Talvivaaran SOSIALISOINTI sai kaivoksen VOITOLLE

annekin.kusiainen

13

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahastavat.teitä
      • perästä_rutisee

        Perä ottaa teiltä vieläkin 30 000 euroa kuukaudessa, hahhhaaaa


    • Timo3T

      Juu antakaa MULLEKI parisataa miljoonaa, ni kyllä minäki sillä 18 miljoonaa voittoa saan tehtyä? :)

      • KoplaustaVatuaMatuaPedoa

      • tappiotatosiasiass

        tolla ei ostajaa hämätä


      • Timo3T
        KoplaustaVatuaMatuaPedoa kirjoitti:

        Valtio on upottanut jo puoli miljardia tuohon Chempolis-Sipilän "ihmeelliseen" TerrorFlameen...

        Sitäpaitsi koko "voitto" on pelkkää leskepulien kunnallisvaaleiksi tilaamaa unelmahöttöä:
        http://www.kauppalehti.fi/uutiset/terrafamelle-positiivinen-tulos-varastoarvon-muutoksella/Bw35JgrH

        Nikkelin hintakin romahti jo takaisin taas...
        Vedäppä siintä saatanan Lestakyrpä virnettä naamaan.

        No ei kai ny sentää Terrafameen viel ihan noi paljoo o kerenny?
        Talvivaaraa toki uppos varmaa enemmänki?
        Mut nyt kylläkin puhutaan ihan vaa Terrafamesta, ja sen tekemistä "voitoista"! Ja mun tietääkseni ei tolle o viel annettu ku suunnillee toi mun mainitsema summa.


    • metienataantäll

      no hyvä että on saanu maksettua velkansa

    • kiejanpidon_kikat

      Kirjanpidollisesti siellä kasoissa on rikkihapon seassa nikkeliä xxx-tonnia, mutta se nikkeli on vaan sielä kasoissa, se pitäisi saada esiin, ajettua junavaunuihin, sitten satamaan ja johonkin laivaan, Ja sitten tärkein pointti: sille pitää löytää ostaja, joka maksaakin jotain siitä. Harjavalta ei osta nikkelin raaka-ainetta koska sille tulee puhdasta tavaraa sen omista kaivoksista.
      Sipilä saa tehdä vielä monta ihmettä, että saa kivipölystä euroakaan. Mutta päällikkö Ratian konsulttiyhtiö laskuttaa säännnöllisesti 150 000 euroa vuodessa konsuktoinnista ja tietenki pomom palkka päälle ja Sipilä vie puolivuosittain 100 miljoonaa veroeuroa ihmeeseensä.

      • Ei.löydy.käyttöä

        Kyllähän se Sipilän kivimurske kävisi täytemaaksi johonkin, mutta kun uraanimittari alkaa tikittään sen vieressä.


      • KanuunELY

        Ei se mitää!
        Sitte ku sit uraanilietettä alkaa olee taas rittävästi Terrafamen kakka-ltaissa, ni litautetaa ne taas uuestaa piristämään Kainuun flooraa ja faunaa, ja sillä hyvä! :)
        Ja vaihetaa tas vaihteeks firman nimeäki ettei kukaa enää vuoden päästä muista et mikä firma se olikaa joka taas kukoistutti Suomen luontoa! :)

        Näihän tää homma etenee!


      • kirjainta_noudatettu

        Ratia eilen uutisissa: kirjanpito on tehty lain kirjaimen mukaan.
        Tuo lausunto maksoi veronmaksajille 150 000 euroa, sen ratian konsulttifirma kuittaa terrafamelta ja sipilä kokoaa jo seuraavaa rahakuormaa kainuuseeeeeen.....


    • Akka.pani.stopin

      MM-ketjussa ei ole enää berber-juttuja.

    • miljardeja.palaa

      Työn teettäminen YKSITYISELLÄ on se kaikkein kallein muoto. Tulette näkemään oikeisto-hallituksen SOTE-sompailusta vielä, että yksityistämisestä oli kyse ja hinnat KOLLLLMINKERTAISTUVAT, vähintään !

      Talvivaaran tulokseen on myötävaikuttanut se, että Perän palkaa rajusti alennettiin. Kaverin pitäisi itseasiassa istua vankilassa mutta oikeisto-hallitus suojelee tällaisia roistoja, aivan kuten opetusviraston kavaltajiakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe