Kurkon KamikazeMotoShow.

HondaKurkonAkseli

Kaikkihan jo tietävät kuka minä olen, mutta jos joukossa vielä jostain syystä tietämättömiä, niin vahän seuraavaa:

Olen Helsinki-Vantaan kansainvälisen lentokentän lennonjohtaja.
Olen rikas ja sivistynyt.
Minulla on vuosikymmenien moottoripyöräilykokemus jonka johdosta tiedän kaikesta kaiken.
Minulla on tervepäisen paperit, joiden paikkansapitävyys tarkistetaan puolivuosittain painekammiossa ja pyörivällä tuolilla.

Nyt kun kevät on ja ajokausi alkaa pian niin on kaiken moisia turhanpäiväisiä tapahtumia kuten motoristikirkko joka ei ole mun juttu, koska minä en onnea tarvitse koska minä ajan taidolla ja onhan moottoripyöräily ainoastaan tekniikkalaji.

Koska minulla on vaikutusvaltaa, olen päättänyt että lentoliikenne siirretään Malmin lentokentälle ja pidän minun nimelläni lentokentällä tapahtuman, joka kirjataan historiaan mailman suurimpana moottoripyörätapahtumana muutaman vuoden kuluttua.

Pääsymaksu on 100 euroa, mutta vapaapääsy niille jotka näyttävät kunnon sakkolapun Lahden moottoritiellä suoritetusta kauden avauksestaan.
Lippua ostettaessa lentokentän turvatarkistuspisteessä, tarkistetaan onko pippaloihin yrittävä Kelan asiakas ja jos on fattaporukkaa, niin nou.

Tarjolla on kymppikerhon teltta, jossa saa kokeilla miltä tuntuu tosilentäjän työsuhde-etuisuudet.
Hattaran ja grillimakkaroiden lisäksi voi ostaa pilottitakkeja ja muuta moottoripyöräilyssä välttämätöntä.

Toistaiseksi ohjelmatarjonta on hakusessa, mutta ainakin minä näytän miten möhköllä huitastaan kiitorataa 240 tai 270 kilometriä tunnissa.

Vapaaehtoiset voi osallistua ajokoulutukseen, jossa opetetaan jalkatappien potkintaa ja kypärän asettamista sisäkaarteen puoleiseen peiliin, sekä vaikeusastetta sitten lisäten pepun vemputusta penkin päällä.

Ajankohta vielä auki, mutta selvinnee seuraavassa kokouksessani lentokentän turvallisuusyksikön kanssa.

Kaipaan organisaatiooni rikkaita ja sivistyneitä henkilöitä ja toivon yhteydenottoja, mutta rikkaina itseään pitävien täytyy näyttää Rolex.

Ei mulla muuta.

10

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KivaKeuliiKunOsaa

      Hienoa, nyt jää Sturgis kakkoseksi kun alan mies on ottanut ohjat käsiinsä.

      Varmasti tulen paikalle, mutta heti ajattelin saanko yksityissuihkarilleni laskeutumisluvan pelipaikalle, vai täytyykö huitaista muutama silmukka shown hengen mukaisesti ja töpsähtää maahan Malmille.

      Mieleen juolahti myös että Kurkon ei kantsis nyt antaa vaihdossa pyöräänsä, vaan järjestää tapahtumaan jokin kilpailu, jonka palkintona pyörä olisi.
      Tuon pyörän arvo nimittäin nousee aikanaan Elviksen Caddyn veroiseksi.

      Onko alueella mahdollisuus esitellä vermeitä ?

    • Jutustelija1

      Vaikuttaa aika kovalta tapahtumalta, siellä varmasti kohtaa suomipyöräilyn kerman vermeitään esittelemästä.

      Asiaan varmasti kuuluu että hekin jotka eivät käytä huippuja yleisillä teillä pääsevät niitä kokeilemaan kiitoradalla.

      KKKO kun tuossa kommentoi niin voisihan sinne tulla myös keulimis ja hitaan ajon kisat. Tällöin ihmiset pääsevät preferensseistä riippumatta esittelemään ja mittelemään taitojaan.

      Myös auto tapahtumista tuttua kuminpoltto suoraa voisi tarjota halukkaille.

      Keulimisen vastapainoksi voisi olla myös etupyörällä ajon pituus kilpailu.

      Tuossa on nyt jotain ohjelma ehdotuksia joita voisi ottaa harkintaan.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

      http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

      http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

      • KivaKeuliiKunOsaa

        Joo Jutustelija, nyt voimme antaa sitä vertaistukea.

        Olen samaa mieltä, keuliminen kuuluu muualle, kuin liikenteeseen, joten nyt kaikki halukkaat kiitoradalle Kurkon ja poliisin luvalla.

        Huippuja toki ja oishan se hienoa saada taistelulentäjän arvo tuikkaamalla tutkaan yli 300.

        Ehdottomasti hidasajokilpailu, niin nähdään onko hyrrävoimat tarua vai totta.

        Täytyypä paneutua asiaan täysipainoisesti ja tehdä ehdotuksia päällikölle.


    • PippelisPuppelis

      Nyt Puppeli on mieli maassa täälä Pohjanmaan torpalla.

      Kirkonkylälle on suunnitteilla vimpan päälle tapahtuma samaan aikaan kun minä olen suunnitellut omaani.

      Tarkoitukseni oli julkaista oma sateenkaarimotoristien telttajoogatapahtuma pidettäväksi omalla pellollani, jonka mittasuhteet olisi voittanut Woodstokin.

      Voisikohan yhdistää voimat ja pitää SateenkaariKamikazeMotoShown ?

      Puppelista ja pennuille jaffaa kuitenkin.

    • HarleyTyttö

      Hienoa että Kurko alkaa käyttämään työsuhde-etuisuuksiaan ja kaikenkattavaa tietämystään motoristien hyödyksi.
      Tässä meillä on todellinen motoristien Kuningas.

    • HondaKurkonAkseli

      Tapahtuman kansliapäällikkönä toimii Lapualta etiäppäin kotoisi oleva rantaruotsiakin puhuva pitkäsäärinen laaturotuvaimoni.

      Hänellä oli kokous liikennejärjestelyistä jotka hän oli hoitanut kymppikerhon jäsenyyttäänkin hyödyntäen ja hän kertoi neuvotteluiden sujuneen liukkaasti, mutta varsin työläästi ja sen johdosta kokous oli venynyt aamutunneille.
      Hän oli päätynyt sopimukseen, että kehä kolmonen suljetaan viikoksi kaikelta liikenteeltä ja Bike Worldiltä Tikkurilan liittymään raitista tehdään moottoripyörien vinoparkki.

      Tarvitsen organisaatioon liikenteenohjaajia ja maksan raudoittajan palkan lapaseen.
      Ainoa edellytys valituille on kymmenen vuoden kokemus moottoripyörähaaveilusta kuten minulla.

      Mitä tulee Puppen ehdotukseen, niin Puppeen paneudutaan sen jälkeen, kun olemme pitäneet kokouksen perämiesteni kanssa.

      Ihanaa kun aurinko paistaa ja Helsingin kaduilla oli viikonloppuna jo paljon pärräpoikia.

    • HondaKurkonAkseli

      Moottoripyöräily on tekniikkalaji eikä GW ole moottoripyörä, senhän Jutustelijakin on vahvistanut.

      Olen purkanut räjäytyskuvan mukaiseksi äitini minulle antaman käkikellon ja ottanut siitä sen suurimman rattaan akseleineen hyrräkseni.
      Olen todennut, että hyrrävoimalla ja moottoripyörän ohjauksella, jota vastaohjausta ei varsinkaan ole olemassa, ei ole mitään yhteistä tekijää moottoripyöräilyssä.

      MotoShown hengen mukaisesti olen lupautunut stuntiksi ja olen rakentanut sitä varten oman 12 pyttysen Möhkön.
      Ajan yleisöä kohden 200 lasissa ja hieman ennen turva-kanaverkko-aitaa on jyrkkä kurvi.
      Kun tulen huiput suoralla, niin lennonjohtotornista kaukosäätimellä pyöräni sarvet lukitaan liikkumattomiksi, jolloin taitamaton luonnollisesti ajaa suoraan yleisöön, mutta minä potkaisen jalkatappeja, siirrän peppuni sisäkaarteen puolelle ja sujautan ponnari tuulessa hulmuten kurviin.

      Sen jälkeen sama juttu, mutta lasissa 240 tai 270 ja ennen kurvia molempien renkaiden lukkojarrutus osoituksena, että ABS-jarrut on ihan turhia ja vain moottoripyörien hintaa nostattavia toimintoja.

      Pidimme lentokentällä perämiesten kanssa kokouksen jossa Him Self oli puheenjohtajana, sekä Klooni sihteerinä, niin homma pysyi yhden lapasessa.
      Perämiehet oli hieman nihkeitä ja tiukkoja, mutta lämpenivät ehdotuksilleni kun päädyin voitelemaan heitä.
      Juttulista oli pitkä, mutta mainitsen että sovimme neuvottelusta Puppen kanssa ja käytössäännöksi sovimme, että Puppea ei panna halvalla.
      Lopetimme kokouksen tapamme mukaan hirnuntaan.

      Pohjanmaalaisen miehen sanaan on luottaminen, tehdäänhän moottoripyöräkauppoja nykyään näkemättä edes vaihtopyörää markkinoiden ollessa kuumimmillaan vaihtopyörätarjonnan ollessa minimissään, johon viitaten minäkin pysyn sanoissani ja lupaan julkistaa päivitystä, kun taas asia eteneen.

      Heihei, ei mulla nyt muuta.

    • HondaKurkonAkseli

      Nyt projekti vähän aikaa jäissä, koska Lapualta etiäppäin kotoisin oleva pitkäsäärinen laaturotunaiseni vaati saada aikaa luxuselämän viettoon, jonka johdosta kun tulen reissultani, menemme ravintolaan juomaan viiniä.

      • HondaKurkonAkseli

        Nyt on vähän niin ja näin tämä juttu.
        Odotan kutsua esimieheni huoneeseen selvittämään minun mainoskampanjani sisältöä.
        Ovat vähän sitä mieltä että minun ei tulisi valtion korkea-arvoisena virkamiehenä kirjoitella tälle palstalle häiriintyneen mopopojan tavoin.
        En voi sille mitään, että minulla on tarve provoilla.


      • Jutustelija1

        Joo saas nähdä miten käy, kerrot varmasti sitten täällä palstalla kuulumiset.

        Kaikki eivät joo välttämättä arvosta provoilun jaloa taitoa, vaikka se voidaankin lukea jopa taiteeksi. Veikkaankin että tulevat sukupolvet nostavat kurkon Aleksis Kiven veroiseksi merkkihenkilöksi provoilun saralla. Tätä eivät vain kaikki vielä ole tajunneet, no harva on profeetta omana aikanaan.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      277
      3090
    2. 201
      2876
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2464
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      221
      1936
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      160
      1213
    Aihe