Kokemuksia Iskuri-treffeistä?

risteilyseura

Miehet, onko kokemuksia, saako tuolta helposti seuraa?

22

7627

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei saa. Jos kysyisit snäppejä/puhelin nuneroita sitten vasta snäpistä? Olen homo.

    • taikuukausimaksu

      Iskuri- rahaton tai maksullinen ?

    • Totuuss

      Saat sieltä ruman maksullisen naisen. Kaikki naiset läskiä.

      • maraKvl

        Itsellä ollut tuolla ilmoitus jo pari kuukautta. Haen naisseuraa. Seksiin ja satunnaiseen yhdessäoloon ennalta sovittuina ajankohtina. Yhteydenottoja pyöreä nolla!


      • Anonyymi
        maraKvl kirjoitti:

        Itsellä ollut tuolla ilmoitus jo pari kuukautta. Haen naisseuraa. Seksiin ja satunnaiseen yhdessäoloon ennalta sovittuina ajankohtina. Yhteydenottoja pyöreä nolla!

        No kun mä oon just se läski. Ja miehet on aina " liikunnallinen" siis pois kotoa pelaamassa jäkista, lentopalloa tai maratoniharjoittelua joka armas ilta. Ei liikunnallisuudella oo mitään naista houkuttelevaa. Eikä motskarin esittely sekään. Vanhat papparaiset on ruvennu ajamaan. Ja kun kriteereissä on 20-50- vuotias, kaunis nainen. Mitä te oikeen kuvittelette? Että joku parikymmppinen huolis vanhan ukon ? Se jää teille vaan pelkäks unelmaks! 40+ on jo vanha.


    • jokumies83

      Ollut vuosi ilmoitus ja yhteydenottoja tuona aikana 0 kpl. Joten seuraa ei saa ainakaan naisesta tuolta.

    • loppu-jo

      Homojen paikka kuten koodi.net jotka muuten ajettu alas tällä hetkellä ja toivottavasti pysyvästi

    • Itse joitain vuosia sitten tuolla pidin treffi ilmoitustani jonkin aikaa, joka oli ihan tositarkoituksella. Vastauksia tuohon ei tullut ollenkaan.

      Tämän jälkeen otin itse aktiivisemmin yhteyttä muihin ilmoituksen jättäneisiin naisiin. Erittäin vähän tositarkoituksella liikenteessä olevia, enemmän ilmoituksista päätellen maksullisia. Vakavissaan olevilta en saanut vastausviestejä omiin viesteihini. Maksullisilta tuli joitain vastauksia, mutta pitkällä (n. 2-4vko )viiveellä, joista aika moni vaikutti joko huijareilta taikka leipääntyneiltä heille lähetettäviin kettuilu viesteihin.

      Omat kokemukseni siis ovat, että haitpa mitä tahansa, niin parempi etsiä jokin toinen paikka.

      • Anonyymi

        Jos pyörität monta naista yht aikaa montaa naista ja aina etsit parempaa, niin kyllä naiset varmaan ihastuu .
        Se on noloa ja loukkaavaa. Ja viimeseks ghostataan


    • Joskus se oli ihan ookoo. pari ihan fiksuukin löyty mut nykyään..voi hyvänen aika.

    • peeterpee

      Iskurissa miehet etsii seksiseuraa. Ja iskurissa naiset tarjoavat seksiseuraa maksua vastaan. Kaikki saa mitä etsii, hyvä saitti.

    • Kokemustaonn

      Maksullisia naisia löytyy iskuri-treiffeistä. Ilmoituksissa ei suoraan asiaa sanota (sääntöjen vastaista), mutta rivien välistä voi lukea että kyseessä huoran ilmoitus. Kauniita ja nuoria huoria on siellä. Ilmaisseuraa ei varmastikaan löydy niin hyvin miehille.

    • Anonyymi

      Itse olen lähettänyt vastauksia ilmoituksiin palvelun historian aikana kymmeniä saamatta minkäänlaisia vastauksia .
      Epäilen että ilmoitukset ovat enimmäkseen firman tekemien feikkiprofiilien ilmoituksia , samalla tavalla kuin muillakin deitti- / chat-palveluissa .
      Firma saa jokaisesta tekstarivastauksesta seuranhakijalle n,2€
      Lisäksi on outoa, että vuodesta toiseen gay-sivustossa luuhaava ilmoittaja Antero ilmoittaa olevansa komea 65 vuotias vaikka hän oikeasti oli jo vuonna 2016 yli 70 vuotias. Tapasin Itse tämän Anteron v. 2016 ja jäi valehtelusta kiinni ,
      Parhaiten löytää Helsingissä seuraa Oodin kahvilasta . Miehillä koodi : ruutupaita ,

    • Anonyymi

      Aiemmin oli ihan paras, ja seuraa riitti... sitten pilattiin täydellisesti uudistuksella ja alettiin ahnehtia rahaa.. Kiitos ei, pitäkööt tunkkinsa! Kuolleelta paskalta näyttänytkin sen jälkeen koko pulju.. saakohan joku oikeastin tuolta edes vastauksia?!

      • Anonyymi

        Laitoin kokeeksi oman ilmoituksen , johon lähetin vastauksen. Se vastaus ei koskaan saapunut minulle.


      • Anonyymi

        Ilmoitukset ovat feikkiprofiileja, jotka eivät vastaa. Firma on ainoa joka hyötyy.


      • Anonyymi

        Valtaosa profiileista ei vastaa. Ilmeisesti firman feikkiprofiileja, joilla kerätään tekstiviesteillä rahaa . Olen vuosien aikana vastannut kymmeniin ilmoituksiin enkä ole saanut vastauksia samoin on käynyt omalle ilmoitukselleni yhtään vastausta ei ole tullut.


    • Anonyymi

      Iskuri Treffit24 antaa miehille samat mahdollisuudet tositarkoituksella tai vähemmin tositarkoituksella. Ei väliä kumpaa hakee. Treffit24 jotenkin alku lämmitelty.

      • Anonyymi

        Treffit24 heti ensimmäisenä päivänä poiki vierailuja haussa kymmen verran jopa kahdella naisen yhteydenotolla. Kummalakaan ei ollut kuvaa. Lupaavasta alusta johtuen odotellessa lisää yhteydenottoja naisilta toiseen vastasin kyselin kuvaa mutta ei ole sen koommin naisesta mitään kuulunut ja muutenkin vierailioita ei enää ole ollut. Yleissimäyksellä näyttäisi kiinostavat kuvin esittätyvät naiset treffit24llä on jo varattuja keskusteluun välillä katoaa tulee päivän pain perään takas. Vaihtoehtoja kaksi, jäädä odottelemaan tai poistaa haku unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treffit24 heti ensimmäisenä päivänä poiki vierailuja haussa kymmen verran jopa kahdella naisen yhteydenotolla. Kummalakaan ei ollut kuvaa. Lupaavasta alusta johtuen odotellessa lisää yhteydenottoja naisilta toiseen vastasin kyselin kuvaa mutta ei ole sen koommin naisesta mitään kuulunut ja muutenkin vierailioita ei enää ole ollut. Yleissimäyksellä näyttäisi kiinostavat kuvin esittätyvät naiset treffit24llä on jo varattuja keskusteluun välillä katoaa tulee päivän pain perään takas. Vaihtoehtoja kaksi, jäädä odottelemaan tai poistaa haku unohtaa.

        Iskuri on nykyisin surkein, täynnä jotain videoiden kaupittelijoita, maksullista seuraa tarjoavia, en suosittele.


    • Anonyymi

      Ihan kuolluthan se on ollut uudistuksesta lähtien.
      Naisten ilmoituksia kun vilkaisee, niin niitä on 3 kpl ja kaikki maksullisia. Miehet ... no niitä on enemmän puolet niistäkin toki parin saman miehen ilmoituksia.

      Joskus aikanaan sieltä homoiluseuraa itselleni olen hankkinut, se ehkä onnistuu vielä nykyäänkin, mutta ... on se vaan ihan kuollut systeemi, ilman minkäänlaisia hakutoimintoja ja muita. Ei ole siitä mihinkään.

    • Anonyymi

      Huijarit liikkeellä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe