Uskottavuutesi kärsii. Pentti Ilmari alias pilmari

vaalierkki

Olet vedonnut dokumentteihin, jollaisiksi olet maininnut sähköpostiviestit. Aloitit viestiketjun " Hätä ei lue lakia". Tapasi mukaan et kertonut omaa mielipidettäsi, pyysit muita kertomaan omista kokemuksistaan.
Pidän tällaista aloitetta gallupkyselyjen mukaisena. Huomautettuani asiasta alkoi normaali syyttely ja vähättelyrumba.
Katkaistakseni tämän ikikierron pyysin Sinun laittamaan fundtsijalle lähettämäsi viestit ja niiden vastaukset avattuina palstalaisten luettavaksi. Pyyntöni on tuolla "Hätä ei lue lakia"-ketjussa. Vastauksesi sijasta kiiruhdit avamaan toisen ketjun. Miksi tällainen pakoilu?

34

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämeen-hiras

      Pilma... tekee niin kuin haluaa ja siihen hänellä on oikeus.
      "pyysin Sinun laittamaan fundtsijalle lähettämäsi viestit ja niiden vastaukset avattuina palstalaisten luettavaksi"
      Hölmöähän tuollainen on. Puute siinä on suhteellisuuden tajusta

      • vaalierkki

        Ymmärrän. jos olet hänen satanikkiensä osa, muussa tapauksessa en.


    • uusi-mi

      Asiaviestit, jotka toisivat asialliset kirjoittajat takaisin, olisi eräs tatkaisu.

      • Iha.HOOPOA

        on laittaa näit riitoi ain uudellee essii.

        Vaalierkki on yks ruunen nikeist


    • noin_se_on

      Kun joku on joskus ollut täällä luotsina, niin sen nyt pitää muistella luotsiaikaansa, joka ei mennyt toivotulla tavalla.
      Huomasi sen itsekin. Totta kai se harmittaa. Turhaa sitä on nyt tulla tänne puolustelemaan ja kaunistelemaan. Ei se siitä mihinkään parane. Tehty mikä tehty. Ei noita "anteeksipyyntöjä" täällä vakavasti oteta.
      Toisen palstalaisen henkilöllisyyden paljastaminen - luotsina saatujen tietojen perusteella - aiheetta noin avoimesti ja vieläpä otsakkeessa alkaakin olla jo vakavasti otettava asia.

      • vaalierkki

        Nu o väitteet eivät paranna pilmarinan asiaa, haluaako hän jatkaa marinaansa kaltoin kohdeltuna kirjoittajana vai oman tyhmyytensä uhrina. Luotsina annoin hänelle monta ehdotusta, mihin hän olisi voinut valittaa, en usko että pilmari on kääntynyt noista instansseista yhdenkään puoleen tai jos on, niin vastaus on ollut paavimainen "NON POSSUMUS"
        Pilmari sekä fundtsija ovat nikkitunnuksia, mitä henkilönimiä tässä ollaan paljastamassa. Kysymys on väitettyjen dokumenttien julkisesta tarkastelimisesta. Ehdotin pilmarille instansseja Julkisen Sanan Neuvostosta Eduskunnan Oikeusasiamieheen asti. Olisiko tämän pitänyt olla salattua tietoa? Mielestäni hän on vain haukkunut väärää puuta. Ilman omaa syytä ei täällä suljeta ketään pois ja hänen katkeruutensa juontaa aikaan, jolloin en edes ollut palstalla.


      • selkeest.on

        Ruune syyllinen


      • Pilmari on henkilö, joka on paljastanut nimeni luvatta ja kertonut itsestäni perättömiä.


      • vaalierkki
        selkeest.on kirjoitti:

        Ruune syyllinen

        Ruune on täysin ulkopuolinen pilmarin ja minun välisessä kinastelussa. Syyllisyyskysymyksesssä mielipiteeni on yksityisasiani, tosin itse kokemani perusteella en yhdy tuohon väitteeseen alkumetreistä.


    • lopenkyllästynyt

      Miksi vääntelet pilmarin nikkiä ? Jos kuka niin sinä itse olet marina, marisit luotsina ja samaa rataa jatkat. Ruunekin alkaa tuntua fiksulta, hän sentään on saanut paljon epäoikeudenmukaista ryöpytystä ja puolustautuu. Olisi vaan fiksumpien nyt älyttävä lopettaa tämä kolmen sota, johon muut kirjoittajat eivät halua puuttua ja ovat kurkkuaan myöten täynnä. Luka täällä enää viihtyy, parhaat kirjoittajat jo vähentäneet ja tätä menoa häipyvät kokonaan.

      • vaalierkki

        Luehan kaikki asiaa koskevat keskusteluketjut, olen kirjoittanut, etten ole niin paljon uskovainen, että kääntäisin toisen poskeni. Nikin vääntelyn kehitti joku toinen, vastasin vain kaikuna. Vetosin muuten kirjoittajien eettiseen käyttäymiseen ja toisten kunnioittamiseen, Mikäli viestissä olisi ääni, vastauksesta olisi kuulunut ivanauru.


      • uskokaa-niin-pelastutte
        vaalierkki kirjoitti:

        Luehan kaikki asiaa koskevat keskusteluketjut, olen kirjoittanut, etten ole niin paljon uskovainen, että kääntäisin toisen poskeni. Nikin vääntelyn kehitti joku toinen, vastasin vain kaikuna. Vetosin muuten kirjoittajien eettiseen käyttäymiseen ja toisten kunnioittamiseen, Mikäli viestissä olisi ääni, vastauksesta olisi kuulunut ivanauru.

        " Nikin vääntelyn kehitti joku toinen, vastasin vain kaikuna".

        Tunnustan, että taisin kirjoittaa Pilluilmarista hänen Ladyjensä ja peiton pöllyttämisien kanssa, mutta kyllä se sopii hänelle edelleen.

        Olinko lukevinani, että menisitte sopimaan nuo erimielisyytenne johonkin "ulkoilmaan", joten odotan sitä. Menkää ja pian.

        Täällä yritetään nyt luoda uusia keskusteluketjuja mukavasti, mutta joku teistä "ilviöistä" aina nostaa nuo vanhat riita ketjut esiin. Miksi?

        Pidän "vaalierkin" mielipiteistä, mutta en siitä, että hän menee sekoittamaan tuota vanhaa soppaa, koska oma mielipiteeni olisi, että antaa noiden kahden (ruunen ja Pilmarin, useine nikkeineen) käydä kaksintaistelunsa keskenään. Aina joku (typerys) sinne soppaan kuitenkin änkeää ja soppa alkaa kiehua ja kuohua yli!.

        Toki minä nyt ymmärrän, että "vaalierkkikin" on ollut joskus luotsina fundsijana, mutta missä on BilMan?

        Sopikaa nyt hyvät ystävät tämä vaikka Raastuvassa, mutta älkää jauhako samaa jargonia täällä, vai tuleeko tästä uusi "Raamattu", jonka kerran kirjoitin, niin tämä olkoon totuus! DDDDD


    • johan.nyt.selvisi

      Vastasit kaikuna , tuo paljastaa surkeutesi.

      • vaalierkki

        kirjoitin myös, että en käännä toista poskea, minä en huitaissut itseäni.Pilmari syytti heti seriffikauteni alussa minua asioista, joista minulla ei voinut olla hajuakaan, Hän on täällä uudestaan vaatinut kumomaan minulle kuulumatonta asiaa, miksi hän koko ajan vetää minut siihen mukaan. Eikö tällainen ole mielestänne sairasta? Ja ne dokumentit, joita hän ei pyynnöstäni huolimatta laita kaikkien nähtäväksi.


      • noinhan_on_asia_ja
        vaalierkki kirjoitti:

        kirjoitin myös, että en käännä toista poskea, minä en huitaissut itseäni.Pilmari syytti heti seriffikauteni alussa minua asioista, joista minulla ei voinut olla hajuakaan, Hän on täällä uudestaan vaatinut kumomaan minulle kuulumatonta asiaa, miksi hän koko ajan vetää minut siihen mukaan. Eikö tällainen ole mielestänne sairasta? Ja ne dokumentit, joita hän ei pyynnöstäni huolimatta laita kaikkien nähtäväksi.

        Vai vielä dokumentteja tänne "kaikkien nähtäväksi"!
        "Eikö tällainen ole mielestänne sairasta?"
        Ei kiinnosta, kuten näkyy.


      • vaalierkki

        Eikö ole sairasta, että vetoaa dokumentteihin ja sitten ei esitä pyydettyjä, en pyytänyt muit kuin itseäni koskevat.


      • hah-hah-haaaa
        vaalierkki kirjoitti:

        Eikö ole sairasta, että vetoaa dokumentteihin ja sitten ei esitä pyydettyjä, en pyytänyt muit kuin itseäni koskevat.

        Ei Pena niin yksinkertainen ole, että jonkun pyynnöstä tulisi tänne esittelemään joitakin "dokumentteja", koskivat ne ketä tahansa.Pitää olla aika tosikko, kun tuollaista tulee tänne esittämään.
        Ei onnistu, ei!


      • vaalierkki
        hah-hah-haaaa kirjoitti:

        Ei Pena niin yksinkertainen ole, että jonkun pyynnöstä tulisi tänne esittelemään joitakin "dokumentteja", koskivat ne ketä tahansa.Pitää olla aika tosikko, kun tuollaista tulee tänne esittämään.
        Ei onnistu, ei!

        Totean vain, että tässä tapauksessa kieltäytyjä horjuttaa omaa uskottavuuttaan.
        Aiheetta enempään.


      • hah-hah-hah-hhaaaa
        vaalierkki kirjoitti:

        Totean vain, että tässä tapauksessa kieltäytyjä horjuttaa omaa uskottavuuttaan.
        Aiheetta enempään.

        Ei horjuta lainkaan , päin vastoin. Pena on erittäin uskottava.
        Todetaan vain: ei aihetta enempään.


    • kaikenlaistakamaa

      Sairasta on sekin että elämänsä ehtoossa tullaan palstalle, joka on tarkoitettu keskusteluun, riitelemään ja kaivelemaan vanhoja riitoja aina ja aina esille uudelleen.
      Näinkö ala-arvosta on 70sten elämä..???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    • sääliksi.käy

      Älä yleistä, suurin osa näistä jotka tänne kirjoittaa, on ihan ok, joitakin tosi skarppejakin joukossa. Nämä kolme ovat elämässä pettyneitä, hakevat jotain sisältöä tyhjään elämän ehtooseensa. Palstariitely on heille parempi kuin se totuus että kukaan ei heitä huomaa live elämässä. Jättäkää ilman huomiota, niin eiköhän ukkoraukat vähitellen luovuta.

    • hämeen...hiras

      Ei niitä ole suinkaan kolmea, vaan kaksi, tuo tunnettu parivaljakko Majakka ja Perävaunu, jotka tosin useimmiten esiintyvät erikseen. Varsinainen räksyttäjä on kuitenkin Perävaunu.

    • hah-hah-haaaa

      Eräskin noista palstan "vetävistä voimista" ilmoitti vievänsä palstan kirjoitukset Julkisen sanan neuvostoon.
      Siinäpähän asiantuntijat tutkisivat höppänöidenkin aikaansaannoksia!

      • vaalierkki

        Aikansa kutakin, niin virastoissakin


    • Kolmaskin

      Nyt on tullut kolmas tyhmistosikko, se surkea luotsi taas uudella nikillä valemerkki vai milä se oli.

    • noinhan.tilanne.makaa

      Eihäön palsta tällaisella kirjoittelulla parane, mutta tuskin se huononeekaan.
      On muuten hauska lukea tosikoiden kirjoituksia.

    • noinhan-kyllä-näkyy_käyn

      Ketjun aloittaja on viitannut aineistoon, jota on saanut palstan luotsin ominaisuudessa. Aineistoa hän on levitellyt täällä. Syynä lienee ollut yksinkertaisesti lukijain suosion kalastelu.

      On todettava, ettei luotsi saa luotsikaudellaan eikä muulloinkaan käsitellä täällä julkisesti edellä mainittua aineistoa. Tällaista on kuitenkin tapahtunut.

      Edelleen on aloittaja ketjun aloituksessa paljastanut erään kirjoittajan kaksi etunimeä.

      Edellä esitetystä voi todeta, että aloittaja on paljastanut, ettei hän luotsina ollessaan ole pystynyt toimimaan tehtäviensä edellyttämällä tavalla,

      • vaalierkki

        Olet itse paljastanut ainakin kaksi meiliosoitettasi ja toisessa nuo kaksi nimeä,lesäksi kerroit viimeisimmän viestini ihan painostamatta. Voit selata viestejäsi, jossa viittasit meilini kahteen sanaan, valitettavasti asiassa hyvin keskeiset sanat.


      • noinhan.taaskin.näkyy.kä
        vaalierkki kirjoitti:

        Olet itse paljastanut ainakin kaksi meiliosoitettasi ja toisessa nuo kaksi nimeä,lesäksi kerroit viimeisimmän viestini ihan painostamatta. Voit selata viestejäsi, jossa viittasit meilini kahteen sanaan, valitettavasti asiassa hyvin keskeiset sanat.

        "Olet itse paljastanut ainakin kaksi meiliosoitettasi ja toisessa nuo kaksi nimeä,lesäksi kerroit viimeisimmän viestini ihan painostamatta. Voit selata viestejäsi, jossa viittasit meilini kahteen sanaan, valitettavasti asiassa hyvin keskeiset sanat." - Noin "vaalierkki".

        Sanomalla johon nimim. vaalierkki on vastannut, on - toisin kuin "eki" on näköjään olettanut - ihan muu lähettäjä, joka ei millään tavalla edes tunne tuota hänen tarkoittamaansa kirjoittajaa.

        Joutuikohan kiltti ja hyväuskoinen ystävämme "eki" (jälleen kerran) höynäytetyksi?


    • vaalierkki

      Siinä vaiheessa kun mainitsit eka kerran minun lähettäneen tuon "lopetahan jo" viestin vain me kaksi tiesimme siitä, ellet itse ole maininuut siitä muillee ns. dokumenteissäsi.
      Muuten, miksi minun pitäisi arsostaa sinua enemmän kuin sinä minua?

      • 3...21

        "Muuten, miksi minun pitäisi arsostaa sinua enemmän kuin sinä minua?"huolestuneena utelee palstan vaalie... .
        Jos arsostaa on samaa kuin arvostaa, niin tuohon voi vastata, että pikkunikin ei pitäisi edes kysyä noin itsestään selvää asiaa, kun toinen osapuoli on sentään palstan keulakuva.


    • jo_riittää

      Pari kolme huru-ukkoa on valloittanut taistelu-nokittelutantereeksi yleisen keskustelupalstan. Minä oksennan ja ylenannan tuommoiselle käyttäytymiselle. Tuo on suurinta narsismia eli itsekeskeisyyttä

      • vaalierkki

        Oeln muuten samaa mieltä, mutta jos palstakärpänen tehtailee toistuvasti samoja aloitteita syyttäen kahta muuta niin pitäisikö sanoa : kiitos. saanko hiukan lisää?


      • ettei.vain.järkeviä.puhu

        Kun tätä ketjua lukee, niin luulee olevansa vainoharhaisten parissa. Lisää tällaista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      893
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe