VALLILA tuotteet boikottiin

vallilaboikottiinyes

http://www.vauva.fi/keskustelu/2670545/berneri-vallila-boikotti

Olen päättänyt, että en ikikuuna päivänä osta enää yhtään Vallilan tuotetta. Eikä osta lähipiirinikään (Sorry sisäpiirikytkökseni).

Annen Finavia oli alkusoittoa päätökselleni. Mutta kun nyt netissä jotkut puhuvat, että Sonera kaikessa hiljaisuudessa jo testailee sitä GPS verotusssyteemiä autoihin.
Ja BOIKOTOIN SONERAA. Irtisanon heti huomenna Soneran liittymäni, ja niin aikoivat tehdä sukulaiseni, joilla on yrityksissään työntekijöillä kymmeniä soneran liittymiä.

Herää Anne todellisuuteen vielä kun voit.

Paljostako vetoa, että ANNE BERNER ja JORMA OLLILA hääräävät sitä gps perusteista autoverosysteemiä salaa!

on tullut mediassa uutisia ihan pari päivää sitten, että samaan yhtiöön liittyyvät nimetö JORMA OLLILA ja Anne Berner.

VAATIKAAMME äkkiä että joku tekee KANSALAISALOITTEEN, jotta teitä ei saa yksityistää !

Tilannehan johtaa uuteen Carunaan myyten. Anne hääräilee Ollilan kanssa yhtiön, joka toteuttaa tuon gps systeemin, ja lopulta gps autoveroyhtiö myydään ulkomaille. Ja ulkolaiset ottavat välistä "autoveron välitysmaksuja" (vrt sähkönsiirto). ja sitten ne korottava koko ajan lisää tuota välitysmaksua rajattomasta.
Siinä on ihan tyhjä kuluttajaasiamiehen mennä sitten itkemään !
Kuluttaja asiamiehen pitäisi mennä nyt Bernerille kyselemään, mitä se nainen siellä touhuaa, ja salaa.

2

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjlkjl

huh, jotkut uhkaa polttaa omat vallila verhonsa.

• AnneOnTyhmeliini

GPS-verotus on todellinen isoveliyhteiskunnan alkusoitto jos sellainen tulee voimaan! Valtiolle ei kuulu vitun vertaa, että missä minä autollani liikun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      169
      2094
    2. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      14
      2082
    3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      77
      951
    4. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      827
    5. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      35
      766
    6. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      156
      762
    7. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      753
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      30
      736
    9. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      704
    10. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      50
      674
    Aihe