Teuvo Suni: Miten ne tämän tekevät?

"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."

Tätä Saatanan - hänen palvelijoittensa mielestä eriomaista julistusta - on tämä
 palsta ollut pullollaan jo 11 vuotta.

Löytyykö täältä ketään, joka ymmärtäisi, miten tämä tapahtuu?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikentarkistan

      Autan sinua onnetonta!

      Tämä suomi24-portaalin Raamattu-palsta on piskuinen paikka maailmankaikkeudessa. Jo suomen kieli rajoittaa monen ihmisen tänne osallistumista. Eikä tänne moni suomalainenkaan kirjoita.

      Sinun täytyy Teuvo-kulta ottaa mittatikuksesi koko maailma: sieltä ei pahuutta puutu. Siellä on myös muita pahoja kuin sinä. Ylipäätään pahoja on enemmän kuin hyviä.

      Kysymys onkin siitä, ken on vanhurskaan Jumalan edessä, Herran Jeesuksen Kristuksen armahtama. Teuvo, sinun syntisi eivät vielä ole Jumalan edessä anteeksi.

    • Aamenaamenaamen

      "Tätä Saatanan - hänen palvelijoittensa mielestä eriomaista julistusta - on tämä
      palsta ollut pullollaan jo 11 vuotta."

      Annan arvoa rehellisyydellesi Teuvo, mutta kuiten vahvasti epäilen että kerroit vahingossa totuuden. Sillä yksitoistavuottahan sinä juuri olet julistanut saatanan pahuuden oppeja tällä palstalla.

      Sinä itse voit antaa asialle parhaan selityksen miksi aloit kanavoida saatanan automaattikirjoituksella saamiasi eksytyksiä tänne.

      • Ei tällaista Totuuden Hengen herjausta tällä palstalla ollut ennen heinäkuuta 2005, koska täällä ei ollut ketään totuuden julistajaa.

        Ne alkoivat tästä Pyhän Hengen antamasta tehtävästä:

        "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."

        Ja sinä olet yksi niistä, joka on sen kaikkein karvaimmin lihassaan kokenut.


    • Peniel

      Teuvo rakas... nyt on jo myöhäistä. Kukaan ei kuule. Menen risiinipuun alle..auringolta suojaan..kalan suoliston maku vielä suussani! Teuvo..Kukaan ei halua tietää.

    • Peniel

      Täältä ei voi löytää yhtäkään JAHVE'sta piittaavaa!!

      • Pyhä Henki puhuu Suomeksi ja ymmärtää myös Suomen kieltä.

        Miksi sinä yrität Saatanan tahdon mukaisesti mongertaa kielillä?


    • Peniel

      Totta puhuit..en tunne sinua. Entä sitten!? Olen nähnyt saatanan silmästä silmään. Elämälläni ei ole enää mitään väliä. Mitä tapahtui..!?

      • Udelias

        "Olen nähnyt saatanan silmästä silmään."

        Milloin ja missä tapasit Teuvon?


    • Peniel

      En ole tavannut..Sinäkö tapasit??

    • Peniel

      En saatanaa tavannut..vietin viikon..
      Eikä se ollut Teuvo. Oli toinen.

    • Peniel

      Taitaa olla niin että muut tuntevat sinut paremmin kuin minä.. noinkin kauan 11v olet tänne kirjoitellut?;kirosit minut helvettiin..ei taida olla iso haitta. .vaikka meen nyt pois. Yksi onni mulla on. Se..ettei kukaan ihminen voi ottaa minulta pois sitä mun oon Herralta saanut.... haukkukaa. .pilkatkaa. .ivatkaa. . Ei haittaa. .kaiken mitä oot sanonut mulle..
      Kääntyy sun omaan...Tappioon.

      • Kirjoitettu on:

        "Moni luulee omaa tietään oikeaksi, vaikka se on kuoleman tie."

        Ja kirjoitusten mukaan voit myös täysin sydämin nauttia onnestasi:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."


    • Peniel

      Eikö millään tänne aiemmalla ole merkitystä!?

    • Kiitoksia vastauksista, jotka antoivat selvän kuvan miten Saatanan palvelijat tekevät pimeästä valkeutta.

      Yksinkertaisesti juuri näin:

      Ensiksi joku kirjoittaa Totuutta vihaavan herjansa, jonka perään - yleisesti hän itse, toisella nimimerkillä - tai hänen herjahenki ystävänsä antaa oman todistuksensa:

      "Amenaamenaamen" eli Totisesti totta Totisesti totta Totisesti totta.

      Ja kaikki valehtelijat ja väärämieliset ovat uskonsa mukaisesti onnensa kukkuloilla:

      "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

      Tähän sopii myös erinomaisesti Entisen Postipankin mainos:

      "On hienoa olla kultapossukerhon jäsen."

      Kuin myös Raamatun todistus:

      "Heidän on käynyt juuri niin kuin sananlaskussa sanotaan: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa."

    • Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:

      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe