Silja Europa uudistuu pikavauhdilla
Huonoja uutisia turkulaisille. Pyynnöistänne ja vetoomuksistanne huolimatta Silja Europa ei palaa takaisin Turku–Tukholma-reitille.
Lisää asiasta: http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000002504156.html
Ei Turkuun
5
65
Vastaukset
- HaluatkoKehariTurpaan
Tärkeämpää on ohjelma ja hinnat :)
Itse laivalla ei niinkään väliä...
Tallinkin tekemän jäynän jälkeen pari vuotta sitten väheni kummasti reissaaminen - Koplin_ketku
Europa on sokkeloinen vanha alus. Itämeren epämiellyttävin laiva. Mutta kyllä se suomijuopoille kelpaa HEL-TLL liikenteessä.
- Missä-sokkelot
Mikä sokkelo? Keula- tai keskihissillä ylös ja keulaan päin ja siitä löytyy hytti. Sitten alas ja ravintelit löytyvät heti. Samoin suora kävely perää kohti ja siellä viihdepaikka.
Missä niitä sokkeloita on?
- tättärääpippijuu
Tiedä häntä, vaikka olisi vielä joskus Hki-Tukholma-reitilläkin, tilapäisesti. Oli sillä kiva matkustaa.
- asuntopula.siellä
Järkevin käyttötarkoitus sille olisi hinata se asuntolaksi Uudenkaupungin Mersu-duunareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723