Törmäsin mineraalimeikeistä lukiessani nettisivuihin, joilla esiteltiin Youngbloodin tuotteita. Muihin mineraalimeikkeihin en ole tutustunut vielä edes netissä, mutta ajattelin kysyä, onko kenelläkään tällä kokemusta tuosta sarjasta?
Missä hintaluokissa mineraalimeikit yleensä pyörii? Kotikaupungissani ei ole noita tarjolla enkä kovin usein pääse käymään esim. Helsingissä että menisi paikan päälle katsomaan...
Youngblood -kokemusta?
11
1404
Vastaukset
- suomea...
Asut. kerroppa niin voi kertoa lähimmän mineraalimeikkipisteen.
- Youngblood
Itä-Uusimaalla asun. Helsinki on kai lähin? Ei sinne niin pitkä matka ole, mutta silti tulee harvoin käytyä.
- tietoa!!
Youngblood kirjoitti:
Itä-Uusimaalla asun. Helsinki on kai lähin? Ei sinne niin pitkä matka ole, mutta silti tulee harvoin käytyä.
Sellainen kuin Estelina Oy myy Jane Iredalen meikkejä heidän nettisivustoiltaan löytyy koko maan jälleenmyyjät.
- kalaliisa
oon käyttäy. kallisa.
- Youngblood
Olen käyttänyt YB:tä ja on tosi kiva sarja. Edullisempi kuin Jane Iredale. Katso maahantuojan sivuilta (www.carpelancosmetics.fi)lisätietoa sarjasta tai suoraan valmistajan sivuilta www.ybskin.com.
Netistäkin saa tilattua ainakin Nailfixin kaupasta www.nailfix.fi- ollakin
Just,
olen erittäin herkkä auringolle, ostin YB ja minulle kerrottiin UV-suojaa olevan tuotteessa. Sain pahan reaktion auringosta ja vasta jälkeenpäin otin selvää Allergiayhdistykseltä että ei sitä suojaa ole jos ei pakkauksessa niin lue. Siis edullisempi, voi ollakin mutta ei minua toista kertaa petetä hintavertailulla. Ei sen puoleen, en ole muitakaan ostanut, mutta turhaa mainontaa. - sisältävät
ollakin kirjoitti:
Just,
olen erittäin herkkä auringolle, ostin YB ja minulle kerrottiin UV-suojaa olevan tuotteessa. Sain pahan reaktion auringosta ja vasta jälkeenpäin otin selvää Allergiayhdistykseltä että ei sitä suojaa ole jos ei pakkauksessa niin lue. Siis edullisempi, voi ollakin mutta ei minua toista kertaa petetä hintavertailulla. Ei sen puoleen, en ole muitakaan ostanut, mutta turhaa mainontaa.auringonsuojakertoimen, mutta tarvisit hirvittävän pakkelikerroksen kasvoille jotta saisit sen luvatun suuruisen suojan. Tavallista aurinkovoidettakin joutuu laittamaan runsaasti jotta saa luvatun suojan. Sively ei riitä.
Meikeissä riittävän paksu kerros = epäluonnollinen näky, ei kaunis ja virheettömän näköinen iho. Kannattaa laittaa suojakertoimellinen kosteusvoide alle :) - tietoa
sisältävät kirjoitti:
auringonsuojakertoimen, mutta tarvisit hirvittävän pakkelikerroksen kasvoille jotta saisit sen luvatun suuruisen suojan. Tavallista aurinkovoidettakin joutuu laittamaan runsaasti jotta saa luvatun suojan. Sively ei riitä.
Meikeissä riittävän paksu kerros = epäluonnollinen näky, ei kaunis ja virheettömän näköinen iho. Kannattaa laittaa suojakertoimellinen kosteusvoide alle :)ei ole totta! Vai paksu meikki. Huh-huh, ota kuules parempi tieto asioista.
- lienee
sisältävät kirjoitti:
auringonsuojakertoimen, mutta tarvisit hirvittävän pakkelikerroksen kasvoille jotta saisit sen luvatun suuruisen suojan. Tavallista aurinkovoidettakin joutuu laittamaan runsaasti jotta saa luvatun suojan. Sively ei riitä.
Meikeissä riittävän paksu kerros = epäluonnollinen näky, ei kaunis ja virheettömän näköinen iho. Kannattaa laittaa suojakertoimellinen kosteusvoide alle :)Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tuohon meikkikerroksen paksuuteen! Sillä kun ei ole MITÄÄN tekemistä UV-suojan kanssa. Minulle on aivan sama mitä meikkejä käytetään, itselleni nuo merkit eivät sano mitään mutta nyt liikutaan jo asiavirheissä.
Muistetaanpas tässä että tällainen tieto saattaa aiheuttaa joillekin tosi pahoja ongelmia. Eli: jos tuotteen pakkauksessa ei ole merkitty SPF (=sun protection factor), ei UV-suojaa tuotteessa ole. Kertoipa myyjä mitä palturia hyvänsä.
Ainahan voi tuotteita vertailla keskenään mutta ammattitaidottomien ei kannattaisi esittää enempää kuin on. - tietoa ihan on
lienee kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tuohon meikkikerroksen paksuuteen! Sillä kun ei ole MITÄÄN tekemistä UV-suojan kanssa. Minulle on aivan sama mitä meikkejä käytetään, itselleni nuo merkit eivät sano mitään mutta nyt liikutaan jo asiavirheissä.
Muistetaanpas tässä että tällainen tieto saattaa aiheuttaa joillekin tosi pahoja ongelmia. Eli: jos tuotteen pakkauksessa ei ole merkitty SPF (=sun protection factor), ei UV-suojaa tuotteessa ole. Kertoipa myyjä mitä palturia hyvänsä.
Ainahan voi tuotteita vertailla keskenään mutta ammattitaidottomien ei kannattaisi esittää enempää kuin on.Sopii tarkistaa. Kysäiskää vaikka oman apteekin tädiltä annostelua. Tavallisissa aurinkovoiteissa siis myös :)
JA tuotteessa jossa on pääraaka-aineina titaanioksidia on aurinkosuoja, kertoo etiketti sen tai ei. Senkin sopii vaikkapa googlella nopsasti tarkistaa ja jollei usko niin vaikka sitten apteekin tädiltä myös :)
Mikä ihme siinä on, että kun joku ilmaisee tietävänsä jotain asioista, niin aina tulee joku joka tyrmää sanoen että mistäs luulet tietäväsi ja mistä näitä muka-tietäjiä sikiää? Tai että sun mielipitees on vääriä, mitä luulet mainostavasi, mitä sinä tästä mainostuksesta hyödyt... Eikös täällä juuri siksi kysytä että joku vastaa, ei siksi että syntyy riitoja? - ei ollut
tietoa ihan on kirjoitti:
Sopii tarkistaa. Kysäiskää vaikka oman apteekin tädiltä annostelua. Tavallisissa aurinkovoiteissa siis myös :)
JA tuotteessa jossa on pääraaka-aineina titaanioksidia on aurinkosuoja, kertoo etiketti sen tai ei. Senkin sopii vaikkapa googlella nopsasti tarkistaa ja jollei usko niin vaikka sitten apteekin tädiltä myös :)
Mikä ihme siinä on, että kun joku ilmaisee tietävänsä jotain asioista, niin aina tulee joku joka tyrmää sanoen että mistäs luulet tietäväsi ja mistä näitä muka-tietäjiä sikiää? Tai että sun mielipitees on vääriä, mitä luulet mainostavasi, mitä sinä tästä mainostuksesta hyödyt... Eikös täällä juuri siksi kysytä että joku vastaa, ei siksi että syntyy riitoja?sanoa, että pitää laittaa paksu meikkipohja vaan korostaa sitä että pitää laittaa se suojakertoimellinen voide ALLE jotta saa riittävän suojan (herkästi palavalle 15 kerroin ei muutoinkaan riitä). Jos joku nyt tahallisesti halusi ymmärtää väärin niin suotakoon hänelle päivän purkaus tästä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3272656Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281871Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1311655Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511417- 68949
Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko159933Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69904- 63847
- 55830
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14799