Minulla ei ole pankkikorttia enkä luota sähköiseen

kohtarikollistenarmoilla

14

220

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä.kortti

      Pankkikortti on kätevä, saa käteistä automaatista ja sillä voi maksella.

    • Premiumihminen

      Nordeaa ei kiinnosta hiekan kantajat pankkisaliin.
      Meille Premium kynän haltioille kyllä tulee vierailu pyyntöjä sijoitus neuvontaan leppoisan kahvittelun merkeissä.

      • AqzrpK

        Edellä kommentoiva (feikki?) "premium" on suoranainen typerys kun "suuressa älykkyydessään" vielä kehuskelee ja vaikuttaa onnelliselta tilanteessa jossa pakki juoksuttaa häntä vedätys-kahville (nuoleskelu uppoaa yksikertaisen mielen heikkoon itsetuntoon) ja kauppaa hänelle sijoitustuotteitaan tavoitteenaan tienata maksimaalisesti juntin rahoilla, ilman todellista vastuuta tuloksesta. Yksinkertaisia viedään kuin sitä kuulua pässiä narussa tullen-mennen.

        Itsenäiset sijoittavat taasen valitsevat hinnaltaan ja laadultaa kilpailukykyisen arvopaprivälittäjän, tekevät itse omat sijoitusratkaisunsa ja juovat kahvit silloin ja siellä missä heille itselle sopii ja itse valitsemassaan hyvässä seurassa.

        Lisäksi fiksu ei edes koe tarvetta koettaa päteä rahoillaan, mutta (henkisestikin) köyhät rehvastelee.


      • ojdiasjfu

        Etkö tiedä, että verkottaminen on luotu vain ilmestyskirjan pedon tarpeisiin?
        Sinua tarkkaillaan kaikenaikaa ja tilisi voidaan sulkea koska tahansa. Jos ei halua kumartaa johtajaa ei kortti toimi. Et voi ostaa, etkä myydä. Katsokaas tässä maailmassa ei tehdä mitään kuluttajan hyväksi, vaan riistämiseksi.


      • Hullut.hilluu
        AqzrpK kirjoitti:

        Edellä kommentoiva (feikki?) "premium" on suoranainen typerys kun "suuressa älykkyydessään" vielä kehuskelee ja vaikuttaa onnelliselta tilanteessa jossa pakki juoksuttaa häntä vedätys-kahville (nuoleskelu uppoaa yksikertaisen mielen heikkoon itsetuntoon) ja kauppaa hänelle sijoitustuotteitaan tavoitteenaan tienata maksimaalisesti juntin rahoilla, ilman todellista vastuuta tuloksesta. Yksinkertaisia viedään kuin sitä kuulua pässiä narussa tullen-mennen.

        Itsenäiset sijoittavat taasen valitsevat hinnaltaan ja laadultaa kilpailukykyisen arvopaprivälittäjän, tekevät itse omat sijoitusratkaisunsa ja juovat kahvit silloin ja siellä missä heille itselle sopii ja itse valitsemassaan hyvässä seurassa.

        Lisäksi fiksu ei edes koe tarvetta koettaa päteä rahoillaan, mutta (henkisestikin) köyhät rehvastelee.

        Jätkä kävelee omalla ajallaan kahvipalkalla pankkiin kupattavaksi. Tulee hintoihinsa


      • Tiedämme.vähän
        Hullut.hilluu kirjoitti:

        Jätkä kävelee omalla ajallaan kahvipalkalla pankkiin kupattavaksi. Tulee hintoihinsa

        Eräs tamperelainen tanssinopettajakin luuli tehneensä hyvän sijoituksen. Olikohan pankin sijoitusneuvoja suositellut??? Olisikohan ainoa laatuaan? Tuliko julkisuuteen vain, koska nosti oikeusjutun?


    • hakkelishukkelis

      Tietoturvasta löytyy aukkoja

    • kohtarikollistenarmoilla
    • 17-7

      Tässä on ollut puhe älykännyköiden tietoturvariskeistä. Oma älykännykkäni lakkasi toimimasta takuuaikana. Siihen vaihdettiin koko piirikortti. Tuli mieleen, minne vaihdettu piirikortti joutui. Siinähän on muistissa kaikki tiedot tallella. Netistä luetun perusteella samalla lailla toimintansa lopettaneista kännyköistä on mahdollista siirtää esimerkiksi valokuvat talteen laittamalla kännykkä pakastimeen. Tällöin kännykät tiedot ovat joitakin kymmeniä minuutteja imuroitavissa.

      Kuvittelen, että vanhat piirilevyt voivat joutua vaikka Kiinaan, jossa on osaamista kaivella kännykästä tiedot.

      • hoit_su

        kuvittele vaan☺☺


      • Kysy.lupa
        hoit_su kirjoitti:

        kuvittele vaan☺☺

        On siihenkin pankilta lupa kysyttävä, 3€/kerta


    • Näin_käy

      Sama juttu, entistä enemmän siirryn vain käteisen käyttöön, ja kun saan viimoisenkin lainan pois, jätän pankit kokonaan, jotka pelkästään rahastavat ja kusettavat. Peritään palvelumaksujakin, mutta ei saa edes palvelua, verkkopankkia en sellaisena pidä. Jo muutama tuttu on heivannut pankit helvettiin, ja hyvin hoituu kaikki asiat. Tili käteen töistä, ja laskut maksetaan käteisellä vaikka ärrällä.

      • Laiska_jätkä

        Melko vaivalloiselta kuulostaa, jos jokainen lasku pitää lähteä kioskille maksamaan. Eikä sielläkään varmaan palvelu ole ilmaista. Vitosen kertamaksulla häviää vuodessa jo satasia.

        E-lasku ja automaattinen maksaminen ovat paljon helpompi ratkaisu. Pitää vain välillä tarkistaa mitä tilillä on tapahtumassa. Yksi tuplalaskutus tuli puhelinyhtiöltä viime kesänä kun vaihdoin liittymätyyppiä.


    • Ei.voi.mitään

      Tietotekniikkapelleily on tullut tiensä päähän. Asiakkaan kustannukset nousevat jatkuvasti ja turvallisuus heikkenee. Käteinen otettava peliin takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe