"Mikael Jungner kertoo 17 000 euron palkastaan: ”Minulle raha ei sillä tavalla merkitse mitään”
Voivittu mikä paskaloinen tuo jungner on;
18
529
Vastaukset
- vvghfyty
Joo, kerran huusi tietämättämänä, kuinka tyhmää on olla ilman EU:ta. Kaikki mitä tuo selitti oli sitä pintaa, joka julkisesti esitetään. Luulo ei ole tiedon väärti.
Jostain syystä korruptio tulee suuressa palkassa, kuten Clintonin tytölle ohjelmista taannoin ja eräät sanoivat sen olevan korruptiota vanhempien päätöksistä tms.- Haans.seA
Kun juuri tuo samainen avauksen "demari"-koira johti oikeisto-YLEä, käynnistettiin tässä organisaatiossa suomen historian suurin HUIJJAUS- ja propaganda -kampanja:
"suomessa on HUUUUUUTAVA työvoimapula"
Elettiin vuotta 2006, kun rajat avattiin työperäiselle muutolle. Tulokset noiden oikeisto-natsien propagandasta koet tänään kenties nahoissasi ja me muut näemme karun totuuden tilastoistakin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14937691/428-400-tyotonta-tyonhakijaa
Nyt näette, kuinka rosvot palkitaan suomessa !
- päältäkinnähtynä
Minä ihmettelen mistä löytyy näille järjenjättiläisille kannattajia ,, onhan tuo Jungner yksi maailman tyhmimmistä olioista.
- Buharin
Riensi heti brexitin jälkeen kertomaan, kuinka alhainen älykkyysosamäärä osalla äänestäjistä on...hmm.
Eduskunnan ahkerin kännykkäpelaaja aikoinaan? - Hirviönger
Samaa miettinyt, ottaisi tuon pelottavan naamarin edes pois.
- hyrrikortilla
liksoille jonon ohi vailla mitään koulutusta.
- Yhtyjä
Buharin kirjoitti:
Riensi heti brexitin jälkeen kertomaan, kuinka alhainen älykkyysosamäärä osalla äänestäjistä on...hmm.
Eduskunnan ahkerin kännykkäpelaaja aikoinaan?Niinkuin täälläkin.
Ei edes yhdyssanoja osata kirjoittaa.
No hän ainakin osaa. Yhtyy jatkuvasti eri naisten kanssa.
- turhakeMikael
Minulle tuo nakkenakuttaja, turhake junkkeri ei sillä tavalla merkitse yhtään mitään positiivista!
- huijareitakaikki
Mikael Jungner ja Lipposet on sitä mitä SDP.
- tonnikätöseen
Hänenä antaisin 9/10 palkastani pois.
- demari.kusettaa.aina
Pitäisi tehdä testi. Pudotetaan sen palkka ensin 1700 euroon. Jos ei raha vieläkään merkitse mitään, maksetaan sille vain peruspäivärahaa.
- tekopyhä.paskakasa
Niinpä niin. Kovasti se vain merkitsee siinä vaiheessa kun sitä ei olekaan.
- Xunk_Stsunami
Miksi lehdet miestä vielä noteeraavat? Jos on siviilivirassa, ei kiinnosta.
- täysityhjiö
Toi Moppipää jungneri luulee itsestään isoja minä en pidä yhtään minään ja minä olen oikeassa melko ketkuja noi Demarit Lipposkatkin vetää kaiken minkä irtisaa ja varmaan tämä Jungeri myös vaikka muuta väittäis.
- RinteenKaminakin
kehtaa ottaa 2000 egee per kk liksaa demu puheenjotajuudestaan.
- oneksieros
Kaikki demarit ovat samanlaisia paskoja,,,,
- yhgder
Vitun kurpitsapää,,kyllä demarit ajaa köyhän asiaa,, ken uskoo on pöljä,,
- hssjhjhsdhjdshj
Tuon junkkerin suusta ei ole koskaan tullut järkevää ja tuskin koskaan tuleekaan,
Mistä tuolle maksetaan?
Siitäkö että ryyppää poliitikkojen kanssa?
tuleeko rahoitus juutalaisilta? Suomen tuho kiikarissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427215
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482216- 412193
- 452169