Kysykää viiltelevältä 14 vuotiaalta tytöltä

Jokumielenhäiriö

Eli saa kysyä ihan mitä vaan. Vastaan jos ei oo joku osote tai pankkikortin pin koodi tai muu semmonen.
Sanon yt tähän alkuun että minua nimiteltiin ja syrjittiin alakoulussa ja nykyään viiltelen. Olen todella varma että minulla on joku mieli sairaus tai joku semmoinen. Nin JA jos en vastaa kahdessa päivässä toiseksi hartain toiveeni on toteutunut (hartain on saada diagnoosi jostain joka selittää ajatukseni) eli olen kuollut.

147

1973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä on lempimeemisi? Doge?

      • Jokumielenhäiriö

        En tiiä.


      • Mun lempimeemi on sun profiilikuva(;


    • Oletko 14v tyttö?

      • Jokumielenhäiriö

        Kyllä.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Kyllä.

        Viilteletkö?


      • Jokumielenhäiriö

        Joo.


    • Parsku

      Oletko kysynyt mielen ammattilaiselta apua?

      • Jokumielenhäiriö

        En enkä aio koska on todennäköistä että tämä kaikki on vain päässäni ja jos yritän puhua hän ei ymmärrä mitä yritän sanoa ja mikään ei muutu paitsi äitini romahtaa lopullisesti kun hänellä on jo tarpeeksi kestettävää kahden siskoni kanssa joilla molemmilla on autismin kirjon piirteitä.


      • Parsku

        Se lienee kuitenkin ainoa tapa saada diagnoosi (jota toivot)?


      • Jokumielenhäiriö

        Haluan ensin käydä kaikki mahdolliset diagnoosi vaihtoehdot läpi päässäni ennen diagnoosia.


    • Perssseee

      Minkälaisia ajatuksia sinulla on?

      • Jokumielenhäiriö

        Yleensä ajattelen että tapahtuu joku onnettomuus. Viimeisin on että juoksen ulos kotoani nähtyäni enneunen että se räjähtää ja juuri kun astun ulos se räjähtää ja minun sisko ja vanhemmat kuolevat. Muuttaisin joko isosiskoni luo kun hän saa uuden kodin ensi vuonna tai menisin huostaan ottoon kouluni läheiseen Lastensuojelun rakenukseen tai semmoiseen jossa siskoni on tällä hetkellä.
        Tätä ennen ajattelin että ehkä tämä maailma on vain mielikuvitustani ja jos kuolen herään vain oikeasti koomasta.
        Jonkun aikaa sitten ajattelin että ehkä olen oikeassa maailmassa mutta puolet tästä paikasta on mielikuvitustani ja minulle diagnosoidaan skitsofrenia. Oikea mailma olisi todella tylsä joten lopettaisin lääkityksen ja karkaisin.
        Myös se että jonain päivänä vain heräisin sokeana sairaalasta ja en voisi enää koskaan enää nähdä mitään on käynyt ajatuksissani.
        Anoreksiaakin olen ajatellut. Joskus kolme kuukautta sitten halusin sen. En kyllä syö koulussa nykyäänkään mitään mutta aina koulun jälkeen ostan jotain karkkia joten en laihdu.
        Joskus ajattelin että minulla on masennus mutta se olisi vain tylsää joten ohitin sen noin viikossa.
        Olen myös ajatellut että ehkä minulla on autismin kirjon piirteitä mutta en muistuta siskoani.
        Lulin josain vaiheessa minulla olevan ADHD mutta pystyn yleensä helposti sulkemaan kaiken ympäröivän ainakin tunneilla keskittyäkseni ajattelemaan jotain tämmöistä joten siinä meni sekin teoria.
        Eilen keksin että ehkä minulla on kaksisuuntainen mielenhäiriö (bipolar disorder) ja sitä ideaa en ole vielä hylännyt.
        Voisin vielä kertoa jokaisen onnettomuus idean jota olen koskaan ajatellut mutta ei kukan jaksaisi lukea tätä enkä minä kirjoittaa. Ainakaan vielä. Ja 5000 merkin raja varmaan ylittyisi. Minulla on vilkas mielikuvitus


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Yleensä ajattelen että tapahtuu joku onnettomuus. Viimeisin on että juoksen ulos kotoani nähtyäni enneunen että se räjähtää ja juuri kun astun ulos se räjähtää ja minun sisko ja vanhemmat kuolevat. Muuttaisin joko isosiskoni luo kun hän saa uuden kodin ensi vuonna tai menisin huostaan ottoon kouluni läheiseen Lastensuojelun rakenukseen tai semmoiseen jossa siskoni on tällä hetkellä.
        Tätä ennen ajattelin että ehkä tämä maailma on vain mielikuvitustani ja jos kuolen herään vain oikeasti koomasta.
        Jonkun aikaa sitten ajattelin että ehkä olen oikeassa maailmassa mutta puolet tästä paikasta on mielikuvitustani ja minulle diagnosoidaan skitsofrenia. Oikea mailma olisi todella tylsä joten lopettaisin lääkityksen ja karkaisin.
        Myös se että jonain päivänä vain heräisin sokeana sairaalasta ja en voisi enää koskaan enää nähdä mitään on käynyt ajatuksissani.
        Anoreksiaakin olen ajatellut. Joskus kolme kuukautta sitten halusin sen. En kyllä syö koulussa nykyäänkään mitään mutta aina koulun jälkeen ostan jotain karkkia joten en laihdu.
        Joskus ajattelin että minulla on masennus mutta se olisi vain tylsää joten ohitin sen noin viikossa.
        Olen myös ajatellut että ehkä minulla on autismin kirjon piirteitä mutta en muistuta siskoani.
        Lulin josain vaiheessa minulla olevan ADHD mutta pystyn yleensä helposti sulkemaan kaiken ympäröivän ainakin tunneilla keskittyäkseni ajattelemaan jotain tämmöistä joten siinä meni sekin teoria.
        Eilen keksin että ehkä minulla on kaksisuuntainen mielenhäiriö (bipolar disorder) ja sitä ideaa en ole vielä hylännyt.
        Voisin vielä kertoa jokaisen onnettomuus idean jota olen koskaan ajatellut mutta ei kukan jaksaisi lukea tätä enkä minä kirjoittaa. Ainakaan vielä. Ja 5000 merkin raja varmaan ylittyisi. Minulla on vilkas mielikuvitus

        Vilkas mieleikuvitus eittämättä. Toisaalta kyllähän maailma voi olla pelkkää mielikuvitustamme. Eihän sitä koskaan tiedä mikä osa elämästämme on omaa kuvitelmaa. Vai onko koko maailma tietokonesimulaatiota kuten Matrixsissa? Vai kuvittelen ystäväni, ja oikeasti keskustelen yksin kuin Fight Clubissa?

        Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä vaipua yöllisessa psykoosiin.


      • Jokumielenhäiriö

        Sanoin että vastaan kysymyksiin kahdessa päivässä ja noi on kysymyksiä joten vastaan ei ja ei.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Sanoin että vastaan kysymyksiin kahdessa päivässä ja noi on kysymyksiä joten vastaan ei ja ei.

        No kun pelkkä "ei" ei käy, kun voihan kaikki olla aivojemme luomaa illusinaatiota. Kuvittelet kaiken niin todeksi, että et edes ajattele sen olevan epätotta.


      • Jokumielenhäiriö

        Tai mielikuvituksesi estää esittämästä oikeita kysymyksiä.
        vastasin noihin ei koska kukaan ei suunnittelisi niin julmaa tietokone simulaatiota ja koska käytit toisessa kysymyksessä sanaa ystävät. Minulla saattaa olla heitä pari mutta en ole yhtään varma välittävätkö he oikeasti varsinkin kun en ole yhtään varma kuvittelenko kaikki.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Tai mielikuvituksesi estää esittämästä oikeita kysymyksiä.
        vastasin noihin ei koska kukaan ei suunnittelisi niin julmaa tietokone simulaatiota ja koska käytit toisessa kysymyksessä sanaa ystävät. Minulla saattaa olla heitä pari mutta en ole yhtään varma välittävätkö he oikeasti varsinkin kun en ole yhtään varma kuvittelenko kaikki.

        Asia selvä.

        Niin kuin aikaisemmin sanoin: "ystävät ovat turhia ja yksinäisyyden voimavara".

        Nyt ei tee mieli kiusata tai trollata yhtään. No, hyvää yötä sinulle! :)


      • Jokumielenhäiriö

        Hyvää yötä.


      • AIDS kirjoitti:

        Asia selvä.

        Niin kuin aikaisemmin sanoin: "ystävät ovat turhia ja yksinäisyyden voimavara".

        Nyt ei tee mieli kiusata tai trollata yhtään. No, hyvää yötä sinulle! :)

        AIDS hempeilee


      • Söpöline kirjoitti:

        AIDS hempeilee

        xD

        Pyydän anteeksi.


      • AIDS kirjoitti:

        xD

        Pyydän anteeksi.

        No kiitos siitä :D


    • Jos sää oikeesti uskot että tää kaikki on sun pään sisässä, niin sitten olis ihan hyvä että tappaisit ittes. Vitun angstiteini-idiootti harhainen paska.

      • Jokumielenhäiriö

        Mutta en tiedä olisiko sitten oikea maailma yhtään parempi. Miksi muuten olisin pysynyt koomassa jos en haluaisi herätä.


      • Jokumielenhäiriö

        Voitko suositella hyvää paikkaa jossa myydään hirttoköysiä?


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Voitko suositella hyvää paikkaa jossa myydään hirttoköysiä?

        Tokmannilta saa halvalla monikäyttököyttä.


      • voivituntyhmä

        Tajuuko sinun kaltainen absoluuttinen idiootti mistä itse puhut? :D


      • Aloittajaeijaksakirjautu

        Kyllä tajuaa.


      • voivituntyhmä kirjoitti:

        Tajuuko sinun kaltainen absoluuttinen idiootti mistä itse puhut? :D

        Loukkaantunut pikkujonne koittaa loukata takasin. Harmi vaan että se menee ihan päin vittua.


      • voivituntyhmä
        Esup kirjoitti:

        Loukkaantunut pikkujonne koittaa loukata takasin. Harmi vaan että se menee ihan päin vittua.

        Turpa kiinni "kovis" jonne xD Ootko aikuiseksi kasvamista harkinnu?


      • voivituntyhmä kirjoitti:

        Turpa kiinni "kovis" jonne xD Ootko aikuiseksi kasvamista harkinnu?

        Mää en tiedä kuinka vanha sää oot, mutta aikuisena ei tuu pärjään olemalla vaan kiltti kaikille. Maailma ei oo mikään euforinen paikka jossa kaikki rakastaa toisiaan, joten sunkin kannattais opetella vähän kovempia comebackejä kun "Ootko ajatellu aikuiseks kasvamista?"


    • Putte66

      Ajatteletko koskaan minua ja minun tunteitani?

      • Jokumielenhäiriö

        Kyllä.


    • Mies2002

      Mitä tapahtuu gynekologin vastaanotolla?

      • Jokumielenhäiriö

        En ole ollut siellä.


    • hööööööö

      Oletko ylipainoinen?
      Missä päin asut?

      • Jokumielenhäiriö

        En ole ylipainoinen.
        Pääkaupunki seudulla.


    • Tein käyttäjätunnuksen. Päätin vaan ilmoittaa.

    • 42 vastausta. Hävisin pelin.

      • HM? Mitä Tämä sitten tarkoittaa?
        No eihän kaikkea selville saa


      • Söpöline kirjoitti:

        HM? Mitä Tämä sitten tarkoittaa?
        No eihän kaikkea selville saa

        Kiinnostaisiko sinua kirjoittaa minulle?


      • virtasenposti kirjoitti:

        Kiinnostaisiko sinua kirjoittaa minulle?

        Viimeksi halusit häätää minut palstalta


      • Söpöline kirjoitti:

        Viimeksi halusit häätää minut palstalta

        Ei missään tapauksessa, väärinkäsitys.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa, väärinkäsitys.

        Väärinkäsityksen voi näköjään tulkita monellakin tapaa...


    • Pervo69

      Onks isot tissit

      • Kaikki muut keskustelivat asiallisesti, voisitko kiimakakru poistua?


      • Kyllä se voi poistua.


    • j0tnmhä

      Maailma on julma ja köyhään perheesen syntyneet mitään ei saa ilmaiseksi. Avain onneen on se että tajuat, että kaikki on itsestäsi kiinni, ja kuolema on lopullinen ja siihen päättyy tajuntasi, eli elä onnellisesti itsesi ja mahd. lastesi takia. Omassa tapauksessa onnelisuus on harrastus ja raha ylläpitää sitä. Tällä hetkellä rahaa ei ole, joten elän sen takia, että voin tulevaisuudessa olla onnellinen.

      • Ajatelin noin vielä alakoulussa. Luovutin kassile tullessa. Tuo voi auttaa eteenpäin noin kolme tai neljä vuotta.


      • *kasille


      • Mielestäni avain onneen on se, että lopetat asiosta välittämisen, et välitä siitä mitä muut ajattelevat ja et elä elämääsi vain tehdäksesi muihin vaikutuksen.


      • AIDS kirjoitti:

        Mielestäni avain onneen on se, että lopetat asiosta välittämisen, et välitä siitä mitä muut ajattelevat ja et elä elämääsi vain tehdäksesi muihin vaikutuksen.

        Näin elin seiskalla. Vielä toivottomampaa.


      • j0tnmhä
        AIDS kirjoitti:

        Mielestäni avain onneen on se, että lopetat asiosta välittämisen, et välitä siitä mitä muut ajattelevat ja et elä elämääsi vain tehdäksesi muihin vaikutuksen.

        Täähän se ois. Teet ite niinku tykkäät ja oot onnellinen.


    • En ymmärrä miksi sen pitää olla just viiltelyä. Eikö jotkut steriilit neulat tai haarukka olisi parempia?

      • Mitä sinä niillä tekisit? Pistelet itseäsi neuloilla tai haarukalla? Viiltely on klassikko.


      • Aattelin vaan jos kipua haluaa tuottaa eikä tahdo niin näkyviä jälkiä


      • Aikaisemmin käytin neulaa. Veitsi sattui enemmän joten käytin sitä.


      • rtfvyghbujkl

        Hammastikku varpaan kynnen alle ja potkaise seinää.


      • rtfvyghbujkl kirjoitti:

        Hammastikku varpaan kynnen alle ja potkaise seinää.

        Se sattuisi liikaa.


    • SilentGaze

      Eikö sinun kannattaisi mennä puhumaan ajatuksistasi jollekin ammattilaiselle tai jollekin luotettavalle aikuiselle kuten psykologille tai kouluterveydenhoitajalle?

      • SilentGaze

        Tai jos et halua halua tai osaa kertoa ajatuksistasi, niin viiltelyyn olisi ainakin hyvä saada apua. Itsekin viiltelen, koska mun on jostain syystä vaikea rentoutua, keskittyä tai käsitellä asioita, jos en ole ensin satuttanut itseäni. Se kirvelyn tunne rauhottaa mua oudolla tavalla.


      • Aina kun ajattelen kertoa jollekkin tulee tunne että oikeasti liioittelen kaiken, kaikki on hyvin. Ulkoa päin näyttää että kaikki on hyvin, minulla on harrastuksia ja en ole yksin käytävillä. Välitunneilla olen yleensä vessassa yrittämässä itkeä.


      • eiihmeetsuaokiusattu

        Vittu sitä varten just kerrotaan ku niitte työ on auttaa, luulen ettet oo ainoo keltä tuntuu tolta,niitä on monia ja niitten vammat o ratkottu nii miks ei sunki? vittu hanki apua vaa itelles tai tapa ittes vitu angsti


    • 76 vastausta neljässä päivässä.
      Lieneeköhän tää jonkunlainen Syöpä24 ennätys?

      • Varmaan.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Varmaan.

        Sää oot saavuttanu enemmän kun kukaan muu palstalainen. Onneks olkoon.


      • Esup kirjoitti:

        Sää oot saavuttanu enemmän kun kukaan muu palstalainen. Onneks olkoon.

        Kiitos.



    • PlsLOPETA

      Hei stop tolle sun viiltelylle. Sä et saa siit vittu mitää hyvää irti, lähinnä satutat ittees lisää. Onks se sit hyvä asia? Ei. Suosittelen hankkii apuu nopeesti, toi ei oo tervettä enää, sen varmaan tiesitkin jo. Ja must tuntuu kans et angstaat vähä kosk oikeesti sellaset jotka viiltelee nii ei mee kirjottaa jonneki Suomi24 tällasii aiheita (ellei ne oo ihan järkyttävän angstisia). Toivon sun takias et tää on provo, huono sellanen.

      Viiltely ei ole ratkaisu. Se satuttaa sua, vaikka luuletkin toisin

      Ja nyt joku tulee pätee mulle ei oo mitää tietoo asiasta. Kyllä on.

      • Oletko lukenut mitään kyseisen käyttäjän viestejä? Kannattaa tehdä taustatutkimus ennen tälläisen analyysin tekemistä.



      • AIDS kirjoitti:

        Oletko lukenut mitään kyseisen käyttäjän viestejä? Kannattaa tehdä taustatutkimus ennen tälläisen analyysin tekemistä.

        Se varmaan vaan luki ton alotuksen eikä huomannut että siitä on myöhemmin rekisteröity käyttäjä.


    • Minnepäin viiltelet itseäsi?

      • liianhidasnetti_alottaja

        Ranteeseen ja olkapäähän.


      • liianhidasnetti_alottaja kirjoitti:

        Ranteeseen ja olkapäähän.

        Nyt pääsen kirjautuu. Joo kirjotin tän viestin.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Nyt pääsen kirjautuu. Joo kirjotin tän viestin.

        Mikä kohta siinä on parasta. Kun viiltää vai kun veri valuu?
        Voinko kirjoittaa sinulle?
        Entäs jos joku toinen viiltelisi?


      • virtasenposti kirjoitti:

        Mikä kohta siinä on parasta. Kun viiltää vai kun veri valuu?
        Voinko kirjoittaa sinulle?
        Entäs jos joku toinen viiltelisi?

        Kun viiltää. Tarkoitatko kirjoittamisella sähköpostia vai mitä?
        Yrittäisin saada hänet lopettamaan.


      • Kyllä tarkoitin sähköpostia?
        Miten?


      • virtasenposti kirjoitti:

        Kyllä tarkoitin sähköpostia?
        Miten?

        Sähköposti ei ole kovin käytevä, suosittelen kikkiä.


      • AIDS kirjoitti:

        Sähköposti ei ole kovin käytevä, suosittelen kikkiä.

        Mä tykkään sähköpostista.


      • AIDS kirjoitti:

        Sähköposti ei ole kovin käytevä, suosittelen kikkiä.

        Ei ole kikkiä.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Kyllä tarkoitin sähköpostia?
        Miten?

        En haluaisi käyttää sähköpostia kun ei ole semmoista osoitetta jossa ei mainita nimeä.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        En haluaisi käyttää sähköpostia kun ei ole semmoista osoitetta jossa ei mainita nimeä.

        Voit luoda sellaisen vaikka tänne suomi24 sivustoon. Käytä vaikka keksittyä tunnusta tai nimeä. Voit käyttää sitä muuhunkin kuin minun kanssa kirjoitteluun.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Voit luoda sellaisen vaikka tänne suomi24 sivustoon. Käytä vaikka keksittyä tunnusta tai nimeä. Voit käyttää sitä muuhunkin kuin minun kanssa kirjoitteluun.

        Mihin se sitä nimeä tarvii?


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Mihin se sitä nimeä tarvii?

        Ehkä ne vaan arkistoi sen. Eivät mitenkään tarkista sen aitoutta. Laitat vaan syntymävuodeksi vaikka 1980.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Ehkä ne vaan arkistoi sen. Eivät mitenkään tarkista sen aitoutta. Laitat vaan syntymävuodeksi vaikka 1980.

        Kyllä ne ihan varmaan kattol mun viesteistä että oon 14.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Kyllä ne ihan varmaan kattol mun viesteistä että oon 14.

        Sä voit kertoa viesteissä olevasi 14 tai 54 ei se kerro sun oikeasta iästä mitään. tai siis siitä minkä kerrot sähköposti ottaessasi.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Sä voit kertoa viesteissä olevasi 14 tai 54 ei se kerro sun oikeasta iästä mitään. tai siis siitä minkä kerrot sähköposti ottaessasi.

        En halua valehdella siinä. Täällä on kivaa enkä halua tulla estetyksi.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        En halua valehdella siinä. Täällä on kivaa enkä halua tulla estetyksi.

        Ihan hyvä ettet halua valehdella. Jos tökkäät tuota yläpuolella olevaa sinistä "virtasenposti" löydät minun osoitteen.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Ihan hyvä ettet halua valehdella. Jos tökkäät tuota yläpuolella olevaa sinistä "virtasenposti" löydät minun osoitteen.

        Joo tiedän.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Joo tiedän.

        Hyvä, jos siis joskus haluat.
        Jääkö sun viiltelystä arpia?


      • virtasenposti kirjoitti:

        Hyvä, jos siis joskus haluat.
        Jääkö sun viiltelystä arpia?

        Ei varmaan oo tarpeeksi syviä.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Ei varmaan oo tarpeeksi syviä.

        Ihan hyvä. Helpottaa oloa siis naarmumainenkin jälki. Millä viiltelet?


      • No ihan sama. Tein sen suomi24 sähköposti osotteen. Toivottavasti ne ei jäljitä minua sen avulla.


      • Joku tietty veitsi vai ihan vaan joku?


    • Sähköposti ei ole kovin käytevä. Suosittelen kikkiä.

    • Tietääkö joku että mistä saisi jonkun sähköpostin jolle ei tarvii antaa tietoja?

      • Valikko - asetukset, ja siinä lukee s24 sähköposti. Se on tarpeeksi anonyymi.


      • AIDS kirjoitti:

        Valikko - asetukset, ja siinä lukee s24 sähköposti. Se on tarpeeksi anonyymi.

        Niin mutta joku muu?


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Niin mutta joku muu?

        Ihan perus Gmail. Tiedot pitää kaikkiin laittaa, mutta voihan aina käyttää feikkiä nimeä. Ei se sähköpostin omistajia kiinnosta.


    • viiltelevälle

      Tiedätkö, että viiltely on tapa pyytää apua silloin jos ei osaa muuten hakea apua?
      Kenen haluat huomaavan, että olet viillellyt?

      • Minulla viiltely ei ole tapa hakea apua. Ei se läheskään kaikilla ole. Jotkut viiltelevät rankaistakseen itseään. Jotkut jotta tuntisivat jotain. Minä vain koska toivon että voisin itkeä kivusta ja haluan todistaa itselleni että sillä mitä ajattelen niin on oikeasti väliä. Ettei kaikki ole mielikuvitustani.


    • Koitapa

      Ota kuule ote elämästäs ja lopeta toi. Jos mietityttää ni puhu vaikka vanhemmilles tai terkkarille. Mut luulen et oot kuiteski ihan kunnossa. Yritä suhtautuu elämään positiivisemmi. YOLO.

    • En enää vastaile täällä.

    • Voisitko kirjoittaa minulle?

    • tääpitästietää

      Mikä on banaanin vaakanumero kaupan punnituskoneella?

    • PsykoositTulille

      Mitä hyödyt siitä että viiltelet itseäsi??

      • XDalottaja

        Tekemistä. Kipua


    • efesolaiskirje

      Mikä on sen tyypin puhelinnumero joka eilen töksähti autoni perään ollessani lähösä liikennevaloista Hintan ja Klaanilan rajaseudulla? Ei minun autolleni mitään, koska peräkoukku otti iskun vastaan mutta ois kiva kysyä tuliko hänen auton keulaan sisäisiä vammoja. Ulkoapäi ainahi oli kaikki kunnossa

    • Oletko nyt 15-vuotias?

    • ihm

      Miksi viiltelet?

    • Minnepäin kehoasi viiltelet?

    • Jokumielenhäiriö
      13.12.2016 21:53
      -
      Mut mitä sulle nyt kuuluu?

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe