Apostoli Johannes paljastaa Ilmestyskirjassa kymmeniä tapahtumia, jotka hän sai nähdä.
Joten jatkan samalla linjalla, koska viime yönäkin, ennen heräämistä kello 7,35:
Minä näin, miten punaiset kissat tulivat Golgatalta tankattuna täyteen sovitusverta. Ne laskeutuivat Hartaanselän pirttiin ja pesivät (sotkivat) kaikki paikat tuolla verellä.
Palatessaan uudelle hakureissulle, ne veivät mennessään synnin saastaa, tuota mustaa mönjää, joka minusta valui kotini lattialle. Tässä nämä kissat veivät sen Golgatalle ja naulasivat ristiin. Siksi ne olivat mustia.
Näinhän tapahtui Paavalillekin:
"Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."
Siksi kaikki nämä henget liikkuvat veren tahrimissa vaatteissa:
"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.
"Pois tieltä! Saastainen tulee!" huudetaan heidän edellään. "Pois tieltä! Väistykää! Älkää koskeko heihin!"
He pakenevat, harhailevat vieraissa maissa, ja sielläkin sanotaan: "Tänne he eivät saa jäädä."
Herra itse on karkottanut heidät, ei hän enää katso heidän puoleensa."
Tämän entisen ystäväni kohdalla jäin miettimään sitä, miksi hän useasti näki vain nuo lentävät mustat kissat, mutta ei koskaan kertonut mitään lentävistä punaisista kissoista.
Teuvo Suni: "Minä näin..."
4
159
Vastaukset
Hartaanselällä taitaa olla hartaan miehen hartaushetki, kun herjat eivät ole vielä tähän lentäneet.
- ilmestyskirjantrolli
1. Herja
Mitä tulee trollaukseen, se ei ole suinkaan tämän päivän nettikansan keksintö. Kun Jumala syöksi saatanan Taivaista, saatana suuttui ja alkoi punomaan juonia. Hän siitti ihmiskuntaan taudin, pilkan, tekopyhyyden ja ylemmyyden harhan. Jo ammoisista ajoista lähtien trollit ovat kiusanneet kanssaihmisiään, pilkaten kierosti heidän ulosantiaan. Trolli on saatanan lähettiläs, riidankylväjä, masentaja, joka johtaa harhaan keskusteluita, asenteita, uskomuksia, näkemyksiä yms. Trolli voi itse huonosti, koska saatanan siitos on kivulias. Totta kirjoitat, joten aivan hyvin olisit voinut kirjoittaa tuon oikealla nimelläsi, jotta olisit säästynyt Hartaan selän trollilauman herjauksilta:
"Loistavaa Teuvo! Emme millään pystyneet tunnistamaan puskanikkiäsi."
Ovat varmaan iltaisen vihan viinin latkimisen jälkeen vielä puolinukuksissa.
Sillä veri ja viini ovat heidän rakkaimmat hurmoksen antajat. Joten edelleen on voimassa tämä Jumalan kutsu:
Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:
"Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790