KYMMENEN KÄSKYÄ HELVETISTÄ

Kaabar

1. Minä olen Allah.
2. Ei ole muita jumalia.
3. Palvo kuollutta kiveä ja profeettaani minun rinnallani.
4. Älä tee kuvaa tai patsasta minusta äläkä profeetastani.
5. Kunnioita minua ja vihaa isääsi, äitiäsi, siskoasi, veljeäsi sekä kaikkia muita, joita eivät tee niinkuin minä sanon.
6. Tapa.
7. Raiskaa.
8. Varasta.
9. Valehtele.
10. Himoitse.

17

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inkvisi

Painovirhepaholaiset poiskorjattuna:

1. Minä olen Allah.
      2. Ei ole muita jumalia.
      3. Palvo kuollutta kiveä ja profeettaani minun rinnallani.
      4. Älä tee kuvaa tai patsasta minusta äläkä profeetastani.
      5. Kunnioita minua ja vihaa isääsi, äitiäsi, siskoasi, veljeäsi, lastasi sekä kaikkia niitä, jotka eivät tee niinkuin minä sanon.
      6. Tapa.
      7. Raiskaa.
      8. Varasta.
      9. Valehtele.
      10. Himoitse.

• Ilomanni

Kauheaa tekstiä, mutta niin totta.

• Likatarhaaja

Näinhän muslimitpakolaiset tekevät. Ovatko he muslimeita vaiko roistoja? Mikä on ero, jos kerran "puhdas" oppi on niin likainen?

• Vääräproffa

"Teoistaan väärä profeetta tunnetaan." ... ja mitäs kaikkea se Muhammed eläessään tekikään!

• profprofprof

Tätä olisi itsekunkin musliminkin hyvä miettiä hiljaa sydämessään.

• Hypernatur

... sensijaan, että paasaavat ja älämölöttävät mitä sylki suuhun tuo.

• lopunaikapeto

Ilmestyskirjan väärä profeetta?

• 5ujb00

... niinpä.

• Koralius

Koraali on Kaikkien Vihapuheiden Äiti.

• Vääräuskoinenkoira

Onko muslimeilla muuten olemassa mitään "Kymmentä käskyä" vastaavaa? Onko edes kuolemansyntiä vai saako "vääräuskoisille" tehdä ihan mitä tahansa??

• Pahalude

Allah on itse Pääpiru, Perkele, Saatana Paholainen, sillä niin pahoja ovat hänen käskynsä!

• Kipra

Kuten myöskin mielipuolisen pahoja ovat hänen käskyjään noudattavien uskovaisten teot - profeetasta puhumattakaan! Sellainen ei voi olla minkään muun kuin epätoivoisen, langenneen pimeyden enkelin tahto.

• Koirasika

Muslimit sikailevat kuin siat ja tekevät koiruuksia kuin koirat!

• Kysyjänumero2

Ylempänä esitetty kysymys on hyvä: "Onko muslimeilla olemassa "Kymmentä käskyä", kuten Raamatussa on?

• uoiuyjhjhkjhg

Veli todistaa väkevästi!

• Totuuskomissio

Mikään uskonto ei ole niin täydellinen, että järkevä valitsisi riesan itselleen. Sitä minä alati ihmettelen, että mikä saa uskomaan esim. Allahiin, kun ihan avoimin silmin näyttää siltä, ettei todellista pelastusta sota-ahdingosta tms. koskaan ole,eikä tule.

Onko riitaisampaa väkeä, kuin nämä lukuisat eri uskonnollisiin ryhmittymiin ja klaaneihin lukeutuvat muslimit. Miksei ne vaan järkiintyisi ja alkaisi ajatella asioita uudelta kantilta?

Voihan olla,että pieni vähemmistö noistakin tolkuissaan ja miettii, mutta kohtalo taitaa olla sama kuin meillä omaa maatamme vielä rakastavilla kantasuomalaisilla?

• beelsebuubyourfriend

Aatelkaas maailmaa ilman Islamia, Eurooppaa ilman Islamia?

Melkein kun olis paratiisissa!

Nykyään taas, kuin helvetissä!

Helvetti on varmasti irvokas paikka ja tämä maailmaa alkaa uhkaavasti näyttää myös hyvin irvokkaalta paikalta. Ihan kuin pirut olis vallalla Euroopassakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2765
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1044
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      911
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      857
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      847
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      804
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      719
    Aihe