Onko normaalia katsoa salaa mitä toinen katselee

taisto1001

Eli meidän talo yhtiössä on normaalia katsoa mitä toinen tekee.. Paikallinen Pelle Peloton tulee omilla avaimilla kun olet poissa kotoa ja ohjelmoi koneen ja telkkarin niin että näkyy kaikille.. Onko tämä touhu normaalia. Että näin Mäntässä.. Naapuri kunnissa tämä tiedetään ja sille nauretaan.

2

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.ole.normaalia

salakatselu kuuntelu
      kameramiehet

LAHTI
      17.11.2016 15:09
      lehdissä paljon juttuja asuntojen salakatselusta ja kuuntelusta. täällä nastolassa se taitaa olla melko yleistä. kahdessa talossa joissa minäkin olen asunut asunnoista oikein kehutaan näillä asioilla. näistä samoista asunnoista myös suoritetaan tarkoituksellista kotirauhan rikkomista. poliisin mukaan taitaa tulla 700-800 rikoilmoitusta nykyään vuosittain. ennen muutamia. lankatie 3 kehuivat naapurit talossa olevan ensin 4 sitten jopa 17 asuntoa kuuntelussa. sama linja kehumisten suhteen myös moreeniraitti 4. erikoinen lisä juttu asiaan. lankatie 3 näytettiin asunnon seinälle seinä peiliin videon pätkiä muutaman kerran. kesto ehkä muutaman minuutin. ei ääntä ja hieman epäselvä kuva. ihme aiheita. parttisaanijuttuja ja jotain tällaista. peiliin narunainen joka temppuili narunpätkillä. moreeniraitilla taas samoin makuhuoneen seinään muutamann kerran. päivällä vieläpä. kivoja videoita. eräs kuvattu ulkomailla ulkoravintolan edustalla. kohde mies ja nainen juomassa pöydässä olutta lasista. hellehatut päässä ja aurinkolasit. englannin lippuja ilmeisesti isompi porukka heilutteli lähistöllä. taisipa olla ranskan terroriteostakin kuva aineistoa todennäköisesti tallennettu televisiosta. formula ajojakin liippasi videot. miten voidaan toisesta asunnosta näin näyttää toiseen. itse tietämättä miten se on mahdollista. itsellä ei mitään osuutta videoitten näyttöön. lähistön pulisijat eivät ota tarkempaa kantaa asiaan vaikka kyselisi hyvän kuuluvuuden takia. onko kenelläkään ollut asunnoissaan vastaavia tapahtumia. ovat tosi tapahtumia.

• KOPKOPKOPOTIKOP

MIksi näitä harhaisia ihmisiä ei kukaan auta? Vapaana kulkevat harhoineen ja yhteiskunta ei korvaansa lotkauta!
      On se kamalaa kun näitä jatkuvasti seurataan seinien läpi ja tietotekniikka vehkeet käydään "virittelemässä"!
      Hoitopaikka näille heti, saavat lääkityksen kuntoon!
      Pystyvät elämään sitten ilman harhoja, siihen saakka ovat hyvinkin arvaamattomia käytökseltään!
      Eikö mikään taho heitä hoida?
      Onko näitä todellakin normaaleissa kerrostaloissa asumassa???
      Toivotaan pikaista paranemista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3097
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2614
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      2565
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2114
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1868
    6. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      73
      1655
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1469
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      22
      1270
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1032
    Aihe