Kempeleessä vaikuttaa Jumalan valtakunta!

7-15

Ihmisoikeusloukkaus

13.10.2016 21:15

Kesitaksen lausunto kehitysvammaisista on ala-arvoisinta näkemääni tähän mennessä. Kesitaksen puheenparsi lähentelee natsien näkemystä kehitysvammaisista.

"Oulunsalossa niitä näkee, narussa kiinni solmulla joka toisessa päiväkodissa? Syy pakkosynnytys vaikka olisi 60 vuotias äiti"

Olen syvästi pettynyt kristittynä itseään pitävään wannabejuutalaiseen.

65

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3299

      Olen jo vuosia seurannut teitä palstalaisia, hellareita, uskovaisia ym. kauhulla ja säälillä.

      Minun tajuntaani ei koskaan mahtunut se tosiasia, että ryhdyitte tuon kanssa keskustelemaan. Käsitättekö te uskovaisen nimeä kantavat hellarit, Jehovat, babtistit, metodistit, körtit, sekä uskovatja muut,, että keskusteleminen tuolla tasollanne, tämän psykopaatin hirviön kanssa, on Jumalan pilkkaa ja maallisella tasolla vähintään rikokseen yllyttämistä.
      Minä kerron, tämän kerran, että lopettakaa ja ilmoittakaa poliisille, jos jotenkin haluatte palstan parasta!

      Kesitas 24.11.2015 17:38
      Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.

      Kesitas 10.3.2016 6:44
      Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.

      Kesitas 27.9.2014 10:31
      "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
      "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
      "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
      Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
      Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia

      Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
      ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
      Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

      Kesitas 23.10.2014 19:15
      Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa

      Kesitas 13.1.2015 23:14
      Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
      Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.

      Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

      Kesitas 3.7.2015 15:10
      Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.

      Kesitas 14.7.2015 20:22
      Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut.

      • juliaanaa

        Tässä voi tutustua helluntailaiseen Juhaniin, siis Kesitakseen.

        Varoitus: Jos olet tietoinen Juhanin rikoksista tällä palstalla ja kuuntelet tuon puheen nauhan nyt, niin aiheutuva ristiriita niiden välillä saattaa tukehduttaa sinut nauruun.

        https://www.youtube.com/watch?v=agQ9FHBIqb4

        Nyt kun olet avannut tämän ketjun luettavaksi, niin keskustellaan sitten lisää. Kysynkin millaisia ajatuksia Kesitas herätti Sinussa, tämän videon kautta?


      • bobbeaomon
        juliaanaa kirjoitti:

        Tässä voi tutustua helluntailaiseen Juhaniin, siis Kesitakseen.

        Varoitus: Jos olet tietoinen Juhanin rikoksista tällä palstalla ja kuuntelet tuon puheen nauhan nyt, niin aiheutuva ristiriita niiden välillä saattaa tukehduttaa sinut nauruun.

        https://www.youtube.com/watch?v=agQ9FHBIqb4

        Nyt kun olet avannut tämän ketjun luettavaksi, niin keskustellaan sitten lisää. Kysynkin millaisia ajatuksia Kesitas herätti Sinussa, tämän videon kautta?

        Tässä avarammin kirjoitettu tuosta sairasta helluntailahkosta:


        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14529865/marianne-lehenkarin-lapsuudenkodissa


      • otoa2outoa

      • Pinnasänky
        otoa2outoa kirjoitti:

        Erikoinen helluntailainen??

        Tottakai-kes nimimerkki mainitse kaikki muut maailamssa roistoksi, paitsi tämä bedofiililahkon 13;10.2016

        **on roisto nyt niin kuin kaikki epäuskoiset ovat roistoja. Mutta ajatelkaapa sitä roistoa, joka riippui ristinpuulla Jeesuksen vieressä. Miten sille kävi?**

        Näin kirjoittaa lestadiolainen, kaikki muut, kun he ovat ROISTOJA??

        Voitteko käsittää, tuomio tulee jos ei ole Lestadiolainen?

        Sitten tuo ”ei roisto”” kirjoittaa; Mutta ajatelkaapa sitä roistoa, joka riippui ristinpuulla Jeesuksen vieressä. Miten sille kävi**

        Niin, miten kävi, samalle päivälle Hän pääsi Jeesuksen kanssa Paratiisiin.

        Näin vähän nämä ei roistot tuntee Raamattua

        Heillä on nyt uusi buumi; - kaikki muut ovat roistoja??

        Mitä mieltä, tunnistatteko itsenne roistoksi.


      • Ja_lisää.Tulee
        juliaanaa kirjoitti:

        Tässä voi tutustua helluntailaiseen Juhaniin, siis Kesitakseen.

        Varoitus: Jos olet tietoinen Juhanin rikoksista tällä palstalla ja kuuntelet tuon puheen nauhan nyt, niin aiheutuva ristiriita niiden välillä saattaa tukehduttaa sinut nauruun.

        https://www.youtube.com/watch?v=agQ9FHBIqb4

        Nyt kun olet avannut tämän ketjun luettavaksi, niin keskustellaan sitten lisää. Kysynkin millaisia ajatuksia Kesitas herätti Sinussa, tämän videon kautta?

        Kesitas 25.10.2016 7:58 Tuossa on juuri oikea tuomio pedofiilille.

        Oulussa VL mafia langettaa vain 70 pv ehtoollista 14 lapsen makaamisesta?

        Oukuslaitos on korruptoitunut aivan selvästi Oulun seudulla.

        Etelä suomessa saa suukottelusta 3 v linnaa?

        Hyvät veljet, näin se on


      • täs.totuuden_siemen
        otoa2outoa kirjoitti:

        Erikoinen helluntailainen??

        Jeesus teki tunnustekoja, jotta ihmiset uskoisivat häneen.
        Ihmeet osoittivat, että Jeesus on Vanhan testamentin ennustama Messias. Tunnusteot oli profetoitu esimerkiksi Jesajan kirjassa, johon viitaten Jeesus rohkaisi vankilaan heitettyä Johannes Kastajaa.

        Jeesuksen ensimmäinen tunnusteko oli veden muuttaminen viiniksi Galilean Kaanassa. Hän ilmaisi sillä kirkkautensa, ja hänen opetuslapsensa uskoivat häneen. Tekstimme kertoo Jeesuksen toisesta tunnusteosta, kuninkaan virkamiehen pojan parantamisesta. Kiintoisana yksityiskohtana on kerrottu jopa sen tapahtuma-aika, sillä ”seitsemäs tunti” oli noin kello 12–13.

        Jeesus parantaa sairaan

        Jeesuksen maine parantajana oli levinnyt. Kapernaumissa oli kuninkaan virkamies, jonka poika oli vakavasti sairaana. Virkansa vuoksi miehellä varmaankin oli varallisuutta palkata lääkäri jos toinenkin, mutta mikään ei ollut auttanut. Poika oli kuoleman kielissä.

        Jeesuksessa mies näki viimeisen toivonsa: ”Herra, tule, ennen kuin poikani kuolee.” Isä sai aluksi tylyltä kuulostavan vastauksen: ”Te ette usko, ellette näe tunnustekoja ja ihmeitä.” Jeesus kuitenkin kuuli miehen anelun ja paransi pojan sanansa voimalla, saapumatta itse fyysisesti paikalle.

        Mies uskoi Jeesuksen sanat ja lähti pitkälle paluumatkalle. Seuraavana päivänä, miehen ollessa yhä matkalla, hänen palvelijansa riensivät häntä vastaan vahvistaen hyvän uutisen. Poika oli tosiaan parantunut!

        Mutta miksi virkamies näki tarpeelliseksi kysyä tarkkaa ajankohtaa? Asettiko järki sittenkin vielä oman tulkintansa: ”Eihän se noin yksinkertaisesti voi toimia, poika olisi parantunut muutenkin.” Mutta palvelijat vahvistivat, että ihme oli tapahtunut puolenpäivän jälkeen, siis samalla hetkellä kuin Jeesus lausui sanat: ”Poikasi elää.” Silloin viimeisetkin epäilykset hälvenivät.

        Parantuminen oli nopea ja kertakaikkinen; ihme, joka menee yli ymmärryksen. Kuume voi laskea nopeasti joskus luonnostaankin, mutta se ei poistu silmänräpäyksessä.

        Evankeliumi kulkee jalkojen päällä

        Maapäällisen toimintansa aikana Jeesus paransi muitakin sairaita ja fyysisesti vammaisia. Suurimpana voimatekona voi silti pitää, että hän paransi ihmisiä syntisairaudesta. Ei vain kuninkaan virkamiehestä, vaan koko hänen talonväestään tuli Jeesuksen opetuslapsia.

        Tekstissä ei kuitenkaan sanota, että he olisivat tulleet Jumalan valtakuntaan matkojen päästä, kukin omissa oloissaan. Eiväthän he tienneet, millä voimalla pojan sairaus oli hellittänyt. Luther selittää, että virkamiehen usko ei ollut piilossa ja toimettomana, vaan murtautui esiin, saarnasi ja ylisti Kristusta.

        Kuninkaan virkamiehestä, joka oli itse ollut kosketuksissa Jeesukseen, tuli myös Pyhän Hengen virkamies. Hän kertoi suuresta Parantajasta talonväelleen. Tällä tavalla Jumalan valtakuntaan on tultu muissakin Raamatun esimerkeissä. Evankeliumi kulkee ja leviää jalkojen päällä.

        Yksinkertainen sydämen usko

        Oleellista tekstissämme onkin usko. Raamatun mukaan elävä usko on yksinkertaista sydämen uskoa, vaikka järki tekisi sen monimutkaiseksi. Usko on sydämellistä turvautumista Kristukseen ja hänen ansioonsa. Jumala lahjoittaa uskon ilman rahaa ja hintaa. Hänen tahtonsa on, että nöyrtyisimme hänen väkevän kätensä alle.

        Jumala ei tarvitse palveluksiamme, mutta me tarvitsemme Jumalaa. Uskon luonne on sellainen, että se vetää luokseen myös muita ihmisiä vaikuttaen rakkauden kautta. Teksti osoittaa senkin, että Jumalalle on mahdollista sairauden sallimalla siunata runsain mitoin.

        Jokainen syntisairas voi tänäkin päivänä kokea Jeesuksen parantavan voiman. Jeesus on siellä, missä kaksi tai kolme kokoontuu hänen nimeensä. Hän voi auttaa matkojen päästä, olematta fyysisesti läsnä. Se tapahtuu Pyhän Hengen voimalla, joka sisältää ylösnousseen Jeesuksen. Sen evankeliumin uskojalle on luvattu iankaikkinen


      • pupääpuupää

        Piippaauton ääni kuuluu jo...


      • 4-135
        otoa2outoa kirjoitti:

        Erikoinen helluntailainen??

        metodisti-helalri-paholishieroja


      • severyä
        otoa2outoa kirjoitti:

        Erikoinen helluntailainen??

        totakai on erikonen??


    • voikoolla

      Lusimassa?

    • hohhhoijakkaaaa

      Siltä vaikuttaa, hehheh mikä ukko...

      • ruoves

        Joku ihmetteli aamulla palstalla, miksi ihmeessä Kesitas asuu tällä palstalla, kun kerran mikään Jumalan valtakunnassa ei hänelle kelpaa.

        No juuri siksi. Kesitaksen osuus palstalla on pilkata Jumalaa. Menee tosin aika hölmösti useimmiten, mutta saatana ei tähän hätään ole löytänyt parempiakaan renkejä. Paitsi tietysti tuon yhden raivopäisen heinolalaisen, jonka panos jumalanpilkkaamisessa on ainakin kaksinkertainen kuin Kesitaksen.

        Eihän olisi käynyt lainkaan laatuun, että kun palsta 13 vuotta sitten avattiin niin sekä kempeleläinen että heinolalainen olisivat ykskantaan ilmoittaneet vieroksuvan suhtautumisensa Jumalan valtakuntaan ja sitten poistuneet. Ehei! Pilkkaa on ylläpidettävä jatkuvasti. Joka päivä. Joka tunti. Piru edellyttää sitä.

        Useimmat epäuskoisethan suhtautuvat Jumalan valtakuntaan nuivasti ja joskus harvakseltaan pilkkaavatkin, mutta eihän sitä saatanan ole aina kovin helppoa löytää aktiivisia yhteistyökumppaneita. Saatanaa on nyt onnistanut kun on läytänyt mellun ja kesin .

        Jumalan valtakunta tietenkään ei edes horjahda. Jos Jumalan lapsia ei pilkattaisi, alkaisimme ehkä pian pohdiskella, mikä mättää.


      • TEUTATES
        ruoves kirjoitti:

        Joku ihmetteli aamulla palstalla, miksi ihmeessä Kesitas asuu tällä palstalla, kun kerran mikään Jumalan valtakunnassa ei hänelle kelpaa.

        No juuri siksi. Kesitaksen osuus palstalla on pilkata Jumalaa. Menee tosin aika hölmösti useimmiten, mutta saatana ei tähän hätään ole löytänyt parempiakaan renkejä. Paitsi tietysti tuon yhden raivopäisen heinolalaisen, jonka panos jumalanpilkkaamisessa on ainakin kaksinkertainen kuin Kesitaksen.

        Eihän olisi käynyt lainkaan laatuun, että kun palsta 13 vuotta sitten avattiin niin sekä kempeleläinen että heinolalainen olisivat ykskantaan ilmoittaneet vieroksuvan suhtautumisensa Jumalan valtakuntaan ja sitten poistuneet. Ehei! Pilkkaa on ylläpidettävä jatkuvasti. Joka päivä. Joka tunti. Piru edellyttää sitä.

        Useimmat epäuskoisethan suhtautuvat Jumalan valtakuntaan nuivasti ja joskus harvakseltaan pilkkaavatkin, mutta eihän sitä saatanan ole aina kovin helppoa löytää aktiivisia yhteistyökumppaneita. Saatanaa on nyt onnistanut kun on läytänyt mellun ja kesin .

        Jumalan valtakunta tietenkään ei edes horjahda. Jos Jumalan lapsia ei pilkattaisi, alkaisimme ehkä pian pohdiskella, mikä mättää.

        nIIN OLEN TULLUT AJATUKSISS ASIIHENTULOKSEEN ETTÄ' JUMALA OLI KERRAN TEHNYT IHMISEN IKUISESTI ELÄMÄÄN SE EI VOINUT LASKE IHMISTÄ ULOS PARATIISISTÄ , ENNEN KUIN OLI ELIMINOINUT TÄMÄN ELIMEN..
        -
        HERRA JUMALA OLI SILL ÄAJATELLUT SAADA IHMISEN ELÄMÄÄN PARATIISISSA MUUTAMAN AIKAA KUIN HAANOK KUN HÄN KYSYI
        TAHDOTKO JO TAIVAASEEN HANOK SANOO TAHTOVANSA , OLI SILLOIN
        365, ,RAAMATTU KERTTOO ETTÄ JUMALA SANOI TÄLLÄISENA MINÄ OLISIN HALUNNUT JOKAISEN TAIVAASEEN ,.
        -
        MIKSI MIETIN MOISTA , SE JOHTUI SIITÄ TILILASTA VATSAONTELOSSA JA
        MINESTA SUONESTA J APOHJUKKAIS SUOLESTA J AUISTA JOIT AIHMISELLÄ
        ON SIELL ÄEIK ÄNIILLE OLE MITÄÄN KÄYTTÖÄ YHDEN ÄKISTI HIFFASIN SIINÄ ON OLLUT OLLUT SE IKUISEN ELÄMÄ ELIN , KUN TUNNETUSTI EN OLE MIKÄÄN
        HYVÄ SELITTÄJÄ, ENOLE SAANUT SITÄ TARPEEKSI ESIIN, KESITAS KUN OLET FIKSU JATKA MIETETTÄ JA TULE ESIIN UUDEN AJATUKSEN KANSSA ,OLEN
        VARM AETTÄ SE ON SIINÄ . KUINKA SEN SANOISIN,. NO SIN ÄKEKSIT , TUTKI
        JA NOTERAA SITTEN MEILLE ...". . . #
        -
        JOS JOTAIN UHOTIN , KYSY , OLEN KÄYTÖSSÄ ...


      • nauruajonossa
        TEUTATES kirjoitti:

        nIIN OLEN TULLUT AJATUKSISS ASIIHENTULOKSEEN ETTÄ' JUMALA OLI KERRAN TEHNYT IHMISEN IKUISESTI ELÄMÄÄN SE EI VOINUT LASKE IHMISTÄ ULOS PARATIISISTÄ , ENNEN KUIN OLI ELIMINOINUT TÄMÄN ELIMEN..
        -
        HERRA JUMALA OLI SILL ÄAJATELLUT SAADA IHMISEN ELÄMÄÄN PARATIISISSA MUUTAMAN AIKAA KUIN HAANOK KUN HÄN KYSYI
        TAHDOTKO JO TAIVAASEEN HANOK SANOO TAHTOVANSA , OLI SILLOIN
        365, ,RAAMATTU KERTTOO ETTÄ JUMALA SANOI TÄLLÄISENA MINÄ OLISIN HALUNNUT JOKAISEN TAIVAASEEN ,.
        -
        MIKSI MIETIN MOISTA , SE JOHTUI SIITÄ TILILASTA VATSAONTELOSSA JA
        MINESTA SUONESTA J APOHJUKKAIS SUOLESTA J AUISTA JOIT AIHMISELLÄ
        ON SIELL ÄEIK ÄNIILLE OLE MITÄÄN KÄYTTÖÄ YHDEN ÄKISTI HIFFASIN SIINÄ ON OLLUT OLLUT SE IKUISEN ELÄMÄ ELIN , KUN TUNNETUSTI EN OLE MIKÄÄN
        HYVÄ SELITTÄJÄ, ENOLE SAANUT SITÄ TARPEEKSI ESIIN, KESITAS KUN OLET FIKSU JATKA MIETETTÄ JA TULE ESIIN UUDEN AJATUKSEN KANSSA ,OLEN
        VARM AETTÄ SE ON SIINÄ . KUINKA SEN SANOISIN,. NO SIN ÄKEKSIT , TUTKI
        JA NOTERAA SITTEN MEILLE ...". . . #
        -
        JOS JOTAIN UHOTIN , KYSY , OLEN KÄYTÖSSÄ ...

        teuta on kateelinen..


      • teuta01
        nauruajonossa kirjoitti:

        teuta on kateelinen..

        KENELLE ?


      • teuta01
        TEUTATES kirjoitti:

        nIIN OLEN TULLUT AJATUKSISS ASIIHENTULOKSEEN ETTÄ' JUMALA OLI KERRAN TEHNYT IHMISEN IKUISESTI ELÄMÄÄN SE EI VOINUT LASKE IHMISTÄ ULOS PARATIISISTÄ , ENNEN KUIN OLI ELIMINOINUT TÄMÄN ELIMEN..
        -
        HERRA JUMALA OLI SILL ÄAJATELLUT SAADA IHMISEN ELÄMÄÄN PARATIISISSA MUUTAMAN AIKAA KUIN HAANOK KUN HÄN KYSYI
        TAHDOTKO JO TAIVAASEEN HANOK SANOO TAHTOVANSA , OLI SILLOIN
        365, ,RAAMATTU KERTTOO ETTÄ JUMALA SANOI TÄLLÄISENA MINÄ OLISIN HALUNNUT JOKAISEN TAIVAASEEN ,.
        -
        MIKSI MIETIN MOISTA , SE JOHTUI SIITÄ TILILASTA VATSAONTELOSSA JA
        MINESTA SUONESTA J APOHJUKKAIS SUOLESTA J AUISTA JOIT AIHMISELLÄ
        ON SIELL ÄEIK ÄNIILLE OLE MITÄÄN KÄYTTÖÄ YHDEN ÄKISTI HIFFASIN SIINÄ ON OLLUT OLLUT SE IKUISEN ELÄMÄ ELIN , KUN TUNNETUSTI EN OLE MIKÄÄN
        HYVÄ SELITTÄJÄ, ENOLE SAANUT SITÄ TARPEEKSI ESIIN, KESITAS KUN OLET FIKSU JATKA MIETETTÄ JA TULE ESIIN UUDEN AJATUKSEN KANSSA ,OLEN
        VARM AETTÄ SE ON SIINÄ . KUINKA SEN SANOISIN,. NO SIN ÄKEKSIT , TUTKI
        JA NOTERAA SITTEN MEILLE ...". . . #
        -
        JOS JOTAIN UHOTIN , KYSY , OLEN KÄYTÖSSÄ ...

        UNHOITIN AINAKIN UMPISUOLEN,. ?SEN TEHTÄVÄÄ EI TIEDETÄ .?


      • teuta01
        TEUTATES kirjoitti:

        nIIN OLEN TULLUT AJATUKSISS ASIIHENTULOKSEEN ETTÄ' JUMALA OLI KERRAN TEHNYT IHMISEN IKUISESTI ELÄMÄÄN SE EI VOINUT LASKE IHMISTÄ ULOS PARATIISISTÄ , ENNEN KUIN OLI ELIMINOINUT TÄMÄN ELIMEN..
        -
        HERRA JUMALA OLI SILL ÄAJATELLUT SAADA IHMISEN ELÄMÄÄN PARATIISISSA MUUTAMAN AIKAA KUIN HAANOK KUN HÄN KYSYI
        TAHDOTKO JO TAIVAASEEN HANOK SANOO TAHTOVANSA , OLI SILLOIN
        365, ,RAAMATTU KERTTOO ETTÄ JUMALA SANOI TÄLLÄISENA MINÄ OLISIN HALUNNUT JOKAISEN TAIVAASEEN ,.
        -
        MIKSI MIETIN MOISTA , SE JOHTUI SIITÄ TILILASTA VATSAONTELOSSA JA
        MINESTA SUONESTA J APOHJUKKAIS SUOLESTA J AUISTA JOIT AIHMISELLÄ
        ON SIELL ÄEIK ÄNIILLE OLE MITÄÄN KÄYTTÖÄ YHDEN ÄKISTI HIFFASIN SIINÄ ON OLLUT OLLUT SE IKUISEN ELÄMÄ ELIN , KUN TUNNETUSTI EN OLE MIKÄÄN
        HYVÄ SELITTÄJÄ, ENOLE SAANUT SITÄ TARPEEKSI ESIIN, KESITAS KUN OLET FIKSU JATKA MIETETTÄ JA TULE ESIIN UUDEN AJATUKSEN KANSSA ,OLEN
        VARM AETTÄ SE ON SIINÄ . KUINKA SEN SANOISIN,. NO SIN ÄKEKSIT , TUTKI
        JA NOTERAA SITTEN MEILLE ...". . . #
        -
        JOS JOTAIN UHOTIN , KYSY , OLEN KÄYTÖSSÄ ...

        KESITAS KATRSO ONKO AIHETTA,


    • jumalanvaltakunnastako

      on siinä pöhkö aloitus ja samanlaiset kommentit tähän asti.

      • Kssitas

        Entä pelko Muhosesta?

        Niinkö?


    • Mitä_arvelet

      Heinolan helluntataurikollisuuden hujoppi yrittää polkea rikollisveljestä tehdyt paljastukset pimentoon takaisin?

      Onnistuukohan?

    • silla_lailla

      Avaaja kutsuu ilmeisesti saatanan valtakunnan Suomen osastoa eli helluntaikahkon herätysliikettä "Jumalan valtakunnaksi".

      • amen2

        aamen


    • helluntailainen9

      Kesitas

      25.10.2016 7:58

      Tuossa on juuri oikea tuomio pedofiilille.

      Oulussa VL mafia langettaa vain 70 pv ehtoollista 14 lapsen makaamisesta?

      Oukuslaitos on korruptoitunut aivan selvästi Oulun seudulla.

      Etelä suomessa saa suukottelusta 3 v linnaa?

      Hyvät veljet, näin se on

      • juttuhan

        Huhhuh


      • juttuhan kirjoitti:

        Huhhuh

        Oliko jossain virhe?

        Mainitse se ja sitten, kuka johtaa Kempeleen "jumalan valtakuntaa"?

        Olisi hyvä ottaa yhteyttä.


      • vaikea.ja.helppo
        Kesitas kirjoitti:

        Oliko jossain virhe?

        Mainitse se ja sitten, kuka johtaa Kempeleen "jumalan valtakuntaa"?

        Olisi hyvä ottaa yhteyttä.

        Teissähän on näitä paljon. Yksikin liikaa tosin.
        Ymmärtääkseni uskovaiset eivät kuitenkaan kuulu Kesitaksen ja mellerin tavoin näihin epämääräisiin polviriukoileviin kyykkääjiin ?

        1.

        Kempelainen 18.2.2008 13:48 ... jos kokeilette yhdessä polvirukouksessa jättää kaiken välillänne Jeesukselle, Hän on luvannut kantaa kaiken ja on jo kärsinyt vaikeutenne Golgatalla, joten kunhan vain poimit, kuten kypsän marjan. Jätä se Herralle."

        2.

        "raiskattu ex-hellari 1.1.2014 18:08 ... Minua vuosia raiskannut helluntaimies vaipui aina aktin jälkeen polvirukoukseen sängyn viereen ja rukoili Jeesukselta ääneen "erehdystään" anteeksi. Joka kerta hän jossain vaiheessa kertoi, että nyt Jeesus vastasi, häntä ei enää syytetä taivaassa. Minulta hän ei pyytänyt anteeksi, haukkui vain huoraksi, ettei saisi "antaa" miehille, jos ei ole naimisissa. Sen sijaan helluntaimies vannotti, että jos minä Jeesukselta polvirukoiltua ja rukousyhteydssä anteeksisaatua syntiä alan muistella kenellekään, joudun tulimereen. Uskoin kaiken, pidin suuni visusti kiinni."

        3.
        Toisaalta Pirkko Muhonen kertoo tavanneensa runsaasti hyväksikäytöstä kertovia uhreja helluntailaispiireissä.

        - törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden vuoden ehdottoman vankeustuomion saanut helluntaievankelista ( saarnaajien Suomen ennätys)

        - oman lapsensa seksuaalisesta hyväksikäytöstä 1,5 vuoden vankeustuomion saanut helluntaikuoronjohtaja

        - poikien törkeään seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt helluntainuorisotyöntekijä, joka "sovitti" tekonsa "Jumalan silmien edessä" ja sai ylennyksen helluntaiseurakunnan pastoriksi

        - lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä puolen vuoden vankeustuomion saanut helluntaipastori.

        4. Toisaalta blogisti, ex-Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelee

        (lapsia suoraan suulle)


      • veitikoita
        vaikea.ja.helppo kirjoitti:

        Teissähän on näitä paljon. Yksikin liikaa tosin.
        Ymmärtääkseni uskovaiset eivät kuitenkaan kuulu Kesitaksen ja mellerin tavoin näihin epämääräisiin polviriukoileviin kyykkääjiin ?

        1.

        Kempelainen 18.2.2008 13:48 ... jos kokeilette yhdessä polvirukouksessa jättää kaiken välillänne Jeesukselle, Hän on luvannut kantaa kaiken ja on jo kärsinyt vaikeutenne Golgatalla, joten kunhan vain poimit, kuten kypsän marjan. Jätä se Herralle."

        2.

        "raiskattu ex-hellari 1.1.2014 18:08 ... Minua vuosia raiskannut helluntaimies vaipui aina aktin jälkeen polvirukoukseen sängyn viereen ja rukoili Jeesukselta ääneen "erehdystään" anteeksi. Joka kerta hän jossain vaiheessa kertoi, että nyt Jeesus vastasi, häntä ei enää syytetä taivaassa. Minulta hän ei pyytänyt anteeksi, haukkui vain huoraksi, ettei saisi "antaa" miehille, jos ei ole naimisissa. Sen sijaan helluntaimies vannotti, että jos minä Jeesukselta polvirukoiltua ja rukousyhteydssä anteeksisaatua syntiä alan muistella kenellekään, joudun tulimereen. Uskoin kaiken, pidin suuni visusti kiinni."

        3.
        Toisaalta Pirkko Muhonen kertoo tavanneensa runsaasti hyväksikäytöstä kertovia uhreja helluntailaispiireissä.

        - törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden vuoden ehdottoman vankeustuomion saanut helluntaievankelista ( saarnaajien Suomen ennätys)

        - oman lapsensa seksuaalisesta hyväksikäytöstä 1,5 vuoden vankeustuomion saanut helluntaikuoronjohtaja

        - poikien törkeään seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt helluntainuorisotyöntekijä, joka "sovitti" tekonsa "Jumalan silmien edessä" ja sai ylennyksen helluntaiseurakunnan pastoriksi

        - lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä puolen vuoden vankeustuomion saanut helluntaipastori.

        4. Toisaalta blogisti, ex-Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelee

        (lapsia suoraan suulle)

        Aika velikultia


      • törkeääääää
        veitikoita kirjoitti:

        Aika velikultia

        Toisaalta blogisti, ex-Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelee #######

        No niin, tuossa toisessa avauksessa ko. kesitas vähättelee helluntaipedofiliaa, mukamas suutelusta 3 v vankeutta, heh... aika roistoajatuksinen hellariveijari hehe..


      • whatwhat1
        törkeääääää kirjoitti:

        Toisaalta blogisti, ex-Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelee #######

        No niin, tuossa toisessa avauksessa ko. kesitas vähättelee helluntaipedofiliaa, mukamas suutelusta 3 v vankeutta, heh... aika roistoajatuksinen hellariveijari hehe..

        SDP-insesti-isän oikeudenkäynnistä tulee julkinen


        Oulun käräjäoikeus päätti, että oikeuskäsittely käydään avoimin ovin.

        24.10.2016 21:50



        SDP:n insesti-isä halusi salaisen oikeudenkäynnin. Hänen tyttärensä, eli uhri sen sijaan halusi julkisen oikeudenkäynnin:


        Seudoy Kouandan tytär haluaa insesti-isälleen julkisen oikeudenkäynnin



        Ts.fi uutisoi, että Oulun käräjäoikeudessa käsitellään ylihuomenna seksuaalirikosjuttua avoimin ovin.

        Syytettynä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä on 51-vuotias Seydou Kouanda, jonka tytär on jutussa asianomistajana.



        Juttu käsitellään julkisesti tyttären vaatimuksesta.



        Copy MV lehdestä


      • arvuuttelua

        Niin, tuo Jussin tuorein oksennushan oli vastaus hänen helluntaiveljen melperin tyypilliseen avaukseen. Viranomaisten tehtävä on - heidän rikollisen jatkuvuuden takia - tutkia perinpohjin näiden em. helluntaiveljien taustat. Mikä saa nämä "uskon veljet" toistuvasti kirjoittamaan "omalla tavallaan" joka kerta kun aihe on esillä... Mitä he haluavat peitellä? Peittotarinastahan on kysymys.


      • ajatusten.tonava
        törkeääääää kirjoitti:

        Toisaalta blogisti, ex-Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelee #######

        No niin, tuossa toisessa avauksessa ko. kesitas vähättelee helluntaipedofiliaa, mukamas suutelusta 3 v vankeutta, heh... aika roistoajatuksinen hellariveijari hehe..

        Mutta mietipä, tunnustetaanko Raamatussa, ja kuka sen julisti?


      • vaikea.ja.helppo kirjoitti:

        Teissähän on näitä paljon. Yksikin liikaa tosin.
        Ymmärtääkseni uskovaiset eivät kuitenkaan kuulu Kesitaksen ja mellerin tavoin näihin epämääräisiin polviriukoileviin kyykkääjiin ?

        1.

        Kempelainen 18.2.2008 13:48 ... jos kokeilette yhdessä polvirukouksessa jättää kaiken välillänne Jeesukselle, Hän on luvannut kantaa kaiken ja on jo kärsinyt vaikeutenne Golgatalla, joten kunhan vain poimit, kuten kypsän marjan. Jätä se Herralle."

        2.

        "raiskattu ex-hellari 1.1.2014 18:08 ... Minua vuosia raiskannut helluntaimies vaipui aina aktin jälkeen polvirukoukseen sängyn viereen ja rukoili Jeesukselta ääneen "erehdystään" anteeksi. Joka kerta hän jossain vaiheessa kertoi, että nyt Jeesus vastasi, häntä ei enää syytetä taivaassa. Minulta hän ei pyytänyt anteeksi, haukkui vain huoraksi, ettei saisi "antaa" miehille, jos ei ole naimisissa. Sen sijaan helluntaimies vannotti, että jos minä Jeesukselta polvirukoiltua ja rukousyhteydssä anteeksisaatua syntiä alan muistella kenellekään, joudun tulimereen. Uskoin kaiken, pidin suuni visusti kiinni."

        3.
        Toisaalta Pirkko Muhonen kertoo tavanneensa runsaasti hyväksikäytöstä kertovia uhreja helluntailaispiireissä.

        - törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden vuoden ehdottoman vankeustuomion saanut helluntaievankelista ( saarnaajien Suomen ennätys)

        - oman lapsensa seksuaalisesta hyväksikäytöstä 1,5 vuoden vankeustuomion saanut helluntaikuoronjohtaja

        - poikien törkeään seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt helluntainuorisotyöntekijä, joka "sovitti" tekonsa "Jumalan silmien edessä" ja sai ylennyksen helluntaiseurakunnan pastoriksi

        - lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä puolen vuoden vankeustuomion saanut helluntaipastori.

        4. Toisaalta blogisti, ex-Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelee

        (lapsia suoraan suulle)

        Mikä noista kopioinneistasi on minun kirjoittamiani.


      • vaikea.ja.helppo kirjoitti:

        Teissähän on näitä paljon. Yksikin liikaa tosin.
        Ymmärtääkseni uskovaiset eivät kuitenkaan kuulu Kesitaksen ja mellerin tavoin näihin epämääräisiin polviriukoileviin kyykkääjiin ?

        1.

        Kempelainen 18.2.2008 13:48 ... jos kokeilette yhdessä polvirukouksessa jättää kaiken välillänne Jeesukselle, Hän on luvannut kantaa kaiken ja on jo kärsinyt vaikeutenne Golgatalla, joten kunhan vain poimit, kuten kypsän marjan. Jätä se Herralle."

        2.

        "raiskattu ex-hellari 1.1.2014 18:08 ... Minua vuosia raiskannut helluntaimies vaipui aina aktin jälkeen polvirukoukseen sängyn viereen ja rukoili Jeesukselta ääneen "erehdystään" anteeksi. Joka kerta hän jossain vaiheessa kertoi, että nyt Jeesus vastasi, häntä ei enää syytetä taivaassa. Minulta hän ei pyytänyt anteeksi, haukkui vain huoraksi, ettei saisi "antaa" miehille, jos ei ole naimisissa. Sen sijaan helluntaimies vannotti, että jos minä Jeesukselta polvirukoiltua ja rukousyhteydssä anteeksisaatua syntiä alan muistella kenellekään, joudun tulimereen. Uskoin kaiken, pidin suuni visusti kiinni."

        3.
        Toisaalta Pirkko Muhonen kertoo tavanneensa runsaasti hyväksikäytöstä kertovia uhreja helluntailaispiireissä.

        - törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden vuoden ehdottoman vankeustuomion saanut helluntaievankelista ( saarnaajien Suomen ennätys)

        - oman lapsensa seksuaalisesta hyväksikäytöstä 1,5 vuoden vankeustuomion saanut helluntaikuoronjohtaja

        - poikien törkeään seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt helluntainuorisotyöntekijä, joka "sovitti" tekonsa "Jumalan silmien edessä" ja sai ylennyksen helluntaiseurakunnan pastoriksi

        - lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä puolen vuoden vankeustuomion saanut helluntaipastori.

        4. Toisaalta blogisti, ex-Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelee

        (lapsia suoraan suulle)

        Eli kuka johtaa Kempeleen jumalan valtakuntaa?

        Pitää ottaa yhteyttä. Ei kai se ole ihminen, joka johtaa Jumalaa?


      • 123-4
        Kesitas kirjoitti:

        Eli kuka johtaa Kempeleen jumalan valtakuntaa?

        Pitää ottaa yhteyttä. Ei kai se ole ihminen, joka johtaa Jumalaa?

        Eikö se ole joku Tahkola?


      • hetekkasänky
        Kesitas kirjoitti:

        Eli kuka johtaa Kempeleen jumalan valtakuntaa?

        Pitää ottaa yhteyttä. Ei kai se ole ihminen, joka johtaa Jumalaa?

        Avauksessa oli sarkasmia jota`Kesitas rikollinen ei voi käsittää?

        ethän voi ?


      • 9-17
        Kesitas kirjoitti:

        Oliko jossain virhe?

        Mainitse se ja sitten, kuka johtaa Kempeleen "jumalan valtakuntaa"?

        Olisi hyvä ottaa yhteyttä.

        Tässä teistä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14519212/uskovaisesta-ihmisesta-on-tehty-yhteenveto!


      • Kesltas
        Kesitas kirjoitti:

        Oliko jossain virhe?

        Mainitse se ja sitten, kuka johtaa Kempeleen "jumalan valtakuntaa"?

        Olisi hyvä ottaa yhteyttä.

        Ei oikein auennut, mutta mielenkiintoista kun pohdit.

        En tyrmää asiaa vaan ihmettelen, sillä mikään elin ei ole Jumalle vitaali, ainoastaan ihmiselle, sillä yhdenkään puuttuminen vie hautaan.

        Voitko laittaa tuon elimen nimen, Suomeksi ja Latinaksi.

        Jatketaan sitten keskustelua.

        Muuten, tuo Hannok on yksi etunimistäni.

        Kes.


      • Kesitas_
        Kesltas kirjoitti:

        Ei oikein auennut, mutta mielenkiintoista kun pohdit.

        En tyrmää asiaa vaan ihmettelen, sillä mikään elin ei ole Jumalle vitaali, ainoastaan ihmiselle, sillä yhdenkään puuttuminen vie hautaan.

        Voitko laittaa tuon elimen nimen, Suomeksi ja Latinaksi.

        Jatketaan sitten keskustelua.

        Muuten, tuo Hannok on yksi etunimistäni.

        Kes.

        Palstalaisia hauskuuttaen, muuten nimeni anagrammia ja solisteja soveltaen on:
        Jussi Konna_H.


    • lumijok

      Mainitse yksikään paikka, missä olen pilkannut Jumalaa?
      Palataan sitten asiaan.

      Kes

      • 17-3

        Tässä kolme:

        Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

        Kesitas 3.7.2015 15:10
        Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.

        Kesitas 14.7.2015 20:22
        Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan


    • pilkataanko

      Vaude.Vautsi 23.10.2016 20:36

      Kyllä vanhoillislestadiolaiset harmaakalkkunat on poikaa!

      30 v. 10 lapsen äiti näyttää 55-vuotiaalta

    • niiettäsitävaan

      Saisitteko jotain hiukan tuoreempia virallisia lopputulemia viranomaispäätöksistä joissa helluntaita on tuomittu teille rakkaista aiheista?

      hiukan jo uuvuttaa lukea noita kahta kymmenen vuoden aikaista tapahtumaa joilla niilläkään ei ole mitään faktayhteyttä helluntaihin!

    • laestorosbo

      Näin oen kuullut ?

    • LueJaHämmästy
      • miks.ei.uskovii

        Miks vaan hellarei hellarei


      • Onmuutki.ari.-
        miks.ei.uskovii kirjoitti:

        Miks vaan hellarei hellarei

        On muutki .ari


    • Enkel.hel.laps.kuor.Lima

      Järkyttyneenä luin. Kaamea vanhurskas tämä yksilö. Millainen on paholainen, kun kesitas-Enkelikin kuulostaa perkeleeltä ja näyttää sen sammakolta??

    • sopiiepäillä

      Eppäillä soppii

    • pehmeneekö

      järkyttävä tyyppi. kuulemma jo vanhus...

    • kyssyyvaann

      "Wihelän konepajan perustaja Veikko Vihelä (vanhoillislestadiolainen) Oulusta käytti seksuaalisesti hyväkseen lapsiaan ja lastenlapsiaan.

      Urotyö sekin vl-piireissä.

      SRK:n johtokunnan puheenjohtaja Olavi Voittonen suojeli viimeiseen saakka pedofiiliystäväänsä."
      -
      Tämäkö on sitä Jumalan valtakuntaa ja kunnon ihmisoikeusloukkausta??????????????

      • pinnasänky

        Hyvin kiteytit.


    • LUCIFEERUS-.6.6.6

      Niin vaikuttaa, onhan hellareillakin Jumala!

      • Niinkömeinaat

        ai luciferus?


      • juhani.paheenjohtaja
        Niinkömeinaat kirjoitti:

        ai luciferus?

        Se .


      • vlivainionveli
        Niinkömeinaat kirjoitti:

        ai luciferus?

        häntäheikkejä nilot


    • PalavaPensas

      Pyhä Biblia:

      Roomalaiskirje:
      14:17 sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.

      Tästä voimme päätellä, että muuallakin kuin Kempeleessä voidaan tavata Jumalan valtakunta, se on sisäisesti uudestisyntyneessä ja Pyhällä Hengellä täyttyneessä ihmisessä.

    • mulko56

      voivoivoi ja voi

    • ihmisloukusakukokes

      Mikä se on tuo vannepiäjuutalainen? Savoako? Jussillako vanne päässä ja kiristää?

    • oulunsalonkes
    • helpoonakki

      hyvätät vaikutusmahdollisuudet, pääministerin kautta

      • savolaanen2

        Siepä sen sannoet


    • SuviHuvi

      Elämää nähneet vanhemmat sukupolvet tietää, että
      jos uskoja lahkoineen ei olisi, niin maailma olis Paratiisi!

      Jotku löyttää tästäkin jotain mikä jää uskovaisille teitämättömyydeksi:
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
      24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

    • muhonenoikiassa

      ohops

    • juhannnus

      Helluntai

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe