vuonna 2034 tempaus

tulemuksesta

Seurakunta temmataan ylös pilviin Herraa vastaan syksyllä 2034 pasunansoiton juhlan aikana. Silloin on kulunut yli 2000 vuotta Jeesuksen taivaaseen nousemisesta ja alkaa kolmas päivä... on kulunut 3,5 vuotta Jumalan kansan heräämisestä ja on kuluva 3,5 vuotta Karitsan häissä yläilmoissa, kun peto saa vallan maan päällä ja vihan maljat vuodatetaan tänne jääneiden päälle.

44

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatana.on.Kuningas

      Ja vihdoin Saatana hallitsee!

      • HoseeHalapenjo

        Sinä päivänä kaivamme tämän ketjun esiin internetin arkistosta ja nauramme.


      • pitkäänhellari
        HoseeHalapenjo kirjoitti:

        Sinä päivänä kaivamme tämän ketjun esiin internetin arkistosta ja nauramme.

        Oletko niin varma, että silloin on enää käytössä tietojen vaihto internetin kautta. Jos olemme täällä, niin saattaa olla jo ihan toisenlaiset systeemit. Siis sinun kannattaa ainakin jo nyt tallentaa väite jonnekin säilyttääksesi naurunaiheen.


      • Odotamme-JA_joudutamme
        HoseeHalapenjo kirjoitti:

        Sinä päivänä kaivamme tämän ketjun esiin internetin arkistosta ja nauramme.

        Matteuksen evankeliumi 24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty( PASSIIVI, SIIS HERRAN TEKO, ELI ARMOA ), ei mikään liha( SARX, SIELULLINEN ) pelastuisi.

        MUTTA valittujen( HERRAN OMAT, JUMALAN ISRAEL; EIVÄT KAIKKI KUTSUTUT OLE PELASTUKSEEN VALITTUJA, OMAT VALINNAT RATKAISEVAT, TÄNÄ PÄIVÄNÄ JOS KUULET HERRAN PYHÄN HENGEN ÄÄNEN ) tähden NE PÄIVÄT( VUOSIVIIKOT; LASKETAAN PÄIVÄ VUOTTA KOHDEN, MYÖS 1000 VUOTTA ON KUIN YKSI PÄIVÄ )

        LYHENNETÄÄN.( LUEPPA JUKKA T. NIEMISEN PROFETIAT: HERRA TULEE PIAN !

        JOS ET OLE VALMIS TÄNÄ PÄIVÄNÄ, ET OLE VALMIS MYÖSKÄÄN SILLOIN . )

        Markuksen evankeliumi 13:20 Ja ellei HerraJHVH lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka Hän( JUMALAN SANA, SANASSA PYSYVILLE PELASTAJA, MUILLE VAIN VIHAINEN TUOMARI . ) on valinnut, Hän( LAUPIAS JA ARMOLLINEN LUOJA, ISRAELIN JUMALA ) on lyhentänyt ne päivät.

        PS. 2:1 Miksi MUUTKANSAT(;pakanat) pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
        2:2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat HerraaJHVH ja Hänen Voideltuaan( JA MYÖS HÄNEN VOIDELTUJAAN; ISRAEL ) vastaan:
        2:3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä."
        2:4 Hän, joka Taivaassa asuu, nauraa; HerraJHVH pilkkaa heitä.
        2:5 KERRAN( ONCE ) Hän on puhuva heille vihassaan, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:
        2:6 "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, Pyhälle Vuorelleni."
        2:7 Minä ilmoitan, mitä HerraJHVH on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet Poikani( MEIDÄN ISOVELJEMME ), tänä päivänä Minä sinut synnytin.
        2:8 Ano minulta, niin annan MUUTKANSAT perinnöksesi ja maan ääret omiksesi.
        2:9 Rautaisella valtikalla heidät muserrat, niinkuin saviastian särjet heidät."
        2:10 Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.
        2:11 Palvelkaa HerraaJHVH PELOLLA( LAIN KUNNIOITUS ) ja iloitkaa vavistuksella.
        2:12 Antakaa suuta Pojalle, ettei Hän vihastuisi ettekä hukkuisi ( OMALLA, ITSEVALITULLA, LAITTOMALLA, VÄÄRÄLLÄ )tiellänne.

        Sillä Hänen vihansa syttyy äkisti.( JA PIAN; TULEMUS JA TUOMIOPÄIVÄ, VIHA ) Autuaat( PELASTETUT RIEMUITSEVAT, PIAN ) ovat kaikki, jotka Häneen turvaavat.


      • Helluntain_Jehovat

        Jaaha ? Maailmanlopun päivä on sitten ilmoitettu. Tässähän kalpenee koko pallon jehovan todistajatkin hihhulien menossa. Sopivan kauaks piti tietysti kalenterimerkintä laittaa. Vaikka joulukuun toinen kuluvaa ei käy. Tulis kusetus taas naurettua kumoon.


    • Yhden teorian mukaan tempaus on jo alkanut .

      • teorioitariittää

        Yhden teorian mukaan Allah on suurin.


      • teorioitariittää kirjoitti:

        Yhden teorian mukaan Allah on suurin.

        Onko hän sinulle suurin ? Minulle tempaus on jo alkanut .


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Onko hän sinulle suurin ? Minulle tempaus on jo alkanut .

        Silmäkulmassa tuntuva nykiminen on varma merkki tempauksen lähestymisestä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Silmäkulmassa tuntuva nykiminen on varma merkki tempauksen lähestymisestä.

        Minulle se oli "minuuden" hajoaminen kolmessa päivässä .


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Minulle se oli "minuuden" hajoaminen kolmessa päivässä .

        Olen kerran elämässäni ryypänyt kolme päivää ja lähellähän se minuus oli hajota, vaikka toisaalta oli kivaakin. Aikaa tuosta on yli 20 vuotta. Nykyään pyrin tyytymään yhteen päivään kerrallaan. Siinäkin saattaa loppuillasta minuus ja kroppa olla vähän eri huoneissa.


      • teorioitariittää
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Onko hän sinulle suurin ? Minulle tempaus on jo alkanut .

        Ei hän ole minulle mitään, niin kuin ei Raamatun jumalakaan.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Olen kerran elämässäni ryypänyt kolme päivää ja lähellähän se minuus oli hajota, vaikka toisaalta oli kivaakin. Aikaa tuosta on yli 20 vuotta. Nykyään pyrin tyytymään yhteen päivään kerrallaan. Siinäkin saattaa loppuillasta minuus ja kroppa olla vähän eri huoneissa.

        Mutta tyydytkö tähän hetkeen ?


      • teorioitariittää kirjoitti:

        Ei hän ole minulle mitään, niin kuin ei Raamatun jumalakaan.

        Mutta silti mainitsit hänet joten kyllä se vaikuttaa pääkopassasi kuten raamattu sanakin sieltä putkahti . Niin että ei vai vaikuta ?


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Mutta tyydytkö tähän hetkeen ?

        Ei meillä muitakaan ole.


      • teorioitariittää
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Mutta silti mainitsit hänet joten kyllä se vaikuttaa pääkopassasi kuten raamattu sanakin sieltä putkahti . Niin että ei vai vaikuta ?

        Ei vaikuta, kuten jo sanoin.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ei meillä muitakaan ole.

        Ei ole ei ... monet lähtevät harhailemaan ajatuksiensa kautta pois tästä hetkestä luullen ajatuksiaan todeksi sen sijaan että tyytyisivät siihen mikä on .


      • teorioitariittää kirjoitti:

        Ei vaikuta, kuten jo sanoin.

        Edellisessä viestissäsi ne vaikuttivat jos et sattunut huomaamaan omaa kirjoitustasi .


      • teorioitariittää
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Edellisessä viestissäsi ne vaikuttivat jos et sattunut huomaamaan omaa kirjoitustasi .

        Tunnetko minut paremmin kuin minä itse, vai mitä yrität kertoa?


      • teorioitariittää kirjoitti:

        Tunnetko minut paremmin kuin minä itse, vai mitä yrität kertoa?

        En toki väitä mitään muuta kuin sen mitä tässä keskustelussakin näkyy . Kirjoitit tänne asioita joista sanoit etteivät ne vaikuta sinuun mutta kummallista kyllä sormesi ne tänne kirjoittivat joten ainakin fyysinen vaikutus sillä/niillä on sinuun ... pääsi sisällöstä niiden asioiden osalta en tiedä ... väität etteivät vaikuta mutta kummallista kyllä ne sanat tulivat sormenpäihisi ja tänne ne rustailit joten on ne sinun ajatuksissakin .


      • teorioitariittää
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        En toki väitä mitään muuta kuin sen mitä tässä keskustelussakin näkyy . Kirjoitit tänne asioita joista sanoit etteivät ne vaikuta sinuun mutta kummallista kyllä sormesi ne tänne kirjoittivat joten ainakin fyysinen vaikutus sillä/niillä on sinuun ... pääsi sisällöstä niiden asioiden osalta en tiedä ... väität etteivät vaikuta mutta kummallista kyllä ne sanat tulivat sormenpäihisi ja tänne ne rustailit joten on ne sinun ajatuksissakin .

        Jotenkin en jaksaisi vastata, koska tiedän, että haluat ainoastaan väitellä.
        Allah/Jumala ei vaikuta millään tavalla. Samalla tavalla kuin jos kirjoitan sanan "nuotio", niin nuotio ei vaikuta minuun millään tavalla (ei lämmitä, ei valaise, eikä mitään muutakaan). Minä voin vaikka kirjoittaa "avioliitossa oleva poikamies", vaikka sellainen on jopa looginen mahdottomuus, eli sellainen ei voi edes teoriassa vaikuttaa minuun, koska sellainen ei voi edes teoriassa olla olemassa.


      • teorioitariittää kirjoitti:

        Jotenkin en jaksaisi vastata, koska tiedän, että haluat ainoastaan väitellä.
        Allah/Jumala ei vaikuta millään tavalla. Samalla tavalla kuin jos kirjoitan sanan "nuotio", niin nuotio ei vaikuta minuun millään tavalla (ei lämmitä, ei valaise, eikä mitään muutakaan). Minä voin vaikka kirjoittaa "avioliitossa oleva poikamies", vaikka sellainen on jopa looginen mahdottomuus, eli sellainen ei voi edes teoriassa vaikuttaa minuun, koska sellainen ei voi edes teoriassa olla olemassa.

        En väittele vaan totesin tosiasian . Eli kun kirjoitat tai puhut et tarkoita sitä mitä tuot julki ?


      • teorioitariittää
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        En väittele vaan totesin tosiasian . Eli kun kirjoitat tai puhut et tarkoita sitä mitä tuot julki ?

        Miksi vääristelet sanojani ja vaihdat puheenaihetta?


      • teorioitariittää kirjoitti:

        Miksi vääristelet sanojani ja vaihdat puheenaihetta?

        Mielestäni kirjoitan kyllä ihan samasta asiasta vieläkin . En vääristellyt mitään vaan esitin kysymyksen ... Kuitenkin kirjoittelet kaikenlaista uskonnollista ja sitten kerrot että ne eivät vaikuta sinuun ... nytkö ne vaikuttavatkin ? :D


      • teorioitariittää
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Mielestäni kirjoitan kyllä ihan samasta asiasta vieläkin . En vääristellyt mitään vaan esitin kysymyksen ... Kuitenkin kirjoittelet kaikenlaista uskonnollista ja sitten kerrot että ne eivät vaikuta sinuun ... nytkö ne vaikuttavatkin ? :D

        Kehen sä nyt oikein sekoitat mua? Missä olen kirjoitellut jotain uskonnollista?


      • teorioitariittää kirjoitti:

        Kehen sä nyt oikein sekoitat mua? Missä olen kirjoitellut jotain uskonnollista?

        Et kai missään sitten ... kenties sekoilin , kenties en :)


      • teorioitariittää
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Et kai missään sitten ... kenties sekoilin , kenties en :)

        Kenties koko viestiketju on pelkkää sekoilua.


      • teorioitariittää kirjoitti:

        Kenties koko viestiketju on pelkkää sekoilua.

        Jos se sinua helpottaa .


    • uskonjeesusta

      Spekulaatiot ovat epäraamatullisia, koska Jeesus itse opetti, että kukaan muu kuin Jumala ei tiedä sitä hetkeä.

      • Voihan Jumala sen jollekulle kertoa, jos niin hyväksi näkee.


    • Onko kyseessä veto- vai venttiilipasuna?

      • In.The.Mood

        Semmoinen Glenn Miller -tyylinen vetopasuuna.


      • In.The.Mood kirjoitti:

        Semmoinen Glenn Miller -tyylinen vetopasuuna.

        Harmi. Raittisen Jussi osaisi soittaa venttiilipasunaa.

        Vetopasunakin on kyllä hieno soitin. 60- ja 70-luvun iskelmissä sitä kuulee ilahduttavan paljon. Myös baritonifonissa ja käyrätorvessa on munaa minun makuuni.


    • Suomisen.Olli

      Tempaus oli jo 50-luvulla. Suomisen Ollin tempaus.

      • Suomisen.Olli

        Korjaus: Suomisen Ollin tempaus olikin jo vuonna 1942. Sori siitä.


    • OmegaOmegaOmega

      Haha, kyllä nämä uskovaisten tempaukset tiedetään!!

    • barttus

      Kiitos tiedosta. Pitää laittaa vetoliinat kuntoon vai henkseleistäkö sitä riipaistaan

    • uutta.utua.putkeen

      Uusi vuosi, uudet kujeet.
      Edellinen oli helluntaissa, - Israelin itsenäistyminen 1948 40 vuotta siis se sukupolvi, joka oli erämaassa ja 1988 Jeesus saapuu.

      Kas, tuli ja meni.

    • jeesustulee

      Yritän enkä hauku ja naura tälle nyt. Miten tämä on käytännössä tapahtuva eli yhtäkkiä ihmiset lähtee lentään pitkin taivaita ja muut jäävät katselemaan ja vilkuttamaan heille? Jeesus ilmestyy yhtäkkiä vähän kuin aurinko tai kuu taivaalle ja sitä kohti kaikki menevät? Mistä nuo pasuunat tulee, onko taivaissa jokin soittokunta miljoonia enkeleitä rummuttaa sävelmää?

      • JSK2016

        Tuota päivää edeltävät monet merkit, jotka ovat nähtävissä jo nyt. Sanotaan näin että ennen tuota päivää ja hetkeä kaikki nykyiset ongelmamme vain kiihtyvät. Ennen tuota päivää maailmaa hallitsee antikristus joka pyrkii pakottamaan kaikki ottamaan merkkinsä, uskollisuuden merkiksi, ostamisen ja myymisen mahdollistamiseksi.

        Tuona päivänä taivaalla näkyy jokaiselle jonkinlainen Ihmisen Pojan merkki, merkki josta kukaan ei voi erehtyä. Jeesus tulee takaisin suurella voimalla, kirkkaudella, tulisen myrskyn ympäröimänä, kaikki elossa olevat näkevät Hänet. Jeesus lähettää enkelinsä jotka kokoavat uskottomat tuhottavaksi tulessa. Enkelit kokoavat myös kaikki uskovat kuolleet ja elävät Jeesuksen luo, he saavat kuolemattomuuden ja ikuisen elämän Hänen kanssaan, tämä on ensimmäinen ylösnousemus. Maa ja kaikki mitä tänne on tehty, tuhoutuu tulessa. Paholainen sidotaan tänne 1000 vuoden toimettomuuteen. Sitten sen 1000 vuoden jälkeen taivaskaupunki laskeutuu tänne ja paholainen päästetään villitsemään kadotukseen ylösnousseet vielä viimeiseen kapinaan. Jumalan tuli tuhoaa heidät kaikki, myös kuolema tuhotaan ikuisessa tulessa. Sitten Jumala tekee uuden maan ja taivaan ja siitä alkaa ikuinen elämä Jumalan uudessa maailmassa loputtomien mahdollisuuksien äärellä.

        Jumala tarjoaa Poikansa Jeesuksen kautta armoa ja ikuista elämää.


    • omalehmä
    • JSK2016

      Herran päivä tulee kuin varas, kukaan meistä ei tiedä tarkkaa päivää eikä hetkeä mutta uskovat osaavat varautua siihen että se ei tule yllättäen. Herran päivän tietää vain Isä yksin, ei edes Poika tiedä sitä. Isä sanoo sitten kun aika on. Pysytään Jeesuksessa elämämme loppuun saakka tai siihen päivään saakka.

    • KTS--

      Ilmatar listaa lähiajan tärpit:

      VENÄJÄ HYÖKKKÄÄÄ NORJAAN JA SUOMEEEN!!!!
      (17.2.2017 23:59:59)

      Jerusalemin rauha VALMISTELTUUU!
      (11.9.2017 23:59:59)

      VALTAVA MERKKI NÄKYY TAIVAALLA!!!
      (23.9.2017 23:59:59)

      100% VARMAKSI TARKENTUNUT LOPULLINEN YLÖSTEMPAUSPÄIVÄ!!! MONEEN KERTAAAN!!!!
      (28.1.2018 23:59:59)

      http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

    • Hämmästyttävää

      Kuinka on mahdollista, että sinä tiedät milloin Jeesus noutaa morsiamensa?
      Eikö Jeesus sanonut, ettei sitä tiedä Hän, eikä kukaan muukaan ainoastaan Isä yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe