KYMMENEN KÄSKYÄ HELVETISTÄ

Kaabar

1. Minä olen Allah.
2. Ei ole muita jumalia.
3. Palvo kuollutta kiveä ja profeettaani minun rinnallani.
4. Älä tee kuvaa tai patsasta minusta äläkä profeetastani.
5. Kunnioita minua ja vihaa isääsi, äitiäsi, siskoasi, veljeäsi sekä kaikkia muita, joita eivät tee niinkuin minä sanon.
6. Tapa.
7. Raiskaa.
8. Varasta.
9. Valehtele.
10. Himoitse.

17

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inkvisi

      Painovirhepaholaiset poiskorjattuna:

      1. Minä olen Allah.
      2. Ei ole muita jumalia.
      3. Palvo kuollutta kiveä ja profeettaani minun rinnallani.
      4. Älä tee kuvaa tai patsasta minusta äläkä profeetastani.
      5. Kunnioita minua ja vihaa isääsi, äitiäsi, siskoasi, veljeäsi, lastasi sekä kaikkia niitä, jotka eivät tee niinkuin minä sanon.
      6. Tapa.
      7. Raiskaa.
      8. Varasta.
      9. Valehtele.
      10. Himoitse.

      • Ilomanni

        Kauheaa tekstiä, mutta niin totta.


      • Likatarhaaja

        Näinhän muslimitpakolaiset tekevät. Ovatko he muslimeita vaiko roistoja? Mikä on ero, jos kerran "puhdas" oppi on niin likainen?


    • Vääräproffa

      "Teoistaan väärä profeetta tunnetaan." ... ja mitäs kaikkea se Muhammed eläessään tekikään!

      • profprofprof

        Tätä olisi itsekunkin musliminkin hyvä miettiä hiljaa sydämessään.


      • Hypernatur

        ... sensijaan, että paasaavat ja älämölöttävät mitä sylki suuhun tuo.


    • lopunaikapeto

      Ilmestyskirjan väärä profeetta?

      • 5ujb00

        ... niinpä.


    • Koralius

      Koraali on Kaikkien Vihapuheiden Äiti.

    • Vääräuskoinenkoira

      Onko muslimeilla muuten olemassa mitään "Kymmentä käskyä" vastaavaa? Onko edes kuolemansyntiä vai saako "vääräuskoisille" tehdä ihan mitä tahansa??

    • Pahalude

      Allah on itse Pääpiru, Perkele, Saatana Paholainen, sillä niin pahoja ovat hänen käskynsä!

      • Kipra

        Kuten myöskin mielipuolisen pahoja ovat hänen käskyjään noudattavien uskovaisten teot - profeetasta puhumattakaan! Sellainen ei voi olla minkään muun kuin epätoivoisen, langenneen pimeyden enkelin tahto.


    • Koirasika

      Muslimit sikailevat kuin siat ja tekevät koiruuksia kuin koirat!

    • Kysyjänumero2

      Ylempänä esitetty kysymys on hyvä: "Onko muslimeilla olemassa "Kymmentä käskyä", kuten Raamatussa on?

    • uoiuyjhjhkjhg

      Veli todistaa väkevästi!

      • Totuuskomissio

        Mikään uskonto ei ole niin täydellinen, että järkevä valitsisi riesan itselleen. Sitä minä alati ihmettelen, että mikä saa uskomaan esim. Allahiin, kun ihan avoimin silmin näyttää siltä, ettei todellista pelastusta sota-ahdingosta tms. koskaan ole,eikä tule.

        Onko riitaisampaa väkeä, kuin nämä lukuisat eri uskonnollisiin ryhmittymiin ja klaaneihin lukeutuvat muslimit. Miksei ne vaan järkiintyisi ja alkaisi ajatella asioita uudelta kantilta?

        Voihan olla,että pieni vähemmistö noistakin tolkuissaan ja miettii, mutta kohtalo taitaa olla sama kuin meillä omaa maatamme vielä rakastavilla kantasuomalaisilla?


    • beelsebuubyourfriend

      Aatelkaas maailmaa ilman Islamia, Eurooppaa ilman Islamia?

      Melkein kun olis paratiisissa!

      Nykyään taas, kuin helvetissä!

      Helvetti on varmasti irvokas paikka ja tämä maailmaa alkaa uhkaavasti näyttää myös hyvin irvokkaalta paikalta. Ihan kuin pirut olis vallalla Euroopassakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      144
      8744
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1433
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      72
      1296
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1082
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      827
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. 45
      787
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    Aihe