Onko jollakulla kokemusta villa-keittiöistä? Ovatko kovin arvokkaat vrt. muihin valmistajiin/toimittajiin nähden?
Villa-keittiöt
6
1971
Vastaukset
- paula
Huomenna saan tarjouksen Villa-keittiöstä. Olen paljon kiertänyt liikkeitä Vantaalla, ja heidän toimintansa ei ole tähän asti vakuuttanut... hinnoista ja toimivuudesta en siis tiedä vielä, mutta jonkinlainen joustamattomuus, asiakkaan turha juoksuttaminen ja hitaus ovat kiinnitäneet huomion verrattuna moniin muihin liikkeisiin,
- harkinnassa
Hei!
Sain juuri viime viikolla tarjouksen Villa-keittiöistä Tampereelta. Minun mielestäni palvelu on Tampereen myyntipisteessä (Kodin ykkönen) ollut loistavaa. Hinnasta en osaa sanoa vielä mitään, kun kilpailuttaminen ja vertailu on vielä kesken. - Veera
Hylkäsimme Villan tarjouksen sen kalleuden vuoksi. Palvelu (Seinäjoki) oli erinomaista ja ihan lupaavalta suunnitelma tuntui, mutta oli kalliimpi kuin Puustellin tarjous (suunnitelma aika samantasoinen), joten päädyimme siihen.
- yllätyt
kysy eri kaupungeista tarjoukset saat aivan älyttömän hintahaitarin eteesi ja sitten olet ihan äimänä kun voit säästää esim 7000 vanhaa markkaa....
kokeile - LINKi
Meillä on aina ostettu villa keittiöt,koska:laadukkaita ja olemme onnistuneet saamaan n.45 % alennusta suositushinnoista.
Nyt on paikalla moderni LINK-mallisto kiiltävillä kerman välisillä ovilla ja wenge tausta levyt tasot iso saareke ,paljon maitolasi ovia yms.Lähtöhinta oli 9000 euroa,mutta joka joulu toistuva -45% alennuskaapistoista laski hinnan n.5600 euroon(kodin ykkönen).Totta se on,ainakin täällä turussa.Lehteen tullee ilmoitus 45:lle nopimmalle -45% alennusta.- villa kiinnostamaan
sen verran tyyris on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971757- 1551715
- 1141472
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911407Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1831126Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu331006En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59918Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja160859Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46856Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39829