä sitoutui 6 kk noin 260 e tilaukseen, jollei perunut 14 vrk sisällä ekan paketin tulosta. Peruin sähköpostilla: [email protected]
      Paketissa oli väärä sähköpostiosoite, mutta ylläolevaan osoitteeseena vastattiin puolessa tunnissa. Ja tietenkin vaikka sen 6 kk tilaus olisi iskenyt päälle, niin tarvitsee peruuttaa, jottei se jatku taas siitäkin eteenpäin.

    • Anonyymi

      Sama tilausansa jatkuu: Vitality Club ja Regimen huijaavat. Perintäfirmana Suomessa Annomen Oy, joka on entinen Alektum, jonka laittoman toiminnan aluehallintoviranomainen lakkautti alkuvuodesta.
      Peruskuvio: ilmaisnäytepakkauksen tilauksen perumiseen annettu sähköpostiosoite ei toimi peruutusaikana. Sitten koitin peruuttaa kirjattuna pikakirjeenä. Sen kuittasivat vastaanotetuksi vasta 10 päivää sen jälkeen kun Viron posti oli sitä firmalle ensi kerran tarjonnut vastaanotettavaksi. "Peruutuksenne ei ole tapahtunut annetussa ajassa. Perintätoimisto hoitaa jatkossa".

      • Anonyymi

        "Anonyymi" Mites kävi? Ittellänikin riita päällä...


    • Anonyymi

      älkkää lähetä mulle laskuja koska olen lähettänyt kaikki lääkkeet postin kautta takaisin ja lääri on mulla kieltänyt syömästä laita vitaniimiä olen menossa vatsan tähhuonon voin
      tiin takia mulla kakki pakettien postista milulla kirjaliset todiset postista saanut todisteet mitä olen palauttanut Hannu Rosendahl

    • Anonyymi

      OTE Ilta-Sanomat 26.10.2019: ANNOMEN ja ALEKTUM
      Toimilupansa menettänyt perintäyhtiö hakee saataviaan kyseenalaisin keinoin –
      yli 10 000 suomalaista saanut haasteen käräjille
      Alektum menetti tämän vuoden tammikuussa toimintalupansa aluehallintoviraston päätöksellä. Alektum oli esimerkiksi perinyt riitautettuja saatavia, antanut harhaanjohtavaa tietoa velalliselle ja jatkanut lainvastaisten perintäkulusaatavien perintää, avi kertoi. Yhtiöt käyvät nyt oikeutta niistä saatavista, joita he eivät enää saa muuten periä. Alektumin menetettyä toimilupansa sen toiminta myytiin pienelle Annomenille. Pian myös Annomenilta evättiin lupa. Sen jälkeen ihmiset alkoivat saada ”kummallisia velkomushaasteita”. Korhosen mukaan saatavat ovat usein todella vanhoja, vanhimmat jopa vuodelta 2004. Tapauksessa kuluttajat olivat tilanneet verkosta esimerkiksi sukkia, alushousuja, partakoneenteriä, terveysravinteita ja laihdutustuotteita muun muassa Westerfield-, MMBG- ja Feenotuonti-nimisiltä yrityksiltä. Tilauksissa oli ensin tullut edullinen ilmainen näyte, jonka jälkeen tilaus oli jatkunut normaalihintaisena ja tuotteita oli alkanut tulla tasaiseen tahtiin. Jokaisesta tilauksesta oli lähetetty lasku.
      Kun kuluttajat olivat jättäneet laskut maksamatta, yritykset siirsivät perinnän Alektumille.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe