SDA propagandajärjestö

KokemustaAdventismista

Sabatti-intoilijat eivät ole kristittyjä. Heidän mielestään he täyttävät lain, kun viettävät sapattia! Tämä on valhe!
Henkeä heillä ei ole.
Nämä Hagarin lapset vainoavat lupauksen lapsia kuten tekivät Paavalinkin aikana.
Heidän kanssaan ei kannata väitellä, koska he eivät ole armosta pelastettuja.
Lukekaa Galattalais-, Kolossalais- ja Roomalaiskirje.

SDA järjestö vainoaa kristittyjä sunnuntai pedonmerkillä ja papisto on tehnyt sapatista oivan rahastuskeinon.

25

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä niissä Kristukselle pyhittyneitä ihmisiä on.

      On vaan niin että adventtilikkeellä ei ole mitään tekemistä lepopäivän muutoksen kanssa!
      - Yhä vaan yhtä ja samaa päivää 1 Moos 2:1-4 - Ilm 14:7 -tuota samaa päivää ajan loppuun asti.

      On turhaa vinkua adventtiliikkeen väkeä siitä että eivät ole missään aikajaksossa suostuneet vaihtamaan pois Jumalan itsensä säätämää päivää.

      Dan 7:25.

      t, jarinhotelli

    • RealSana

      Olen aiemmin ajatellut neutraalista adventisteista. Mutta nyt on mielipiteeni muuttunut negatiiviseksi. En pidä adventisteja lainkaan kristittyinä. Tietenkin joku uskova on saattanut eksyä heidän joukkoonsa, mutta opillisesti he eivät edusta Raamatun Sanaa.
      Pääsääntöisesti adventistit ovat Haagarin orjattaren lapsia, jotka pilkkaavat Aabrahamin lupauksien lapsia.
      Olen sitä mieltä, että viimeisten päivien viimeisinä aikoina uudestisyntyneet uskovat saavat kokea myös adventistien fyysistä vainoa.

      • advariveli

        RealSana Veli en tiedä mitä suuntaa sinä edustat, itselläni on monia sisaria ja veljiä Helluntaiherätyksessä ja meillä on hyvät välit, ei meillä tule kinaa oppikysymyksistä. Minä tiedän,että sapatin viettäminen ei ihmistä pelasta, vain yksin Jeesus. Eikä sapatti pelasta niitä Helluntalaisia jotka viettävät sapattia.
        Vain yksin Jeesus! Niinkuin kaikissa uskon suunissa on meissä adventisteissakin hyvin jyrkkiä uskovia ja sitten niitä jotka ovat tasapainoisia. Oletko lukenut Kai.A
        tekstejä ? osaa yleensä tuoda asiat rauhallisesti ja Kristuskeskeisesti.
        Siunausta sinulle veli! kyllä Jeesus on hyvä!


      • kerettiläinen-

        Oletko sinä lupauksen lapsi?

        Jos olet, niin mihin Jumalan lupaukseen uskot?


      • kerettiläinen-

        Kysymykseni oli siis tarkoitettu nimimerkille "RealSana".


      • Real.Sanalle

        Ymmärtääkö hän mitä hän kirjoittaa - siis realSana.
        Puhut Aabrahamin lapsista - kristityistä - sisäistäen laittomuuden hengen sanomaasi.

        Jos uskot Aabarahamin - Iisakin ja Jaakobin Jumalaan, kirjoituksiin, sijaiseen Jeesukseen, Pyhää Henkeen, niin et laita painoa sanaan kristityt oikein painokkaasti, sillä kristityt kantaa haureuden siementä, siunaavaa homoavioliittoja, ym. ym. laittomuuden henkeä, joka joutuu tuomiolle.
        Ei paljonkaan kannat ylistellä, että katsokaa kristittyjä minä olen siellä.


        Sinun kannattaisi painia tuo Jaakobin painisi - Jumalan kanssa, että sinusta tulisi Jumalan kansalainen. Kansalainen, joka uskoisi Herraan, jonka nimi on MINÄ OLEN. Siis Hän on se, joka Hän on ja tuo jokaisen, sinutkin tuomiolle.

        Kunnioitatko Jumalan Sanaa - kirjoituksia? Onko öljy lampussa syttyvää öljyä, vai nukuttaako muotojumalisen kristittyjen herran, joka rakentuu perinnäisoppien perustukselle, että tämä riittää.

        Ehkä lapsena kastettu, rippikoulussa rokotettu - hieman helluntaihenkeä, henkeä sieltä ja tuolta - sen ja sen saarnamiehen näköaloja jne. - olen kristitty!"

        Niinpä niin. Mutta, tunnetaanko Nimi taivaissa. Onko Sapatin Herra tuttu ja miten?
        Eli onko sapatti sydämessä, että se onkin Jumalan työ meissä.
        Kaikki on valmista - vielä arjen ja sapatin matkaa täällä erämaassa, ennen iankaikkisuutta.
        Tuntuuko, että Jumala voisi laittaa tahtonsa sydämeen, uudessaliitossa?
        Tuntuuko, että Jumalan laki on rakkauden laki - jonka Henki saa aikaiseksi elämässä? Tuntuuko, että olisit samanmieleinen Jumalankanssa, että painisi - en päästä Sinua , ennenkuin siunaat minua! Niin pääset jatkamaan hieman ontuen lonkkaasi tässä elämässä.

        Kun täällä moni matkaa isienperinnäissääntöjen polkuja, ja ne tuntuvat tutuilta ja turvallisilta. Kun ne huomaakin vain kertomuksiksi, jotka tekevät Jumalan sanan tyhjäksi, alkaa se painiminen. Niin siitä pääsee vain ontuen eteenpäin.
        Vain Herra - ja minä - Vapahtajani ja minä, koska Henki osoittaa tuon lunastuksen merkityksen. Löytää Ahaa! elämyksen Sapatin Herran arvonimeen, että kumartaa Häntä, joka on luonut taivaan ja maan.

        Minä en olekaan se napa - realSana, vaan tämä Herra, joka on luonut pelastuksesta lähtien kaiken valmiiksi.
        Missä kumarrankaan Häntä. ??? Ilmestyskirja sanoo, kumartkaa.
        Siis kun Jumalan tahto on sydämessä, haluaa olla Valtakunnan opetuslapsi.
        Niin se sapatti kertoo - kaikki on valmita - minulla ei olekaan mitään lisäämistä.

        Siksi sapatti astuu opetuslapseudessa kirkastamaan Jumalan työtä.
        Ei ihmisiopit, jotka tekevät tyhjäksi Jumalan sanan -
        Sapatti on lepoa - joka kertoo myös kerran täydellisestä levosta.

        Perinnäisopit haluavat lusteena tyhjäksitehdä tuota sanomaa.
        Otetaan pääsisäisetä perinnäisopillinen ylösnousemuspäivä ja alettaan isienopin päämäärätietoutta opettaa - sunnuntailaisittain.
        Apostolinen helluntalaisuus on sapattia viettävä kansainvälinen seurakunta.
        Baptisteja - jotka ymmärtävät - Jumalan työ - on vapaus - valmis - täydellinen.
        Siksi Jumala erotti Pyhän, aadamia varten.
        Kunhan tuo aadami vain tänään ymmärtäisi - no jaakobit - pettäjät vain painii, kunnes tajuavat ja pyytävät siunauksen.
        Silloin he heittävät kruununsa Jumalan valtaistuimen juureen.
        Jumalan kansa on yhtä - oksastettu jaloon puuhun, juutalaiset - kreikkalaiset ja jopa savolaiset -
        He ymmärtävät ja juhla uudessaliitossa on sapatti - Herran kuoleman muistojuhla - kastepäivä ja eikös me nyt oltukin aika täydelliessä Jumalan tahdon juhlissa. Jumalan työ - siinäsapatti ja vapaus. Realillekin.
        Ellei peittovaate perinnäisopeista peitä niin silmiä, joka aiheuttaa juutalaisillekin ongelman, kun kristityillä on pakanalliset tavat.
        Siinä ei näy - Aabrahamin - Iisakin ja Jaakobin näköalaa, perinnäisopeista vaan siinä on tämä Haagar läsnä. Orjatar - joka pitäisi ajaa pois.
        Real - tänään on pelastuksen päivä - Sapatin Herra on kaiken valmistanut - siksi pöytä julistaa täydellistä vapautta - perinnäisopeistakin, mitä kansamme yleiset uskonnolliset menot pyrkivät ylläpitään sanalla - kristityt ja se merkki sunnuntai - Herran päivä! Mikä Herran päivä on? Tuomion päivä! Huomaatteko? Tuossa sunnuntaissa julistatte - tuomio lähtee Jumalan huoneesta.

        Vakavaa on sana. Siis Kumartakaa Häntä - joka on luonut taivaan ja maan!

        Sapatin Herra - sijainen - Ylimmäinen pappi. ilman perinäisoppeja.


    • EGW-SuuriTaistelu

      E. White: Suuri Taistelu.
      A. Hitler: Taisteluni.

      E. Whiten henki kehoittaa adventisteja Suureen Taisteluun.
      E. Whiteen ja sunnuntai pedonmerkkiin uskovat ovat vaarallisia änkyräadventisteja.
      Jari on hyvä esimerkki siitä kuinka vaikea on adventismista päästä eroon.

      • pilkka_omaan_nilkaan

        Olet väärässä. White ei kehota ketään mihinkään suureen taisteluun. Whiten mukaan suuri taistelu tarkoittaa Saatanan ja Jumalan välistä taistelua, johon ihminen ei osallistu.


      • Ellenlasitpois

        Ota pois ellenlasit silmiltä ja usko Ilmestyskirjaan.
        Siellä kerrotaan Googin ja Harmagedonin Taisteluista joissa on mukana ihmisiä, adventisteja ja kristittyjä miljoonittain. Kukaan ei säästy näistä Taisteluista.


      • taistelusta.luettua

        1Mo 3:15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
        Tästä taistelusta.

        Matteus muistiinkirjoitti taistelusta.
        Pelto on maailma, hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset.
        Jumalanvaltakunta erottautuu maailmasta siinä, että uskomassa olevat ovat sydämeltään ympärileikatut. Jumalan tahto erottaa heidät maailmasta – kun nämä valtakunnan lapset ovat lähteneet seuraamaan Kristusta armon kautta. Jumalan tahto – eli Jumalan laki on rakkauden laki. Kun Jumalanvaltakunnan lapset kumartavat Häntä, joka on luonut taivaan ja maan, on siemen kylvetty hyvään maaperään. Sitä vastaan taistelee lusteen henki, joka ei taivu Jumalan tahdon, eli lain alle. Miksi ei taivu? Siksi, kun liha ei taivu. Pitää uudestisyntyä Ylhäältä, jossa Pyhä Henki kirkastaa pelastuksen sisällön. Ja kun tämä kirkastuu – Jumala laittaa Henkensä sydämeen. Näin Hänen Hengessä polkeentuu rikki käärmeen pää, vaikkakin tämä käärme pistää kantapäähän.

        Jeesus puhuttelee muotojumalisia. ”TE käärmeen sikiöt, kuinka te pääsette helvetin tuomiota pakoon? Siinäpä se. Tuomio lähtee Jumalan huoneesta, ja jos joku ei elä samanmielisesti Herran tahdon kanssa, hän on maailmasta ja käärmeen purema.
        Jos käärmeenpuremassa ei katsota sijaiseen – myrkky tappaa ja luste on tämä harhasiemen.

        Johannes on muistiinmerkinnyt myös opetuksen 8. luku. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy jne.
        Meidän on ymmärrettävä se, että Jumalan sana on kokonansa totuus. Jeesus itse sanoi kun perkeleen kiusauskertomus on edessä luettavissa, että te eksytte, ellette tunne kirjoituksia.
        Näin ollen, Jumalan tahtoa ei voi tehdä ihmiskäskyin tyhjäksi. Jos joku väittää muuta, hän puhuu tätä vierasta evankeliumia – laittomuuden henkeä, joka kylmentää useimpien rakkauden, eli lustetta. Siinä lusteessa puhuu valhe, ja valheessa puhuu itse valhettelija ja sen isä. Eli älkää eksykö laittomuuden lusteiseen opetukseen ja siemeniin.
        Apostolisen sanoman 13 luku muistuttaa meitä kirjoituksissa, että Voi sinua, joka olet vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä.
        Niin, Jumalan tahto on vanhurskas ja pyhä. Se on uudenliiton lapsilla sydämissä. Sen toteuttava voima on Pyhä Henki. Jos joku tulee tänne väittäen muuta, opettaen ihmiskäskyjä, vähätellen vaikka sapattia – joka on merkitykseltään opettamassa – Jumalantyö, se on lepoa, hän on lusteen kylväjä. Hänelle voisi sanoa, kuten Jeremia 31 luvussa. Kuinka kauan sinä mutkistelet sinne ja tänne, sinä luopiotytär. Ei Kristuksen morsian pidä mennä vieraan jumalien sänkyihin tarjoamaan häpyään ja luomaan uutta siementä rienaajalle.
        Jumalan laki on vanhurskas ja Pyhä, Jumalan tahto – se on ikuinen. Kyse on Jumalan valtakunnasta. Siksi synnintekijä, luste leikataan ja heitetään tuleen.
        Tuomio on lähtevä Jumalan huoneesta – se on hyvä muistaa.


    • Lahkolaisuudesta

      Adventismin hengessä uskotaan vain muutamiin Ilmestyskirjan jakeisiin profeetta EGW:n hengessä.
      Tulkinnat ovat lahkolaisia esim. sunnuntai pedonmerkkinä ja sapatti olisi sinetti sekä adventistit kuuluvat sapatille uskolliseen jäännökseen eikä juutalaiset.
      Missä Ilmestyskirjassa löytyy maininta sapatista?

    • Änkyräadventismista

      1. Uskonpuhdistusta ja pyhitystä korostavat. Uskonpuhdistajat.
      Keskeistä ; täytyy elää ja toimia raamatun ja E. G. Whiten ohjeiden mukaan
      Tietolähteet: "Nykyaika " nro 44; Esa Rouhe, ja pastori Auvo Helmisen suomentama moniste Uskonpuhdistusliikkeestä

      2. Lakia korostavat. Lakihenkiset.
      Keskeistä ; Sapatti pelastuskysymyksenä , lain pitäminen Hengen voimalla , "vapaaehtoiset" kymmenykset , varoitus vääristä herätyksistä ja karismaattisista liikkeistä , tutkiva tuomio .
      Tietolähteet: Pastori Kaarlo Soisalo: "Suora todistus" s. 164-167,185-195,201,205,210, "Seurakuntakasikirja" s,84, 189. E. G. W: "Hengellisiä kokemuksia " sivujen 62-64, 48-52, tulkinta.

      • RealSana

        Adventistien oppi on riivaajien oppi.


      • advariveli

        Oppihan ei meitä pelasta vain yksin Jeesus.
        Oletko Helluntai veli ?


      • RealSana
        advariveli kirjoitti:

        Oppihan ei meitä pelasta vain yksin Jeesus.
        Oletko Helluntai veli ?

        No, jos olet uskossa, niin mitä teet siellä epäjumalan palveluskirkossa? Kristityn vaellukseen kuuluu lähteminen, erottautuminen. Israelilaiset lähtivät Egyptistä, orjuuden pesästä, Aabraham lähti Kaldean Uurista, jossa palveltiin muita jumalia.


      • availlaan.kirjoituksia
        RealSana kirjoitti:

        No, jos olet uskossa, niin mitä teet siellä epäjumalan palveluskirkossa? Kristityn vaellukseen kuuluu lähteminen, erottautuminen. Israelilaiset lähtivät Egyptistä, orjuuden pesästä, Aabraham lähti Kaldean Uurista, jossa palveltiin muita jumalia.

        Kirjoitit toiselle, mutta ketä itse kumarrat?
        Otan tähän nyt kaiherruksesi - eli sapatin esiin. Siitähän sinulla on ongelma.

        Kumarratko Häntä - joka on luonut taivaan ja maan?

        Vai - autuuttaako mieltäsi perinnäisoppi - eli viittaan tässä hapatteeseen, jolla julistetaan Jumalan sapatti kahleeksi ja sunnuntai - "ylösnousemus" valkeuden hyvänpuunnäköisenä hedelmänä - uudeksi lepopäiväksi!

        On siis ymmärrettävä se, että kun puhutaan raamatullisesti kirjoitusten mukaisesti määrettä - lepopäivä - sapatti - pyhä jne. Sen määre kuuluu löytyä Sanasta.
        Pyhä, jonka uskomassaolevat sydämestään näkevät olevan Jumalan - sekä yhtyvät samanmielisesti siihen Henkeen - jonka kautta tuota esiintuodaan.
        ts. kirkastetaan Sapatin Herraa - Luojaamme.

        Kun meidän matkaamme viitoitetaan "Luvattua kohti" - tie on vanhurskas ja Pyhä, koska epäpyhyys ei pääse perille.
        Pyhän erottaa itse Jumala - Hänellä on kansansa - aikain"alusta" - ajan loppuun.
        Ja se tie - mitä Herra erottaa meille vaellettavaksi - on tie - joka käy sydämen kautta - ympärileikkaa meidät maailmasta ja muista jumalista.
        Tätä tietä Pyhä Henki kirkastaa meille. Se kirkastuu siinä opissa ja ohjeessa, joka lausuttiin jo ennen ihmisen luomista - luomistapahtumaa.
        Jumala päätti Sanansa kautta pelastaa ja tämä on Poika - joka oli uhrikaritsana - sijaisenamme. Alussa oli Sana - Sana oli jne. Kaikki on Luotu Sanan kautta.
        ja kun kaikki oli luotu - siis LUOTU - se oli sangen hyvä, ilman syntiä ja Jumalan työ.

        Tämä meidän langenneen Adamin aamu tuli tuohon luomakuntaan katsomaan sitä hetkeä, että kaikki oli PYHÄÄ - synti ei varjostanut mitään. Kaikki oli Vanhurskasta, Adamkin oli vanhurskas ja pyhä.

        Jumala siinä yhteydessä erotti PYHÄKSI - seitsemännen päivän. Aadamia varten.

        Adamilla oli tehtäväkenttä - pitää huolta, tästä PYHÄSTÄ. Ja myös sai levätä Jumalansa edessä. Jumala oli PYHITTÄNYT - ja sitä näinollen ei voinut sanota epäpyhäksi.

        Tässä on tämä sapatin "idea". Jumalantyönä on kaikki täydellistä, vanhurskasta ja Pyhää. Sen omistaminen on rakkautta. Tavallaan se on rakkaussuhteemme kulmakivi - kumarrummeko me tässä julistamaan luomakunnassa, että vain Herrassa kaikki on otollista - pyhää- vanhurskasta ja hyvää.
        Ja juuri SIINÄ se lepo onkin. Suomennettuna Sapattia - ja juuri siksi on SAPATIN HERRA, kaiken a ja o. Alku, sekä loppu.

        Tuo viestin sisältö on sanomallinen aikain alusta - sen loppuun ja siksi se on Jumalan tahto - sekä tavallaan se laki - joka julistaa uskollisuudessa rakkautta, elämää, vanhurskautta ja Pyhyttä - Jumalan erottamana.

        Se on lahja - siksi luotu - kun viettää raamatullisesti sapattia, hän julistaa Jumalan Pyhyttä jo aikain alusta.

        Se ylösnousemuspäivä, se taas on tämän sijaisuhrin pääsiäissanoman kokonaisuuteen kuuluva ja leipä, sekä viini se julistaa tätä opetusta, mutta se ylösnousemuspäivä - sen julistaminen sapatin korvausopiksi vesittää hyvin vakavalla tavalla viestiä , että luomakunta on Jumalan.

        Sijaisuhri, se opettaa meille ihmisen karmivaa työtä, kun ME osaamme rakentaa ristit - ruoskia - sylkeä, tehdä kauppaa viitasta - jne. jne. jne. jne. ja surmata - jopa rakkauden Jumalan - Pojassa. Hyljätä hänet.

        Tuo kuoleman muisto - esiintuo sitä, mistä teoista on tehtävä parannus. Mielenmuutos ja kun siinä hoksataan, mitä Pyhä Henki kirkastaa meille -
        rikkojat muuttuneina - Häntä katsellen elävät tarttuen Jumalan tahtoon totta elämässään. Hengen kautta. Nämä on Sanan opettavia viestejä, joilla tämä luotu oppii löytämään Pyhään takaisin sisälle ja voi tehdä matkaansa luvattua kohti.

        Synti on Jumalan tahdon - lain rikkomista. Laki ei pelasta - se ohjaa ja osoittaa.
        Sijaisen kuoleman opetus ja taas pelastaa - se riisuu meidät omista töistä ja pukee meidät uhrikaritsan peittoon, ettei alastomuuttamme synnin muodossa näkyisi.

        Joko nyt sapatti - pelastus - pyhyydet selkiää?


      • RealSana
        RealSana kirjoitti:

        No, jos olet uskossa, niin mitä teet siellä epäjumalan palveluskirkossa? Kristityn vaellukseen kuuluu lähteminen, erottautuminen. Israelilaiset lähtivät Egyptistä, orjuuden pesästä, Aabraham lähti Kaldean Uurista, jossa palveltiin muita jumalia.

        availlaan.kirjoituksia. meinaatko availla minulle kirjoituksia??? Tuskin olet edes uskossa, HAH,HAH!!!


      • advariveli
        RealSana kirjoitti:

        availlaan.kirjoituksia. meinaatko availla minulle kirjoituksia??? Tuskin olet edes uskossa, HAH,HAH!!!

        Kysyisin sinulta veli Real oletko Helluntai veli ?


      • RealSana
        advariveli kirjoitti:

        Kysyisin sinulta veli Real oletko Helluntai veli ?

        Adventtikirkko on sielunvihollisen kartano. Kun väkevä aseellisena vartioitsee kartanoaan, on hänen omaisuutensa turvassa. Mutta kun häntä väkevämpi karkaa hänen päällensä ja voittaa hänet, ottaa hän häneltä kaikki aseet, joihin hän luotti, ja jakaa häneltä riistämänsä saaliin.


      • kerettiläinen-
        advariveli kirjoitti:

        Kysyisin sinulta veli Real oletko Helluntai veli ?

        Ilmeisesti on helluntaiveli, kun ei kielläkään...

        Siellähän niitä onkin "raamatullisia" jumaltarustojen ikuiseen helvetinpiinaan uskovia...


      • pyhpyhjapyh
        RealSana kirjoitti:

        Adventistien oppi on riivaajien oppi.

        Oletko hullu? Mistä lähtien Jeesus on riivaaja?????


    • Sapatti-intoilusta

      Uskotaan Raamatunvastaisesti sapatin olevan sinetti ja sapatin noudattaminen tekee ihmisestä ns. paremman ja pyhemmän uskovan (nimenomaan omasta mielestään).

      • kenen.sinetti

        Olet käsittänyt asian väärin. Se Pyhyyteen kutsu on Herran Hengen työtä, kirkastamaan sitä, että itse Hän pelastaa ja kaiken valmistaa.
        Ja kuuliaisuus on rakkausliiton suhde siitä, ettei elä vieraan hengen vaikutuksen alaisena. Jumalan tahto sydämessähän sen tekee.
        Jos tuo rakkaussuhde katoaa - kylmenee rakkaus, kertoo itse kirjoitukset.

        Jumalan tahdon mukaisesti Hengessä eläminen sinetöi jokaisen Kristuksessa pääsystä lupauksen maahan. Siitähän on kyse.
        Jos rikotaan Jumalan tahto - ja ollaan viimeisellä tuomiolla, se sinetöi tekoina ihmisen kadotukseen, koska Sana itse tulee tuomitsemaan totuuden kautta - tottelemattoman. Ei Jumalan Sana ole huuto- äänestystä, että voidaan saastainen saada perille hyväntiedon hedelmäpuun kautta.

        12. Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä.'

        Matt. 7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
        2Ti 2:19 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".

        Lähtökohtana meillä kaikilla on se, että seisotaanko me Herran edessä samanmielisenä tai ei.
        On aivan turhaa kiistellä siitä, että tuo edustaa "mielestäni" lakihenkisesti ja kiillottaa kilpeään jne.
        Ei kukaan kiillota, tai ole kiillottamatta sen tähden, että on samannäköinen, kuin muotilehden ihminen. Ei me kilpailla siinä, vaan eletään todeksi Herran edessä asiamme.

        Meidän edessä on Pyhä Jumala - joka tuo sanammekin tuomiolle.
        Tämä valtakunta, joka on Pyhä - on lahja - syntiä ei sinne viedä - ja on kilvoiteltava hyvänuskon kilvoitus.

        Yleisuskonnot kaikkine kommervenkkeineen ei viitoita tuota tietä.
        Ei, vaikka kuinka otan nyt esimerkkinä yleisuskonnollisesti lainsäätäjän avulla ja yleisen huutoäänestyksen kautta muutetaan Jumalan tahtoa ja lakia.
        Sekä mekastetaan, että kaikkien pitäisi olla samannäköisiä tässä ja tässä asiassa.

        Ei se niin mene. Vaan jokainen huutajakin menee tuomiolle ja tuomari on itse Herra ja mittapuu Jumalan sana. Minäkin menen tuomiolle, se on tosi.

        Vaikka kuinka mekastatte yleisuskontojen mittapuita tähän, että onhan näin aina tehty- isät on tehnyt, kirkkoisät - on katoliset tehnyt, Martti tehnyt, ja monet vapaat suunnat tehnyt aina näin. Siksi on tehtävä vaikka mitä laittomuutta, että on jotain --- kristitty--- yleisnimityksen mukainen.

        Älkää langetko. Ei se näin mene. Laittomuuden henki ei tule mittaa tekemään kenellekään, ei adventismikaan tai muu- vaan kirjoitukset ja SANA.

        Ja siinä olette sen Apostolisen opetuksen edessä nyt tiukilla, kun ja koska Apostoleillakin oli Sapatti tosi. Tosi koska tuon vanhanliiton Jumalan kansan sydämessä oli opetus, jonka Herra antoi - Jumalan laki - jonka päämäärä on rakkaus ja tie, sekä totuus.

        Meidän on palattava aivan juurille, että löydetään se Abrahamin - Iisakin ja Jaakobin - Jumala - Minä Olen. Herra.
        Sieltä ja vielä Edeniin mennään katselemaan lepopäivän ja sapatin todellinen lähtökohta ja opetus ----ilman hapatteita.--- Siksi tässä tarkastelussa on tuo sapatti, kun sen perään niin nyt kysytään, onko se Herrasta, vai ei.

        Jos tätä ette tee - väitätte, palvelevanne Herraa, ettekä tutki, alatte opettamaan mitä opetatte - pelkään, kirjoitusten käyvän toteen tuomiolla, mikä luetaan Herran huoneessa.
        Koska tuomio luetaan jumalattomallekin, niin luuletteko te - että Jumalaan uskovaisuus olisi siitä vapaa - että tuo oman jalkajakkaransa ja julistautuu olevansa jumala.

        Jalkajakkaralaisia ei Herra tunne. Valtaistuinta ei ole jaettu.


      • pyhpyhjapyh

        Valheesi ei hetkauta.


    • pyhpyhjapyh

      Aloittaja itse ei ole kristitty, vaan pelkkä suunpieksijä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe