Teuvo Suni: Miksi Teuvo paukuttelisi oven kiinni?

Kun sille ovelle ei ole 28 vuodessa ilmestynyt yhtään sisälle pyrkijää.

Tosin yksi yritti, mutta pitkänä miehenä pelästyi oven pienuutta, ja siihen sekin yritys jäi.

"Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen! "

Joten tämä todistajan tehtävä jatkuu edelleen:

"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu. "

Niin jatku myöskin väärämielisten vihapuheet:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

37

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-lahkoihin

      Tuollainen todistus ahtaasta portista on virvoittavaa lukemista.

      Monet julistavat hurmoksen ihanuutta ja muita lahkotemppujaan muka taivaaseen pääsyn merkkeinä. Kavahtakaa tekopyhyyttä.

      • Se ole vain lukemisen ihanuus, vaan todella erinomaisen ihmeellinen virvoitus, kun ahtaan portin tuskan jälkeen pääsee synnin orjuudesta Kristuksen vapauteen:

        "Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

        Siinä on se yksi ainoa hetki ja paikka valitun elämässä, jossa hän saa kokea tuon kalliin hinnan, joka hänestäkin oli ennakkoon maksettu.

        Joten ei ole ihme, kun Johannekselle näytettiin, miten taivaassa joka kerran lauletaan, kun Poika käy Saatanalta omansa lunastamassa:

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        Oletko ajatellut, miksi Jeesus tuossa sanoo: JOS, eikä kun?


      • ei-lahkoihin
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se ole vain lukemisen ihanuus, vaan todella erinomaisen ihmeellinen virvoitus, kun ahtaan portin tuskan jälkeen pääsee synnin orjuudesta Kristuksen vapauteen:

        "Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

        Siinä on se yksi ainoa hetki ja paikka valitun elämässä, jossa hän saa kokea tuon kalliin hinnan, joka hänestäkin oli ennakkoon maksettu.

        Joten ei ole ihme, kun Johannekselle näytettiin, miten taivaassa joka kerran lauletaan, kun Poika käy Saatanalta omansa lunastamassa:

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        Oletko ajatellut, miksi Jeesus tuossa sanoo: JOS, eikä kun?

        Niitä vapauttajia ja pelastajia kun on pilvin pimein tässä siionissa. Kaikki lupaavat vapautta ja ties mitä ihanuutta, kun liityt heihin ja maksat kymmenyksesi ajallaan.

        JOS POIKA vapauttaa...eli vapauttajia on muitakin...


      • ei-lahkoihin kirjoitti:

        Niitä vapauttajia ja pelastajia kun on pilvin pimein tässä siionissa. Kaikki lupaavat vapautta ja ties mitä ihanuutta, kun liityt heihin ja maksat kymmenyksesi ajallaan.

        JOS POIKA vapauttaa...eli vapauttajia on muitakin...

        Aivan oikein!

        Silloin kun toimin seurakunnassa, tuli postissa jatkuvasti erihenkisten kirkon porttolasten kirjeitä tilillepanokortteineen.

        Silloin syntyi tämä pieni runo:

        "Kun pano tilille tapahtuu, niin sielu taivaaseen faksautuu!
        Kun kolikko haaviin kilahtaa,niin sielu taivaaseen vilahtaa!
        Kun seteli haaviin laskeutuu, niin ikuinen elämä avautuu."

        Jos Jeesus olisi sanonut:

        "Kun Poika vapauttaa teidät...."

        Silloin jokainen synnin orja vain tumput surina odottaisi hetkeä kun hänen vuoronsa tulee.

        Nämä synnin orjuuteen jääneet eivät millään pysty ymmärtämään, miten tärkeät nämä Jeesuksen kolme käskyä ovat:

        Varokaa, luopukaa, lähtekää!

        1.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä. "

        2.

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        3.

        "Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:

        "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tässä olivat ne käskyt, joita Kristus valituiltaan vaatii, ennen kuin heille ilmestyy ja ottaa opetuslapsekseen:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


      • LoistavaaTeuvo

        Kerrassaan loistavasti hämäät taas Teuvo, kukaan ei huomaa että itsesi kanssa keskustelua käyt.


      • ei-lahkoihin
        LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Kerrassaan loistavasti hämäät taas Teuvo, kukaan ei huomaa että itsesi kanssa keskustelua käyt.

        Kyllä Teuvo keskustelee tässä ketjussa minun kanssani, joka olen ihan eri henkilö (ei-lahkoihin) kyseessä.

        "LoistavaaTeuvo" nimimerkin takana piilotteleva petetyn sielun on Saatana vapauttanut valehtelemaan ja pitää nimimerkkiä vapaana palvelemaan itseään.


      • LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Kerrassaan loistavasti hämäät taas Teuvo, kukaan ei huomaa että itsesi kanssa keskustelua käyt.

        Nyt kyllä tämä Hartaanselän vl-lapsi myöhästyi herjansa kanssa.

        Veren voimalla hän jaksaa herjata siihen saakka, kunnes verenkierto pysähtyy.

        Tämän nämä vl-lapset imevät jo äitinsä maidossa:

        "Muita saamme kusta silmään niin paljon kuin haluamme, mutta emme omiamme."

        "Muilta saamme varastaa nimimerkkejä niin paljon kuin haluamme, mutta emme omiltamme."

        Paljon on tämä ihmisparka kussut ja paljon on nimimerkkejä haalinut.

        Näin heille käy, kun valinta on tapahtunut jo äitiensä kohduissa:

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.
         
        He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."


      • Huomioitava-asia
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Nyt kyllä tämä Hartaanselän vl-lapsi myöhästyi herjansa kanssa.

        Veren voimalla hän jaksaa herjata siihen saakka, kunnes verenkierto pysähtyy.

        Tämän nämä vl-lapset imevät jo äitinsä maidossa:

        "Muita saamme kusta silmään niin paljon kuin haluamme, mutta emme omiamme."

        "Muilta saamme varastaa nimimerkkejä niin paljon kuin haluamme, mutta emme omiltamme."

        Paljon on tämä ihmisparka kussut ja paljon on nimimerkkejä haalinut.

        Näin heille käy, kun valinta on tapahtunut jo äitiensä kohduissa:

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.
         
        He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

        Pidäpäs Teuvo hieman matalampaa profiilia. Devoit ei olekaan mikään turha mies, hän on poliisin eno, siis virkamies tavallaan.


      • Huomioitava-asia kirjoitti:

        Pidäpäs Teuvo hieman matalampaa profiilia. Devoit ei olekaan mikään turha mies, hän on poliisin eno, siis virkamies tavallaan.

        Kristukselta saamani tehtävä ei velvoita ryömimään maan matosena noiden johtomiesten edessä.

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Vaikka tämän edessä ovat piispat, papit ja maan lehdistö jo vuodesta 1992 asti ryömineet:

        "Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, niin kaikki jäsenemme irtisanovat lehtenne tilauksen ja heidän omistamat yritykset lopettavat ilmoittelun lehtenne palstoilla."

        Tämä sama ukaasi sai piispa Rimpiläisenkin rikkomaan kirkkolakia, ja siitä syntyneen lehtikirjoittelun vuoksi oli heidän edesmenneen edustajansa tuo ukaasi annettava.

        Ei ole kuin pari viikkoa, kun kolmea suurta lehteä testasin kirjoituksellani, joka liittyi tuohon yhden rikollisjärjestön pelkoon.

        Pelote toimii edelleenkin ja erinomaisesti toimiikin.

        Mikä syntisi saa sinut pelkäämään poliisia?


      • Huomioitava-asia

        "Mikä syntisi saa sinut pelkäämään poliisia?"
        Tavoittelin kommentissani sarkasmia, mutta näköjään epäonnistuin.


      • Huomioitava-asia kirjoitti:

        "Mikä syntisi saa sinut pelkäämään poliisia?"
        Tavoittelin kommentissani sarkasmia, mutta näköjään epäonnistuin.

        Piti oikein tutkia, mitä se sarkasmi todellisuudessa on, kun Pyhä Henki ei ole missään koulutuksen vaiheessa siitä mitään maininnut:

        Sarkasmi – Wikipedia
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi

        Sarkasmi on purevaa ivaa tai purevan ivallinen ilmaus. ... Sarkasmilla ilmaistaan kielteistä ja arvostelevaa asennetta tiettyjä henkilöitä tai tapahtumia kohtaan.

        Oliko tuokin sarkasmia, kun ilmoitit epäonnistuneesi?


    • En ikinä olisi uskonut, että joku ihminen lihallisten halujensa tyydyttämisellä sulkisi itseltään taivasten valtakunnan ovet.

      Mutta kun on saanut vanhaksi elää, piti tämäkin nähdä.

      "Oikea usko synnyttää hyviä tekoja, ja ilman oikeaa uskoa ihminen ei kasva Jumalan yhteyteen."

      "Eläkäämme hyvää elämää Herrassa."

      "Kaikki me olemme syntiä tehneet, mutta ne jotka puhdistavat itsensä vääryyden töistä pelastuvat."

      "Synti meissä jos riippuukin, niin meidän tulee pystyä kuolettamaan se itsessämme, niin että emme sitä toteuta."

      Tämä Mikko Ainasoja on erinomainen esimerkki miehestä, joka itse puhdisti itsensä, ja vahvasti uskoo olevansa pelastettu.

      Hänelle kävi samoin, kuin kymmenille muille on tämän 11 vuoden aikana käynyt. Kun täältä sai ensimmäisen kerran elämässään lukea totuutta, joka on kaukana hänen itse tyydytyksestä, jolla hän välittömästi syyllistyi ikuiseen syntiin.

      Tämän viimeisen palstauudistuksen aikoihin tänne ilmestyi omalla nimellään mies,  Mikko Ainasoja, joka heti alkuun herjasi Totuuden Hengen eksytyksen hengeksi, koska en ollut tehnyt hänen uskonsa mukaista totista parannusta.

      Se on Saatanan kehittelemä parannus, vastakohtana Jeesuksen kehotuksesta kilvoitella sisään ahtaasta portista.

      Se saa alkunsa sellaisen ihmisen omasta lihasta, joka ei jaksa odottaa Kristuksen ilmestymistä vaan alkaa itse parannella itseään, ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova. Silloin Saatana aukaisee hänelle Raamatun, josta lukee:

      "Eräs mies tuli kysymään Jeesukselta: "Opettaja, mitä hyvää minun pitää tehdä, jotta saisin iankaikkisen elämän?"

      Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sinä minulta hyvästä kyselet? On vain yksi, joka on hyvä. Jos haluat päästä sisälle elämään, noudata käskyjä."

      "Mitä käskyjä?" mies kysyi. "Näitä", vastasi Jeesus, "älä tapa, älä tee aviorikosta, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi, ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."

      "Kaikkia niitä olen noudattanut", sanoi nuorukainen, "mitä vielä puuttuu?"
      Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaissa.
      Tule sitten ja seuraa minua."

      Ja kun tämäkin, palstalla tätä markkinoinut mies, tekee lopulta tämän epäitsekkään teon. Myy kotinsa, ja lahjoittaa kaikki rahat köyhille. Ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova, antaa vielä kastattaa itsensä Saatanan kasteella, jota uskovien kasteena markkinoidaan.
      Kun Saatana näin erinomaisella ihmisteolla ympärileikkasi hänen omaisuutensa, Mikko todellakin uskoi tulleensa pyhitetyksi.

      Niin se omaisuuden ympärileikkaus veti Mikon naaman totiseksi ,kun siivottuun sisimpään ei tullutkaan Pyhää eli Totuuden Henkeä, vaan vanhan tutun Saatanan valheen ja vääryyden hengen lisäksi seitsemän vielä pahempaa henkeä.

      Koska hänelle kävi näin:

      "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

      Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

      Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa.

      Samoin käy tämän pahan sukupolven."

      Nuo seitsemän vielä pahempaa henkeä ovat: ylpeys, ahneus, kateus, vihamielisyys, hekumallisuus, mässäily ja hengen velttous.

      Eikä tämä mies enää tässä vaiheessa pystynyt ymmärtämään tätäkään Jeesuksen varoitusta:

      "Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys.

      Ja niin ilmestyi kateuden hengessä palstalle tämäkin aloitus:
      mikko.ainasoja
      26.3.2015 07:56
      On häpeällistä tulla tälle pastalle, jossa tämä Teuvovillitys on meneillään.
      Lopettakaa tuo lapsellisuus.

      Kun kohta on vuosi mennyt tuosta hurmoksesta, ei se ole totuuden häpeämistä sinusta poistanut, kun edelleen kärkyt kunniaa kaltaisiltasi. Vaikka Saatana sinulta sukunimen poistatti.

      Miksi et älynnyt ottaa itsestäsi kuvaa silloin, kun et vielä ollut sanonut irti sähkösopimusta, jotta voit nekin rahat lahjoittaa köyhille.

      Toisaalta tuo punaisten lyhtyjen valossa otettu, pahasti alivalottunut kuva kertoo kaiken sinun tekopyhästä hengestäsi.

      "Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys!"

    • Tämän Mikon itsepuhdistuksen jatkeeksi on syytä palauttaa mieleen Jeesuksen opetus:

      " Ei kai kukaan teistä ole sellainen isä, että antaa pojalleen käärmeen, kun poika pyytää kalaa?

      Tai skorpionin, kun hän pyytää munaa?

      Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin totta kai teidän Isänne paljon ennemmin antaa taivaasta Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä pyytävät."

      Mikko ei saanut Pyhää Henkeä, vaan menetti omaisuutensa.

      Jos minä olisin tuollaiseen Saatanan tarjoukseen hairahtunut, olisin lähestulkoon koditon, ja silloin nämäkin Jeesuksen ilmoitukset olisivat osoittautuneet valheeksi:

      Miksi johdatit minut sotilasuralle:

      "Jotta sinulla olisi turvattu toimeentulo, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja tietäisit, mitä merkitsee esimiehen käsky."

      Eikö tämäkään sinulle mitään merkitse, että olen saanut rakennettua perheelleni oman kodinkin, vaikka täysin köyhänä maailmalle läksin?

      "Minä olen tämänkin sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen pois."

      Omilla teoilla, vaikka ne ihmisten silmissä ovatkin erinomaisia, naulataan aina taivasten valtakunnan ovi lopullisesti kiinni.

      • ei-lahkoihin

        Kyllä niitä hörhöjä piisaa tänne nettikeskusteluihin, kuten mainitset.

        Varsinkin kun kaksi Totuuden Hengen puolustajaa keskustelee rakentavasti asioista.

        Elämänkerrastasi, josta tällä palstalla kerrot, mieleeni tuli oma kokemukseni -70 luvun lopulta, tai näkyni ja uneni, jonka näin samanlaisena kolmena yönä peräkkäin. Olin silloin saanut jo hieman kosketusta lahkojen hurmosmyrkkyyn käymällä esim.Ylivainion kokouksessa; mutta Jeesus vapautti minut sitten lahkojen orjuudesta kokonaan.

        Uni tai yöllinen näky oli seuraava: Kävelin leveässä ja hiljaa alaspäin virtaavassa joessa. Joen pohja oli mustaa upottavaa mönjaa ja vesi oli omituisen mustaa. Mutta kun katsoin karkemmin veteen, niin siinä kellui kuolleiden ihmisten alastomia ruumiita, jotka ajelehtivat virran mukana alas päin. Itse kävelin vastavirtaan päin. Siihen uni päättyi.


      • ei-lahkoihin

        kirjoitusvirteen korjaus:"katsoin karkemmin", pitää olla "katsoin tarkemmin"...


      • ei-lahkoihin kirjoitti:

        Kyllä niitä hörhöjä piisaa tänne nettikeskusteluihin, kuten mainitset.

        Varsinkin kun kaksi Totuuden Hengen puolustajaa keskustelee rakentavasti asioista.

        Elämänkerrastasi, josta tällä palstalla kerrot, mieleeni tuli oma kokemukseni -70 luvun lopulta, tai näkyni ja uneni, jonka näin samanlaisena kolmena yönä peräkkäin. Olin silloin saanut jo hieman kosketusta lahkojen hurmosmyrkkyyn käymällä esim.Ylivainion kokouksessa; mutta Jeesus vapautti minut sitten lahkojen orjuudesta kokonaan.

        Uni tai yöllinen näky oli seuraava: Kävelin leveässä ja hiljaa alaspäin virtaavassa joessa. Joen pohja oli mustaa upottavaa mönjaa ja vesi oli omituisen mustaa. Mutta kun katsoin karkemmin veteen, niin siinä kellui kuolleiden ihmisten alastomia ruumiita, jotka ajelehtivat virran mukana alas päin. Itse kävelin vastavirtaan päin. Siihen uni päättyi.

        Kyllä Jumala puhuu. Näin tästä kertoo Jobille hänen nuori ystävänsä Elihu:

        "Kyllä Jumala puhuu, puhuu toisenkin kerran, mutta ihmiset eivät sitä huomaa.

        Unessa, öisessä näyssä hän puhuu. Kun ihminen vaipuu uneen, kun hän nukkuu vuoteellaan, silloin Jumala avaa hänen korvansa ja varoittaa ja hänet luopumaan pahoista teoista ja karsiakseen hänestä ylpeyden,sillä Jumala tahtoo pelastaa hänet joutumasta hautaan tai juoksemasta keihäiden saaliiksi."

        Pyhä Henki näytti sinulle tuon riettauden virran kaikessa karmeudessaan.

        Hesekiel sai nähdä saman asian:

        "Herran käsi tarttui minuun, ja Herran henki vei minut kauas pois ja laski minut keskelle laaksoa, joka oli täynnä kuolleitten luita.

        Hän kuljetti minua yltympäri niiden ylitse, ja minä näin, että luita oli laaksossa hyvin paljon ja että ne olivat rutikuivia. "

        Tässä oli se riettauden virta jo kuivunut, niin myöskin kuolleiden luut, joista korppikotkat olivat lihat syöneet;

        "Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat."

        Jäädään odottamaan, vieläkö Hartaanselän korppikotka tulee tähän rääkkymään: "Loistavaa Teuvo Loistavaa...."


      • LoistavaaTeuvo

        Enkä muuten ole hartaanselän korppikotka, kummallista että tuo puskanimimerkkisi tekee samat kirjoitusvirheetkin kuin sinä. Olet todella säälittävä jos luulet ihmisten uskovan ettet keskustele itsesi kanssa.


      • LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Enkä muuten ole hartaanselän korppikotka, kummallista että tuo puskanimimerkkisi tekee samat kirjoitusvirheetkin kuin sinä. Olet todella säälittävä jos luulet ihmisten uskovan ettet keskustele itsesi kanssa.

        Totuuden Henki ei ole kaltaistesi luulotautisten henki.

        Sinulla on niin paljon varastettuja ja itse tehtyjä nimimerkkejä, joten saat vapaasti ottaa käyttöön myös tämän Hartaanselän korppikotkan.

        Voisitko paljastaa sen, että hoitaako tuo Anselmi Toiwiainen kanojaan sinun vanhassa navetassa?

        Pistä tuo siskosi poliisi-poika tutkimaan, onko tuon nimimerkin takana Teuvo Suni.

        Varsin outoa on myöskin se, ettet tähän aloitukseesi tullut ilkkumaan:

        "Varo lahko-Teuvoa, Sovitusveren herjaajaa!
        Ei-lahkolain
        9.10.2016 21:56"

        Loistavaa Teuvo,
        Kerrassaan loistavasti hämäät taas Teuvo, kukaan ei huomaa että itsesi kanssa keskustelua käyt.


      • LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Enkä muuten ole hartaanselän korppikotka, kummallista että tuo puskanimimerkkisi tekee samat kirjoitusvirheetkin kuin sinä. Olet todella säälittävä jos luulet ihmisten uskovan ettet keskustele itsesi kanssa.

        Totuuden Henki ei ole kaltaistesi luulotautisten henki.

        Sinulla on niin paljon varastettuja ja itse tehtyjä nimimerkkejä, joten saat vapaasti ottaa käyttöön myös tämän Hartaanselän korppikotkan.

        Voisitko paljastaa sen, että hoitaako tuo Anselmi Toiwiainen kanojaan sinun vanhassa navetassa?

        Pistä tuo siskosi poliisi-poika tutkimaan, onko tuon nimimerkin takana Teuvo Suni.

        Varsin outoa on myöskin se, ettet tähän aloitukseesi tullut ilkkumaan:

        "Varo lahko-Teuvoa, Sovitusveren herjaajaa!
        Ei-lahkolain
        9.10.2016 21:56"

        Loistavaa Teuvo,
        Kerrassaan loistavasti hämäät taas Teuvo, kukaan ei huomaa että itsesi kanssa keskustelua käyt.


    • Mikä mahtaa olla se yksi ainoa pieni sana, jolla Saatanan palvelijat saavat helpolla naulattua taivasten valtakunnan ovet kiinni?

      Jään odottamaan vastauksia.

      • ei-lahkoihin

        "rakkaus" ja "armo"


    • Kysyväinen

      Montako kirjainta siinä sanassa on?

      • Minäarvelen

        Olisiko siinä viisi kirjainta?


    • Siinä on viisi tai viisitoista kirjainta, ja taivasten valtakunnan oven sulkeminen tapahtuu tällä tavalla.

      Kun Saatana antaa käskyn valheen ja vääryyden palvelijalleen herjata Totuuden Henkeä.

      Palvelija tulee keskusteluun, ja oksentaa inhonsa totuutta kohtaan. Hetken odottaa, ja jos siihen ei palautetta tule, tulee itse toisella nimimerkillä todistamaan valheensa oikeaksi:

      Aamenaamenaamen

      Juurikinniin

      Eli: TotisestitottaTotisestitottaTotisestiTotta.

      Ja aamenilla sitten herjaa nostellaan eturiviin päivästä, viikosta, kuukaudesta ja jopa vuodesta toiseen.

      Ja kansa on tyytyväinen, mutta:

      "Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin.

      He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."

    • Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:

      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

    • On todella mielenkiintoista, kun Pyhän Hengen kehotuksesta saan nostella näitä totuuksia uudelleen Saatanan palvelijoiden herjattavaksi.

    • Yksitotuus

      Odotellaan totuuden paluuta

    • Juoksupoika

      Tule sinäkin puskasta valoon!

    • Juoksupoika

      Tule pois puskasta valoon!

    • Rauhallisesti

      Lähetän vielä sinutkin hissillä yläkertaan!

    • Anonyymi

      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

    • Anonyymi

      "Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät."

    • "Nyt, kun vielä on päivä, meidän on tehtävä niitä tekoja, joita lähettäjäni meiltä odottaa. Tulee yö, eikä silloin kukaan kykene tekemään työtä."

    • Anonyymi

      "Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

    • "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

    • Anonyymi

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

    • Anonyymi

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe