Hyödynnetään tiedettä arjessa!

Kertokeepa kaikki snadisti intektuellit, pahis-ig-intektuellit lelli-Ellit ja kaikki muutkin araknistiset nistikaramellit, miten olette eri tieteenaloja arjessa hyödyntäneet.

Aloitan keskustelun kertomalla viimeinkin laihuuteni salaisuuden: Shrödingerin jäätelö. Yksinkertainen juttu oikeastaan. En osaa päättää, kumman jäätelön otan, joten potentiaalisesti otan molemmat, ja näin olen tuplasti tyytyväinen. Kuitenkaan en kerro kenellekään kumman söin. Näin jätin molemmat syömättä, eikä kummastakaan tullut kaloreita.
Ongelmaksi voi toki muodostua, että kaltaisellani köyhällä alaluokan eläjällä ei ole varaa kahteen jäätelömakuun. Tämä ratkeaa matematiikalla. Käytän puolet rahoista, jolloin jää 50%. 50 pyöristetään sataan, jolloin minulla on taas ne kaikki.

2

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intellektuelli*

      • Kiitos tästä. Yleensähän lyöntivirheistä huomauttaminen on vähän lame, mutta tuo toistui kahdesti.... En olisi tajunnut tarkistaa ennustavaan tekstinsyöttöön tallentunutta virhettä, ja olisin jatkanut saman virheen toistelua.... Hyvä, että joku osaa. :)
        Harmillista, että viestiään ei voi muokata. Nyt tuo virhe on ja pysyy. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4177
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4026
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3029
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2528
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2528
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe