Mitä naiset katsovat miehessä? En ole ikinä päässyt parisuhteeseen, joten en voi tietää tätä varmuudella.
Vaikka elänkin elämäni kenties loppuun asti yksin, pidän itseni virkeänä ja uteliaana, pyrkien tasapainoon ja henkilökohtaiseen kehitykseen. Harrastan urheilua, kirjoittamista ja vempeleiden kuten autojen ja pyörien korjaamista. Vapaa-ajallani istun monesti kesäpäivinä kirjastossa itseopiskellen matematiikkaa samalla kun muut ovat terassilla juomassa. Jouluaattona olin muuten kuntosalilla enkä juhannustakaan juhli.
Kirjoitan tällä hetkellä kirjaa, joka pohdiskelee ihmiselämää. Se on pian siinä vaiheessa, että alan tuputtamaan sitä kustantajille. Luonteeltani olen tunteellinen romantikko ja nuoresta pitäen olen haaveillut siitä oikeasta, jota ei koskaan tullut vastaan. Kotini pidän erittäin siistinä ja kaikki on millintarkasti omalla paikallaan, minkä takia onkin sääli ettei täällä käy vieraita. Viime aikoina olen myös alkanut harrastamaan osakesijoittamista varmistaakseni talouteni mikäli eläkkeitä ei vanhuudessani jaeta.
Kun yritän tutustua naisiin, kysyn usein ensimmäisenä mitä nainen harrastaa. Nainen vastaa: "en mitää."
Pidän itseäni kiinnostavana, mutta naiset näkevät minussa toisen puolen: heidän silmissään taidan olla vain jäykkä ja omituinen hyypiö, jonka treffipyynnöistä huokuu se, ettei niihin ole koskaan vastattu myöntävästi. Mutta näkevätkö he totuuden minusta, vai pelkästään jotakin mitä he itse väittävät totuudeksi pinnallisten tietojen perusteella? Millainen sitten on se kiinnostava mies?
Kun katson millaiset miehet ovat päässeet parisuhteeseen, huomaan hämmästyksekseni että he ovat varsin tavallisia. He ovat maanläheisiä miehiä, joilla on aito hymy ja jalat maassa. Heidän elämänsä täyttää duuni varastolla, perjantaiset reissut yökerhoon ja lätkäillat kera kaljan ja makkaran. He eivät loppupeleissä ole kovinkaan kiinnostavia, mutta he antavat naiselle ensivaikutelman viehättävästä ja samaan aikaan samaistuttavasta miehestä, jossa on kuitenkin sen verran hiomista että hänestä saa kiehtovan "projektin". Ja oletteko miettineet sitä, että ehkä nämä naiset ovat itse samanlaisia taviksia kuin nuo miehetkin? Naiset ovat asettautuneet parisuhdekulttuurissa siihen päähän, joka hoitaa kriittisen valintaprosessin ja miehet pyrkivät mukautumaan naisten vaatimuksiin päästäkseen kurjasta yksinelostaan. Tätä ei kuitenkaan pidä käsittää niin, että naiset olisivat jumalolentoja jotka automaattisesti havaitsevat parhaat miehet ja ottavat heidät jonkinlaisessa objektiivisessa paremmuusjärjestyksessä. Toisinsanoen se ensikohtaamisella annettu viehättävä hymy saattaa olla suurempi tekijä kuin Nobel-palkinto. Harva nainen ylipäänsä osaa arvostaa abstrakteja saavutuksia kuten matematiikkaa ja pörssiennustamista, vaikka itse tietenkin toivoisin että miehet napsittaisiin derivointitaitojen perusteella. Onhan se toki turhauttavaa, että pelkällä hymyilyllä ja kaljanjuonnilla saavuttaa elämässä suuremman onnen kuin tuhansien tuntien itsekehityksellä. Mutta tässä asiassa näen asian vain eri vinkkelistä kuin 99% miehistä ja naisista. En siis ole helposti samaistuttava, ja kukapa haluaisi kumppanin jota ei ymmärrä?
Mitä mieheltä siis oikeasti vaaditaan?
Ei mitään muuta kuin tasapainoinen ensivaikutelma ja täysin tavallisen ihmisen käytösmaailma.
Mikä miehessä on tärkeintä?
25
502
Vastaukset
- asdfvdfsdf
Varmaan eniten katsovat sitä mitä on vaikeinta ja epämukavinta korjata tahi huoltaa tahi kehittää. Siis kaikkea nonverbaaliutta, luonnetta, käyttäytyilemistä ja muuta apstraktia. Helpointahan olisi vain pitää ulkonäkö kunnossa mutta tietäähän tuon omasta kokemuksestaki ettei siitä ulkonäöstä kauheasti ole iloa tai väliä jos tyttö on moukkaisa, tyly ja välinpitämätön. Toisaalta vähän rujo tai kulahtanut ulkokuori ei haittaa jos naisella tahikka tytöllä piisaa hymyä, rentoutta ja se on kiinnostunut ja välittää susta. Ei mullakaan mitään suhteita tai kosketuksiakaan oo ollu käytännössä minkään vertaa enkä kyllä oo etsintätuulellakaan oikeen ikuna olna. Ei sillä nottei puute väliin riipisi
- uyh
Juu, hymyllä pääsee eteenpäin, jos ei ole täydellinen.
Kuten joku alapuolella sanoi, liikaa yksin oltuaan tyypit alkavat ylianalysoida itseä suhteessa muihin ja ystävän puuttumista.
Tutun työkaverin tai muun kautta voi löytyä myös niitä neitoja myöhemmin, pitää silmät auki. Sitten sen ikäluokan pojat jäävät ilman ja teini-iässä siedetty ikäero oli noin 2 v. Kaikki tuossa elämänsä vaiheessa "hirttäytytvät" kiinni siihen mitä ei ole.
- EdesUnissa
Aloittajan kirjoituksen perusteella arvioisin että mikäli aloittaja haluaa tulla mielenkiintoisemmaksi naisihmisten silmissä, niin itseään kannattaisi ensisijaisesti kehittää sosiaalisemmaksi. Yksinäiset harrastukset ja itseopiskelu ei varmasti kasvata sosiaalisuutta, vaikka saattavat toki olla hyödyksi muutoin. Elämässä pitää olla kuitenkin monia puolia, jotta se olisi elämisen arvoinen.
- erottunutmies
Pysäyttävä kirjoitus. Ehkei kannattaisi ajatella liikakaan. Toivottavasti sulla nappaa vielä ns. kala koukkuun!
- crux
Kyllähän sitä saa varmaan olla myös erikoinen ja älykäs mutta pitäisi myös kohdata toinen ihminen niin että tämä toinen tuntee tulevansa kohdatuksi. Eniten saa toki seuraa olemalla hyvällä tavalla keskiverto mutta jos siihen ei kykene niin ainakin pitäisi tutkia niitä kohtia omassa mielessään jotka liikuttavat tai naurattavat, tai saavat muuten hyvälle mielelle. Luultavasti ne tekevät saman myös monille muille, naisillekin.
Tämä oli tosi hyvä. Ihmisen tulisi kohdata ihmisenä, niin että hän kokee sen. Ei itsensä kautta, vaan ihmistä ihmisenä. Olla kiinnostunut hänen ajatuksista, mielipiteistä, haluista ja tarpeista, huoleista. Aidosti 🙂
Mikä miehessä on tärkeintä?
- Just se, että häntä pystyy ymmärtämään. Pystyy kokemaan miehen sielunmaisemaa ja tajuamaan mistä siinä on kyse juuri kyseisellä miehellä. Niitä onkin oikeasti tosi vähän, joita silleen pystyy ymmärtämään. Että olis kuin sielunkumppanit toisilleen. :)- muhkee-muhku
Ja miehen on oltava nosse ja rakastettava Heppamattilaa. :)
muhkee-muhku kirjoitti:
Ja miehen on oltava nosse ja rakastettava Heppamattilaa. :)
Ei se ammatti miestä määritä, vaikka helposti kyllä ammatista saa vedettyä mielikuvaa ihmisestä. Mikä taas on vaan mielikuvaa yleensä. Itsekin siihen toisinaan helposti sorrun kyllä. :)
Heppamattilaa ei tarvi rakastaa, en minäkään rakasta. Enhän ole edes sieltä kotoisin, vaikka joskus olen käynyt siellä asumassa. Vanhemmat yleensä päättää alaikäisten asuinsijoista. Aikuisena onneksi saa itse jo päättää. :DRiittääkö se, että häntä on helppo lukea? Itse luulin niin myös. Kunnes opin, että tärkeimpänä miehen kyky ymmärtää asioita ja toisen tunteet ja huolet ilman "taistele tai pakene"-asetelmaa, vaan välittävänä ihmisenä. Ja empatia. Jos niitä ei ole, suhde kaatuu ainakin mun osalta. Sillä vaikka itse näen toimintojen "taakse" ja opin ymmärtämään kumppania nopeasti, kuten myös lievittää hänen pelkoja ja huolia, ja jos toinen ei siihen kykene niin: mieluummin yksin yksin, kuin yksin kaksin.
MyLMyR kirjoitti:
Riittääkö se, että häntä on helppo lukea? Itse luulin niin myös. Kunnes opin, että tärkeimpänä miehen kyky ymmärtää asioita ja toisen tunteet ja huolet ilman "taistele tai pakene"-asetelmaa, vaan välittävänä ihmisenä. Ja empatia. Jos niitä ei ole, suhde kaatuu ainakin mun osalta. Sillä vaikka itse näen toimintojen "taakse" ja opin ymmärtämään kumppania nopeasti, kuten myös lievittää hänen pelkoja ja huolia, ja jos toinen ei siihen kykene niin: mieluummin yksin yksin, kuin yksin kaksin.
Ei riitä, että on helppo lukea vaan pitää ihan oikeasti ymmärtää ihmistä. Ja ymmärtää ei voi, jos ei yhtään kiinnosta kuunnella tai mennä vastaan. Eli just niin kun sanot kyky ymmärtää toisen tunteet ja huolet. Mitä hän sulle sanoo tai yrittää sanoa, kun esimerkiksi jokin asia painaa.
Tottakai jutun täytyy olla vastavuoroista, ei se yksin toimi. Miehenkin pitäisi kyetä ymmärtämään naisensa sielunmaisemaa eli sitä todellista ja syvintä ja rehellisintä olemusta ja tunnetta.
Ihmisiä on aika helppo lukea, se ei hirmusti vaadi. Mutta ihan oikea ymmärtäminen on jo haastavampaa. :)muhkee_muhku kirjoitti:
Ei riitä, että on helppo lukea vaan pitää ihan oikeasti ymmärtää ihmistä. Ja ymmärtää ei voi, jos ei yhtään kiinnosta kuunnella tai mennä vastaan. Eli just niin kun sanot kyky ymmärtää toisen tunteet ja huolet. Mitä hän sulle sanoo tai yrittää sanoa, kun esimerkiksi jokin asia painaa.
Tottakai jutun täytyy olla vastavuoroista, ei se yksin toimi. Miehenkin pitäisi kyetä ymmärtämään naisensa sielunmaisemaa eli sitä todellista ja syvintä ja rehellisintä olemusta ja tunnetta.
Ihmisiä on aika helppo lukea, se ei hirmusti vaadi. Mutta ihan oikea ymmärtäminen on jo haastavampaa. :)Peukkuja tälle. Olen tismalleen samaa mieltä :) kiitos kun avasit 🙂
- tälläistätuli
Jos katsotaan yleistä massaa naisista ja miehistä, niin varmaan tavallisimmat miehet ja naiset pariutuvat helpommin. Se ei ehkä kuitenkaan takaa suhteen menestystä pitkällä aikavälillä.
Jos olet keskivertoa komeampi tai kauniimpi, niin mahdollisuudet ovat hyvät aina uuteen suhteeseen jos entinen häipyy alta. Jos sinussa on jokin poikkeama mikä pistää enemmän silmään niin sitä vaikeammaksi se menee kieltämättä. Sitä vähemmän on myös tarjokkaita ja sopivia toisilleen. Mikä erilaisempi sen vaikeampi on kenenkään samaistua sen verran että suhde voi alkaa.
Jos antaa neuvona että sinun pitää olla sellainen ja sellainen jotta saat suhteen, on kyseenalaista että tehty mahdollinen muutos olisi sen verran pysyvä ettei se alkuperäinen versio palaisi esiin.
Ja miksi pitäisi haluta muuttua vain siksi että saisi suhteen. Eikö pitäisi olla itseensä sen verran tyytyväinen että muutoksia ei haluat tehdä, ainakaan kovin suuria.
Tuosta sinun kirjoituksesta saa sen vaikutelman että sinun aikasi ei ole vain vielä tullut.
Jos pystyt niin käy sosiaalisissa tapahtumissa missä joutuu olemaan vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Mieluiten tietenkin naisten kanssa. Älä odota silti mitään maata mullistavaa yhdessä yössä.
Se auttaisi naisten kanssa ketä tahansa. Ainakin se auttaisi siihen ettet ajan kuluessa erkaantuisi muista niin paljon. Säilytät jonkinlaisen kontaktin kuitenkin muihin. Ei taida olla paljon merkitystä sillä onko sinulla ollut joku ennen tai ei. Mutta siihen se varmasti vaikuttaa että saman tasoinen kokemus olisi hyvä lähtökohta.
Paljon suhteita omaavalla voi näennäisesti olla hyvin asiat, mutta huonoilla kokemuksilla siitä ei ole kuin haittaa. Se että ihminen ei voisi sopeutua parisuhteeseen kauan yksin oltuaan ei ole totta. Se riippuu halusta ja siitä kuinka hyvin vuorovaikutus toimii yleensä. Erakoituneena se alkuun voi olla hankalaa mutta ei mahdotonta. Kauan yksin olleet tosin ei enää ehkä halua olla suhteessa.
Se mitä naiset haluaa miehestä vaihtelee jonkun verran, mutta kiinnostavuus ei ehkä ole ensimmäisenä listalla. Joten älä mieti sitä mitä naiset haluaa vaan sitä mitä sinä haluat.
Väärän ihmisen nappaa liian helposti, oikean ihmisen nappaamiseen tarvitaan jo kosolti onnea. - iuhhkjvvh
Kuulostaa vähän ääsburgerimaiselta, perinteistä narsistiätmin ylimielistä ylianalysointia.
- Hyvää.yötä
"Harva nainen ylipäänsä osaa arvostaa abstrakteja saavutuksia kuten matematiikkaa ja pörssiennustamista, vaikka itse tietenkin toivoisin että miehet napsittaisiin derivointitaitojen perusteella. "
On sellaisiakin, mutta tuskin ensivaikutelmasta selviää kaikki. Matematiikan opinnoissa tai finanssiopinnoissa tytöt kilpailisivat hyvistä osaajista. Yhdessä kirjassa sanottiin, että samantapainen huumori on avain pitkäkestoisiin, romanttisiin suhteisiin. Relaa. Runoile, nauti romantiikasta, olipa siihen ystävää tai ei. Tämä kesä toi mieleen yhden toisen romanttisen ja sekavan kesän. Alla mielipiteitä ulkonäköpainotteisista aisoista.
Lainaus keskustelusta:
1. "On hienoa ajatella, että persoonallisuus on tärkeä, mielestäni se tulee kykyyn muodostaa pitkäaikaisia suhteita ja kasvattaa lapsia, mutta lyhytaikainen vetovoima toimii eri tavoin, se toimii aivoissa, joita perimättömät nisäkkäät ja jopa matelijat : Esimerkiksi tiedän, että hiusviiva luultavasti poistaa puolet naisista ja minun hyvä lämmöllä ei ole väliä, ennen kuin teen hiusleikkaus lol: ei, että kutsun naisia matalaksi;) "
2. "Siksi en ole koskaan houkutellut" objektiivisesti kauniita ", mutta vihamielisiä / masentuneita naisia, jotka ovat melko yleisiä täällä Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja vielä enemmän, mistä olen tullut Puolasta ja useimmista Itä-Euroopasta (kutsun sen postitse - kommunistinen kasvo-oireyhtymä, ei loukkausta lol), joten ei ole väliä onko hänellä "täydellinen" kasvot, mutta jos hänellä on täydellinen hymy ja iloiset silmät ;-))) "
3. "Se on vain tyhmä, joka voi elää tällaisessa maailmassa, eikä sillä ole mitään stressiä jonkin verran tai toiselle?" Sellainen paska, ihmisten on oltava realistisia ja lopettamaan täydellisyyden etsiminen epätäydellisessä maailmassa. Ajattelevat niin paljon ulkonäköä ja tyhmiä yksityiskohtia, joilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä todella merkitsee. Kasvaa. "
4. Ihmiset saavat erittäin stressaantuneita korosti nykymaailmassa. Mutta en minä. Ihmiset kutsuvat minua laisaksi, ja ehkä olen vähän, mutta kuinka paljon on yksi keskeneräinen työmäärä, joka tulee olemaan jopa vuoden kuluttua. Se koskee kaikkia rahaa ja voimaa. Mutta se ei ole kansan vika, se on käytännössä ruokittu kaikille syntymästä, että sinun on oltava paras. Miksi ei ole onnellinen, vain olla onnellinen.
Ja naiset, jotka ajattelevat samalla tavalla, ovat naisia, joista haluan olla ystäviä ja jotka minua houkuttelevat. " - resurssit.ja.status
Status ja resurssit
- Aakooteeäm
Sosiaaliset taidot ja itseluottamus. Jos nämä löytyy sulla ei ole ongelmia naisten kanssa.
- kaisanoasaa
Mies erottuu vain olemalla jännämies ja kohtelemalla naisia huonosti. Sata varmaan on että jännämies saisi naisen 4 minuutissa kun tylsä tavis palstalainen ei saisi naista edes 40 vuodessa.
Uskon että sinun kannaltasi oleellinen kysymys tuskin on "mikä miehessä on tärkeintä?" Se on kysymyksenä aivan liian monisyinen ja syvällistä ajattelua vaativa. Joku nainenkin saattaa asiaa keskittyneesti miettiä ja vastata sitten kysymykseen niin hyvin kuin osaa. Mutta kun naiset sen paremmin kuin miehetkään ei arjessa ja juhlassa liikkuessaan mieti sitä "mikä on tärkeintä", niin sillä ei sittenkään ole kovin paljon merkitystä.
Alussa tärkeintä on vain se millaisen vaikutelman miehestä (tai naisesta) saa. Vaikutelma syntyy pienistä asioista, jotka antavat vähän rakennetta tarinalle, jonka sitten omassa päässämme rakennamme niistä arvoista, kokemuksista ja odotuksista joita meillä on.
Kerro naiselle että harrastat urheilua. Tai kirjoittamista. Siinä vaiheessa tärkeintä on että nainen voi rakentaa sinusta tarinan urheilulajia tai kirjoittamista harrastavana miehenä. Siinä on ymmärrettävä tarina, jota nainen voi pikku hiljaa täydentää jos haluaa.Mies joka uskaltaa olla avoin. Minun ja miehen kohtaaminen joulukuussa. Hän jutteli minun kanssa ja kiinnostuneesti, jäin linja-autoista jatkuvasti, oli menossa aina seuraavalla lopulta hän kysyi löytyykö puhelin numero finderistä ja sanoin että löytyy. Ja lähti menemään.
Kykeisen keskustelun aikana oli jatkuvasti sähköä ympärilläni ja himoitsen häntä.
Lopulta menin siskoni kihlajaisiin johon tähän oli kutsuttu myös se mies. Minä humalduin punaviinistä ja seksuaalisuuteni näytti osansa menin alkujaan varatun naisen kanssa suihkuun silläin ja loppui kesken tämä leikki.
Lopulta suihkusta tultaessa pyyhe päällä istuin vain sitä miestä naimaan kiimasta koko yön. Se mies oli jättänyt tavaroitaan siskolleni ja lähtenyt kiireesti jotka menin palauttaa hänelle ja jäin sille tielle istuin hän yksiössä hänen sängylle,venytteli hänen sängyllään, taas puhuttiin ja lopulta vain Naintiin.
Hänellä ei ollut sohvaa vain huone jossa sänky ,tv ja tietokone nurkkaus ja alakerrassa keittiö jossa pöytä kaksi tuolia,suihku ja wc.
Me vaan naitiin 2viikkoa putkeen ja siitä on jo päälle 14v , josta riideltiin 7vuotta ja 5lasta siunautunyt ja 6lasta odotan olimme minä 18v ja hän 20v.
Olin myös siilitukka silloin ja nyt hiukseni alkaa olemaan polvien taipeessa.
Minulla rinnat katsoo maata kohden ja on ylipainoa iho roikkuu mahasta, ja iso Peräsin,
olen kouluttumaton mutta kuitenkin hän pitää minua kauniina.Hän sanoo minua nuoreksi ja kauniiksi.
Olen imettänyt ja lasta odottanut vuoron perään jo 11v ja vielä tämän lapsen odotus taas alkoi.
- jack250
Toinen kysymys on se, että miksi aktiivisen ja monipuolisen miehen tulisi valita näitä naisia joiden ainoat harrastukset on ruuanlaitto ja kissat?
Siis oikeesti.
Koko homma pyörii sen ympärillä että miehen on tehtävä naiseen vaikutus, aivan kuin nainen saisi sitten olla mitä tahansa kunhan omistaa tissit. - nainennntäällä
Olen itse hyvin tavallisen näköinen nuori nainen (18 vuotta) ja olen parisuhteessa miesystäväni on jo 24. Olen mielestäni ihan nätti, mutta en mikään naismalli. Miesystäväni ei ole mikään miesmalli eikä tarvitsekkaan olla, minun silmissäni hän on komea ja juuri hyvä sellainena kun on. Ei miestenkään tarvitse olla mitään miesmalleja, jotta pääsevät kokemaan miltä tuntuu olla parisuhteessa. Tottakai suurinosa parisuhteessa olevista miehistä tai naisista ovat aivan tavallisia ihmisiä. Valehtelisin jos sanoisin että naiset ei välittäisi ulkonäöstä, sehän olisi ihmemaa mikä on kyllä kaunis ajatus. Kyllä varmasti miehetkin ulkonäöstä välittää samallailla. Ulkonäkö ei kyllä ole tärkein asia tai ei ainakaan pitäisi olla. Itse välitän todella paljon luonteesta ja siitä millainen mies on sisältä esimerkiksi onko hän luotettava ja rehellinen, onko hän ystävällinen ja kohteleeko hän minua niinkuin parisuhteessa kuuluu, osaako mies tehdä järkeviä päätöksiä elämässä esim taloudellisesti. Tuollaiset asiat ratkaisee kuinka kannattavaa on ruveta olemaan toisen kanssa vakavasti. Ulkonäkö on monta kertaa vähemmän tärkeä kuin nuo asiat, mutta rehellisesti sanottuna en usko että alkaisin seurustelemaan miehen kanssa jonka ulkonäkö ei minua mielytä.. Enkä ymmärrä miksi minun pitäisi, en minäkään haluaisi olla miehen kanssa joka ei näe minua tarpeeksi viehttävänä. Kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiin jne.
Totuus on että kaikki naiset ja miehet on erilaisia. Toisia ei ei kiinosta lähes ollenkaan toisen ulkonäkö kun toisille se on liiankin tärkeä asia, muut ovat kaikkea siltä väliltä. - satunnainenkohennuskeppi
Mikäkö tärkeintä? No, sellainen persoona kun jotakuta toista voi kiinnostaa, tietty. Profiilissasi sanotaan, että olet 30:nen, katsot animea ja olet työtön. Niin, miksi työtön? Taidat tehdä itsesi kehittämisen varjolla asioita/tuotoksia, joilla ei ole juurikaan merkitystä toisen ihmisen kiinnostuksen näkökulmasta, eikä siltäkään kannalta että joku taho maksaisi palkkaa tai muuta subventuuria aikaansaannoksistasi. Esim.ihmiselämän pohdintamonologioissa pitäisi olla jotenkin positiivisesti erottuva, ettei menisi itsekustannushommeliksi. Noin ilman aikojaan derivointi yms. ja pörssiennustaminen vaikuttaa vähän tuulimyllynlämmittäjän puuhannalta; voihan niitä tehdä mutta olisiko niistä tienestiksi. Huonon tuloksen riski on kuin pikavippikierre, harva siitä ilman poikkipuhaltamista pelillä itsellään nousee.
Onhan tietty ajateltavissa että tapaat toisen romantikon, jota arjen tylsyys ei niin kiinnosta. Olisitten sitten ns.itetaiteilijayrittäjäpari, jota yhteiskunta takaa sosiaalitoimen muodossa jos pisnekset ei kovin vedä.
Et ole kommentoinut vielä näitä juttuja, mutta onhan sulla puheittesi mukaan mahdollisuus myös halutessasi ns.porvarilliseen elämään, jos osaat korjata autoja niin, että siitä jotain tolkkua tulee. Osaajalle on kyllä allalla töitä. Etu on silloin siinäkin, että naisen saaminen helpottuu, kun ei vaikuta kovin kokopäiväufolta, kuten jonkinlainen pieni(?!) osa tämän palstan vakihenkilöstöstä vaikuttaa. Kuten itsekin aavistelet, sopiva annos sosiaalisuutta on paikallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1022324- 2221950
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761762Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1011326- 381240
- 1221118
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo27784290kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit180691Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli47675Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo51670