N. http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612012200034949_uu.shtml
SIPILÄ KIELSI YLE:N MOT:IN VAKUUTUSKUORIUUTISOINNI
7
149
Vastaukset
- zxljhgzxs
Sipilällä on diktaattorin elkeet.
- pomo.ja.alaiset
Sipilä on kansalaisten valitsema toimitusjohtaja ja toimii saamansa vallan mukaan kuten yritysjohtajan tuleekin toimia.
YLE on Suomi Oy:n työntekijöitä, jonka itsenäinen toiminta ja johtajakritiikki alkoi ärsyttää toimitusjohtajaa, joten tämä ärähti alaiselleen. Se tehosi.- xckhgfz
Sarkasmia.
- tutkimistariittäisi
Onko kenellä hyvänsä oikeus ryhtyä tutkivaksi toimittajaksi? Onko freelancerille velvollisuus luovuttaa samat tiedot kuin Ylen viralliselle toimittajalle?
- 2000KansaneläkeVas
Bilderberg-Yle mainosti PetosjytkyKokoomusKeput hallitukseen. Se luistaa nyt velvollisuudestaan ja vastuustaan, uutisoida veronkiertoa, veropakolaisyrityksien tukemista verovaroista, sekä erittäin vakavia ministereiden virka-asemien väärinkäytöksiä, verovarojen siirtelyä lähisukulaisten ja omien lasten konkurssikypsiin veronkiertoyrityksiin.
http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3637302-uusin-sipila-gate-suomea-verrataan-berlusconin-italiaan-ja-puolaan
Yle pitää laittaa vastuuseen UUTISPIMENNOSTA. Samoin talousrikostutkinta, tulosta olisi pitänyt jo tulla - miljardit vuotavat Suomesta teille tietymättömille ja kansaa seisoo palelemassa leipäjonoissa.- zxcffsz
Hyvä kommentti.
- vallantarkkailija
hyvä kommentti ja artikkeli
koko hallinnon rakennetta on muutettava
huonouden pohja on näkyvissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147314
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434644- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311779
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271766Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411620- 361527
- 1431287