Ja sen tulisi olla selvää kaikille.
Ei EU-parlamentti voi toimia kuin jokin mafia tämän asian kanssa enää.
Sipilä vastasi ikäänkuin myöntäen liittovaltiosuunnan vastatessaan Huhtasaarelle, että "ei Suomi voi erota EU:sta", kun Huhtasaari puhui liittovaltioon hivuttautumisesta.
Nämä EU-mieliset toimii väärällä tavalla salamyhkäisesti tämän asian kanssa.
Ei muuta kuin kansanäänestys pystyyn vaan, sillä se on ainoa keino eikä minkäänlaisessa EU:ssa ole pakko pysyä, ei edes nykyisessä.
Sen ulkopuolella olevat näyttävät pärjäävän aivan mainiosti.
EU:n liittovaltiosta järjestettävä kansanäänestys
3
548
Vastaukset
- Runohupakko
Ensimmäinen askel pois EU:n lonkeroista on olla äänestämättä Sauli Niinistöä jonka yksi tärkeimmistä tehtävävistä on ajaa Suomi EU-liittovaltioon.
Laura Huhtasaari olisi hyvä ja EU-vastainen.- Haans.se
>>Nämä EU-mieliset toimii väärällä tavalla salamyhkäisesti tämän asian kanssa.
Muista, että EU on rahaeliitin oma hanke. Ne Rikastuvat kansan piikkiin !! Briannia lähti EU:sta kahdesta syystä:
a) mamutus meni liian pitkälle
b) liittovaltio-VELKA olisi kahleet brittien jalkaa, juuri siksi
c) brexitin jälkee he voivat päättää asioistaan itse.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14351841/euro-suomen-taloushistorian-suurin-puhallus
- Hyväideasi
Kannatan. EMUun mentiin valtiopetoksella ilman kansanäänestystä. Samoin liittovaltioon siirtyminen ilman kansanäänestystä olisi valtiopetos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076