Esim.Merkel ja Macron ohjasivat Orpoa ja Sipilää jättämään persut pois hallituksesta. Niin että se siitä itsenäisestä sisäpolitiikasta
EU ohjeisti Orpoa Sipilää
7
128
Vastaukset
- Kuka.muu.v
" EU ohjeisti Orpoa Sipilää "
Vesa Kaitera -nimimerkki sanoi tänään Jätteenmäen aloittamassa ketjussa, että todennäköisesti EU käski olla menemättä H-A:n kanssa hallitukseen. Mutta mä luulen, että sanoja on liukas suomalainen siellä komissiossa. - samaasoopaa
EU ohjeistaa ja EUta ohjeistetaan.
Kuvitteleeko joku edes että koko pelleilyllä on jotain tekemistä demokratian kanssa tai ketä on äänestetty tai äänestäjille luvattu? - Toiset.määrää
Ville Niinistö tietää itse hyvin mitä tekopyhyys tarkoittaa.
Synonyyminä: HAlla-aho
Valitsen kaikki kuvat, joissa on Diltoja. - CIAvalvoo
Ohjeistukset on tulleet jenkeistä nykyisin kaikkiin länsimaihin ,luulen niin,natsien aikaan ne tuli Suomeen Saksasta,NL valtakautena idästä,mutta nyt USA valvoo minkälaisia päättäjiä ja hallituksia saa vain ja ainoastaan länsimaissa olla jos eivät aio olla jenkkien vihollislistalla.
Mikään äärikansallismielisyys ei ole USA:n suosiossa. - pahaaunta
natsit ovat vallanneet suomen hallinnon
tuo on demokratian halventamista
EN IKINÄ LUOTA ZILÄORPOON
en ikinä
ne ei ole minun silmissä
putinia
natseja
rikollisia kummalisempia
enkä ikinä pidä niitä edes ihmisinä
saatanan luopiot
mafia on vallannut suomen hallinnon
TÄÄ ON NIIN SAIRASTA
en tule ikinä kumartamaan natsimerkkeliä en sorosia
enkä suvakkia
tuolla touhulla ei ole enää mitään tekemistä sivistyksen kanssa
tuo oli vankila- mallinen jengitappelu - sanmiunsanoneen
Totta. EU:n integraatiolle ei saa asettaa esteitä. Elämme ja tulemme elämään pahoja aikoja.
- grhhhhddd
Merkelin sormet aina timantti -asennossa. Illuminaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746294MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415358Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594243NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734102Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653860Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691147- 48923
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29797Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62791- 233777