"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."
"Minä sanon teille, ystävilleni: Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta joiden valta ei ulotu sen pitemmälle.
Kuulkaa, ketä teidän tulee pelätä. Pelätkää häntä, jolla on valta sekä tappaa ihminen että syöstä hänet helvettiin. Niin, sanon teille: häntä teidän on pelättävä."
Teuvo Suni: Ajankohtainen asia Kristukselta
14
51
Vastaukset
- AjankohtaistaTeupolle
Sinun jos kenen pitää pelätä Jumalaa ja hänen kostoaan Teupo.
Hebr
10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! Minun ei todellakaan tarvitse pelon tunteella odottaa Jumalan kostoa. Sen tietää Saatanakin, mutta eivät hänen tyhmät palvelijansa, kun tietämättään vuodesta toiseen julistavat minua autuaaksi:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."
Olen Teuvo Martti, enkä suinkaan Teupo.
"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.
"Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.
"Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.
Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.
Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."
Tätä ylistystä ei tässä lopun ajassa enää tapahdu, koska Saatana on Paavalinsa kautta jo koko ihmiskunnan omaksensa saanut. Siksi tämäkin kirjoitukseni jää historiaan vain todistuksena:
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."- alfa123om22
"Minä sanon teille, ystävilleni: etc. ......"
Kuinka paljon onkaan Jeesksen ystäviä kuollut marttyyreina aikojen saatossa. Ei ole suurempaa rakkautta kuin antaa henkensä ystäväinsä edestä.
Itse en ole tuhon pystyvä, vaan olen korkeintaan veli; enkä ystävä. Jeesuksen ystäpiiriin en kelpaa mitenkään.
Marttyyrien lukumäärä saattaa olla jo lähes täysi; sillä yhä oikeudenmukaisemmiksi ovat lait ja oikeuden tuomiot käyneet ainakin länsimaissa. Ei ole mahdollista enää joutua siinä määrin oikeusmurhan kohteeksi.
Toisin on ehkä etelässä ja idässä? Danielin kirja kutsuu länsimaiden saavuttamaa oikeusetua nimellä: IKUINEN OIKEUDENMUKAISUUS. Se saattaa olla lähtöisin Karitsasta. Ja saattaa olla luonteeltaan ikuista.
Niin, autuasta olisi varmaan omata niin suuri rakkaus, että saisi kutsun Jeshuan ystäväpiiriin. Yritä sinä vain suuren rakastajan Kalamossen tavoin tavoitella Jeshuasi suosiota. Valhetta rakastamalla et Kristuksen oppilaaksi pääse:
"Koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut."Nyt siis maan hallituskin pelkää tuota murhaajaa niin, että yrittää saada sen aikeet lailla kuriin.
Tämä laki on tainnut jäädä tehottomaksi:
Kenen etuja turvaamaan tähän maahan on säädetty laki, jossa sanotaan:
"Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa ja häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta."
Kun tässä mainitaan Jumalan nimi, on heti syytä tutkia hänen antamansa
ilmoitukset tästä samasta asiasta. Onko hän todella sanonut, että kaikki se, mikä ihmisten mielestä on pyhää, on hänestä lähtöisin?
Jeesus sanoo: "Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta.
Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."
Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Voiko tätä selvemmin sanoa: "Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta,
on Jumalalle iljetys."
Näin on itsestään selvää, ettei tätä lakia ole laadittu Jumalan, vaan hänen vastustajansa, tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen Antikristus-poikansa tahdon mukaan, varmistamaan sen, ettei hänen hallitsemassa maailmassa kukaan voisi julistaa totuutta ilman rangaistusta.
Tällä lailla se on tehnyt perustuksen myöskin sille, että kuka tahansa, joka sen antaman unen, näyn tai ilmestyksen perusteella oman kirkkokunnan tai lahkon perustaa - kuten niitä tämäkin maa on jo täyteen perustettu - saa heti lainvoiman totuutta vastaan.
Kun taas ne, jotka puhuvat totta, ovat tässä maailmassa jääneet tällaista lainsuojaa vaille, kuten ilmoitettu on:
Aamos: "Voi teitä, jotka teette lainkäytöstä katkeraa koiruohoa ja jätätte heitteille oikeuden. Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa (tai suomi24 raamattukeskustelussa) vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden.
Jopa Paavalikin sai tätä hetken kokea, kunnes hänestä tuli Saatanan juoksupoika:
"Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään saakka olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa."
Ainoan tähän liittyvän lain on Jumala säätänyt Pyhän Hengen pilkkaamisesta:
"Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tulla antamaan ihmisille anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä, eikä tulevassa maailmanajassa."
Pyhä Henki on Totuuden Henki, ja totuuden pilkkaamisesta on Jumala tämän lain antanut. Eikä hän ole sen täytäntöönpanoa luovuttanut yhdellekään maalliselle oikeusistuimelle, vaan toteuttaa sen itse viimeistään viimeisellä tuomiolla.
Mikäli Totuuden Hengen saanut ihminen saa haasteen oikeuteen totuuden
julistamisesta, käynnistyy varsin ihmeellinen oikeusprosessi, jossa syyttäjä itse syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan.
Kristuksen valittu ei oikeuteen joutuessaan tarvitse lakimiestä häntä
puolustamaan, sillä senkin asian on Jumala jo ennalta näin valmistanut:
"Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua.
Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."Jumalan pelosta on tällekin kansalle tullut Jumalan totuuden halveksuntaa, jota voi erinomaisesti selventää tälläkin Kristuksen ilmoituksella:
"Te sokeat oppaat! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin!"
Maallisia hyttysiä ollaan kovalla kädellä siivilöimässä, mutta hengelliset kamelit niellään kokonaisina.
Kukaan ei ole huomaavinaankaan miten hengellisten ääriliikkeiden ihmiset johtavat tätä maata hallituksesta käsin.Maallisilla hallitsijoilla on kautta aikojen ollut kiinteä rakkaussuhde tähän hengelliseen hallitsijaan.
Ensin kuninkaat ja keisarit, ja mitä nämä suuret edellä, sitä pienet tasavallatkin perässä:
"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."Tässäkin on vielä palattava Saul/Paavalin opetuksiin, sillä Saul sai Pyhän Hengen koulutuksessa tietoonsa tämän edellä mainitun saman totuuden:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "
Mutta kun Saatana sai Saulin omakseen erinomaisilla ilmestyksillä, ja teki hänestä Paavalin, niin jopahan muuttui ääni kellossa, ja hän alkoi rakennella näiden porttojen perustuksia Saatanan tahdon mukaisiksi.
Ja kun oli saanut ne valmiiksi:
"Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."
Niin muuttui maailma, Sauliseni!- tahranpoistaja
Miksi teit taas uuden avauksen jossa vuodatat jälleen tätä samaa mustaa mönjääsi?
Mikä siinä on, ettet verenkään voimalla pysty totuuden tahroja poistamaan, sinun verellä tahrituista vaatteistasi?
Kun Saatana sanoo tämän Kristuksen totuuden olevan pelkkää mustaa mönjää, niin se on sinun ongelmasi ei minun:
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."
"Minä sanon teille, ystävilleni: Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta joiden valta ei ulotu sen pitemmälle.
Kuulkaa, ketä teidän tulee pelätä. Pelätkää häntä, jolla on valta sekä tappaa ihminen että syöstä hänet helvettiin. Niin, sanon teille: häntä teidän on pelättävä."
Johannes sai nähdä myös sen, mitä tapahtuu, kun Jumalan tuho tuon porton laitokset palvelijoineen ja kannattajineen tuhoaa:
"Tehkää hänelle niin kuin hän on tehnyt muille, maksakaa kaksin verroin hänen teoistaan.
Siihen maljaan, johon hän on toisille juomansa sekoittanut, sekoittakaa häntä itseään varten kahta katkerampi juoma.
Minkä hän on mainetta ja rikkautta ahnehtinut, saman verran antakaa hänelle tuskaa ja murhetta.
Hän vakuuttelee yhä itselleen: 'Minä olen kuningatar ja istun valtaistuimella. Leski en ole, surua en ikinä koe.'
Sen tähden häneen iskevät yhtenä ja samana päivänä kaikki hänelle langetetut vitsaukset, rutto, murhe ja nälkä, ja hänet poltetaan tuhkaksi.
Väkevä on Herra Jumala, joka hänet on tuominnut!"
Jatkuu600 vuotta ennen Kristuksen syntymää Jumala näytti Hesekielille, miten Jerusalemin temppeli tuhotaan:
"Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä.
Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni." Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.
Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."
Kun he olivat lähteneet surmatyöhönsä, jäin minä yksin paikalle. Minä lankesin kasvoilleni ja huusin: "Voi, Herra! Aiotko tuhota kaikki, jotka Israelista vielä ovat jäljellä, kun vihassasi näin lyöt Jerusalemia?"
Hän vastasi: "Israelin ja Juudan synti on suuri, hyvin suuri. Maa on veren tahraama, ja Jerusalemissa poljetaan oikeutta. He sanovat: 'Herra on hylännyt maamme, ei Herra meistä välitä.'
Niinpä en minäkään sääli enkä säästä. Minä rankaisen heitä heidän tekojensa mukaan."
Silloin saapui pellavapukuinen mies, se, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja hän ilmoitti: "Olen tehnyt sen minkä käskit."
Tämä sama tulee toistumaan joka ainoan ihmisten rakentaman jumalanhuoneen kohdalla.
Tämän seuraaminen jatkuu keskustelussa: Mikä onkaan tämä nainen?Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:
"Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."On todella mielenkiintoista, kun Pyhän Hengen kehotuksesta saan nostella näitä totuuksia uudelleen Saatanan palvelijoiden herjattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893814- 252146
- 2002062
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871634PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3501516Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo161193Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale911187- 931130
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926