Onko kaikki jo katsoneet Mel Gibsonin uuden elokuvan adventisti taistelijasta nimeltä Desmond Doss? Mitä tykkäsitte sotaelokuvan hurjista taisteluista toisen maailmansodan aikana Okinavalla? Ihme, jos ei sa vähintään kuutta Oskaria.
Kova taistelu
leffalesa
4
<50
Vastaukset
- tositarinaa
Kyllä oli Gibsonin näköinen filmi, jossa oli ruutia ja Raamatun sanomaa. Antaisin 10 Oskaria. Tositarina. Mies Raamattu kädessä rintamalla pelastaa yksin ja yhdessä ihmishenkiä oman henkensä uhalla.
- capiche
Uskovia sotilaita on paljonkin USA:n armeijassa. Tapasin heitä kun kävin raamattupiirissä erään sotilastukikohdan kirkossa E-Koreassa. Eräs amerikkalainen hellariystäväni toimi sotilaspastorina Irakissa.
- menenkatsomaan
Minä iltoina tuo suurelokuva näkyy?
- Umpiheterox
Pelastiko monta japanilaistakin? Vai saivatko he paistua helvetin tulessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645