Tämä oli nyt opetus siitä.
Eli maahanmuuttopolitiikka niin, että jos rajalta päästetään maahan, on turvapaikka myönnettävä.
Kaikille paperittomille annettava turvapaikka
12
166
Vastaukset
- VoiJukranPujut
No pirhana!
Ap taitaa saada Nobelin palkinnon. Tuleeko rauhan- vai talouden Nobel? Sitä saammekin jännittää yhdessä. - 9789631778132
PAPERITON ON LAITTOMASTI MAASSAOLEVA HENKILÖ PISTE
Suoraan propakandaoppikirjasta. keksitään lievempiä ilmasuita asialle .
laiton=paperiton
Turku herätti osan väestä näkeen median ja poliitikkojen todella törkeen kansalaisten sumuttamisen ja aliarvioimisen kaikissa muodoissaan.
Valitettavasti suurin osa tekee juuri sitä mitä heidän odotettiinkin tekevän . riitelevän keskenään ja vaativan tiedustelulakia ja resusseja kansalaisten valvontaan.
tätä ei monikaan huomaa
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14965695/mika-18--vuotias - RefugeesWelcome
Juuri tämä on ollut tavoite ja tätä asiaa esimerkiksi RHC on ajanut vahvasti. Jos henkilö vaivautuu Suomeen asti tulemaan, niin turvapaikan pitäisi silloin napsahtaa automaattisesti. Mikään ei ole epäinhimillisempää kuin pakkopalautus hengenvaaralliseen maahan, johan siinä herkemmän yksilön psyyke romahtaa ja silloin on turha ihmetellä, miksi puukko heiluu.
- Missä_vaiheessa
Marokko on muuttunut hengenvaaralliseksi maaksi?
- AutettavaHeitä
Missä_vaiheessa kirjoitti:
Marokko on muuttunut hengenvaaralliseksi maaksi?
Jos turvapaikanhakija tulee Marokkosta asti, niin silloin hän on kotimaassaan vainottu tai välittömän hengenvaaran alla, vaikka itse maata ei olisi luokiteltu vaarallisesksi. Ota asioista selvää ennen kuin tulet kommentoimaan.
- huhheijoopa
AutettavaHeitä kirjoitti:
Jos turvapaikanhakija tulee Marokkosta asti, niin silloin hän on kotimaassaan vainottu tai välittömän hengenvaaran alla, vaikka itse maata ei olisi luokiteltu vaarallisesksi. Ota asioista selvää ennen kuin tulet kommentoimaan.
Oho! Sinähän selvänäköisyydessäsi vedät vertoja jopa itse Päivi Nergille :;D
- gegsdsdg
RAJAT KIIINNI PAKOLAISILTA ja PAKOLAISAPUA VAIN LÄHTÖSEUDUILLE/PAKOLAISLEIREILLE!
- kuolkoot_vaikka
Turvapaikanhakijoita ei pidä auttaa millään tavalla.
- Päättäjille-tuo
Hyvä avaus! Juuri näin.
- miljoona_matua
Kyllä, koska jos saa kielteisen päätöksen, maahantunkeutuja (matu) suuttuu ja alkaa vihaamaan maatamme ja kansalaisiamme. Siksi suvakkipäättäjämme tulevatkin myöntämään turvapaikan jatkossa kaikille. Tänään sunnuntaina oli Hesarin nettisivulla juttua marokkolaisten turvapaikkahausta. Marokossa on työttömyyttä ja köyhyyttä joten lähteävät Eurooppaan hakemaan turvapaikkaa. Kuulemma sitten pettyvät ja suuttuvat kun eivät satu saamaan. Maassamme marokkolaisista turviksista PUOLET on saanut turvapaikan! Siis sotaa käymätön maa, mutta jos ei ole duunia, nou hätä, Suomi elättää kuolemaansa asti.
Niinistö, Sipilä, Orpo, Stubb, Terho, Risikko jne ovat vakaasti päästämässä kaikki tänne. Omat bisneksensä saavat plussaa siitä. Kunhan teennäisesti surevat muka tv:ssä puukotettuja suomalaisuhreja.
Ja katsokaapa median ovelaa systeemiä aivopestä: Nyt otsikoissa koko ajan mamutaustaiset puukottajaa estämään pyrkineet miehet, eli heidät korotetaan mediassa sankareiksi ja saadaan kansan tyhmä osa tykkäämään maahanmuutosta. Suomalaistaustaisista estäjistä ei kerrota mitään. Aivopesua....- Yhteinen_etu_ensin
Pitää yrittää harhuttaa kansaa ettei se huomaisi verta turvapaikkabisnespyörittäjien käsissä.
Tilanteessa auttaneille - ihan kaikille -tietysti iso tassu, hienoa!
Oisko solidaarisuusvero-2:n paikka? Kaikki em. yhtiöiden tilikausien 16 ja 17 voitot valtiolle?
- lisää_rahaa_ja_paljon
Suomen pankin on alettava painaa lisää rahaa, jotta siitä selvitään.
Jokaisen suvakkinaisen pitää ottaa 2-4 muslimipoikaa yksiöönsä ja luopua koirasta, kun asuntoja ei muuten riitä kaikille miljoonille tulijoille. Unelmaa siinä.
Ei työssäkäyvien palkoista maksettavat verot siihen riitä. Rikkaille tulee verohelpotuksiakin varmaankin taas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363372Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa172931Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4571611Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231441- 1171389
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161381Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5511354- 1131275
- 461014
- 66984