Kuulin ystävättäriltäni, että Finnbody Pasilassa on suljettu, eikä asiakkaille ollut tiedotettu mitään siitä. Kummallista toimintaa! Onko kellään tietoa mitä on tapahtunut?
Onko Finnbody mennyt konkurssiin?
18
609
Vastaukset
- 81jonnadonna
Suosittelen www.elixia.fi
Oon itse tosi tyytyväinen!!!!- Pusikossa
Samaa mieltä
- Entinenasiakas57
Finnbody Tikkurila sulkee ovensa 30.6.17!
- Xdfr
Oho......Onko taasen kaatumassa. Harmi jos näin on.....
- Lomakirppu45
Ensin Pasila ja nyt Tikkurila. Onko Myllypuro seuraava jonossa?
Treenaan nyt Elixian kuntosalissa ja olen erittäin tyytyväinen. En enää Finnbodya haluais vaikka tarjottais ilmaiseksi!!!! - Xdfr
Samoin, olen Elixiaan tosi tyytyväinen ja rahalle saa vastinetta. Tixin Elixia on aivan loistava paikka.
- baarikärpsy
Xdfr kirjoitti:
Oho......Onko taasen kaatumassa. Harmi jos näin on.....
Ei yhtään harmita. Kuten sanoit "taasen kaatumassa"!
Hah! Eikö se kerro tarpeeksi. Pysyn kaukana siitä salista. Ai niin, se ei enää onneksi ole olemassa, - Xdfr
baarikärpsy kirjoitti:
Ei yhtään harmita. Kuten sanoit "taasen kaatumassa"!
Hah! Eikö se kerro tarpeeksi. Pysyn kaukana siitä salista. Ai niin, se ei enää onneksi ole olemassa,Juu, harmittelinkin vain ohjaajien takia. Ei omistajiin voi enää luottaa näiden jatkuvien kaatumisen jälkeen.....
- mielikuviatolloille
Mitä ihmeen merkitystä sillä on missä treenaa? Saman verran ne raudat painaa vaikka salin ovessa olisi mikä merkki tahansa.
- itteoottollo
Kyllä salin tunnelma on tärkeä mulle. Siellä vietän paljon aikaa.
www.foreverclub.fi
Foreveri on mun juttu ja oikea paikka mulle. Kaikki mun kaveritkin diggaa Foreveriä! - Pamsu38
Just nii
- Myllypuronslummiasukki
Tikkurilan salia ei enää oo. Myllypuro on viimeinen pystyssä oleva Finnbody. Katotaan miten pitkään.
- Vichymeininki
LOL
- Sas10
Mikä on ladys club sörnäinen tilanne, meneekö kiinni!?
Vähän kävijöitä, hierontatuoli ollut rikki jo kuukausia, kahvoista revenneet suojukset, mitään ei näemmä korjata. - exasiakas
Sas10 kirjoitti:
Mikä on ladys club sörnäinen tilanne, meneekö kiinni!?
Vähän kävijöitä, hierontatuoli ollut rikki jo kuukausia, kahvoista revenneet suojukset, mitään ei näemmä korjata.Juu, meni konkkaan.
- Kellukex
Konkkaan meni.
- Pyrtsi
ÄLLÖÄ! Likaisin paikka stadissa!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084