KYMMENEN KÄSKYÄ HELVETISTÄ

Kaabar

1. Minä olen Allah.
2. Ei ole muita jumalia.
3. Palvo kuollutta kiveä ja profeettaani minun rinnallani.
4. Älä tee kuvaa tai patsasta minusta äläkä profeetastani.
5. Kunnioita minua ja vihaa isääsi, äitiäsi, siskoasi, veljeäsi sekä kaikkia muita, joita eivät tee niinkuin minä sanon.
6. Tapa.
7. Raiskaa.
8. Varasta.
9. Valehtele.
10. Himoitse.

17

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inkvisi

Painovirhepaholaiset poiskorjattuna:

1. Minä olen Allah.
      2. Ei ole muita jumalia.
      3. Palvo kuollutta kiveä ja profeettaani minun rinnallani.
      4. Älä tee kuvaa tai patsasta minusta äläkä profeetastani.
      5. Kunnioita minua ja vihaa isääsi, äitiäsi, siskoasi, veljeäsi, lastasi sekä kaikkia niitä, jotka eivät tee niinkuin minä sanon.
      6. Tapa.
      7. Raiskaa.
      8. Varasta.
      9. Valehtele.
      10. Himoitse.

• Ilomanni

Kauheaa tekstiä, mutta niin totta.

• Likatarhaaja

Näinhän muslimitpakolaiset tekevät. Ovatko he muslimeita vaiko roistoja? Mikä on ero, jos kerran "puhdas" oppi on niin likainen?

• Vääräproffa

"Teoistaan väärä profeetta tunnetaan." ... ja mitäs kaikkea se Muhammed eläessään tekikään!

• profprofprof

Tätä olisi itsekunkin musliminkin hyvä miettiä hiljaa sydämessään.

• Hypernatur

... sensijaan, että paasaavat ja älämölöttävät mitä sylki suuhun tuo.

• lopunaikapeto

Ilmestyskirjan väärä profeetta?

• 5ujb00

... niinpä.

• Koralius

Koraali on Kaikkien Vihapuheiden Äiti.

• Vääräuskoinenkoira

Onko muslimeilla muuten olemassa mitään "Kymmentä käskyä" vastaavaa? Onko edes kuolemansyntiä vai saako "vääräuskoisille" tehdä ihan mitä tahansa??

• Pahalude

Allah on itse Pääpiru, Perkele, Saatana Paholainen, sillä niin pahoja ovat hänen käskynsä!

• Kipra

Kuten myöskin mielipuolisen pahoja ovat hänen käskyjään noudattavien uskovaisten teot - profeetasta puhumattakaan! Sellainen ei voi olla minkään muun kuin epätoivoisen, langenneen pimeyden enkelin tahto.

• Koirasika

Muslimit sikailevat kuin siat ja tekevät koiruuksia kuin koirat!

• Kysyjänumero2

Ylempänä esitetty kysymys on hyvä: "Onko muslimeilla olemassa "Kymmentä käskyä", kuten Raamatussa on?

• uoiuyjhjhkjhg

Veli todistaa väkevästi!

• Totuuskomissio

Mikään uskonto ei ole niin täydellinen, että järkevä valitsisi riesan itselleen. Sitä minä alati ihmettelen, että mikä saa uskomaan esim. Allahiin, kun ihan avoimin silmin näyttää siltä, ettei todellista pelastusta sota-ahdingosta tms. koskaan ole,eikä tule.

Onko riitaisampaa väkeä, kuin nämä lukuisat eri uskonnollisiin ryhmittymiin ja klaaneihin lukeutuvat muslimit. Miksei ne vaan järkiintyisi ja alkaisi ajatella asioita uudelta kantilta?

Voihan olla,että pieni vähemmistö noistakin tolkuissaan ja miettii, mutta kohtalo taitaa olla sama kuin meillä omaa maatamme vielä rakastavilla kantasuomalaisilla?

• beelsebuubyourfriend

Aatelkaas maailmaa ilman Islamia, Eurooppaa ilman Islamia?

Melkein kun olis paratiisissa!

Nykyään taas, kuin helvetissä!

Helvetti on varmasti irvokas paikka ja tämä maailmaa alkaa uhkaavasti näyttää myös hyvin irvokkaalta paikalta. Ihan kuin pirut olis vallalla Euroopassakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3243
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2935
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2192
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1635
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1504
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1457
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      17
      1381
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1208
    Aihe