Nainen muuttuu pelottavan

Hyisaatana

Näköiseksi vanhetessaan. Linkin kuvassa 5kybänen nainen. Ajattele PRM että mylmyr näyttää tuolta 10v päästä. Kaikki näyttää samalta tossa iässä. Naiset ihan miehiltä!

https://www.hdl.fi/fi/olin-hukassa

61

568

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta linkin nainen on kaunis.

• Minä piirtäisin mieluiten tuota vanhaa rouvaa, jolla näkyy elämä kasvoissa. Paljon kiinnostavammat kasvot kuin huulettomalla vahanaamaisella Kiira Korvella. Tai Tolalla, joka on kyllä ihan nätti, mutta niissä kasvoissa ei ole sellaista kinnostavuutta ja jännitettä mitä löytyy tuosta Mairesta.

• Myllmyri
        LinerT.2 kirjoitti:

Minä piirtäisin mieluiten tuota vanhaa rouvaa, jolla näkyy elämä kasvoissa. Paljon kiinnostavammat kasvot kuin huulettomalla vahanaamaisella Kiira Korvella. Tai Tolalla, joka on kyllä ihan nätti, mutta niissä kasvoissa ei ole sellaista kinnostavuutta ja jännitettä mitä löytyy tuosta Mairesta.

Niin minustakin nainen on kaunis. Samaa tuli mieleen hänen piirtämisestä. Kasvoissansa on juuri sitä elettyä elämää.

• ErSkanskan

Tuolla mummollakin on ollut nuorena väkivaltainen jännämies. Siksi se on yksin ja köyhä, kun sille ei kelvannut se kiltti ja kunnollinen mies.

• sinkkunainenn

Sellaisiahan kaikki miehet on. Väkivaltaisia jännämiehiä. Ei ole kilttejä eikä kunnollisia.

• Mieluummin lahjoittaisin rahaa vaikka kilteille söpöille pörröisille suurisilmäisille luppakorvaisille lutuisille eläimille kuin vanhoille akoille. Tasmanian tuholaisillekin mieluumin lahjoittaisin.

https://www.youtube.com/watch?v=MnUOsPOPWAE

• Kannataneutanasiaarumill

Tämä!!!

Naisten on otettava itse vastuu valinnoistaan saatana! Turha tulla rupsukkana enää multa pummaa sääliä kun ei pillua irronnut parhaina aikoinaankaan kaltaiselleni kiltille ja kunnolliselle miehelle!!

• 23456

Entäs vanhoille ukoille? Riittäiskö heille lahjoitettavaa, vai joutavatko kuolla nälkään?

• eutanasiamiehille
        Kannataneutanasiaarumill kirjoitti:

Tämä!!!

Naisten on otettava itse vastuu valinnoistaan saatana! Turha tulla rupsukkana enää multa pummaa sääliä kun ei pillua irronnut parhaina aikoinaankaan kaltaiselleni kiltille ja kunnolliselle miehelle!!

Tietenkin naisen pitää vastata myös miehen aivotoiminnasta. Miehen aivot eivät toimi niin että olisivat rehellisiä ja antaisivat tietoa naiselle millainen mies on. Naisen pitää päättää sekä omasta että miehen puolesta onko miehestä parisuhteeseen.
        Kuten on jo todettu niin mies on vapaamatkustaja naisen kustannuksella aivojen käytön osalta.

• m.vapautusrintama
        eutanasiamiehille kirjoitti:

Tietenkin naisen pitää vastata myös miehen aivotoiminnasta. Miehen aivot eivät toimi niin että olisivat rehellisiä ja antaisivat tietoa naiselle millainen mies on. Naisen pitää päättää sekä omasta että miehen puolesta onko miehestä parisuhteeseen.
        Kuten on jo todettu niin mies on vapaamatkustaja naisen kustannuksella aivojen käytön osalta.

Tietenkin miesten pitää vastata myös naisen aivotoiminnasta. Niasen aivot eivät toimi niin että olisivat rehellisiä ja antaisivat tietoa miehelle millainen nainen on. Miehen pitää päättää sekä omasta että naisen puolesta onko naisesta parisuhteeseen.
        Kuten on jo todettu niin nainen on vapaamatkustaja miehen kustannuksella aivojen käytön osalta.

• eutanasiamiehille
        m.vapautusrintama kirjoitti:

Tietenkin miesten pitää vastata myös naisen aivotoiminnasta. Niasen aivot eivät toimi niin että olisivat rehellisiä ja antaisivat tietoa miehelle millainen nainen on. Miehen pitää päättää sekä omasta että naisen puolesta onko naisesta parisuhteeseen.
        Kuten on jo todettu niin nainen on vapaamatkustaja miehen kustannuksella aivojen käytön osalta.

Osuit asian ytimeen. Näin sen pitäisikin mennä. :D

• 23456 kirjoitti:

Entäs vanhoille ukoille? Riittäiskö heille lahjoitettavaa, vai joutavatko kuolla nälkään?

Ensin pussiahmoille, sitten jos jotain jää, niin vanhoille ukoille.

• Wulwawa

Päihteidenkäyttö, asunnnottomuus, kova elämä. Onneksi on saanut hänkin apua.

• Camoon hei pojat! Kyllä naisen jo tuossa iässä pitää näyttää muultakin, kuin kiiltokuvalta. Mikä on varmempi tapa pitää epätoivottavat äijät loitolla, kun muuttu itsekin vähän äijäksi. x''D

Vitsi visti...tai melkein ainakin. Mut joo, eihän se kuori oli taaskaan kaikki kaikessa. Se sisus voi olla ihan saamarin nätti, kun ihmisen oppii tuntemaan. :)

• Kerroppase

Miksi sitten naiset huomaavat sen sisimmän miehissä vasta 35 iässä? Miksi ei nuoret naiset näe miehen sisintä vaan etsivät vain komeita miehiä ja ätmi kelpaa vasta vanhana?

• Kerroppase kirjoitti:

Miksi sitten naiset huomaavat sen sisimmän miehissä vasta 35 iässä? Miksi ei nuoret naiset näe miehen sisintä vaan etsivät vain komeita miehiä ja ätmi kelpaa vasta vanhana?

Hei, ätmi ei kelpaa koskaan.

• Kerroppase kirjoitti:

Naiset? Tarkoitat varmaan osa naisista? Mä en oikein tiedä millä matemaattisella kaavalla miehet niitä naisia etsii, jos ei kukaan löydä yhtään nuorta naista jolle miehen sisin merkkaa aina? Mun sen mä tiedän, että jotain siinä kaavassa on pielessä, jos ei onnistu ikinä semmosta löytämään.

Mä olen arvostanut ihan samoja asioita miehessä nuorena, kun arvostan nytkin. Nyt vaan olen tullut tietoisemmaksi mimmoisista ihmisistä niitä piirteitä saattaa löytää ja mimmoisista ei. :)

Ja ne piirteet joista en tykkää nyt, en tykännyt nuorenakaan. Ja sen kyllä huomas, jos oli iskenyt kätensä mieheen joka ei näihin piirteisiin istunut. Siksi on täytynyt jokunen kerta erotakin. Ja yrittää uusiksi. :)

• Tiedäsäkisesaatana
        LinerT.2 kirjoitti:

Hei, ätmi ei kelpaa koskaan.

Virut kyllä kelpaa!! 4kymppisissä osat vaihtuneet koska enää ei OLE kauniita naisia joten heidän on valittava rumia miehiä!!! Komeat ikäluokkansa miehet EIVÄT katsele ikäisiään muumioita!!!

• Tiedäsäkisesaatana kirjoitti:

Virut kyllä kelpaa!! 4kymppisissä osat vaihtuneet koska enää ei OLE kauniita naisia joten heidän on valittava rumia miehiä!!! Komeat ikäluokkansa miehet EIVÄT katsele ikäisiään muumioita!!!

Kenellekään ei kelpaa sisäisesti ruma mies eli ätmi.

• Tiedäsäkisesaatana kirjoitti:

Miehen rumuus ei ole niin suuri synti, kuin miehen tyhmyys. Oletko mahtanut huomata katukuvassa tämmöstä seikkaa? :)

• 4857238967298637267
        muhkee_muhku kirjoitti:

Miehen rumuus ei ole niin suuri synti, kuin miehen tyhmyys. Oletko mahtanut huomata katukuvassa tämmöstä seikkaa? :)

Tyhmyys ja sydämettömyys tekevät ihmisestä vastenmielisen.

• sinkkunainenn
        Kerroppase kirjoitti:

Nuoret naiset ei tiedä vielä että kaikki miehet on sisimmässään jännäpaskoja. Elämä opettaa vasta.

• sinkkunainenn kirjoitti:

Nuoret naiset ei tiedä vielä että kaikki miehet on sisimmässään jännäpaskoja. Elämä opettaa vasta.

Nyt aika kyyninen asenne sulla. :)

• kurppaska
        Tiedäsäkisesaatana kirjoitti:

Onneksi nainen voi päättää elää ilman parisuhdetta jos mieleistä ei saa.
        Se kun on naiselle helppoa toisin kun miehelle.

• EdesUnissa

Minua tuossa jutussa harmitti se että Diakonissalaitos kerää vapaaehtoista avustusta hoitaakseen näitä ihmisiä. Samaan aikaan verovaroista rahoitetaan miljardilla vuosittain puukottelevia ja puukottamattomia ihmisiä. Tästä voisi saada käsityksen että Maire on alempiarvoinen autettava kuin arabiankieltä osaava heikko-osainen.
      Miljardi on iso summa. Kuten kaikki Suomen työssäkäyvät lahjoittaisivat Mairen auttamiseen 500 euroa vuosittain. Diakonissalaitos ei edes laittanut sellaista vaihtoehtoa lahjoituksiin.

• NuorenaMiesValittava

Miksi mairea pitäs auttaa? Olisi valinnut kiltin ja kunnollisen miehen ja pubin sijaan mennyt luontoon kävelemään. Nyt olisi ammatti ja mies ja naama ei näyttäisi tuolta kun olisi aloittanut täyteaine ja botuliinihoidot 4kymppisinä niin ei pääse rupsahtamaan tohon kuosiin lärvi ikinä. Se vaatii RAHAA!! Sitä ei tolla naamalla enää saa. Mitä minä olen maksamaan lutkien nuoruuden valintojen tuloksia!!

• Niin... Maahanmuuttovastaiset perustelevat aina kantaansa myös tuolla, että ensin pitäisi saada oman maan kansalaisten asiat kuntoon. Vaan kuinka sitten onkaan auttamishalun kanssa tosi paikan tullen.

• NuorenaMiesValittava kirjoitti:

Miksi mairea pitäs auttaa? Olisi valinnut kiltin ja kunnollisen miehen ja pubin sijaan mennyt luontoon kävelemään. Nyt olisi ammatti ja mies ja naama ei näyttäisi tuolta kun olisi aloittanut täyteaine ja botuliinihoidot 4kymppisinä niin ei pääse rupsahtamaan tohon kuosiin lärvi ikinä. Se vaatii RAHAA!! Sitä ei tolla naamalla enää saa. Mitä minä olen maksamaan lutkien nuoruuden valintojen tuloksia!!

Maire tuskin on sun munaasi vailla.

• Nussi tai ei, mitä se sulle kuuluu, et saa edes Mairelta. Jos nussiminen on mittari turhalle elämälle, niin huomioihan oma elämäsi.

• 495823498239068293068
        LinerT.2 kirjoitti:

Nussi tai ei, mitä se sulle kuuluu, et saa edes Mairelta. Jos nussiminen on mittari turhalle elämälle, niin huomioihan oma elämäsi.

Sulla on kyllä sana hallussa. Jees.

• Voihan se olla, että verotukseen tulee vielä kohta, menee vähäosaisien auttamiseen eikä yleveroon. :)

Velaksihan tää maa elää, niin periaatteessa velkarahaa se on mikä auttamiseenkin menee.

• EdesUnissa
        NuorenaMiesValittava kirjoitti:

Tuo Maire on vain yksi suomalainen. Samanlaisia miehiä ja naisia on paljon. Miehiä vielä enemmän kuin näitä "nuoruuslutkia". Ihmisiä jotka eivät suinkaan ole aina tehneet väärää valintaa, mutta ovat kenties hiukan heikompia. Yleensä alkoholi taitaa olla kuvassa useasti.

• äläitke
        NuorenaMiesValittava kirjoitti:

Olet kommentistasi päätellen jännämies.

• 8427986729836729867
        EdesUnissa kirjoitti:

Tuo Maire on vain yksi suomalainen. Samanlaisia miehiä ja naisia on paljon. Miehiä vielä enemmän kuin näitä "nuoruuslutkia". Ihmisiä jotka eivät suinkaan ole aina tehneet väärää valintaa, mutta ovat kenties hiukan heikompia. Yleensä alkoholi taitaa olla kuvassa useasti.

Jokainen suomalainen tosiaan rahoittaa verovarojen kautta muita suomalaisia. Se alkoi siitä ajatuksesta, että heikompia, siveettömämpiä, huonoille teille joutuneita tulee opastaa oikealle kristilliselle tielle, ja Diakonissalaitoksella on tuossa hyvinvointivaltion kehittymisessä keskeinen rooli. Luin kerran kirjan tästä asiasta. Anonyymisti verorahojen muodossa auttamisen piti poistaa ylemmyydentunto, joka liittyy hyväntekeväisyyteen, mutta ei se ole onnistunut. Nykyään nuo järjestöt paikkaavat hyvinvointivaltion verkoissa olevia reikiä käsittääkseni.

• EdesUnissa
        LinerT.2 kirjoitti:

Niin... Maahanmuuttovastaiset perustelevat aina kantaansa myös tuolla, että ensin pitäisi saada oman maan kansalaisten asiat kuntoon. Vaan kuinka sitten onkaan auttamishalun kanssa tosi paikan tullen.

Juuri siihenhän minäkin vetosin, vaikka en katso olevani maahanmuuttovastainen. Tältä palstalta ei todennäköisesti löydy kansainvälisempää ihmistä kuin mina. Enkä itse asiassa vaatisi että ensin pitää saada kuntoon oman maan heikko-osaisten asema, koska ei se tule ikinä täydelliseksi. Vaan että omat heikko-osaisemme asettettaisiin edes samalle viivalle, eli esim. myös turvapaikanhakijoiden rahoitus tulisikin vapaa-ehtoiselta pohjalta eikä verovaroista.

Kuin toin Suomeen lapsen kirjoitin sopimuksen Helsingin kaupungin viranomaisten luona, jossa minulle täsmennettiin että ymmärränhän että olen vastuussa niistä ja niistä asioista sekä taloudellisessa vastuussa lapsesta sen 18 vuoden ikään saakka. Jos ei huomioida ilmaista koulutusta jonka Suomen valtio on lapselle järjestänyt ei hän ole käyttänyt verovaroja ollenkaan.

• 84579846723986729837
        EdesUnissa kirjoitti:

Juuri siihenhän minäkin vetosin, vaikka en katso olevani maahanmuuttovastainen. Tältä palstalta ei todennäköisesti löydy kansainvälisempää ihmistä kuin mina. Enkä itse asiassa vaatisi että ensin pitää saada kuntoon oman maan heikko-osaisten asema, koska ei se tule ikinä täydelliseksi. Vaan että omat heikko-osaisemme asettettaisiin edes samalle viivalle, eli esim. myös turvapaikanhakijoiden rahoitus tulisikin vapaa-ehtoiselta pohjalta eikä verovaroista.

Kuin toin Suomeen lapsen kirjoitin sopimuksen Helsingin kaupungin viranomaisten luona, jossa minulle täsmennettiin että ymmärränhän että olen vastuussa niistä ja niistä asioista sekä taloudellisessa vastuussa lapsesta sen 18 vuoden ikään saakka. Jos ei huomioida ilmaista koulutusta jonka Suomen valtio on lapselle järjestänyt ei hän ole käyttänyt verovaroja ollenkaan.

Pakolaiset ja turvapaikanhakijat tulevat verorahojemme piiriin kansainvälisten sopimusten kautta, ja suomalaisilla on ollut tapana pitää kiinni lupaamistaan asioista. Siksi rahoitus ei voi perustua vapaaehtoisuudelle eikä mikään valtio myöskään voi pysyä irrallaan kaikista sopimuksista tai valita rusinoita pullasta ainakaan ilman seurauksia.

Jos siis haluaa ratkaista näitä ongelmia, jotka Suomessa ovat vielä tosi pieniä verrattuna eteläiseen Eurooppaan, niin on pyrittävä vaikuttamaan kv. politiikassa.

• EdesUnissa kirjoitti:

"Jos ei huomioida ilmaista koulutusta jonka Suomen valtio on lapselle järjestänyt ei hän ole käyttänyt verovaroja ollenkaan."

Onpas. Unohdat teknisen infrastruktuurin, vaikkei sosiaalista käyttäisikään. Myös lapsen hoitaja käyttää verovaroja edellä mainittuihin, joten voidaan oikeastaan todeta, että lapsen eläminen Suomessa on mahdotonta ilman verovaroja.

• LinerT.2 kirjoitti:

"Jos ei huomioida ilmaista koulutusta jonka Suomen valtio on lapselle järjestänyt ei hän ole käyttänyt verovaroja ollenkaan."

Onpas. Unohdat teknisen infrastruktuurin, vaikkei sosiaalista käyttäisikään. Myös lapsen hoitaja käyttää verovaroja edellä mainittuihin, joten voidaan oikeastaan todeta, että lapsen eläminen Suomessa on mahdotonta ilman verovaroja.

edit *hoitaja kuluttaa verorahoja hyötymällä em.*

• 48572389457239857923857
        LinerT.2 kirjoitti:

Tämäntyyppisessä ajattelussa tosiaan unohdetaan yleensä kaikki muu paitsi avustukset. Vakaa yhteiskuntakaan ei synny ilman verorahoja ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden ideaa. Tätä on laskettu, suurin osa suomalaisista pääsee plussan puolelle heti kun sairastuu vakavasti tai viimeistään vanhuksena. Vain äkkikuolema nuorena saa saldon miinukselle.

Ja maahanmuutto on välttämätöntä. Maahanmuutto pitää tällä hetkellä väestön samansuuruisena. Eläkkeet jäävät maksamatta, jos emme joko synnyta itse lisää suomalaisia tai harjoita järkevää maahanmuuttoa, sekä työperäistä että muunlaista maahanmuuttoa. Siis nämä paljonpuhutut verovarat loppuvat ilman maahanmuuttoa.

• Wulwawa
        EdesUnissa kirjoitti:

Lapsilisät.? Ja kyllähän sitä verovaroin pidetään tietkin kunnossa, poliisikin auttaa jne.

• EdesUnissa
        Wulwawa kirjoitti:

Lapsilisät.? Ja kyllähän sitä verovaroin pidetään tietkin kunnossa, poliisikin auttaa jne.

En hakenut lapsilisiä, ja nyt ei enää saisikaan. Tietysti voi semanttisesti ajatella että yhteiskunta infrakin on verovaroilla tehty, mutta kysymys on nyt lähinnä siitä yksilölle ohjatusta tuesta, kuten koulutus. Teoriassa kai lapselle voisi jaotella vaikkapa osan ilmavoimiemme sotilasbudjetista, mutta se olisi hiukan naurettavaa.

• EdesUnissa
        48572389457239857923857 kirjoitti:

Tämäntyyppisessä ajattelussa tosiaan unohdetaan yleensä kaikki muu paitsi avustukset. Vakaa yhteiskuntakaan ei synny ilman verorahoja ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden ideaa. Tätä on laskettu, suurin osa suomalaisista pääsee plussan puolelle heti kun sairastuu vakavasti tai viimeistään vanhuksena. Vain äkkikuolema nuorena saa saldon miinukselle.

Ja maahanmuutto on välttämätöntä. Maahanmuutto pitää tällä hetkellä väestön samansuuruisena. Eläkkeet jäävät maksamatta, jos emme joko synnyta itse lisää suomalaisia tai harjoita järkevää maahanmuuttoa, sekä työperäistä että muunlaista maahanmuuttoa. Siis nämä paljonpuhutut verovarat loppuvat ilman maahanmuuttoa.

Tuo keskustelun vieminen yhteiskuntarakenteen verovaroista rahoittamisen suuntaan karkaa alkuperäisestä aiheesta. Samalla tavalla se yhteiskunta on rakennettu sekä Mairelle että turvapaikanhakijalle, eivätkä kumpikaan siitä maksa. Siitä on siis turha keskustella.

Kysymys oli siitä että tämän lisäksi toiseen satsataan 35 000 per nuppi verovaroja, ja toiseen kerätään vapaa ehtoisia avustuksia. Uskotko että Mairelle kerätään 35 000 vapaa ehtoisilta ?
        Tosin ei se gappikään ole todellisuudessa näin iso. Todennäköisesti Maire saa noin puolet tuosta summasta yhteiskunnan tukea.

• ruokaanmeni
        EdesUnissa kirjoitti:

En hakenut lapsilisiä, ja nyt ei enää saisikaan. Tietysti voi semanttisesti ajatella että yhteiskunta infrakin on verovaroilla tehty, mutta kysymys on nyt lähinnä siitä yksilölle ohjatusta tuesta, kuten koulutus. Teoriassa kai lapselle voisi jaotella vaikkapa osan ilmavoimiemme sotilasbudjetista, mutta se olisi hiukan naurettavaa.

Ennenaikaan tutkittiin saako lapset ruokaa ja vaatteet päälleen jos ei lapsilisiä haettu. Oli jopa lasten huostaanotto uhkana.
        Nykyään vähemmän varakkailla lapsilisät menee elämiseen ja enemmän varakkaat pistävät säästöön lapsia varten.
        Voisi olla jonkinlaiset tulorajat että perhe yleensä saisi lapsilisät.

• 485729384672986729087
        EdesUnissa kirjoitti:

Tuo keskustelun vieminen yhteiskuntarakenteen verovaroista rahoittamisen suuntaan karkaa alkuperäisestä aiheesta. Samalla tavalla se yhteiskunta on rakennettu sekä Mairelle että turvapaikanhakijalle, eivätkä kumpikaan siitä maksa. Siitä on siis turha keskustella.

Kysymys oli siitä että tämän lisäksi toiseen satsataan 35 000 per nuppi verovaroja, ja toiseen kerätään vapaa ehtoisia avustuksia. Uskotko että Mairelle kerätään 35 000 vapaa ehtoisilta ?
        Tosin ei se gappikään ole todellisuudessa näin iso. Todennäköisesti Maire saa noin puolet tuosta summasta yhteiskunnan tukea.

Rahaa saa kerätä vaikka ätmikeräykseen jos on rahankeräyslupa, sikäli en tällaisilla vaivaa päätäni. En tiedä mitä nämä keräykset yleensä tuottavat, mutta ennemmin tähän kristillisyyteen antaisin kuin maksan kirkollisveroa (mokomat homojen syrjijät). Muutoin olen aika tyytyväinen veronmaksaja, täällä sentään rahat menevät suurin piirtein järkeviin kohteisiin ja verovarojen käyttö on läpinäkyvää eikä korruptiota ole verraten moniin muihin maihin.

• Ihanaparii

Mikä ihme teitä rassaa kokoajan mylmyrin ja prm.n suhteessa? Haukutaan rumaksi ja milloin mitäkin eroja toivotaan tämäntästä. Olisitte kerrankin tyytyväisiä, että ette saaneet "rumaa vanhaa rupsahtanutta kurppaa" vaan tämä löysikin muutenvaan ruman prm.n. He ovat onnellisia toisistaan rumina ja te voitte sitten etsiä niitä "kauniita kireitä" parikymppisiä. Onnea ihanalle parille!

• 485723984572938679283

Tuo oli upea kuva Mairesta. Avustuskampanjoissa usein on hyvät kuvat, paremmat (kiinnostavammat) kuin muissa mainoksissa. Mairella on myös kauniit kasvonpiirteet.

Aika mielenkiintoinen sanavalinta tuo pelottavannäköinen. Ovatko vanhat naiset pelottavannäköisiä? Ei yhtään hassumpi ajatus muuten.

• Wulwawa

Eikö palstan ätmejä pelota kaikki naiset?

• 49385209682936820968
        Wulwawa kirjoitti:

Eikö palstan ätmejä pelota kaikki naiset?

Siltä se vaikuttaa, että pohjimmiltaan pelottaa. Naisella on valta hylätä, se puolestaan keventää omaa arvoa miehenä, vaikka niin ei tarvitsisi ajatella, ajatellaan silti. Inhimillistä, ja varmaan pelottavaa myös, vaikka se valta annetaankin naiselle itse.

• Hököhökö

Nostan naiselle hattua. Ihmiset jotka on päässeet elämässä helpolla en arvosta heitä.

• En tiedä mitä mieltä olet, mutta kyllä sen huomaa ketkä on elämässään päässeet helpolla. Ne on yleensä kaikista kovimpia valittamaan ihan kaikesta.

• ovet.lukkoon

Miesten kannattaa pysytellä edelleen sisätiloissa kun niitä pelottavan näköisiä naisia kuitenkin liikkuu ulkona.

• ovet.lukkoon

Onko Mairella pelottavan näköiset tissit, perse ja pillu. Aloitushan koski pelottavan näköisiä naisia. Kannattaa edelleen pysytellä sisällä jos pelottaa.

• kaisanoasaa

Rööki muijat näyttää tuon näköiseltä. Pari röökiä vanhentaa pari vuotta.

• eikäviinaa

Olen kaunis prinsessa kun en ole koskaan maistanut tupakkaa.

• Myllmyr
    • Ätmieisaanaisia

Hui ku karmee pulimummo!! Pitää kuitenkin muistaa että pulimummotkin pilkkaa ätmejä!!

• pulimummo

Varo ettei tule vastaan. Menee vielä pissi housuun säikähdyksestä.

• Minäpä luulen että avainlause Mairen ahdinkoon on tuo:

"Aikuisena Maire jäi kodittomaksi, kun hän erosi väkivaltaisesta miehestään. "

Jos Maire ei alun alkaenkaan olisi päättänyt näyttää maailmalla ja "uskaltanut elää" jännän miehen kanssa vaan olisi valinnut jonkun kiltin & kunnollisen miehen olisi elämänjäljet jääneet paljon vähäisemmiksi. Sen kyllä usein huomaa naisista, myös miehistä, että se kun "uskaltaa elää" jättää se jälkensä ihmiseen.

• Myllmyr

Tälläisiä mielipiteitä sitä ihmisille muodostuu, kun eivät ymmärrä että virheitä tekevät kaikki. Se on inhimillistä. Menneisyydessä eläminen taas on tyhmää. 🙄

• Myllmyr kirjoitti:

Tälläisiä mielipiteitä sitä ihmisille muodostuu, kun eivät ymmärrä että virheitä tekevät kaikki. Se on inhimillistä. Menneisyydessä eläminen taas on tyhmää. 🙄

Toiset vaan tekee isompia virheitä kuin toiset mutta eikös se olekin hyvä että yleensä poikkeuksetta ne jotka on "uskaltaneet elää" tuntuvat olevan tyytyväisiä valintoihinsa kuten myös esim. minä olen ihan tyytyväinen etten ole jokaiseen kaivoon silmät ummessa hypännyt johon olisi ollut mahdollista hypätä.

• Myllmyr
        Harmaaritari kirjoitti:

Toiset vaan tekee isompia virheitä kuin toiset mutta eikös se olekin hyvä että yleensä poikkeuksetta ne jotka on "uskaltaneet elää" tuntuvat olevan tyytyväisiä valintoihinsa kuten myös esim. minä olen ihan tyytyväinen etten ole jokaiseen kaivoon silmät ummessa hypännyt johon olisi ollut mahdollista hypätä.

Ootko oikeasti? Etkö koskaan ajatellut mitä kaikkea ihanaa saisitkin kokea jos uskaltaisit hypätä tuntemattomaan 😁

Toki jos mukavuusalueen ulkopuolelle astuminen on kovin pelottavaa kannattaakin pysyä turvallisesti kotona muutenkin. Voi vaik auton alle jäädä tai vaik tiekaivoon vahingossa pudota 🙂 Meteoriitti voipi tippua päähän jne 🙂

Hei ja Mä hyvällä tän :) kirjoitan. Jokainen elää miten haluaa eikä ketään se huonommaksi tee jos ei otakaan riskejä 🙂 Itse taas nautin tästä elämänmatkasta. Se on ollut tapahtumarikas, hauska, opettavainen ja mieletön. En osais itse elää ottamatta riskejä 🙂

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1801
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      223
      1596
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      300
      1076
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      889
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      845
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      784
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      50
      737
    8. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      643
    9. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      30
      636
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      592
    Aihe