"Aamenaamenaamen
26.10.2016 18:33
Totta turiset Teuvo, kyllä jämpti on niin. Haukut toisia hurmahengiksi etkä tajua että itse olet hurmahenki, sellaisia ovat ne jotka turvaavat henkiin ohi Raamatun."
Miten nämä voivat olla ohi Raamatun:
"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."
"Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä."
"Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä."
"Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."
"Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."
"Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus."
"Kun se hetki tulee, Pyhä Henki neuvoo, mitä teidän on sanottava."
"Jumala on Henki, ja siksi niiden, jotka häntä rukoilevat, tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
"Henki, vesi ja veri, ja nämä kolme todistavat yhtäpitävästi."
"Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi:
"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."
Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra,onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"
Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.
Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."
"Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Kun teitä solvataan Kristuksen nimen tähden, te olette autuaat, sillä teidän yllänne on kirkkauden Henki, Jumalan Henki.
Teuvo Suni: Erinomainen Hengen herjaus
14
54
Vastaukset
Tämän entisen ystäväni - joka 14 vuotta rinnallani totuuden tiellä kulki, ja sydän avoinna otti vastaan kaiken sen totuuden, mitä Pyhä Henki oli siihen mennessä minulle opettanut - kohtaloa miettien, on saanut monta kertaa ihmetellä, miksi hänestä tuli näin täydellinen Pyhän Hengen herjaaja.
Vaikka se meille ilmoitetun totuuden mukaan on täysin luonnollista ja ennalta jo määriteltyä.
Näin tämän alun Pyhä Henki ilmoitti Johannekselle:
"Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.
Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.
Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.
Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."
Tässäkin on syytä kertoa totuus, jonka Pyhä Henki paljasti jo silloin, kun ensimmäistä kertaa aloin Ilmestyskirjaa lukea:
"Älä anna minkäänlaisten aikamäärien hämätä itseäsi, sillä Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä."
Myöhemmin sitten ymmärsin, että nämä ilmoitetut päivämäärätkin kuuluvat Jumalan lähettämään rajuun eksytykseen.
Kun tämän ihmisen, tai kenties koko hänen sukunsa ja kaikkien heidän uskonlahkonsa ihmisten nimet ei ole ollut tuossa kirjassa, niin heidän kohtalonsa on sinetöity jo äidin kohdussa.
Kun Pyhä Henki jo siellä valitsee omansa, niin valinnan ulkopuolelle jääneet jäävät Saatanalle:
"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.
He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."
Jos tämä ihminen olisi päässytkin ahtaasta portista läpi ja kokenut Kristuksen armahduksen, ei sekään olisi häntä pelastanut:
"Mutta jumalaton, vaikka hänet armahdettaisiin, ei opi elämään vanhurskaan tavoin.
Hän vääristää oikeuden, ei hän näe Herran valtasuuruutta."
Ja yksistään tämä ihmisen valehteluja, vääristelyjä ja herjauksia on tämä keskustelupalsta tulvillaan .- LoistavaaTeuvo
Jäi ännä pois:
Ja yksistään tämäN ihmisen valehteluja, vääristelyjä ja herjauksia on tämä keskustelupalsta tulvillaan .
Onko palstalla ylläpidon valvovaa työntekijää, joka selittäisi, mistä tähän aloitukseen ilmestyivät nämä merkit, joita itse en ole kirjoittanut: &#x, ja mitä nämä tarkoittavat tässä aloituksessa?
- Ylläpidonvalvoja
Satuinpa olemaan paikalla. Nuo merkit tulevat siitä kun sinusta hohkaa niin voimakas saatanan henkienergia. Me emme sille voi mitään.
- Ihmejakummaihme
Onpas ihme kun Teuvo kerrankin jätti syyttävän sormen hartaanselälle osoittamatta.
Ihmejakummaihme kirjoitti:
Onpas ihme kun Teuvo kerrankin jätti syyttävän sormen hartaanselälle osoittamatta.
Älä moista ihmettele, ei se Hartaanselältä ole siihen tullut, koska sitä ei oltu tahrittu verellä.
- Jeesuksenveripuhdistaa
Hebr. 9:22
Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.
Rinnakkaisviitteet
3Moos. 17:11 Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
Ef. 1:7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan Jeesuksenveripuhdistaa kirjoitti:
Hebr. 9:22
Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.
Rinnakkaisviitteet
3Moos. 17:11 Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
Ef. 1:7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaanSe toimii ainoastaan valittujen kohdalla, jotka Kristus käy lunastamassa heidät vapauteen Saatanalta, ja johdattaa heidät ahtaan portin kautta vapauteensa:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."
Silloinkin taivaassa laulettiin, kun minut ahtaassa portissa puhdistettiin ja annettiin puhdistuksen merkiksi Saatanan palvelijoiden herjaama Pyhä Henki.
Kaikki te tunnette tuon pitkän miehen, joka ahtaan portin edessä pelästyi ja jäi ikuisesti uiskentelemaan riettauden virtaan.
Se oli pitkälle miehelle liian ahdas.
Ovatko mustat kissat jo tänään käyneet verellä sotkemassa huushollisi ja vieneet palatessaan synnin saastasi Golgatan ristille, kuten tekivät Paavalinkin synneille:
"Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."- Teuvollaonmustatseinät
Sananl. 18:6
Tyhmän(Teuvon) huulet tuovat mukanaan riidan, ja hänen suunsa kutsuu lyöntejä.
Rinnakkaisviitteet
Sananl. 16:28 Kavala mies(Teuvo) rakentaa riitaa, ja panettelija(Teuvo) erottaa ystävykset.
Biblia (1776)
Tyhmän(Teuvon) huulet saattavat toran, ja hänen suunsa noudattaa haavoja. Teuvollaonmustatseinät kirjoitti:
Sananl. 18:6
Tyhmän(Teuvon) huulet tuovat mukanaan riidan, ja hänen suunsa kutsuu lyöntejä.
Rinnakkaisviitteet
Sananl. 16:28 Kavala mies(Teuvo) rakentaa riitaa, ja panettelija(Teuvo) erottaa ystävykset.
Biblia (1776)
Tyhmän(Teuvon) huulet saattavat toran, ja hänen suunsa noudattaa haavoja.Oletko todella sitä mieltä, etteivät veljesi Aimon antamat helvetin matkaliput vielä takaa minulle tuota matkaa, vaan siihen tarvitaan vielä sinun herja-armeijasi tärkeä apu.
Tuo armeijasi ei kuitenkaan koostu sotilaista vaan palvelukseen kelpaamattomista liian pitkistä ja henkisesti sairaista miehistä.- Aimoeioleveljeni
Etkä ole liian pitkä. Olen kuullut että olet 155 cm sulka päässä. Muut edellytykset listassasi täytät hyvin.
Aimoeioleveljeni kirjoitti:
Etkä ole liian pitkä. Olen kuullut että olet 155 cm sulka päässä. Muut edellytykset listassasi täytät hyvin.
Älä suotta kainostele, kyllä Aimo on todellinen veriveljesi, sovitusveriarmeijasi parhainta antia, kuten myös Esko-veljesi.
Minun ei tarvitse kainostella, kun sanon, että Ilmavoimien Viestipataljoonaan alokkaaksi mennessäni, 15. 2.1957, oli pituuteni 164 sm. Nyt on ikä ottanut siitä 2 sm pois.
Oliko tuo Saatanan näyttämä sulka peräisin Anselmi Toiwiaisen sinulle kynimistä kanoista.
Heille on opetettu:
Jumala on Henki, ja ne, jotka häntä herjaavat ne herjaavat valheessa ja vääryydessä.Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:
"Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790