En usko pääseväni taivaaseen. Minusta tuntuu, että olen pettänyt Jeesuksen.
Huono omatunto
27
148
Vastaukset
- mitenkä
Miten olet pettänyt Jeesuksen?
- ArtoTTT
Eikö edelleen ole mahdollista myös palata Jeesuksen luo.
- satua.vain
Jos yhtään lohduttaa, niin ei sinne tule pääsemään kukaan muukaan.
- pahaihminenolen
Näin kerran unta, että Jeesus käveli vastaan ja otti käsistäni kiinni. Se tunne, mikä hänen käsiensä kautta virtasi, oli jotain todella niin mahtavaa, ettei sitä pysty ihmismieli ymmärtämään, eikä kieli kertomaan.
Tuo tunne jätti minuun suuren kaipauksen. - satua.vain
pahaihminenolen kirjoitti:
Näin kerran unta, että Jeesus käveli vastaan ja otti käsistäni kiinni. Se tunne, mikä hänen käsiensä kautta virtasi, oli jotain todella niin mahtavaa, ettei sitä pysty ihmismieli ymmärtämään, eikä kieli kertomaan.
Tuo tunne jätti minuun suuren kaipauksen.Mistä tiedät että se oli mahtavaa, jos ihmismieli ei sitä ymmärrä?
- Olet-Jumalan-rakastama
san 24:16a "Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen"
Älä usko saatanan valheisiin siitä että Jumala hylkäisi sinut eikä armoa tuntisi sillä niin kauan kuin rakastat koko sydämestäsi Jumalaa, pyrit tekemään oikein ja tunnet pahoista teoistasi huonoa omaatuntoa sekä tunnustat ja kadut pahoja tekojasi niin olet edelleen Kristuksessa. Sydämeltään paatuneista, Jumalasta ja Hänen armostaan pois kääntyneistä ja syntejään katumattomista uskovista on tullut Jumalan silmissä pahoja luopioita joita Hän ei säääli jos he eivät tee parannusta.
Loiko Jumala ihmisen sukupuolettomaksi henkiolennoksi taivaaseen?
Ps. 37:9
Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.
Ps. 37:11
Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta.
Ps. 37:29
Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.
Amen. - OrjuudestaVapauteen
Todistus synnittömille:
"Jos synnin kahleesta ei vapaudu, on tehtävä kuin rautoihin jäänyt susi, eli kaluttava jalkansa poikki ja paettava. Se tarkoittaa että pakenin elämäntilanteesta jossa synnin orjuus ilmeni. "Vapaa", mutta rampa. Ja todella rikki.
Matt.18:8"
Ongelmana on usein uskonhenkisyys esim. helluntalaisuus ja yms. ja synnin rautoihin jääminen.- kommentaattorina
"OrjuudestaVapauteen"
Tässä ketjussa on useita viestejä, joissa mielestäni hyvin annetaan lohdutusta ja hyviä neuvoja aloittajan uskonkilvoitukseen. Jostain syystä Sinun mainitsemasi ongelma, "helluntailuus", särähtää korvaani. Helluntaiherätyksessä on useita terveellä pohjalla olevia uskovia. Itse kuulun erääseen helluntaiseurakuntaan (en pidä hellluntailaisia uskovia sen parempina tai huonompina kuin muitakaan) ja olen seurakunnassani saanut hyvin samantapaisia lohdutuksen sanoja kuin tässäkin ketjussa. Emmehän parjaa ja yleistä veljiämme ja sisariamme sen mukaaan, mihin "ryhmään" he kuuluvat...emmehän?
Sinä olet minun sisareni tai veljeni Kristuksessa minä Sinun veljesi...yhtä Jeesuksessa Kristuksessa ja armahdettuja Hänen verensä kautta. Eikö meidän tule olla yhtä ja rakastaa toisiamme?
Virheitä tehdään ja ymmärtämättömiä sanoja kuulemme toisten uskovien suusta aika ajoin. Näitä tapahtuu (valitettavasti) seurakunnista ja uskonsuunnista riippumatta.
Siunausta Sinulle ("OrjuudestaVapauteen") ja lisäksi toivon armon kokemista ja vapautuneen uskonkilvoituksen toteutumista ketjun aloittajalle tulevaisuudessa.
- Jo30VuottaUskossa
Kirjoitan aloittajalle saman ohjeen, kuin tuolla toisellakin linkillä, koska tähän kipuun käy samat "lääkkeet".
Sanoisin aloittajalle, että päästä irti kaikista pyristelyistäsi, lakkaa syyttämästä itseäsi - päästä ne syytöksert IRTI!!!
Sytytä vaikka rukouskynttilä - Ja aloita lukemaan Raamattua kannesta kanteen. Aloita vaikka lukemalla yksi luku kerrallaan, kunhan luet joka päivä Raamattua, Jumalan Sanaa, se on tärkeintä.
Lue ääneen Jumalan Sanaa vaikka olisit itseksesikin, niin pystyt keskittymään paremmin ja Jumalan ihmellinen Sana saa vaikuttaa sinuun paremmin.
Sen jälkeen hiljennä mielesi maailman melusta ja tule Isän Jumalan Valtaistuimen eteen siellä missä olet.
Tule vaan Isän Valtaistuimen luokse rauhallisin sydämin ja luottavaisin mielin - keskity Jumalaan ja kerro Hänelle kaikki murheesi ja usko, että Hän kuuntelee, sillä Hän todella kuuntelee erittäin tarkoin sitä, mitä me hänelle puhumme ja vastaa niihin tavalla tai toisella.
Päätä rukouksesi "Rakkaan Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.- Uloskutsutut
Hyvä kirjoitus! Syyttäjä syyttää ja Kristus tekee todella vapaaksi. Taivaaseen ei syntiä pääse. On varottava susia lammasten vaatteissa. Älkää eksykö ja eksyttäkö (koskee erityisesti srk paimenia). Jeesuksen seuraajat eivät tarvitse "uskonhenkisiä" vaan vahvaa Sanaa, uskoa, Jeesusta ja Ph. Yksi tie, yksi usko ja yksi totuus!
Herramme Jeesus Kristus antaa NÖYRILLE ARMON. - pahaihminenolen
Olen naimisissa oleva ja ihastuin toiseen. En pääse tuosta tunteesta irti. Herra auta!
- EnOleHelluntalainen
Liha etsii jännitystä ja vaihtelua.
Se on hyvä kun tietää mistä tehdä parannusta. Tunnusta Jeesukselle syntisi ja äläkä enää ajattele ja tee syntiä. Haluat kai olla vapaa Jeesuksessa Kristuksessa? - pahaihminenolen
EnOleHelluntalainen kirjoitti:
Liha etsii jännitystä ja vaihtelua.
Se on hyvä kun tietää mistä tehdä parannusta. Tunnusta Jeesukselle syntisi ja äläkä enää ajattele ja tee syntiä. Haluat kai olla vapaa Jeesuksessa Kristuksessa?Näin vasta Jeesus unessani kehoitti minua tekemään. Juoksin hänen luokseen, otin häntä käsistä kiinni tuntein hänen suuren rakkautensa. Olin siinä niin onnellinen, ennen kuin kysyin Jeesukselta, mitä tahdot minun tekevän, sillä halusin tehdä juuri niinkuin hön tahtoi.
Jeesus vastasi hymyillen : Pyydä syntejäsi anteeksi, silloin tulin surulliseksi, koska tämä ihastumisen synti painoi minua ja ajattelin, etten voi yhtäkkiä muuttaa ihastumiseni tunteita, haihduttaa niitä noin vain.
osittain vaikeaksi tilanteen tekee se, että oma puolisoni on narsistinen ja ihstuksen kohde empaattinen ja lempeä. Tuo ei kuitenkaan oikeuta minua tekemään syntiä.
Haluan tehdä Jeesuksen tahdon mukaisesti.
Jumala auta minua, kiitos että vapautat tästä synnistä!
Auta minua tekemään tahtosi mukaan, sillä sinun suunnitelmasi ovat kaikkien parhaaksi.
Kiitos, että olet pitänyt minustakin huolen.
Kiitos rakkaudestasi! - Kuningaskunta2649
Uloskutsutut kirjoitti:
Hyvä kirjoitus! Syyttäjä syyttää ja Kristus tekee todella vapaaksi. Taivaaseen ei syntiä pääse. On varottava susia lammasten vaatteissa. Älkää eksykö ja eksyttäkö (koskee erityisesti srk paimenia). Jeesuksen seuraajat eivät tarvitse "uskonhenkisiä" vaan vahvaa Sanaa, uskoa, Jeesusta ja Ph. Yksi tie, yksi usko ja yksi totuus!
Herramme Jeesus Kristus antaa NÖYRILLE ARMON.Sana tekee vapaaksi .
- jaikalii91
En tiedä oletko ollut kauan uskossa ja mikä asia saa sinut ajattelemaan että olet pettänyt Jeesuksen. Mutta uskoisin sinun tarkoittavan jotakin tai joitakin syntejä joita koet tekeväsi tahallisesti ja siksi uskot että olet pettänyt Jeesuksen ja että Jeesus on siksi täytynyt hyljätä sinut. Mutta niin ei kuitenkaan ole.
Pietari kielsi Jeesuksen Hänelle kriittisenä hetkenä KOLME KERTAA. Mutta kun Jeesus sitten ottaa Pietarin puhutteluun ja katsoo Häneen, Hän ei sanallakaan mainitse Pietarille hänen syntiään, pettämistään. Hän vain kyselee Pietarilta että olenko minä sinulle rakas ja rakastatko sinä minua. Tämä Pietarin ja Jeesuksen kohtaaminen Joh 21. luvussa on siunannut minua itseäni tavattomasti.
Jeesus ei ole niin kuin me ihmiset. Me voimme hyljätä kaverin hänen rikkomuksensa tähden. Mutta Jeesus ei hylkää eikä jätä. Hän kuoli sinun ja minun puolesta ja sovitti syntimme silloin kun me vielä olimme syntisiä ja synnin harjoittajia. Hän siis sovitti meidät pahoina ihmisinä, pettureina ja pilkkaajina Hänen vastustajinaan.
Pelastuksemme perusta on Herra Jeesus Kristus ja Hänen ansionsa, Hänen työnsä ja onnistumisensa, ei meidän onnistumisemme koska kukaan meistä ei onnistu. Olemme kaikki enemmän tai vähemmän pettäneet Herran. Mutta Herra on armollinen ja armahtaa sitä joka Hänelle itsensä luovuttaa kaikkinensa ja turvaa yksin Häneen.
Me uskovat etsimme usein pelastuksemme perustaa meistä itsestämme. Se on luonnollista taipumustamme katsoa itseemme ja yrittää jotakin itsekin. Emme kuitenkaan löydä pelastuksellemme perustaa itsestämme. Silloin perusta täytyy olla jossakin muualla kuin meissä jos aiomme pelastua. Pelastuksemme perusta on Jeesuksessa Kristuksessa. Puhun omastakin kokemuksesta.
Etsin uskon elämäni alkuvaiheessa pelastukseni perustaa itsestäni mutta en löytänyt muuta kuin epäonnistumisia ja syntiä. Silloin jouduin paniikkiin. Jotta minä jälleen saisin pelastusvarmuuden ja voisin iloita pelastuksesta minun oli välttämätöntä nostaa katseeni pois itsestäni ja synneistäni Herraan Jeesukseen Kristukseen. Ja Herra tuli ja kohtasi minuakin ja niin sain jatkaa matkaa Herran kanssa, Herran joka ei ollutkaan hyljännyt minuakaan vaikka niin olin jo luullut. Herra oli ollut minun kanssani koko ajan ja on ollut ja on myös sinun kanssasi. Lue todistukseni tästä kokemuksestani http://www.jaikal.se/48683121
Joh 21:15 "Kun he olivat einehtineet, sanoi Jeesus Simon Pietarille: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko sinä minua enemmän kuin nämä?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas." Hän sanoi hänelle: "Ruoki minun karitsoitani." Hän sanoi hänelle taas toistamiseen: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko minua?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas." Hän sanoi hänelle: "Kaitse minun lampaitani." Hän sanoi hänelle kolmannen kerran: "Simon, Johanneksen poika, olenko minä sinulle rakas?" Pietari tuli murheelliseksi siitä, että hän kolmannen kerran sanoi hänelle: "Olenko minä sinulle rakas?" ja vastasi hänelle: "Herra, sinä tiedät kaikki; sinä tiedät, että olet minulle rakas." Jeesus sanoi hänelle: "Ruoki minun lampaitani."- pahaihminenolen
Olen ollut uskossa koko ikäni. Ei Jeesus hylkää koskaan, ihminen hylkää tekemällä syntiä tieten tahtoen.
Olen naimisissa ja ihastuin syvästi toiseen. En kuitenkaan ole lähtenyt konkreettisiin tekoihin, enkä lähde.
Ajatukseni kuitenkin harhailevat jatkuvasti. - pahaihminenolen
Olen ollut uskossa koko ikäni. Ei Jeesus hylkää koskaan, ihminen hylkää tekemällä syntiä tieten tahtoen.
Olen naimisissa ja ihastuin syvästi toiseen. En kuitenkaan ole lähtenyt konkreettisiin tekoihin, enkä lähde.
Ajatukseni kuitenkin harhailevat jatkuvasti.Aikoinaan, parikymmwntä vuotta sitten rukouksessa Jumala kehoitti minua "ruoki minun lampaitani"
Jumala kirkasti sen pikku hiljaa vuosien varrella elämän tehtäväkseni. Sinun kirjoituksesi sai minut nousemaan ylös, kiitos siittä Herralle!!! Kiitos, että sain taas muistutuksen suunnasta.
Äitinä tehtäväni on ruokkia lapsiani Jumalan sanalla.
Kiito kiitos !!!! - Saattomiehiä
Näin Jumala hoitaa meitä ihmeellisellä tavalla, lähettämällä henkilön muistuttamaan, ohjaamaan, neuvomaan.
Että te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät..... - Kuningaskunta2649
Ajatukseni kuitenkin harhailevat jatkuvasti.Koska olet uudestisyntynyt taivaalliset ylhäältä päin? Kukaan ei ole ollut uskossa koko ikää. Kun ihminen syntyy uudesti niin hän todellakin syntyy uudesti Pyhästä Hengestä.
- pahaihminenolen
Mutta Jumalan armosta uakomassa. Kiitos Herralle!! Ylistys ja kunnia! hän on suurin, hän on rakkaus, hän on kaiken a ja o, ikuisesti, nyt ja ainiaan.
Uskollinen, turvallinen. Luja kallio. kiitos kiitos kiitos!! HALLELUUJAA!!
Hypin melkein ilosta täällä!!
Kiitollinen mieli!- EnOleHelluntalainen
Upeaa kun olit nöyrä Jumalan edessä. Nöyrille Herra antaa Armon.
Jeesus rakastaa sinua. Aamen.
Olet vapaa ja haluat olla vapaa synnin kahleista. - olenpahaihminen
EnOleHelluntalainen kirjoitti:
Upeaa kun olit nöyrä Jumalan edessä. Nöyrille Herra antaa Armon.
Jeesus rakastaa sinua. Aamen.
Olet vapaa ja haluat olla vapaa synnin kahleista.Nimenomaa vapaa.
Kerran näin unta taivaasta. Olen tähän asti miettinyt, mikä siinä tunteessa oli hienointa. En osaa vieläkään kuvailla, mikä oli siinä ihaninta, mutta yksi tunne oli tuo vapaus.
Taivaassa olimme vapaita kaikesta, mikä sitoi meidät tähän maailmaan,niin fyysisesti, kuin henkisesti.
Yksin en pysty olemaan nöyrä, olen vikuroiva. onneksi Herran rakkautta ja armoa riittää myös tällaiselle!!!
- Tanekoz
Jaaha. On hyvä, että on synnintuntoa, jos tuollaista mietit, se on todenäköisimmin Jumalasta, sillä kadotettu ihminen ei edes tuollaisia omassatunnossaan ajattele, näin luulen. Kyseessä on siis Jumalan mielen mukainen murhe, joka johtaa parannukseen, jos sitä ei ole, ihminen on paatunut. Jumalan edessä me olemme syntisiä, ja se on ihmisen vaikea kestää mutta auttaa lopulta ymmärtämään, ettei ihmisvanhurskautta ole olemassakaan. Kaiken hyvyyden lähde on yksin Jumala, jopa meidän teoissamme, me emme voi tehdä hyvää, ellei Jumala sitä meille suo ja meissä vaikuta. Vanhuskautta ei ole ihmisessä itsessänsä vaan se on täysin Jumalan vaikuttamaa, ennen uskoon tuloakin tehdyt hyvät teot ovat olleet Jumalan varjelusta aina siihen asti, kun ihminen ymmärtää totuuden. Jos sen jälkeen ihminen lankeaa, niin Jumala pysyy samana. Hän ei muutu. Vaikka me olisimme uskottomia, pysyy Hän uskollisena, sillä itseään kieltää Hän ei saata. Ja missä Jeesus olisi puhunut tästä, vastaus on kaikessa esimerkkinä voi ottaa Jeesuksen sanat laeista eli mitkä niistä ovat tärkeimmät: uskollisuus, oikeudenmukaisuus ja laupueus. Itseään Hän ei kieltää saata.
- Tekulas
Ei tarvitse olla huolissaan, jos on synnintunto, se kertoo, että pelastuskin on lähellä, sillä Jumalan mielen mukainen murhe tuo parannuksen.
- Tekulas
Jumalan mielenmukainen murhe tuo parannuksen, ei tarvitse olla hädissään.
- wererwer
Et pääsekään taivaaseen sillä semmoista paikkaa ei ole muuta kuin tuo mikä tuolla sinisenä nähdään.
Minkä takia joku ajattelee pettävänsä ihmisen joka on saattanut elää 2000v sitten? - Taivaan-IKUISEEN_Iloon
Haluatko valehdella ja pettää edelleen, ja joutua helvetin kärsimykseen ja kadotuksen ikuiseen toivottomaan pimeyteen? Lopeta pettäminen, jos tahdot lopettaa pettämisen, niin TUNNUSTA SYNTISI TAIVAAN ISÄLLE ja vetoa vain Jeshuan VeriSOVITUKSEEN.
Ap.TEOT2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus( MIELENMUUTOS; ASENNE ).
Ja ottakoon kukin teistä ( UPOTUS)kasteen JESHUA MESSIAAN Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan( VOITELU; SINETTI ).
Luovutko kapinastasi, tottelemattomuudestasi, ja antaudutko tottelemaan Sanaa?
Vain siten saat syntisi anteeksi Luojalta ja vain siten pääset Taivaaseen. Tahdotko tehdä oikein, tahdotko tehdä Jumalan tahdon mukaan, tahdotko tehdä vain hyvää?
1.Johanneksen kirje 1:9 Hän on uskollinen ja vanhurskas, niin( HOUTOS; TÄLLÄ TAVALLA ) että Hän antaa meille synnit anteeksi; ja HÄN puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä, JOS me tunnustamme( NÖYRÄ REHELLISYYS ) syntimme( LAITON ),
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101651- 1711598
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681506Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 92851
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207769