http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612162200041694_uu.shtml
Tämä ilmiö on selvääkin selvempi todiste siitä, että ihmisäly on todellakin rappeutumassa.Kaikki tälläinen empatiakyvytön julmuus on merkki siitä, että ihmiset on taantumassa sivistystasolla, johonkin sinne mistä alkoivat hiukan aikoinaan sivistymään.Huolestuttavaa on se, että tämä ilmiö näkyy juuri nuorisossa.Jonka käsissä tulevaisuus on.Luulisi heistä tulleen fiksumpia kuin entiset sukupolvet.Mutta näyttääkin siltä, että on kasvamassa jotain ihan kamalaa.Olisiko jo aika ottaa kouluissa ja muualla tälläinenkin ilmiö puheenaiheeksi ja yrittää saada nuoriso tajuamaan. Ettei sillä ole mitään merkitystä, osaako ja voiko netissä piiloutua, älyttömyyksiä ja laittomuusia tehdessään.Vain sillä on merkitystä, että ihminen itse tiedostaa, mikä
on henkisesti sairasta toimintaa.Järkyttävää ettei ihmiset enää tunnista ja tiedosta itsessään, hoitoa vaativaa mielenvikaisuutta.Vaan kuvittelevat voivansa tehdä mitä vaan, kunhan eivät jää kiinni.Yhteiskunnassa tunnistetaan kyllä rikoksien tunnusmerkistöt, mutta ei näköjään sitä, milloin on kyse selvästä älynrappeutumisesta.Eli kyseessä on nyt suuri joukko mielevikaisia rikollisia.
Jotka eivät ymmärrä lainkaan mitä tekevät.
Ihmisäly säälittävästi rappeutumassa
Onko.huomattu
1
83
Vastaukset
- Päinpersettäkaikki
Ihmiset on nykyään muutenkin paskoja ja kaikelle väinpitämättömiä omaan napaan tuijottajia.Vain oma hyvinvointi kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764