Liian ujoja suutelemiseen?

Ujolikka16v

Minä ja poikaystäväni olemme molemmat ihan ruton ujoja, mutta uskallamme olla omiaitsiämme toisen läsnäollessa ja suhde menee ihan hyvin. Ainut valittamisen aihe on että haluan pusun.. kyllä, suudelman tältä ihanalta pojalta, mutta itse olen liian ujo aloittaakseni mitään ja hän taitaa olla myös. Olemme olleet jo 3kk yhdessä ja halimme, nukumme vierekkäin ja pusuttelemme poskille. Haluaisin todella paljon pusun suulle ja myöhemmin edetä pidemmälle, mutta se näyttää mahdottomalta kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta...
Miten tässä edetä???

5

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sheivaa_naamasi

      Sun poikaystävä ei viitsi pusutella sen takia koska sinun parta ja viikset kutittaa hänen naamaa.

    • Tuossa tapauksessa on jommankumman tehtävä aloite tai siitä ei tule mitään ainakaan pian.
      Kysy tai kerro suoraan omat ajatuksesi.
      Luulen, että olette kumpikin todella ujoja, se ei kannata, mutta on ihanaa, jos olette luontevia toistenne seurassa.

    • poitsutäält

      Jos olette jo pussailleet toisianne poskelle niin veikkaan, että hyvin pian suutelette jo suullekin. Näin voit auttaa asiaa: kun olette sängyssä vierekkäin, niin ota pojan pää käsiesi väliin, vie pääsi ihan lähelle pojan päätä, sulje silmäsi ja odota. Hän silloin luultavasti rohkaistuu painamaan huulensa huulillesi. Siitä voitte sitten edetä kivasti:)

      • poitsutäält

        Lisäys: raota huuliasi vähän kun suljet silmät:) Sitä poika ei voi vastustaa;)


    • rjfnrjth34warioj9230

      Kysy vain haluaako hän suudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe