Haluaisitko treffeille?

ärsyttävää

Onko" haluaisitko treffeille" mainoksen oltava ketjujen välissä muistuttamassa treffikutsusta? Ylläpidossa täytyy olla useampi eronnut/karannut/yksinäinen, vai miksi tuo mainos on jatkuvasti keskustelujen seassa?

20

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MainosMaksaaTuloa

      Siksi, että mainostaja maksaa mainoksensa julkaisemisesta. Paikka on ilmeisen tehokas ja uusi. Tulee huomatuksi ja houkuttaa asiakkaita.

      • Saattaa-olla-saattaa-ei

        Onko treffipalstalle liittyvä yksilö asiakas?


    • Enimmäkseen taitaa saada aikaan päinvastaisen reaktion, kuin on tarkoitus.

    • hehehehee

      En ole huomannut tuollaista "haluaisitko treffeille"-mainosta, hehehehee
      Kertoo jotain lukijasta, että huomaa mainoksen.
      Kertoo jotain lukijasta sekin, mitä tunteita mainos nostaa hänellä rintaan.

      • hommaarillit

        Nyt pomppas!
        Täytyy sanoa että taidat olla mainoksen laittaja ja samalla esität yksinkertaista?
        Mitä tunteiden heräämiseen tulee, tuskinpa ne lisäävät treffien halukkuutta, päinvastoin.


    • eikelpaaa

      Minä haluaisin treffeille mutta kukaan ei halua minun kanssani treffeille. olen ikmoittanut halukkuuteni.

      • Kuin-ruska-housuissa

        Kuinka olet ilmaissut halukkuutesi?
        Ikä, pituus, paino, ihannepuoliso, varallisuus, mikä pankki, siviilisääty, puolue, harrastukset, tanhuryhmän jäsenkortti, foto olisi kiva yllätys, nimimerkki syksyä kohti ja mitä muuta vielä?


      • eikelpaaa
        Kuin-ruska-housuissa kirjoitti:

        Kuinka olet ilmaissut halukkuutesi?
        Ikä, pituus, paino, ihannepuoliso, varallisuus, mikä pankki, siviilisääty, puolue, harrastukset, tanhuryhmän jäsenkortti, foto olisi kiva yllätys, nimimerkki syksyä kohti ja mitä muuta vielä?

        ikä nuorennettu,pituus -1sm, paino muutama kilo liikaa,ihannepuoliso yli 175 pitkä, ei tatuointeja, sääty eronnut,puolue ei, harrastukset luonto sienet marjat puutarha ja valokuvaus.
        Ei fotoa esillä.


      • illoojaelloo

        Kelpaamattomiin minäkin kuulun,ilmeisesti,koska en ole kauneimmasta päästä. Toivoisin silti löytäväni kumppanin,kun en tunne itseäni niin vanhaksi.. Olisihan se mukava kellahtaa vielä miehen viereen iltaisin, ja päivisin köpötellä yhdessä, kun ikää muutamaa vuotta vajaat seitsemänkymmentä. . Mutta ,kun ravintoloissakaan en käy, vaikken absolutisti olekaan..


    • Vanhus-ja-lätäkkö

      Me (muka) vanhukset emme halua enää treffeille kun ei meissä (muka) ole erotiikkaakaan.

      Me haluamme vaan tsuffeille ja pitämään kädestä ja katsomaan samaa emmerdalea.

    • Siedettäväääää

      Treffi mainos . Tokihan sen pitää näkyä usein tuottaakseen sivuston ylläpitäjälle mainostulot . Mummot joita mainos ei kiinnosta ovat merkityksetön sivustosta nautiskeleva kuluerä.

    • Oppii.aina

      Minä olen luullut, että mainos näkyy vain sillä, joka on hakenut netistä jotain. Minulla näkyy treffimainos, käyn joskus katsomassa, onko oman kunnan väkeä ja on niitä. Hyvä tietää, jos joskus jään yksin, menen sen jollekin heistä kertomaan.
      Illoojaelloo, ei niitä viereenkellahtajia muuten saa kuin rohkeasti mennä halustaan kertomaan. Sä mikään kelpaamaton oo. Näin minä tein viimeksi ja hyvin toimii tässä köpötellessä.
      Näkyy myös mainos pöydästä, silityslaudasta ja pyykkitelineestä, joita olen myös hakenut hiljattain. Kauankohan putkahtavat tyrkylle, olen ne no hankkinut. Näkyvätkö ne muka teillä muillakin?

      • hehehehee

        @Oppii.aina
        "Minä olen luullut, että mainos näkyy vain sillä, joka on hakenut netistä jotain. "

        Noinhan se on! Aloittaja on käynyt treffit-sivustoilla ja siksi hänelltä kysellään alvariinsa, että haluatko treffeilel.
        Ei minulta kysellä, Mutta, joo, pääsisin treffeille, jos haluaisin. Olen aikamoinen hassutteleva hurmaava juttelija. Minuun on helppo ihastua, vaikka itse sanon.
        Mutta urheiluautomainoksia tuli jopa gmailiin, kun ihastelin facessa avoautoja.


      • oletyksinkertainen
        hehehehee kirjoitti:

        @Oppii.aina
        "Minä olen luullut, että mainos näkyy vain sillä, joka on hakenut netistä jotain. "

        Noinhan se on! Aloittaja on käynyt treffit-sivustoilla ja siksi hänelltä kysellään alvariinsa, että haluatko treffeilel.
        Ei minulta kysellä, Mutta, joo, pääsisin treffeille, jos haluaisin. Olen aikamoinen hassutteleva hurmaava juttelija. Minuun on helppo ihastua, vaikka itse sanon.
        Mutta urheiluautomainoksia tuli jopa gmailiin, kun ihastelin facessa avoautoja.

        Oletko selvänäkijä.? Hurja väite heheeltä, jätän sen itsesi keksimäksi.
        Kirjoituksesta päätellen et ole mitenkään erikoisemmin vetoava juttelija, ihan normitallaaja sanoisin.
        Suosittelisin sinun poikkeavan tekemässä treffisivuston itsellesi ja testaavan omaa hassuttelutaitoasi.


      • oletyksinkertainen kirjoitti:

        Oletko selvänäkijä.? Hurja väite heheeltä, jätän sen itsesi keksimäksi.
        Kirjoituksesta päätellen et ole mitenkään erikoisemmin vetoava juttelija, ihan normitallaaja sanoisin.
        Suosittelisin sinun poikkeavan tekemässä treffisivuston itsellesi ja testaavan omaa hassuttelutaitoasi.

        Jotain näyttöä minäkin kaipailisin tänne tuolta "hehehehee":ltä siitä, että hän on "aikamoinen hassutteleva hurmaava juttelija". Mutta odotellaan, jospa se tulee joskus vielä ...
        Saa nähdä pystytäänkö sitten olemaan ihastumatta.


    • Mitenkä.tässä.näin

      Houomasinko liian vanhana.
      Olen aina ihmetellyt miksi naiset aina hymyilee ja räpsyttelevät silmäripsiään minulle niin jos he haluavat seuraani hö aiemmin luulin olevani naurettavan näköinen hö.

      • nokuulehan

        Tässä ei ole kyse suinkaan ikärasismista. Monet naiset ja myös miehet räpsyttelevät silmiään sen kummenpaa tuntematta ihastumisen merkkiä. Toisen saaminen hyvälle mielelle, sitä se vaan on. Voihan siitä kehkeytyä jotain suurtakin, jos räpsyttelet ripsilläsi takaisin samaan tahtiin.


      • New-age

        Jos piilolinssit eivät ole kohdallaan tai niitä on paritkymmenet päällekkäin....
        Minä räpsyttelen, jos laitan ohuet rajaukset silmiin ja tökkäsen väriä silmään.
        En ole koskaan yrittänyt silmäniskuin flirttailla. Pitäisköhän testata.... ei h:tissä...!


    • Realistisesti

      Räpsyttelevät kun eivät näe kunnolla, kun kaihi vaivaa. Tai on roska silmässä. Elohiiri. Pakkoliike. Mutta hyvä jos tekee hyvälle mielelle.

      • New-age

        Gormet-treffikutsua pukkaa ruutuun. Jossain vaiheessa kirjoitin tästä ja laitoin listan inehmoista, joiden kanssa olisi kiva skruudata ja jutskata.

        Mutta miettikääpä 60 . Jos tässä olisikin lounashyötytilaisuus. Jokuko tarjoaa mässyt? Jaarittelisi niitä näitä ja vastaisi kyllä, kyllä, si, si. Kuukauden päästä olisi niin pulskassa kunnossa, että goumetit ois historiaa. Siis sekä miehet täällä että naiset. Mikä sauma! (Pzzz herkkäuskoisille: en ole ihan tosissani)

        Mitä tarkoittaa gourmet-treffit.
        Mä olen käynyt vaklaamassa, millaisia naamoja näkyy jossain toisessa kontaktijutussa. No, tuntuu, että ikää on ainakin venytetty välillä alaspäin. En tekis itse niin. Ei olisi kivaa yrittää keskustella jonkun kanssa, jonka leuat olisivat loksahtaneet sijoiltaan, kun jemmaa muka 10 vuotta. En kyllä uskaltaisi omaa pallinaamaa julkiseen jakeluun tyrkätä. Sen verran ujo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe