Uniikkiuunien takka

KATKERA

Meillä toimii Uniikkiuunien takka hyvin. Se muurattiin jo muutama vuosi sitten. Nuori muurari, joka isänsä ja veljensä jalanjälkiä seurasi, muurasi takan ja jälki oli aika ok. Lopuksi hän asensi meille väärän värisen tuhkaluukkurivistön ja lupasi toimittaa uuden mahdollisimman pian eli samanvärisen kuin takan luukku. Eipä ole tähän päivään mennessä kuulunut, vaikka lupauksia on sadellut vuosien varrella. Se harmittaa emmekä suosittele kyseisiä muurareita enää kenellekään, mutta nimiä en kehtaa näin julkiselle palstalle laittaa. Puran vain harmitustani.

Muistakaa, että jos jotain jää kesken tai toimittamatta, muistakaa tehdä jatkosta sopimus paperilla, ettei käy niin kuin meille. Jatkan edelleen taistelua, mutta arvon herrat (ei herrasmiehet) eivät enää edes sähköposteihin vastaa.

5

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakkaantieto
    • KatkeraEdelleen

      Uniikkiuunit oli aikanaan myyjänä tavallaan välikäsi ja Turun Uunisepät Oy toimitti kaikki materiaalit ja takuukyltit. Uniikkiuunien muurarit hoitivat muurauksen, mutta takkaluukkujen vaihto jäi. Turun Uunisepät Oy, johon olimme myös yhteyksissä, ei juuri asiaa kommentoinut muuta kuin ettei asia heille kuulemma kuulu. Eipä meitä lohduttanut eikä tule ikinä lohduttamaan...

      • Kannetpuosilta

        Kyll o kauhi paik! Et viittiki inistä parin kympi nokiluuku kansist.


    • Turkkusesta
    • Supekyllästynyt

      Ei se hinta vaan periaate. Kannetpuosilta mahtaa olla Mäkilä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe