Kirjoitanpa nyt jotain, mitä monet eivät ehkä usko minunkaltaiseni pahemmin kirjoittelevan. Lue huolella, sillä haluan tuoda tämän todella esille.
Olen seksuaalivähemmistöön kuuluva mies, elän parisuhteessa miesystäväni kanssa. Pelkään. Huolestuttaa ja ahdistaa. Ja tämän kaiken negatiivisen tunteen aiheuttaa tämä suoraansanottuna yli hilseen mennyt maahanmuutto, tai pikemminkin maahantunkeutuminen. Miksi media pimittää mamujen tekemiä rikoksia, miksi suvaitsevaiset yrittävät haalia lisää mamuja maahamme, kun heidän taustoistaan ei ole kukaan täysin varma? Miksi tänne ei tule naisia ja lapsia, vaan nuoria miehiä kalliine vaatteineen ja laitteineen?
Ja mikä aiheuttaa erityistä huolta on se, että tulevaisuutta edes uskaltamatta ajatella, elän jo nyt muslimi-invaasion alkutaipaleilla olevassa suomessa, homona.
Kaikki tietävät miten muslimit suhtautuvat varsinkin meihin, seksuaalivähemmistöihin. Sinäkin tiedät, arvoisa lukija. Jos maamme täyttyy muslimeista, miltä pahasti alkaa näyttämään, tilanne alkaa olla ruotsin tasolla. Alueita, joille ei kristitty/muuta uskontoa tunnustava voi mennä, lisääntyvää rikollisuutta ja omalta kannaltani mikä pahinta, homous on kuolemansynti islamin uskossa. Ei ole vaikeaa ottaa sharia-lakia käyttöön alueilla, joilla muslimipopulaatio on suuri. Eikä varsinkaan sellaisessa valtiossa, jossa valtionjohdossa asti varjellaan näitä rikollisia mamuja. Haluan rauhaa ja turvallisuutta, en tällaista sekasortoa ja suomalaisiin kohdistuvaa älytöntä ylimielisyyttä. Kotouttaminen on epäonnistunut. Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneet pitää välittömästi poistaa maasta, ja kaikki ylisuuret tuet lakkautettava pakolaisilta. Minkä takia nämä pakolaiset kulkeutuvat euroopan läpi, lue; monen turvallisen valtion läpi juuri tänne suomeen? Siksi, koska me maksamme veroillamme kaikenmaailman valepakolaisten ja rikollisen aineksen ylläpidon. Käsittämätöntä.
Suomella ei ole olemassa minkäänlaista velvollisuutta ottaa vastaan jokaista tänne pyrkivää pakolaista. Taustat pitää tutkia perinpohjin, ettei kyse ole terroristijärjestön jäsenestä, joita on jo niitäkin maahamme päästetty. Helpommin sanottu, kuin tehty? Jos rajat ovat kokoajan auki näille rahan kalastelijoille, on tekeminen lopulta mahdotonta. Se, että rajat ovat kiinni, ei tarkoita eristäytymistä eikä mitään suvaitsevaisten mielikuvissa negatiivisia asioita, vain sitä, että oikeasti hätää kärsiviä autetaan. Suvaitsevaiset ihmiset ilmeisesti haluavat tänne vain nuoria miehiä ja haluavat jättää naiset ja lapset kurjuuteen.
Valtamedian ja valtionjohdon toiminta huolestuttaa oikeasti. Mamut tehtailevat rikoksia ja tappavat suomalaisia. Media pimittää ja peittelee tekoja, ja valtionjohdossa tehtaillaan kaikenlaisia lakeja vihapuheen tuomitsemiseksi, kun joku esittää mielipiteensä rikollisista, tai kertoo vain totuuden! Miksi tässä touhussa ei ole mitään järkeä? Tämä ei ole enää normaalia, että rikollisia suojellaan näin näkyvästi! Me pelkäämme, oman ja toistemme turvallisuuden puolesta. Emme halua tällaista toimintaa suomeen. Vasemmistoanarkistit ja pakolaiset riehuvat ja tekevät rikoksia, ja media sekä valtionjohto ummistavat silmänsä. Edes nimiä, kuvia tai kansalaisuuksia ei julkaista. Jos taas kyseessä on suomalainen rikoksen tekijä, heti kaikki tuodaan julki. Onko pakolaisen tekemä murha pienempi rikos, kuin suomalaisen tekemä pahoinpitely? Ei näin!!
Pakolaisia tulisi auttaa heidän kotimaissaan, eikä tuoda heitä tänne, siinä käy kuten olemme jo ruotsista oppineet. Silloin, kun apu kohdistetaan pakolaisten kotimaihin, vältymme huijaripakolaisilta, ja myös oikeat avun tarvitsijat saavat oikeaa apua. Miksi suvaitsevaisto ei ole ollenkaan avoin uusille ideoille ja ehdotuksille? Mikä on se päämäärä, johon he pyrkivät tällaisella toiminnalla tuhota suomen oma kulttuuri? Joissain kouluissa ei enää järjestetä kristillisiä joulu -ja kevätjuhlia. Eivätkö suvaitsevaiset pidä suvivirrestä? Mene ja tiedä. Ainakaan tämä ei ole oikea tapa ratkaista ongelma.
Sanon teille kaikille suvaitsevaisille; ainakaan minä en ole todellakaan teidän sairaalla puolellanne. Minä ajattelen omilla aivoillani järkevästi, ja haluan rakkaan isänmaani parasta. Miettikää myös niitä maahanmuuttajia, jotka ovat asuneet suomessa vuosia, hyväksyvät suomalaiset tavat ja kulttuurin, sekä pelkäävät itsekin nykytilannetta. Ettekö kuuntele edes heitä? Mikä teidän päämääränne on?
Muille seksuaalivähemmistöön kuuluville; miksi kaivatte omaa hautaanne? Älkää tehkö sitä suurta virhettä, joka mahdollistaa meidän kaikkien joutumisen mahdollisesti vainotuiksi, kun muslimipopulaatio suomessa kasvaa. Vaikka ihmisten tulisikin olla tasa-arvoisia, ei näin ole eikä tule koskaan maailmassa olemaan. Sen vuoksi ei kannata marttyyriksi ryhtyä.
Teille, isänmaalliset ystävät; meillä on yhteinen tavoite, ja aion pyrkiä siihen yhtä kovin kuin te kaikki. Se, mikä olen seksuaaliselta suuntautumiseltani, ei estä minua ajattelemasta järkevästi. Tehdään yhdessä se mitä pitää, oikeuden ja turvallisuuden puolesta.
Homon mielipide maahanmuutosta
97
262
Vastaukset
- JärkiKunniaan
Hienoa, että ajattelet näin !
Tuon selväjärkisemmin ei asioita voi sanoa ja uskon että kukaan maahanmuuttovastainen ( Huom! EI siis mikään rasisti, fasisti ja natsi kuten vastapuoli meitä haukkuu) tuomitsee sinut pelkän homouden perusteella.
Moni on vaan saanut sellaisen väärän käsityksen että homotkin ovat kiihkomamuttajien leirissä.- EIISLAMILLE
muslimit tappaa homoja, siksi homot suhtautuu muslimeihin ns. natsistisesti. haloo....... inho on tiedätkö molemminpuolista.
- sanoeiviherkommunisteill
Kommunismi ei muutu yhtään sen paremmaksi, vaikka sitä koittaakin vihapuhekortteja nostamalla edistää!
- hsfghgfh
Minusta seksuaalinen suuntautuneisuus jos mikä on ihmisen yksityisasia, mitä se nyt mihinkään yhteiskunnallisiin asioihin oikeastaan vaikuttaa. En ymmärrä.
- vaikeaako
Mitä et ymmärrä? Ei se enää silloin ole yksityisasia, jos sen takia tapetaan.
- EiMeeHyvinSullakaan
Vähemmistö mollaa toista vähemmistöä. Toisekseen en edes usko tuota tarinaasi, pojot epätavallisesta yrityksestä, ei siinä mitään. Oliko sulla muuta ?
- Kummituss
Toisaalta en edes usko että sinä olet edes olemassa kunhan tuuli humisee.
- suvakkiONtyhmä
Kummituss kirjoitti:
Toisaalta en edes usko että sinä olet edes olemassa kunhan tuuli humisee.
juu, juuri noin suvakki toimii, sitä mitä ei halua uskoa, kieltäytyy uskomasta. siksi suvakki on suomen tuho.
- DiidaDaabaTaas
suvakkiONtyhmä kirjoitti:
juu, juuri noin suvakki toimii, sitä mitä ei halua uskoa, kieltäytyy uskomasta. siksi suvakki on suomen tuho.
Tunnen teidät vähän liiankin tarkkaan, joten tiedän. Mut ei siinä mitään aloittajalla tuore ote valehteluun.
- sokeripipari
DiidaDaabaTaas kirjoitti:
Tunnen teidät vähän liiankin tarkkaan, joten tiedän. Mut ei siinä mitään aloittajalla tuore ote valehteluun.
mikä helvetin taika noilla allahin poikasilla, länsimaalaisten hyväksikäyttäjä tappajilla oikein on, kun jopa suomalainen mies suostuu niitä kumartamaan ja pokkaamaan, elättämään ja aisaa kannattelemaan. huh huh ,aika outoa.
- nainen.suomessa
Erittäin asiallinen,selkeä,hyvä kirjoitus.Yhdyn täysin tekstin sisältöön.Itse olen hetero enkä ole koskaan ajatellut,että homot olisivat yksituumaisesti mamuttajien leirissä.Hyvää jatkoa sinulle,toivottavasti saat elää turvallisessa Suomessa tulevaisuudessa!
- Alpo.Yksikivi
> yksi_mies_vaan: "Tehdään yhdessä se mitä pitää, oikeuden ja turvallisuuden puolesta."
Tulkoon nyt heti mainituksi että minä olen suora ... (straight) mutta yhtä lailla Islamin "oppien" mukaisen vainon alainen kuin sinäkin koska olen realisti, en siis usko mihinkään mielikuvitusolioon.
Jätit varmaankin tarkoituksella, tai rangaistuksen pelossa, avoimeksi sen mitä meidän pitää tehdä.
Meillä Suomessa tilanne on paljon pahemmin levällään kuin vaikkapa Saksassa, jossa kohtalaisen yksituumainen ja yhdistynyt joukko isänmaan puolustajia ei ole saavuttanut juuri mitään todella merkittävää, siis sellaista joka olisi aiheuttanut positiivista muutosta.
Meillä Suomessa on kolme(?) isänmaata puolustavaa "järjestöä"/yhteisöä jotka eivät ilmeisesti edes keskustele keskenään. Meillä ei ole yhtäkään karismaattista, esiintymiskelpoista esikuvaa, tai kukaan sellainen ei ole halunnut tai uskaltanut tulla esiin. Se on tietysti totta että teot puhuvat puolestaan ja silloin ei tarvitse luoda/muokata esikuvia, heidät nostetaan esille.
Mutta mitä se on mitä meidän pitää tehdä? Miten tämä hulluus saadaan järkeville linjoille? Esimerkiksi Unkarin kaltaiseksi, jossa ei tule mieleenkään pohtia sitä uskaltaako lähteä illalla kaupungille vaikkapa vain kävelylle ja jos uskaltaa niin millä tavoin pitää varustautua.- IRestMyCase
Rasistin ÄO ei vaan riitä, kliinisesti tutkittu ja todettu. Rasistin ÄO on tavallista alhaisempi
Intelligence Study Links Low I.Q. To Prejudice, Racism, Conservatism
http://www.huffingtonpost.com/2012/01/27/intelligence-study-links-prejudice_n_1237796.html
Low IQ & Conservative Beliefs Linked to Prejudice
http://www.livescience.com/18132-intelligence-social-conservatism-racism.html
Tuohon päälle tulee viellä suomalainen tautiperimä, siis täysin degeneroituneet geenit. Serkukset kuksii täällä keskenään, pienestä väestöpohjasta johtuen. - ehkä.sinun.suvussasi
IRestMyCase kirjoitti:
Rasistin ÄO ei vaan riitä, kliinisesti tutkittu ja todettu. Rasistin ÄO on tavallista alhaisempi
http://www.huffingtonpost.com/2012/01/27/intelligence-study-links-prejudice_n_1237796.html
Tuohon päälle tulee viellä suomalainen tautiperimä, siis täysin degeneroituneet geenit. Serkukset kuksii täällä keskenään, pienestä väestöpohjasta johtuen."Serkukset kuksii täällä keskenään. Degeneroituneet geenit."
Aika hyvin ollaan pärjätty näillä geeneillä. Jos parannusta tarvitaan, löytyy maailmalta paljon somalialaista ja irakilaista perimää parempaa tavaraa. - ettei_totuus_unohtuisi
IRestMyCase kirjoitti:
Tuohon päälle tulee viellä suomalainen tautiperimä, siis täysin degeneroituneet geenit. Serkukset kuksii täällä keskenään, pienestä väestöpohjasta johtuen.British Journal of Psychiatry -tiedelehdessä julkaistussa tutkimuksessa käy ilmi, että monikulttuuri saa ihmiset voimaan psyykkisesti pahoin ja lisää psykooseja. Tämä selittänee sen, miksi palstalla pyrivät "suvaitsevaiset" ovat aina niin sekaisin.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22844021
Suvaitsevaiston suosimien muslimimaahanmuuttajien keskuudessa sisäsiittoisuus on muuten todellinen ongelma.
http://murphyssoninlaw.blogspot.fi/2014/09/muslimien-sisasiittoisuus-osa-ii.html - GeeniperimäSäilytettävä
IRestMyCase kirjoitti:
Tuohon päälle tulee viellä suomalainen tautiperimä, siis täysin degeneroituneet geenit. Serkukset kuksii täällä keskenään, pienestä väestöpohjasta johtuen.Mutta mutta...Juurihan on todettu ihan tieteen keinoin, että suomalaisten geeniperimä on ainutlaatuinen? Et sattunut sitten huomaamaan tuota tutkimusta?
Nostat esille ainoastaan älykkyysosamäärän ja tautiperimän, joista voidaan olla myöskin monta eri mieltä. Luepa tutkimuksia tarkalla silmällä.
Miten esim määrittelet sen, kuka suomalaisista on rasisti ja kuka ei? Sillä yleisesti ottaen suomalaisten ÄO on pitkästi yli keskiarvon. Tai on ainakin ollut näihin päiviin saakka, vaikkakin ihmisten älykkyyden on todettu vähentyneen viimeisten parinkymmenen vuoden aikana.
Onko nyt vallalla oleva suuntaus seurausta tästä tyhmistymisestä ja nuorempien ikäluokkien esiinmarssista - ja tällä en viittaa rasismiin...? - suvakillekkinlammasta
IRestMyCase kirjoitti:
Tuohon päälle tulee viellä suomalainen tautiperimä, siis täysin degeneroituneet geenit. Serkukset kuksii täällä keskenään, pienestä väestöpohjasta johtuen.mites nämä eläimiinsekaantuja suvakit, taitavat olla kaikki äitinsä veljiä ja siskoja. HAHHAH HAAAAHHHHHHAHHA.
- dwdwdw
Kaikki homot yhtykää ja rajat kiinni.
- pienijahentohomo
Eipäs kun rajat auki niin että tänne muuttaa komeita karvapersemiehiä ihan homona!
- Pekka_Haavisto
Kaikki homot, yhtykää miehiin. Suut auki ja kullia imemään!
- Huipputärkeä_asia
Aloittaja, ilahduin suuresti kirjoituksestasi. Itse olen hetero, mutta olen jo pitkään koittanut nostaa esille tätä näkökulmaa. Itse olen nainen, joten myös minua pelottaa - arabimuslimien mielestä minä olen vain huora, jonka saa raiskata. Ja on aivan turha minulle sanoa muuta, sillä nämä "nuoret miehet" ovat tämän minulle itse huutaneet ohikulkiessani.
En tajua, mikseivät seksuaalivähemmistöjen ja naisten asiaa ajavat järjestöt puutu tähän?
Ranskassahan myös juutalaiset ja ateistit ovat tulleet murhatuiksi. Osa juutalaisista pakenee maasta. Luin uutisen, jossa Ruotsin juutalaiset miettivät samaa.
Islam on todella, todella vaarallinen ja myrkyllinen ideologia. Itse vertaan sitä natsismiin.
Merkel, mitä aiot tehdä? Haluatko, että Saksassa aletaan jälleen tapaa juutalaisia ja homoseksuaaleja?
Aloittaja, jos suostut nimettömänä lehtihaastatteluun, laita tähän ketjuun vielä viesti, niin sovitaan yhteydenotosta.- NäenMuutoksenTulevan
Merkel aikoo tehdä sen, että lähtee haalimaan lisää porukkaa Afrikasta. Lähtihän hän jo tutustumismatkalle Afrikan eri kolkkiin. Merkelin ja Merkelin kaltaisten poliittinen aika alkaa olla loppusuoralla.
Toivottavasti aloittaja antaa sinulle haastattelun. Mitä enemmän saamme oikeaa ja oikea-aikaista tietoa, sen parempi. Sitä kautta asioita saadaan vietyä eteenpäin. - käsittämätöntä.pahuutta
Joo, aloittajalla oli hyvä kirjoitus. Myöskin sinulla oli täyttä asiaa.
Tuohon Ranskassa tapahtuvaan juutalaisten vainoon lisään omasta puolestani sen verran, että vainoaminen on vain yltynyt. Juutalaiset miehet eivät uskalla käyttää kipaa mennessään synagoogaan, koska jostain tulee yleensä arabilauma kimppuun. Arabit myös huutelevat, sylkevät, tönivät ja pelottelevat synagogien lähistöllä ihmisiä, jotka ovat menossa tai tulossa sinne. Kukaan ei pahemmin puutu, eikä kukaan järjestä marsseja juutalaisten puolesta.
Juutalaisia on muuttanut Ranskasta jo yli vuosikymmenen ajan Israeliin massoittain. Yli 10 000 ihmistä vuosittain. Viime vuoden ja tämän vuoden luvut taitavat olla vielä suurempia. - suvakkiontuho
käsittämätöntä.pahuutta kirjoitti:
Tuohon Ranskassa tapahtuvaan juutalaisten vainoon lisään omasta puolestani sen verran, että vainoaminen on vain yltynyt. Juutalaiset miehet eivät uskalla käyttää kipaa mennessään synagoogaan, koska jostain tulee yleensä arabilauma kimppuun. Arabit myös huutelevat, sylkevät, tönivät ja pelottelevat synagogien lähistöllä ihmisiä, jotka ovat menossa tai tulossa sinne. Kukaan ei pahemmin puutu, eikä kukaan järjestä marsseja juutalaisten puolesta.
Juutalaisia on muuttanut Ranskasta jo yli vuosikymmenen ajan Israeliin massoittain. Yli 10 000 ihmistä vuosittain. Viime vuoden ja tämän vuoden luvut taitavat olla vielä suurempia.Sehän onkin aivan käsittämätöntä ,mikä saa ihmiset kumartamaan hullun, väkivaltaisen islaminuskon kannattajia. Millään muulla ei väliä??????!!!!!!! Onko se pelkoa vai mitä se on? Uskomatonta pelleilyä ja saivartelua, valehtelua ja vähättelyä, EUROOPAN TUHOAMISTA! surullista , anteeksiantamatonta teatteria, ei oikein usko todeksi, eikä kukaan ota vastuuta! MIKSI..... tämä on euroopassa saavutetun hyvinvoinnin ja sivistyksen loppu!!!!!!!
- suvakittomatnousuun
Mikä joukko tämä suvakkiryhmä oikein on, joka saa äänensä jatkuvasti ja kaikkialla kuuluviin? Vyörymällä suureneva mamujoukko tietysti ketkä muut?
Suvakkeja ei kiinnosta maamme tila, ei kulttuurimme vaaliminen, ei ilmeisesti uskontommekaan kunnioittaminen.
Olen homokirjoittajan tekstin takana, sataprosenttisesti. Terv. hetero - käsittämätöntä.pahuutta
käsittämätöntä.pahuutta kirjoitti:
Juutalaisia on muuttanut Ranskasta jo yli vuosikymmenen ajan Israeliin massoittain. Yli 10 000 ihmistä vuosittain. Viime vuoden ja tämän vuoden luvut taitavat olla vielä suurempia.Ja jatkan tässä linkillä Pariisin meiningistä, linkki on täysin kiltti, ehkä jopa siloiteltu:
https://www.youtube.com/watch?v=mdvFfSGxtNI
Mutta ihan näin ei-juutalaisena olen todistanut samaa usein ja muuallakin.
Testasin lähikuppilassani asiaa....kerroin olevani juutalainen (en ole vaikka ehkä siltä näytän), ja ilkeily alkoi heti. Enää en pääse edes asioimaan, eikä syytä kerrota. Vaikka kyllähän minä sen syyn tiedän: juutalainen! Otanko siis piilokameran mukaan, vai miten Suomesta kitketään antisemitismi?
- Abbullah
Sina olla homoseksual. Koran kaske tappa sina.
- tervetuloa_homot
Osa tänne tulevista turvapaikanhakijoista nimenomaan on homoja, joiden kotimaissa ( useissa Afrikan maissa),homoseksuaalisuus on rikos josta seuraa vähintäänkin vankeusrangaistus ja joissakin kuolemanrangaistus. Toisinaan kyllä ilmenee täkäläisen ilmaston suuntautumista muuttavaa vaikutusta, mutta miten tuo homous sitten pitäisi todistaa viranomaisille,sitä en tiedä ja joka tapauksessa biseksuaalisuushan on yhtä tuomittavaa sielläpäin. Ja miksei myöskin olisi uskottavaa, että muslimi maista myöskin paetaan homouden vuoksi?
- homot_rulettaa
Joten siis alkakaa kaikki kielteisen päätöksen saaneet homostelemaan!
- mutta.kun
Homot eivät raiskaa naisia.
- Hieman_järkeä
"Osa tänne tulevista turvapaikanhakijoista nimenomaan on homoja, joiden kotimaissa ( useissa Afrikan maissa),homoseksuaalisuus on rikos josta seuraa vähintäänkin vankeusrangaistus ja joissakin kuolemanrangaistus."
Eräs mies näytti viestiketjua, jossa tuhansia neuvottiin sanomaan, etä he ovat homoseksuaaleja tullessaan Suomeen. Näistä kymmenillä on tällä hetkellä täällä useita tyttöystäviä ja lapsia...
Sitä paitsi: ongelma ratkaistaan niin, että lähtömaissa muutetaan suhtautumista homoseksuaaleihin eikä niin, että homoseksuaalit joutuvat pakenemaan rasismia Eurooppaan. - MissäNeLuuhaa
Hieman_järkeä kirjoitti:
"Osa tänne tulevista turvapaikanhakijoista nimenomaan on homoja, joiden kotimaissa ( useissa Afrikan maissa),homoseksuaalisuus on rikos josta seuraa vähintäänkin vankeusrangaistus ja joissakin kuolemanrangaistus."
Eräs mies näytti viestiketjua, jossa tuhansia neuvottiin sanomaan, etä he ovat homoseksuaaleja tullessaan Suomeen. Näistä kymmenillä on tällä hetkellä täällä useita tyttöystäviä ja lapsia...
Sitä paitsi: ongelma ratkaistaan niin, että lähtömaissa muutetaan suhtautumista homoseksuaaleihin eikä niin, että homoseksuaalit joutuvat pakenemaan rasismia Eurooppaan.Ylipäätään koko pakolaisongelma PITÄÄ ratkaista siten, että LÄHTÖMAIDEN olosuhteet kaikkinensa muutetaan. Hyvällä tai pahalla.
Nyt keskitytään täysillä pakolaisongelmaan, kun ratkaisun on pakko löytyä nimenomaisesti lähtömaissa.
Ellei, pakolaisleirit lähemmäs lähtömaita ja kaikki tulleet niihin. Sinne sitten tarvittava apu, ihan niinkuin tässä jo vuoden päivät on julistettu näilläkin palstoilla.
Haloo, kuuleeko kukaan?
- Paitsi_että
kyllähän ne muslimit meitä vääräuskoisia paneskee ihan sujuvasti, joten ei sinulla ole hätää.
- harehare
Harvemmin tulee edes kysyttyä mihin uskontokuntaan jäbä kuuluu. Ite oon hindu.
- Toinensamanlainen
Olen myös homomies, en todellakaan alhaisen älykkyysosamäärän omaava. On työ ja korkeakouluopinnot loppusuoralla. Tässä ei kuitenkaan ole kyse rasismista, vaan valloittajakulttuurista, joka tunkeutuu tänne meille. Ja tätä vastustan. En todellakaan pelkää tai katso rasistisesti pahalla esimerkiksi mustia ihmisiä. Se olisi jo alhaisen älykkyysosamäärän toimintaa.
Sen sijaan sotia vielä nykypäivänkin aiheuttavat ideologiat ovat asia, joita vastustan. Islam on tällainen. Lisäksi se kulttuuri on vastenmielinen. Siellä minutkin heitettäisiin todennäköisesti katolta alas, sillä seurustelen ihan kaikkien tiedossa miehen kanssa. Jos on kasvanut yhteiskunnassa, jossa homoudesta heitetään katolta alas ja uskonnolliset johtajat ovat tätä mieltä, miksi minun tulisi jotenkin "unelmoida" siitä, että tänne tulee kymmeniä tuhansia nuoria miehiä, jotka kantavat ylpeänä tätä aatetta?
Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Mielestäni ongelma on se, että maahan tulevia saapuu tänne heille vieraaseen maahan holtittoman paljon, jolloin he klikkiytyvät omiin yhteisöihin. Tämä johtaa vastakkainasetteluun valtaväestö-muslimivähemmistö. Miksi sitten homojen ja heterojen suhteen ei ole samaa vastakkainasettelua? Sen vuoksi että me homot olemme tätä samaa valtaväestöä kuin te heterotkin. Homoja löytyy myös muslimimaista siinä missä meiltä Suomessakin. Suomalaiset homot ovat yleensä suomalaisten heterovanhempien kasvattamia ja elävät elämäänsä samassa kulttuurissa. Ainakaan itse en koe kuuluvani homona mitenkään räikeään kulttuurivähemmistöön. Ystäväpiirini on pitkälti heteroja, koen olevani suomalainen samalla tapaa, kuin muutkin.
Olisin itse ainakin suostuvainen nimettömänä lehtihaastatteluun myös.- MielikuvituksenVoima
Valitettavasti nimettömän trollin keksimät tarinat ei kiinnosta kuin MV-lehteä ja Magneettimediaa.
- OletkoSuoliPitkänä
Homous on mielisairaus.
- MenetettyTapaus
OletkoSuoliPitkänä kirjoitti:
Homous on mielisairaus.
No jopas jotakin...Sinä varmaan olet tulijoita?
- Nostetaan_asia_esiin
Jos on kiinnostusta haastatteluun nimettömänä, yhteyttä voi ottaa sähköpostitse: [email protected]
Olen siis vapaa kirjoittaja. Itse kannan huolta siitä, miten islam on ristiriidassa seksuaalivähemmistöjen ja naisten länsimaissa saavuttamien oikeuksien ja vapauksien kanssa. - suvakkiONtyhmä
MielikuvituksenVoima kirjoitti:
Valitettavasti nimettömän trollin keksimät tarinat ei kiinnosta kuin MV-lehteä ja Magneettimediaa.
oletko mahdollisesti vasemmisto friikki, ilman kikkeliä tai pimppiä oleva neutri henkilö. mielikuvituksesi voima olkoon kanssasi.heh heh....
- sitäsaa.mitätilaa
suvakkiONtyhmä kirjoitti:
oletko mahdollisesti vasemmisto friikki, ilman kikkeliä tai pimppiä oleva neutri henkilö. mielikuvituksesi voima olkoon kanssasi.heh heh....
Villit arvauksesi menivät kaikki metsään. On siis todistettavasti jotain tyhmempää kuin suvakit.
- suvakkiOntyhmä
sitäsaa.mitätilaa kirjoitti:
Villit arvauksesi menivät kaikki metsään. On siis todistettavasti jotain tyhmempää kuin suvakit.
Sitä mieltäkö olet?????! HAHHAHHAHHAAA!!!!! Ählämin palvelijaa tyhmempää ei olekaan! HAHHAHHAHHAAA!
- vajakinvastakohta
suvakkiOntyhmä kirjoitti:
Sitä mieltäkö olet?????! HAHHAHHAHHAAA!!!!! Ählämin palvelijaa tyhmempää ei olekaan! HAHHAHHAHHAAA!
Ei se ole mielipide, vaan fakta. Suvakki on vajakin vastakohta.
- Paitsi_että
OletkoSuoliPitkänä kirjoitti:
Homous on mielisairaus.
homous poistettiin tautiluokituksesta jo 35 vuotta sitten.
- vieläyks
Täällä yksi lepakko on samaa mieltä ap.n kanssa näistä elintasopakolaisista, huolestuttaa nykytilanne mihin olemme menossa, ei ainakaan parempaan.
- LepakkomiesPutkonen
Varo tuulivoimaloita. Tihutyömies Putkosen mukaan teikäläiset räjähtelee niitten lähellä.
- stokk
MITÄ JÄBÄ DUUNAA?
- Suomi-menetetty
Tuota....kirjoitus on muuten hyvä, mutta et ole homo. Haet vain tuolla keinolla hyväksyntää suvakeilta. Ei siinä mitään, yritys hyvä kymmenen.
- Johan_vitsin_murjaisin
Sinun kirjoituksesi sitten on kai muuten hyvä, mutta et ole hetero. Haet tuolla viestillä vain hyväksyntää suvakeilta. Hieno yritys tuokin! :-)
- lihansyöjä_hetero
Kerrankin kirjoitus, johon voin yhtyä 100%:sti. Juuri näin!
- Sivari-homo
Minä yhdyn Halla-ahoon!
- SETAlta_tukeako
Miksi SETA ei kommentoi islamin negatiivisuutta homoseksuaaleja kohtaan? Siksikö, että on olemassa myös muslimeja, jotka eivät tapa homoseksuaaleja? Aika moni heistäkin kuitenkin joko hyväksyy homojen tappamisen tai ajattelee, että ainakin homot saavat kuoleman jälkeen hirvittävän rangaistuksen, koska ovat niin huonoja ja syntisiä ihmisiä.
- vainnaurua
ketkä ne kaksi muslimia ovat jotka eivät tapa homoja. vai eikö saa kertoa, kunnon muslimi vielä katkaisee ne kaksikin kaulaa.
- Ihminenilmanidentiteetiä
"Natsihomojen" propagandaa ja kiihotusta kansanryhmää vastaan on koko Eurooppa täynnä. Hollannista se alkoi. On levinnyt myös Yhdysvaltoihin voimakkaasti. Suomessakin oma liikkeensä. Rasismi ei muutu yhtään sen paremmaksi tai huonommaksi, esittää sen sitten hetero tai homo tai joku muu. Kyseessä on seksuaalisesta suuntauksesta riippumatta organisoitu rasistinen vihapuhe, jolla strategiset tavoitteet, jotka ihmisvihamielisiä.
Ei hyysäystä ja sääliä "natsihomoille" sen enempää kuin "natsiheteroille". - OikeestiHirvittää
No rajathan on jo kiiinni, mutta vain suomalaisilta ja maasta ulospäin. Ilman passia et pääse mihinkään ja monesti tarvitaan vielä viisumia, että pääset täältä karkuun. Hyvin on kansa vangittu teuraaksi, kun paperittomia ammattisotilaita lappaa maahan jatkuvalla syötöllä.
- matuonahne
jonkunhan on tienattava verorahat tämän ihanuuden maksuun. joten pallo jalkaan vaan työn orjat.
- matuONahne
SIIS MATUJEN ORJAT!!!!
- ajattele-ketä-äänestät
Vihreät vaatii valtion suojelua koskemattomuuteensa, mutta kannattavat matujen ottamista lisää Suomeen. Siinä on aika paha ristiriita, kun kutsumalla kutsutaan naisten alistajia, ja homojen tappajia. Suvaitsevaisuus ei saisi mennä tuolle asteelle, mitä vihreät ja demarit kannattavat.
- HulluusHuipussaan
Eihän se ole suvaitsevaisuutta, se on TYPERYYTTÄ !
Vihervasemmisto on tyhmää kuin vasemman jalan saapas, kuvittelevat että suomalaisten veronmaksajien rahaa löytyy koko maailman köyhien elättämiseen.
Ja vastaanottokeskuksia perustaneet kokoomuspoliitikot hykertelevät tyytyväisinä käsiään : Veronmaksajien rahaa virtaa valtoimenaan kokoomuslaisten vok-miljonäärien pankkitileille.
Tämä jos mikä on on suorin tie yltiökapitalismiin : Veronmaksajain rahat siirtyvät suoraan kapitalistien pankkitileille ! - näinpähänseon
Hyvä homo(trolli)! Miksi kirjoitat tällaisia hölmöyksiä? Miksi sotket maahanmuuton homouteesi. Jos olet todellinen homo, tietänet, että suurin vaikeus hyväksyä se ei todellakaan liity maahanmuuttoon. Vaan, olet varmasti kokenut sen, että itse olet epävarma ja pelokas, samoin ystäväsi ja sukulaisesi eivät sitä hyväksy. Ehkä tahdot vain ns. homoutesi varjolla luoda varjoja maahanmuuton vaikeaan ongelmaan.
- shitin
Tylsistyttää lukea tuollaisia itsestäänselvyyksiä on sitten sexsuuntautuminen sitten vaikka mikä.
Selväjärkinen tajuaa sanomattakin mitä tämänlaisista vääräuskoisten rynnistyksistä seuraa.- näinpähänseon
Vääräuskoisten?? Siis "homojen", vai?
- goutththth
Selväjärkiset tajuavat, mutta psykoosissaan elävät eivät. Kuplassa eivät aivot saa happea ja siksi ajatus ei oikein kulje.
- näinpähänseon
Samaa mieltä!
- suvakkiONsairas
näinpähänseon kirjoitti:
Samaa mieltä!
Juu, suvakitkin niin hapenpuutteessa, että panevat elukoita, ja luulevat ettei enää ole miehiä ja naisia, on vaan henkilöitä jotka voi panna ristiin, ja kyllähän näistä friikeistä joku kannatti serkkujen kanssa lisääntymistäkin. Irvokasta sakkia, aivot pilalla.
- Kuttrer
Islam on vakava mielisairaus.
- RohvessooriZ
Homoille avautuu Suomessa oikeus oikeaan avioliittoon 1.3.2017. Silti suomalainen homo vain itkee.
- apuvaapua
Eniten ihmettelen kirkkoa! Aikovat suojella kielteisen päätöksen saaneita.Yhtä innokkaasti eivät suojele meitä kirkkoon kuuluvia.Toivottavasti eivät leikkaa kurkkua poikki joltain papilta,joka niitten mieletä vääräuskoinen,niinkuin me muutkin.
- isänmaani
Hyvä aloitus, kiitos siitä.
Valitettavasti vain anarkistikommunistit pääsivät pilaamaan ketjun ns. "vastauksillaan".
Toivon että oikeus kuitenkin voittaa, jollain keinolla saamme maasta ulos rikollisen aineksen, ja me kaikki suuntautuneet tai suuntautumattomat saamme elää rauhassa omassa maassamme. - missämennään
Erittäin hyvä aloituskirjoitus! Kiitos siitä.
Pyydän, että jaat kirjoitustasi laajalti; vinkkinä muun muassa MOT-ohjelmaan. Tosin heillekin on oletettavasti annettu ohjeita, ettei tästä asiasta uutisoida.
Aivan samaa pohdin itsekin; miksi maahanmuuttajien rikoksia pimitetään ihan systemaattisesti median osalta. Medialle täytyy tulla tähän ulkopuolelta ohjeet, sehän on selvää.
Miksi meidän suu tukitaan. Meitä on varmasti enemmistö, joka on huolissaan ja peloissaan hallitsemattoman maahantulon vuoksi. Ei vähiten siitä, että maahantunkeutujat ovat aikuisia miehiä.
Mihin tämä maa on menossa? Miksi hyvinvointimaamme tuhotaan. Pelottaa todella. - HomoTulitkoUlos
Niin sä luulet et kantikset jotenki suhtautuis suhun paremmin kuin nämä mamut? Juu, kuvittele pois....
- Ölviö
Häh?
- Joskokuitenkaan
Aloittaja ei liene oikeasti homo, vaan umpihetero ja konservatiivinen rajat kiinni aktivisti sekä valepukki.
Samaa juttua, kuin rajat kiinni porukalla, mutta kuvitellun homohahmon näkökulmasta kirjoitettuna.
Ei ääri-islamissa tietenkään mitään puolustamista ole, muttei tarvitsisi silti esittää jotain muuta, kuin mitä oikeasti on. - hehehhehehhehss
Kysykää Pekka Haavistolta. Haavisto on pedofiilinen homo. Siks se reissaa Sudanissa saadakseen persereikäänsä mustaa kyrpää.
- Paitsi_että
sinullehan se savannin suonikas varmaan maistuisi. Pekalla on mies, mutta toisesta ilmansuunnasta.
- tulimieleen
Toisen maailmansodan keskitysleirillä naisvartijat todettiin kaikkein julmimmiksi. Meidän on oltava valppaana ,että ei lesbojen ylivalta pesiydy suomalaiseen työelämään. Se olisi tuhoisaa maahanmuuttajille.
- LiibaLaabaTaas
Jätä ajatteleminen hevosille, niillä kun on isommat aivot kuin sinulla.
- matuillekaikki
LiibaLaabaTaas kirjoitti:
Jätä ajatteleminen hevosille, niillä kun on isommat aivot kuin sinulla.
Jätä sinä vaimosi panemine maatuille, niillä tunnetusti isompi kuin suvakki aisankannattajilla.
- klih
Suomessa on voimassa Suomen eduskunnan säätämät lait. Muutama kymmenentuhatta maahanmuuttajaa ei pysty saamaan mitään sharia-lakeja voimaan. Jos edes haluaisivatkaan.
- ubersuvakki
Unohdat melko sujuvasti noiden islamistien sikiämiskyvyn.
- ullatusjussi
ubersuvakki kirjoitti:
Unohdat melko sujuvasti noiden islamistien sikiämiskyvyn.
Sinä taas unohdat sen että kaikkialla, ilman ainuttakaan poikkeusta, maahanmuuttaien lapsimäärä on ajan mittaan asettunut kantaväestön tasolle. Monissa muslimimaissakin syntyvyys on muuten jo pienentynyt. Ullatus ullatus.
- tilastotieteilijä
Ööö! Missähän maailmassa sinä oikein elät? Ootko koskaan kuullu maista nimeltä Saksa tai Ruotsi? Ei oo lapsimäärä asettunu ei!
Muslimimaissa syntyvyys on pienentynyt, koska sotimisen vuoksi islamilaiset eivät ehdi panemaan haisevia kaapuakkojaan tai raiskaamaan 13 vuotiaita pikkutyttöjä niin paljoa.
- eikovinmielenkiintoista
Eihän tällä palstalla ketään kiinnosta kuin erään pedofiilin mielipide maahanmuutosta. Espanjan poliisi on ottanut MV:n Ilja Janitskiniin yhteyttä ja tutkinut hänen tietokoneensa. Ilmeisesti herra Janitskin on pedofiili. Tai ainakin tykkää lapsipornosta.
- ubersuvakki
Jep jep! Suvakkien fantasioita! Suvakit tosin yleensä pitävät eläinpornosta!
- ullatusjussi
ubersuvakki kirjoitti:
Jep jep! Suvakkien fantasioita! Suvakit tosin yleensä pitävät eläinpornosta!
Olen aina ihmetellyt mitä se suvakki muka tarkoittaa, mutta nytpä sekin selvisi: Ilja Janitskinia. Ullatus ullatus. Enpä olisi arvannut.
- ubersuvakki
Suvakki näyttää haaveilevan oikein kimppaseksistä Iljan ja eläinten kanssa! :-D No et oo ainoa tuollainen suvakki! Näyttää olevan kaikki suvakit jollakinlailla seksuaalisesti kieroonkasvaneita. Monet heistä haluaisivat seksiä sekä Iljan, että eläinten kanssa. Joskus, kun joku suvakki on oikein pervo hän toivois, että sängyssä ois chääfferin kanssa myös Jari Tervo! :-D
- Pitkätukkarekka
Ketjun aloittaja on oikeassa.
Se että itse kuuluu vähemmistöön ei tarkoita sitä että täytyisi puolustaa muita vähemmistöjä. Vähemmistöillä ei yleensä ole yhteisiä etuja.
Monet lesbot ja homot äänestävät vasemmistoa tai vihreitä koska ne puolueet ajavat homoavioliittoa, homojen adoptio-oikeutta ym. kauniita asioita mutta ihmettelen perspektiivin puutetta; minusta se että pääsenkö naisena naisen kanssa naimisiin on jonninjoutava pikkuasia sen rinnalla miten esimerkiksi Suomen ulkomaalaispolitiikka tai ulkopolitiikka hoidetaan. Pidän vihreitä osin tuhoisana, osin naurettavana ihmisryhmänä jonka edustajien kanssa en voi olla kaveri. Ikävä kyllä lesbojen joukossa on paljon vihreitä. Valitettavasti täytyy sanoa että se kuuluisa lihaa syövä valkoinen heteromies on todennäköisempi ajamaan minun etujani poliitikkona tai muuten kun ihmisoikeuskysymysten kanssa näpertelevä vihreä tai punainen lesbo tai homo.
Haluan lopettaa Suomeen suuntautuvan muslimimaahanmuuton ja edistää muslimien muuttoa pois Suomesta. En ole kiinnostunut siitä mikä tilanne muslimin kotimaassa on. Kukaan muslimi ei ole minun kansaani. - viivyttelettekö
Ihme että tämä ketju vielä on täällä. Eikö se jo pitäisi poistaa?
- Iikkali
Ihmettele omaa olemassaoloasi.
- mistäturvaa
SDP:n homopedofiilinen runkkari Paananen otti jihadistin puolueeseen. Joutui erottamaan kuin homma paljastui. Paananen on geenivirhe ja jo todella vakava turvallisuusriski maallemme ja kantaväestölle..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877