90-luvun Kemijärvi

ysäribysäri

Millaisia muistoja teillä on 90-luvun Kemijärvestä? Aika moni rakennus on purettu ja tehdas loppunut. Olisiko jollain kenties vanhoja valokuvia Keskusta - Särkikangas alueelta 90 luvulta.

19

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Standirulaa

      Huonoja on muistot.
      Muutin stadiin 1998.

    • viikonputki
    • ainajanoo

      Kateudenpesä koko kylä.Muutin Tampereelle 1999.

      • HauHauChampion

        Vahvat pysyy ja heikot sortuu. Kemijärvi on ja pysyy.


    • YzäRi
    • utskinovski

      Hyviä muistoja 90 luvulta,töitä oli ja menoakin riitti,ikävä kyllä työt loppui ja lähtö tuli muille maille..

    • jämähdettiin_paikalleen

      Kemijärvellä eletään vielä 1900-lukua

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14441360/hillatien-koulu-elaa-1900-lukua

      • Näin.se.vain.on

      • Odkfkf
        Näin.se.vain.on kirjoitti:

        Kemijärvi elää vuosikymmeniä ajasta jäljessä.
        Kyllä nuo ajat siksi muistetaan hyvin.
        Pysähtyneisyyden henki kaikkialla.
        Koulumaailmassakin. Kuppiloissa. Kaikkialla.
        Nuoretkin jo vanhoillisia kouluiässäkin.
        Mikä siis muuttuisi? Ei mikään.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13987122/kodin-ja-koulun-yhteistyo

        Lässyn lässyn.


    • nature2

      Kasarin aikaan lähdin. Ysäri jäi väliin. Palasin juuri. Tulin uuteen paikkaan. Tänne vois muuttaa.

    • muisto90

      Täällä oli silloin vielä Torstai ja Orion, sitten lähtivät, ja sellutehdas. Oli myös Salcomp. Kemijärvi oli teollisuuspaikkakunta. Suomu meni konkurssiin. Lehdissä oli paljon ufo-havaintojuttuja Kemijärveltä. Kaupungissa oli Casa Mia ravintola ja Falcon disko. Oli myös ampumistapauksia ja levottomuuksia.

    • muistellaan_oikeasti
    • kuumiakesiä

      olin silloin poikamiehenä paikkakunnalla. mukavia ja halukkaita naisia oli.

    • toivotaanparrasta

      Kepulaiset täällä on hallinnut, kunnallispolitiikassa. Se on ollut keskenää eripuraista, joten sekin on jouduttanut taantumista.
      Juuri nyt on muutama aktiivipoliitikko (kepulainen) ryhtynyt edistäviin toimiin. Joidenkin mielestä ne on vääriä kepulaisia. Vielä sekin, on suuri pelko, että naapurit hyötyvät enemmän, näistä uusista hankkeista.

      • hyvä.kepu

        ei muut voikaan ryhtyä edistäviin toimiin kuin kepulaiset!!!

        oletko demari? kannatatko Harakkaa vai Rinnettä ??? oletko persu vai kommunisti vai oikeistokokoomuslainen ?

        kepun poliitikot tekevät vain hyvää Kemijärvelä


      • toivotaanparasta
        hyvä.kepu kirjoitti:

        ei muut voikaan ryhtyä edistäviin toimiin kuin kepulaiset!!!

        oletko demari? kannatatko Harakkaa vai Rinnettä ??? oletko persu vai kommunisti vai oikeistokokoomuslainen ?

        kepun poliitikot tekevät vain hyvää Kemijärvelä

        Niin eihän tämä tämmönen takapajula olis, jos ei kepu hallitsis. Nyt esim. Nivalan tekemisiä joukolla vähätellään,(junakapina vängättiin kaikkien muiden kuin NIvalan tekemäksi). Kehityshankkeita vastustetaan kiivaasti, jos se ei hyödytä juuri mejän sukua, ( tuulivoima, vuotos, kalankasvatus, Suomu ym)
        Katsokaa Kemijärven kunnallispolitiikkaa, siellä kepulaiset vastustaa alvariinsa toisiaan.
        Minä olen syntynyt oikeistolaiseen sukuun, mutta olen omilla aivoilla ajatteleva ja hankkinut elantoni muilla, kuin kepun keplottelemilla tukiaisilla. Olen demari ja ylpeä siitä.


    • Kaipuu_takaisin
    • en_pysy_perässä
      • Runousoppi

        Ufot Suomu Tonkopuron sika
        Biotehdas viipyy, missä vika
        Kuuluu huuto Tohmon takaa
        Minullekin vuorotteluvapaa

        Halkokangas


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe