Viime yönä kello 03.30, tasan 28 vuotta sitten heräsin, kun makuuhuoneessa loisti Herran kirkkaus, vaikka oli vuoden pimeintä aikaa.
Hetken tuota kirkkautta ihmettelin ja mietin, kunnes sen keskeltä kuulen tutun äänen puhuvan:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,
mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Enkä tätä tehtävää iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun Hesekielinkin ja muiden profeettojen saamasta julmasta kohtalosta tiesin, minä vastasin:
"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!"
Ja niin olin todella luvannut jo silloin, kun hän minut opetuslapseksi otti ja yhdessä hetkessä paransi kaikki menneisyyden haavat.
Suostuin vain siihen, että heti aloitin etsiä valokuvayritykselle jatkajaa, ja jo tammikuussa sain myytyä isot kamerat ja muut studiotarvikkeet uudelle yrittäjälle.
Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää: "Sinä lupasit!"
Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että oli pakko huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"
Ja tässä nyt tänäänkin olen, luontaisetujen kera, vastaanottamassa sitä, mikä tähän "koiranvirkaan" kuuluu:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Teuvo Suni: Tämä päivä on ollut juhlapäivä.
42
106
Vastaukset
Kuulostaa helpolta ja selvältä toisin kuin omani
- Hyvämuistinen
Ennen sanoit aina nähneesi Jeesuksen joka sinulle puhui mutta tuoltakin osin satusi on muuttunut. Valhetta koko kertomus. Laitoit nyt omakuvasi nimesi eteen?
Hyvämuistinen kirjoitti:
Ennen sanoit aina nähneesi Jeesuksen joka sinulle puhui mutta tuoltakin osin satusi on muuttunut. Valhetta koko kertomus. Laitoit nyt omakuvasi nimesi eteen?
Oletko Teuvo ? Jos et niin minulla ei ole sinulle mitään asiaa vaikka sinut hyväksynkin samanarvoisena kuin itse olen .
Keskustellaan toki mutta piiloistasi käsin se ei ole mahdollista .
Entisellä kotiseudullani edelleen asuva Harras Hurmahenki joukkoineen tämän päivän myös muisti, ja siksi heti aamusta alkoivat onnitella herjauksineen.
Ja ennen puoltapäivää ilmoitti loppuni olevan lähellä:
"kellot-käyvät
8.11.2016 11:22
Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."
Vastasin hänelle:
Lauloitteko kaikki kuorossa:
"Siskonpoika matkaan jo käy!"
Nyt on kello jo seitsemän tuntia käynyt, ja noutajan pitäisi olla täällä jo näillä hetkillä.
Jos minun viestejä ei huomenna täällä näy, on noutaja käynyt ja vienyt Hartaalle Hurmahengelleen sen lahjan, joka häneltä vielä on puuttunut.- Huhuhuijakkaa
Taidanpa soittaa Rivalle että soittaa sinulle ambulanssin, toivottavasti hän on kotona ettet noin sevassa mielentilassa saa vahinkoa itsellesi.
Itse itsellesi tuollaisia viestejä laitat etä saat näytellä olevasi vainottu. Huhuhuijakkaa kirjoitti:
Taidanpa soittaa Rivalle että soittaa sinulle ambulanssin, toivottavasti hän on kotona ettet noin sevassa mielentilassa saa vahinkoa itsellesi.
Itse itsellesi tuollaisia viestejä laitat etä saat näytellä olevasi vainottu.Joko alkaa pelottaa?
Sitäkö pelkäät, että uhkailujasi alkaakin tutkia joku muu viranomainen kuin siskosi poika. He kyllä saavat selville kaikki herjaviestisi.- Siitävaan
ei pelota yhtään sinun itsellesi kirjoittamat uhkailut
Keskustellaan Teuvo ? Vastaa tähän suoraan niin näen sen ilmoituksissa
Miksi et soita ovikelloa, jos perillä jo olet. Itsehän ilmoitit:
"TämmöstTääOn
8.11.2016 19:11
Vai pelästyitkö oven vieressä olevaa turvakameraa?TeuvoSuni kirjoitti:
"TämmöstTääOn
Vai pelästyitkö oven vieressä olevaa turvakameraa?Soitin , ja sinä vastasit . En tiennyt että se olit sinä koska nimimerkki oli toinen . En pelästy enään niin helposti mutta mielenkiinnolla haluaisin tietää että vaikka perustatkin nykyolemuksesi siihen mitä olet joskus kokenut niin kuinka voit väittää eläväsi Totuudessa jos perustat nykyolemuksesi siihen mitä oli eli mielikuvitukseesi ?
TeuvoSuni kirjoitti:
"TämmöstTääOn
Vai pelästyitkö oven vieressä olevaa turvakameraa?Pyydän anteeksi mutta minua on opastettu pysymään totuudessa
Toki jos et kykene keskustelemaan totuudesta ja sen olemuksesta omin sanoin eikä lainailemalla muiden kertomuksia niin ymmärrän kyllä tilanteesi jossa olet sanotaanko ... muiden armoilla kuin Jeesuksen .
Oletko hoidossa samasta syystä kuin tämä Harras Hurmahenki, kun et edes sitä ymmärrä, että tämä on oma todistukseni, Kuten Kristus on ilmoittanut:
"Te olette minun todistajani,"
Viime yönä kello 03.30, tasan 28 vuotta sitten heräsin, kun makuuhuoneessa loisti Herran kirkkaus, vaikka oli vuoden pimeintä aikaa.
Hetken tuota kirkkautta ihmettelin ja mietin, kunnes sen keskeltä kuulen tutun äänen puhuvan:
mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Enkä tätä tehtävää iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun Hesekielinkin ja muiden profeettojen saamasta julmasta kohtalosta tiesin, minä vastasin:
"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
Ja niin olin todella luvannut jo silloin, kun hän minut opetuslapseksi otti ja yhdessä hetkessä paransi kaikki menneisyyden haavat.
Suostuin vain siihen, että heti aloitin etsiä valokuvayritykselle jatkajaa, ja jo tammikuussa sain myytyä isot kamerat ja muut studiotarvikkeet uudelle yrittäjälle.
Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää: "Sinä lupasit!"
Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että oli pakko huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"
Ja tässä nyt tänäänkin olen, luontaisetujen kera, vastaanottamassa sitä, mikä tähän "koiranvirkaan" kuuluu:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."TeuvoSuni kirjoitti:
Oletko hoidossa samasta syystä kuin tämä Harras Hurmahenki, kun et edes sitä ymmärrä, että tämä on oma todistukseni, Kuten Kristus on ilmoittanut:
"Te olette minun todistajani,"
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."Kuinka tämä voisi olla Jumalasta kun se kertoo ainoastaan sinusta itsestäsi ?
TämmöstTääOn kirjoitti:
Kuinka tämä voisi olla Jumalasta kun se kertoo ainoastaan sinusta itsestäsi ?
Ole onnellinen uskostasi, sillä olet päässyt jo samaan, mihin Paavalikin:
"Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas."
"Toistan vielä: älkää pitäkö minua järjettömänä. Mutta vaikka olisinkin hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hiukan kerskailla."
Etsi keskustelukumppaninisi kaltaistesi joukosta.TeuvoSuni kirjoitti:
Ole onnellinen uskostasi, sillä olet päässyt jo samaan, mihin Paavalikin:
"Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas."
"Toistan vielä: älkää pitäkö minua järjettömänä. Mutta vaikka olisinkin hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hiukan kerskailla."
Etsi keskustelukumppaninisi kaltaistesi joukosta.Ei , vaan sinä kerrot täällä ainoastaan itsestäsi , valitan , se ei ole Jumalasta . Olet minut tieni perusteella valikoinut Paavalin porukkaan vaikka et tiedä minusta mitään . Joten mihin tietosi/viisautesi perustuu ? Koska se on valheelle perustanut näkemyksensä . Minä elän uskossani joka minulle on näytetty ja johdatettu .. En kuulu lahkoihin jota olet yrittänyt perustaakkin , minä en kuulu siihen sakkiin mitä mielesi halajaa , en ole sitä mitä sinä haluat , olen juurikin se mikä ole Jumalan edessä .
Tietysti etsin keskustelukumppanini sieltä missä se on , eli jokainen on tervetullut luokseni . En valikoi kuten sinä joka kutsuu itseään Totuuden Hengeksi .. Olen ihmisten vuoksi täällä , niiden jotkat eivät näe , niiden jotka kaipaavat takaisin sinne mistä ovat tulleetkin , sinä et ole heidän puolellaan ... Sinä olet saatanasta ?
Hyvää yötä!
Noutajaa ei ole tullut.
Keskusteluunkin tuli vain tuo yksi hullu hurmahenki.Hulluksikin minut leimasit jo... no eihän missään ollutkaan kirjoitettu niistä ketkä toisen hulluksi tuomitsevat . Vai eikö Raamattu olekkaan sinua varten ?
- Penuela
En ymmärrä..Pitäisikö ymmärtää. ei kai ole kyse aviollisesta pettämisestä jossa kun puhumme uskon asioita! ? Jos näin on Vaimosi mielestä..Haluan pyytää anteeksi!? Anteeksi.. keskusteluissamme on kyse uskonnosta ja sielusta. ANTEEKSI. ..t.p
- InfoaPenuelalle
Teuvon kultti perustuu nimenomaan aviolliselle pettämiselle, Teuvon tutkamiestoilailusta tullut huono omatunto pani sen alkuunkin. Teuvo vaatii pettämistunnustusta ennen kun päästää ahtaanporttinsa läpi. Se portti näyttää toimivan myös tehokkaasti toiseen suuntaan, viimeksi Armi sai kokea exitin. Ai niin, Armi ei tunnustanut aviollista pettämistään Teuvolle.
Hyvää huomenta, elämä jatkuu, vaikka ennuste sen päättymisestäkin oli olemassa
"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat."
Tämän edelle meni kuitenkin tämä Kristuksen 28 vuotta sitten antamansa lupaus:
"Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut."
Tätä edelsi myös tämä hänen aikaisempi ilmoituksensa:
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.
Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."- Niinhän.siinä.kävi
Eihän ne ennusteet aina pidä paikkaansa. Nähtiinhän se USA:n presidentin vaaleissakin.
Niinhän.siinä.kävi kirjoitti:
Eihän ne ennusteet aina pidä paikkaansa. Nähtiinhän se USA:n presidentin vaaleissakin.
Siellä onnistui tämän Hartaan Hurmahengen hengenheimolainen, mutta ei täällä.
- OnnittelutTeuvolle
Onnittelut Teuvo, olet käyttänyt kaiken tarmosi ja rahasi ja liki puolet elämästäsi hurmahenkisen lahkon perustamiseksi. Ja yhä olet yksin. Jos ei näin olisi Raamattu valehtelisi, sillä Raamattu sanoo: Turhaan rakentajat vaivaa näkevät jos ei Herra huonetta pystytä.
Turhaan Suni lahkoansa rakentaa kun Herra ei hänen lahkoaan pystytä. Palaa takaisin valokuvauksen pariin, sieltä saat pelkästään kaipaamiasi kehuja ja lestadiolaiset kiittävät ja ostavat kuviasi, olithan Revonlahden suviseurojen hovikuvaaja vanhoillislestadiolaisille. Se on kyllä Saatanan mieleinen onnittelu ja toivomus Teuvon päivänä, mutta täysin Kristuksen Totuuden vastainen:
"Joka tarttuu auraan ja katsoo taakseen, ei ole sopiva Jumalan valtakuntaan."
Ja sitä paitsi en ole käynyt yksiäkään heidän saatanallisia suviseuroja kuvaamassa.Minä kyllä erittäin hyvin ymmärrän, että se Saatanalle jokaiselle portolle ja porttopojalle kauhea päänsärky, kun tästä joukosta puuttuu Teuvo Sunin tuomalle Kristuksen totuudelle perustettu lahko:
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
alfaTVläiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
Daavidinhuonelaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Jarinhotellilaiset
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
kalamoslaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
liekkiläiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
eli vanhoillislestadiolaiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sadonkorjuulaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
sauluslaiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstituuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
teologisetistuuttilaiset
Timoteusyhteisöläiset
totisestiparannetut
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset
Näille on mahdoton ymmärtää, miten yksi mies voi elää ilman omaa lahkoa.
Yhtä mahdotonta oli edesmenneen ihmeliimakauppiaan ja exoduslahkon perustajan ja johtajan ymmärtää tätä:
"Miten joku ihminen voi sanoa olevansa synnitön. Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."- KaleviP
Olen vasta vain muutaman päivän seurannut tätä palstaa ja ihmetellyt sitä, miten sinä pystyt elämään tällaisen rosvolauman keskellä.
- LoistavaaTeuvo
Kysyppä sitä itseltäsi miten viihdyt niin hyvin kaltaistesi rosvojen seurassa :-)
KaleviP
Sait heti itsekin kokea, mihin raivoon tuo rosvopäällikkö kysymyksesi johdosta ajautui.
Kuten olen kertonut, en tähän tehtävään todellakaan heti suostunut, koska hänen opetuslapsena ollessaan olin jo kolme kertaa lukenut profeettojen kirjoitukset ja heidän kohtalonsa. Juuri silloin olin lukemassa Hesekielin kirjaa.
Koska itse olen pohjimmiltani hyvin herkkä, tuon aviottoman syntymäni vuoksi, ja sadat itkut vuosien varrella itkenyt, olin varma, ettei minusta ole tämän tehtävän hoitajaksi.
Mutta Pyhä Henki ei antanut periksi. Tuon neljän hangoittelukuukauden aikana sai niin paljon Pyhän Hengen opetusta siitä, ettei minun todellakaan tarvitse itse huolehtia , mitä kirjoitan tai mitä vastaan. Niin kuin hän jo heti sanoi:
"Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut."
Ja mitä minun herkkään luontoon tuli, siihenkin Pyhä Henki antoi selvän vastauksen Hesekieliltä:
"Mutta minä teen sinusta yhtä kovan kuin he, yhtä taipumattoman kuin hekin ovat.
Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky. He ovat uppiniskaista kansaa."
Tätä tuki vielä tämä hänen ilmoituksensa:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."
"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.
"Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.
"Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.
Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.
Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."
Ja nyt, 28 vuotta myöhemmin, saan joka päivä todeta, että nämäkin hänen opetuksensa ovat käyneet elämässäni toteen.
Varsinkin, kun joka ainut herja joka minuun kohdistuu, törmää Pyhän Hengen suojakilpeen, josta se kimpoaa kohti korkeuksia. Hänelle, jolle Saatana on kaikki herjansa kohdistanut, tästä syystä:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Saatanan palvelijat harvoin torkkuvat:
"Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä."
Hyvin ymmärrän että tätä miestä - jos häntä nyt enää voisi edes mieheksi kutsua - vieläkin jurppii tämä viime sunnuntain Pyhän Hengen johdatuksessa tapahtunut kirjoittelu, kun koko tämä etusivu oli täynnä aloituksia totuudesta:
Tänään 15.54
Teuvo Suni: Pyhä Henki ei ole tämän maailman henki
Se poistui maailmasta, kun Kristus kuoli ja nostettiin taivaaseen: "Olen puhunut teille tämän, ettei uskonne koetuksissa sortuisi. Te
18
Tänään 15.51
Teuvo Suni: Jumalan täydellinen rakkaus.
Jeesuksen rakkain opetuslapsi, Johannes, joka pysyi uskollisena täydellisessä rakkaudessa pitkän elämänsä loppuun asti,
278
2
Tänään 15.48
Teuvo Suni: Rosvojen luolasto
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyiss
206
1
Tänään 15.46
Teuvo Suni: Kristuksen seurakuntiako?
Jeesus Kristus ei perustanut tähän maailmaan yhtään seurakuntaa, eikä kouluttanut opetuslapsista seurakuntien johtajia: Ope
163
Tänään 15.44
Teuvo Suni: Kyllä Jumala puhuu
"Unessa, öisessä näyssä hän puhuu. Kun ihminen vaipuu uneen, kun hän nukkuu vuoteellaan" Näin tapahtui m
16
1
Tänään 15.42
Teuvo Suni: "Minä näin..."
Apostoli Johannes paljastaa Ilmestyskirjassa kymmeniä tapahtumia, jotka hän sai nähdä. Joten jatkan samalla linjalla, koska viim
4
Tänään 15.41
Teuvo Suni: Erinomainen Hengen herjaus
"Aamenaamenaamen &#x
14
1
Tänään 15.39
Teuvo Suni: Miksi Teuvo paukuttelisi oven kiinni?
Kun sille ovelle ei ole 28 vuodessa ilmestynyt yhtään sisälle pyrkijää. Tosin yksi yritti, mutta pitkänä miehen&#x
25
1
Tänään 15.38
Kyllä Teuvo Suni vastaa!
Teuvo Suni: Tiedoksi raamattukeskustelijoille TeuvoSuni 11.4.2016 21:59 Tästä hetkestä lähtien käyn keskustelua vain
318
2
Tänään 15.36
Pietarin ja Paavalin pilkkaaminen
on Teuvon suuri synti. Johanneksella on tähänkin syntiin ratkaisu: 1. Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhu
30
Tänään 15.35
Teuvo Suni: Taivasten valtakunnan ovet
Oven sulkijoita riittää, sillä Saatanan tuhonkin hetkellä sillä on niitä "kuin hiekkaa meren rannalla".
93
1
Tänään 15.34
Teuvo Suni: Mikä onkaan tämä nainen?
"Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli y
55
1
Tänään 15.31
Teuvo Suni: Mitä on valaistuminen?
Se on Saatanan korvike Pyhälle Hengelle.
80
Tänään 15.29
Teuvo Suni: Oikea profetta on helppo tunnistaa.
Siihen pystyy jokainen, joka uskoo todeksi tämän Paavalin julistuksen: "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin
71
1
Tänään 15.27
Teuvo Suni: Ajankohtainen asia Kristukselta
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen
13
Tänään 15.26
Teuvo Suni: Miten ne tämän tekevät?
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydek
15
Tänään 15.24
Mitä ovat suniportti, sunipulveri ja sunilaisuus
Ne kuuluvat tämän rajun eksytyksen raamattusanastoon, kun Saatana pistää uskollisimmat palvelijansa veren voimalla täydess&#x
185
1
Tänään 15.22
Teuvo Suni: Kolmen miehen ylistyslaulu
Suomalaiset merimiehet lauloivat tämän kerran Kuubassa. Nyt nämä lopun ajan rajun eksytyksen miehet - Halujen haalia&#
12
1
Tänään 15.20
Kristuksen Henki toimii, Saatanan veren voima ei!
Pyhä Totuuden Henki toimii tälläkin palstalla täsmälleen niin, kuin Kristus ilmoitti ennen taivaaseen ottamistaan, sen h
105
1
Tänään 15.18
Herjaa riettauden virrasta?
TeuvoSuni: "Minä en jäänyt Saatanan synnin orjuuteen, sinne riettauden virtaan totuutta herjaamaan---" Juuri tuota herjaa ja
11
Tuo jurppi häntä jo silloin niin, että päätti lähettää kuoleman kolkuttelemaan oveani.
Ja senkin epäonnistuminen vain näyttää lisänneen hänen raivoisaa tuskaansa.
Suotta ei Jeesus hänen esi-isilleenkään sanonut:
"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"
Oletko yhtään ajatellut, miten voisit välttää veljesi kohtalon?Mikähän siinä mahtaa vaikuttaa, että ylläpidon Palvelinvirheet tapahtuvat tätä asiaa käsitellessä?
Nytkin ottivat tuon viestin perille kolme kertaa. Mahtaako tämä johtua tästä:
"Mutta ellei hän kuule sinua, ota mukaasi yksi tai kaksi muuta, sillä 'jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla'."- Tarkkailijatutkii
Se voi hyvinkin johtua juuri tuosta asiasta, sillä ihmeiden aika ei suinkaan ole ohi.
Dan. 6:27
Hän pelastaa ja vapauttaa, hän antaa ennusmerkkejä ja tekee ihmeitä taivaassa ja maan päällä.
Vaikka suurin osa näistä ihmeistä, joilla kansat on saatu onnellisiksi, ovat Saatanan ihmeitä:
"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä."Tarkkailijatutkii.
Niin paljon ihmeitä on Pyhä Henki jo koulutuksensa aloittaessaan antanut minun nähdä, etten pois sulje tuotakaan ihmettä, josta kirjoitit.
Näitä herjaajia on aivan kiitettävästi alusta alkaen ollut kintereilläni. Heidän taltioituja tekstejä en valitettavasti voi nähtäväksi tuoda, kun edellinen tämän palstan ylläpitäjä Eniro, 1990 luvulla hävitti kaikki sähköpostini ja kaikki siihen mennessä tänne kirjoitetut viestit.
Tämän sunnuntaipäivän ukaasiin liittyen palautui mieleeni 1990-luvulta eräs Keskisuomalainen mies, samankaltaisten herjojen kera kuin nyt tämä entinen ystävänikin, joka uhkui samanlaista veistä intoa minua kohtaan, kuin tämä
entinen ystäväni nyt.
Vähän säikähdin, kun hän eräänä päivänä soitti ja ilmoitti olevansa matkalla Ouluun erästä ystäväänsä tapaamaan, ja halusi poiketa minua tapaamaan. En kuitenkaan lähtenyt pakoon, vaan odotin hänen tuloaan.
Kun ovikello soi, oletin oven takana olevan miehen ase kädessä minua odottamassa, mutta toisin kävi. Siellä olikin hyvin nolo ja nöyrän oloinen mies, joka ensimmäiseksi sanoi:
"Kun tulin kotipihaasi ja nousin autosta, oli vastassa sellainen Pyhän Hengen muuri, että kaikki vihani ja raivoni sinua kohtaan katosi yhdessä hetkessä."
Jos tuo herjaajan lähetti todella kävi pihalla, niin uskon, että hän kohtasi saman
muurin ja lähti heti paluumatkalle - ilman verta - kuten selkäänsä saanut koira.
- Tähdettähdettähdet
Horoskooppi Teuvolle:
"Juhlan jälkeen alkaa arki, ja poikkeuksellisesti juuri arki tuntuukin töissä juhlalta. Minkä olet oppinut, se vie nyt eteenpäin."- LoistavaaTeuvo
Sinua ei tunnista tuon viestisi takaa millään. Olet kehuskellut olevasi kalat horoskoopissa. Kristityllä ei ole mitään tekemistä horoskooppien kanssa mutta ethän olekaan kristitty. Satukirjasikin oli kirjakaupassa osion "astrologinen kirjallisuus alla" tämä tiedoksi niille jotka etsivät kristittyjen kirjojen joukosta törkyopustasi.
Tähdettähdettähdet
Taas toistui sama kuin aikaisemmin KaleviP:n viestin kanssa, Herjaaja ehti ennen minua:
"Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä."
Tälle ei riitä minun lihan nieleminen, vaan veren litkiminen.
Mitä viestiisi tulee, se osui kyllä kohdalleen, kuten Itämään tietäjien tulo Marian ja Joosefin lasta tervehtimään:
"Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Betlehemissä kuningas Herodeksen* aikana, Jerusalemiin tuli idästä tietäjiä.
"He kysyivät: "Missä se juutalaisten kuningas on, joka nyt on syntynyt? Me näimme hänen tähtensä nousevan taivaalle ja tulimme osoittamaan hänelle kunnioitustamme."
Oliko tuo todella oma kokemuksesi, vaiko muilta lainattu?- Aamenaamenaamen
Aamen!!!
Aamenaamenaamen kirjoitti:
Aamen!!!
Kyllä minä iloitsen Saatanankin aamenista.
Kunhan totuutta, vaikka hampaat, ikenistä verta tihkuen, esille nostetaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?904049- 262228
- 2002110
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell991840PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3861671- 1371276
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale971227Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321035Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815