kokemusta mika664 profiilista

utekias

Onkohan vain pelimies????

19

4157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa____

      Niin, kaikki miesprofiilit taitaa olla pelimiehiä/feikkejä. Ei niitä kiinnosta naiselle vastata, taitavat vaan odottaa parempaa ja parempaa, tai sitten pelaavat omia pelejään!! Eli en oikein usko täältä löytyvän mitään miestä, joka olisi oikein kiinnostunut tutustumaan tms. Siis tarkoitan yli 40v.

    • paskan jauhamispalsta

      Varmasti joku vittuunut muija haukkuu kohta tuon nimimerkin. On vittuutunut kun mies ei ollut kiinnostunut hänestä ja nyt voi vitutukseen vääntää paskat täällä.

      Vai mitä meinaisit jos joku kyselisi sun nimimerkin perää. Ja joku mies haukkuisi vitutukseen sut pystyyn täällä kun annoit sille pakit.

      • ymmärtäny

        Olipa sulla mielenkiintoinen juttu...Hienosti kirjootettu!


      • Viskoosi78
        ymmärtäny kirjoitti:

        Olipa sulla mielenkiintoinen juttu...Hienosti kirjootettu!

        ....


    • että kysyit

      Hänestä on ennenkin täällä kysytty, joten uskallampa väittää, että tällä keinoin hän itse saa lisää kävijöitä profiilinsa sivuille. Mutta jos ei ole kyse hänestä itsestään niin mukavan oloinen mies onpi kyllä. pelimieskin varmaan, mutta sitä en mene todeksi sanomaan.

    • Juoruko?

      Laitapa nyt sinäkin sitten omat henkilötietosi tänne niin kaikki muut voivat sitten kertoa mitä ovat mieltä sinusta ja toiminnastasi.

      • että onhan se selvä

        Jos laitat ilmoituksesi, itsesi tyrkylle julkiselle palstalle, onhan ilman muuta mahdollisuus, että ihmiset kyselee perääsi. Siis ei mikään ihme kysymys alkuperäiseltä kirjoittajalta. Itse asiassa hyvä kysymys! Lisätiedot ei ole koskaan haitaksi!


      • onhan
        että onhan se selvä kirjoitti:

        Jos laitat ilmoituksesi, itsesi tyrkylle julkiselle palstalle, onhan ilman muuta mahdollisuus, että ihmiset kyselee perääsi. Siis ei mikään ihme kysymys alkuperäiseltä kirjoittajalta. Itse asiassa hyvä kysymys! Lisätiedot ei ole koskaan haitaksi!

        ihmisillä sentään joku yksityisyyden suoja. Vaikka julkiseksi eläimeksi suuostuisikin.


      • höpötihö
        onhan kirjoitti:

        ihmisillä sentään joku yksityisyyden suoja. Vaikka julkiseksi eläimeksi suuostuisikin.

        Yksityisyyden suoja! Voi keesus! Joka sitä haluaa, pysyy pois treffipalstoilta. Tonhan sanoo jo järkikin!!! Haloo, ne mitä teillä on korvien välissä, alkaa aalla....niitä vois käyttääkki joskus!


    • tavannut

      ei ainakaan vaikuttanut siltä - oli ihan kiva mies...harmi ettei meillä vaan synkannut, taitaa vaatia paljon naiselta!

      • Laamajeesus

        Ihmiset kun ei laita omia nimimerkkejään, niin sehän tarkottaa vaan et ne kirjottaa omasta nimimerkistään tyyliin. "mimmonenkohan Laamajeesus on? kellään tietoa onko mukava? Kellään positiivisia kokemuksia?" Sit ihmiset joko kirjottaa tai ei kirjota mielipiteidään. Mut jos kirjottaa niin saa tietää mitä itsestään ajatellaan.

        No mitäs mieltä ootte Laamajeesuksesta. Musta tosi hyvä laamajumala


    • linssiin

      useampia naisia tuon treffipalvelun kautta. Siitä oli tarinoita joskus viime vuonna. On toinenkin profiili tuolla mut en muista nimimerkkiä.

      • tavannut

        oletko tavannut tämän - ei kyllä kuulosta siltä ihmiseltä jonka minä olen tavannut. Täällä näköjään saa sanoa ihmisestä mitä vain. Ja raukkamaista se on tuntemattomana purkaa pahaa mieltään.


      • maariasa
        tavannut kirjoitti:

        oletko tavannut tämän - ei kyllä kuulosta siltä ihmiseltä jonka minä olen tavannut. Täällä näköjään saa sanoa ihmisestä mitä vain. Ja raukkamaista se on tuntemattomana purkaa pahaa mieltään.

        on se kyllä kumma että täällä on ihmisiä jotka tekevät tuota solvaamista, tarkoitan että solvaavat ihmistä joka saattaa olla liikkeellä tositarkoituksella.


      • oharit
        tavannut kirjoitti:

        oletko tavannut tämän - ei kyllä kuulosta siltä ihmiseltä jonka minä olen tavannut. Täällä näköjään saa sanoa ihmisestä mitä vain. Ja raukkamaista se on tuntemattomana purkaa pahaa mieltään.

        mikä oli sitten hyvä juttu kun kuulin miten oli toisia kohdellut, joiden kanssa oli pidemmälle mennyt. Ei tullut paha mieli kun en koskaan edes tavannut ja juttu päättyi onneksi näin.


      • keskustelupalstalla
        oharit kirjoitti:

        mikä oli sitten hyvä juttu kun kuulin miten oli toisia kohdellut, joiden kanssa oli pidemmälle mennyt. Ei tullut paha mieli kun en koskaan edes tavannut ja juttu päättyi onneksi näin.

        hakusanaksi mika664 = lisäinfoa tästä itsensä kanssa keskustelevasta huijarista.


      • Muahmuah

        Hän on ympäristöaktiivi :)


    • ???

      Taidat olla melkoinen järjen jättiläinen, kun oman mielipiteen muodostaminen ei näytä onnistuvan, vaan pitää kysyä tuollaista asiaa deitti-foorumilta ? Uusavuton ressukka olet, jos et ymmärrä lukemaasi tms. Mene kotiin kasvamaan...

    • ANNOITko

      v.2007

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe