kirottu talo

premiata

taitaa tulla Ulvilassa myyntiin ennen kuin murha ratkeaa. 2 kuukautta ei tietysti ole pitkä aika, mutta alkaa näyttää pahasti silta ettei ratkaisusta ole vielä tietoa.

Se talo huhujen mukaan kannattaa ostaa, jos haluaa aviopuolisosta eroon. Kolme paria, 2 erotti ennen aikainen kuolema ja kolmannet vain erosivat.

Ei silti että karmaan uskoisin, mutta joskus tuntuu että tuon talon karma on yhtä paha kuin omani....sattumalta.

44

4066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joihinkin taloihin...

      tuntuu liittyvän ns "kirous"
      Itse tiedän myös yhden talon lapissa jossa joka asukkaan taloudesta tuntui joku aina kuolevan...ja nimenomaan juuri siihen taloon!
      Itsemurhia tapahtui useita ja kuolipa joku keittiöön viinapullon äärellekin...
      Tuttavaperheeni muutti siihen vuokralle ja heidänkin perheessä tapahtui itsemurha...ja sekin tapahtui siinä talossa tietysti! Se pani miettimään jo kirousta...

      • kerrotko..

        hei olisitko kertonut hieman enemmän tuosta.,, tai sen ainakin liittyykö tämä talo keminmaahan? onko siis siellä?


      • Tämä talo...
        kerrotko.. kirjoitti:

        hei olisitko kertonut hieman enemmän tuosta.,, tai sen ainakin liittyykö tämä talo keminmaahan? onko siis siellä?

        on Kemissä...ja tarkemmin kivikolla! Talon omistaja hirttäytyi ja hänen poikansa myös...mutta sitä ennen talossa kuoli monia monia muita!


      • Keminmaan...
        kerrotko.. kirjoitti:

        hei olisitko kertonut hieman enemmän tuosta.,, tai sen ainakin liittyykö tämä talo keminmaahan? onko siis siellä?

        talo sitten on? Laurilassa ainakin on yksi talo jossa kummitelee "sininen nainen" joten sen talon historiikkiin saattaa mahtua kaikenlaista...


      • eräs tapaus
        Keminmaan... kirjoitti:

        talo sitten on? Laurilassa ainakin on yksi talo jossa kummitelee "sininen nainen" joten sen talon historiikkiin saattaa mahtua kaikenlaista...

        lähiön tapaisessa helsingissä jolla alueella tapahtui vaikka mitä. asiat eivät tapahtuneet siellä ainostaan yksi kuolemaan johtanut puukotus. kuitenkin sillä alueella asuville ja taloja ei ollut kovin monta.itsemurha jossa isä ja lapsi ajoivat toisen auton eteen, kuolivat tietty. yläkerrassani asuvan miesystävä teki itsemurhan. alueella oli jotenkin paha olla. asunnot viihtyisiä pieniä puukerrostaloja mutta jotain kummaa siellä oli joka teki olon raskaaksi ja epäviihtyisäksi.


      • laki on pahin
        eräs tapaus kirjoitti:

        lähiön tapaisessa helsingissä jolla alueella tapahtui vaikka mitä. asiat eivät tapahtuneet siellä ainostaan yksi kuolemaan johtanut puukotus. kuitenkin sillä alueella asuville ja taloja ei ollut kovin monta.itsemurha jossa isä ja lapsi ajoivat toisen auton eteen, kuolivat tietty. yläkerrassani asuvan miesystävä teki itsemurhan. alueella oli jotenkin paha olla. asunnot viihtyisiä pieniä puukerrostaloja mutta jotain kummaa siellä oli joka teki olon raskaaksi ja epäviihtyisäksi.

        Joskus tuntuu että on taloja, joita kannattaisi välttää vaikka ei kummituksiin uskokaan.

        Sattumaa mutta on se kumma että ennen kuin talo on 10 vuotta ollut pystyssä niin siinä on asunut 3 avioparia, eikä yhdenkään onnesta tullut pitkäaikaista. Silti talo on kaunis, viihtyisällä alueella... eikä siitä voisi uskoa mitään pahaa, pelkkää sattumaa


      • ei tiiä..
        Keminmaan... kirjoitti:

        talo sitten on? Laurilassa ainakin on yksi talo jossa kummitelee "sininen nainen" joten sen talon historiikkiin saattaa mahtua kaikenlaista...

        en tiedä keminmaassa sellasta taloa, voihan sielä joku olla. kysyin vain..


      • ei tiiä....
        Keminmaan... kirjoitti:

        talo sitten on? Laurilassa ainakin on yksi talo jossa kummitelee "sininen nainen" joten sen talon historiikkiin saattaa mahtua kaikenlaista...

        en tiedä keminmaassa sellasta taloa, voihan sielä joku olla. kysyin vain..


      • esas-
        ei tiiä.... kirjoitti:

        en tiedä keminmaassa sellasta taloa, voihan sielä joku olla. kysyin vain..

        onhan toki keminmaassakin sellainen talo.tiedän parikin taloa joissa kummitellut kautta aikojen.


      • talot
        esas- kirjoitti:

        onhan toki keminmaassakin sellainen talo.tiedän parikin taloa joissa kummitellut kautta aikojen.

        talot sijaittevat joenvarrella.


    • Pekkala

      Usassa tehtiin elokuva kirotusta talosta, jossa oli tehty lukuisia henkirikoksia. Taloon muuttaneet asukkaat joutuivat pahojen henkivoimien vainoamiksi talossa ja lähtivät karkuun sieltä pakoon noita henkivoimia.
      Ehkä tässä Ulvilan talossakin voi piillä jotain vastaavaa.

      • se avioero tuli sattumalta huonon onnen seurauksena...ehkä kuitenkin pelasti heidän henkensä tai sitten murhan uhriksi joutui väärä mies eli erehdyttiin talosta tai sen nykyisestä asukkaasta.


      • molcosan

        Pahkasiassa oli joskus viittaus kauhuelokuvaan, nimelta Sihninki-koh-koh. Sama tausta, talo jossa oli tapahtunut ikavia aiemmin; talo omasi ikaankuin ilkean luonteen.


      • vares2
        premiata kirjoitti:

        se avioero tuli sattumalta huonon onnen seurauksena...ehkä kuitenkin pelasti heidän henkensä tai sitten murhan uhriksi joutui väärä mies eli erehdyttiin talosta tai sen nykyisestä asukkaasta.

        ...Tähtisentieltä, kun noin hyvin olet asioista perillä? ;-)


      • vares2 kirjoitti:

        ...Tähtisentieltä, kun noin hyvin olet asioista perillä? ;-)

        vain jututtaa ihmisiä tai siis olen hiljainen, syrjäänvetäytyjä, jolle moni yllättäen avaa sydämmensä ja kertoo mikä painaa.

        Minä suoraan sanoen olen tekijän puolella koettuani sen miten väitetyn työnantajan roolissa kiusaamista tuetaan oikeusviranomaistenkin taholta vaikkei näyttöä ole eli jos saisin tekijän tietooni veisin salaisuuden hautaan asti.

        Tietoni tuosta talosta ovat varmasta lähteestä, kuten moni muukin asia. Minä kun olen kuin nalle puh sadun Ihaa-aasi ja siksi ehkä montaakin sydäntä kuunnellut. En mitenkään tahdo vähätellä omaisten, varsinkin lasten kärsimystä.


      • Ohis
        premiata kirjoitti:

        vain jututtaa ihmisiä tai siis olen hiljainen, syrjäänvetäytyjä, jolle moni yllättäen avaa sydämmensä ja kertoo mikä painaa.

        Minä suoraan sanoen olen tekijän puolella koettuani sen miten väitetyn työnantajan roolissa kiusaamista tuetaan oikeusviranomaistenkin taholta vaikkei näyttöä ole eli jos saisin tekijän tietooni veisin salaisuuden hautaan asti.

        Tietoni tuosta talosta ovat varmasta lähteestä, kuten moni muukin asia. Minä kun olen kuin nalle puh sadun Ihaa-aasi ja siksi ehkä montaakin sydäntä kuunnellut. En mitenkään tahdo vähätellä omaisten, varsinkin lasten kärsimystä.

        "olen tekijän puolella --- jos saisin tekijän tietooni veisin salaisuuden hautaan asti."

        JA:

        "En mitenkään tahdo vähätellä omaisten, varsinkin lasten kärsimystä."

        Pahempaa omaisten tuskan vähättelyä en osaa edes kuvitella kuin kylmäverisen murhaajan suojeleminen. Ihanko vakavissasi olet sitä mieltä, että mahdollinen työpaikkakiusaaminen on niin paha juttu, että siitä kostoksi voi jättää leskelle ja neljälle lapselle ikuisen pelon ja epävarmuuden sekä antaa murhaajan elää vapaana?

        Oi aikoja, oi tapoja...


      • Ohis kirjoitti:

        "olen tekijän puolella --- jos saisin tekijän tietooni veisin salaisuuden hautaan asti."

        JA:

        "En mitenkään tahdo vähätellä omaisten, varsinkin lasten kärsimystä."

        Pahempaa omaisten tuskan vähättelyä en osaa edes kuvitella kuin kylmäverisen murhaajan suojeleminen. Ihanko vakavissasi olet sitä mieltä, että mahdollinen työpaikkakiusaaminen on niin paha juttu, että siitä kostoksi voi jättää leskelle ja neljälle lapselle ikuisen pelon ja epävarmuuden sekä antaa murhaajan elää vapaana?

        Oi aikoja, oi tapoja...

        omalla tavallani ymmärrän nykyään miten totta oli sosiaalipsykologian opinnoilla opittu kaavio.

        Kiltinkin saa provosoitua hyvin agressiiviseksi, ei uskoisi ennen kuin huomaa miten hyvin tuo toteutuu käytännössä.

        Minusta tuon kehityskulun hyvin tuntevan psykologin ei kuulu kierrellä työyhteisössä ilkkumassa työntekijöille. Kun kuulen vapaaehtoisesti lähteneiltä miten hän käyttäytyi katson että alan ihmisen tulee käsittää provosoivansa yli sietorajan.

        Kaikki eivät osaa käsitellä negatiivisiä tunteita, uskalla tai osaa purkaa vihaa ulos. Siksi tuo mies ei osannut hoitaa tehtäväänsä ja jos tekijä on noitten irtisanottujen joukossa veisin tekijän tietäessäni tiedon hautaan.

        Toki jos tekijä on joku muu asia on eri. Silloin en ymmärrä miksi, mikä tähän johti vaikka yrittäisinkin.


      • Ohis
        premiata kirjoitti:

        omalla tavallani ymmärrän nykyään miten totta oli sosiaalipsykologian opinnoilla opittu kaavio.

        Kiltinkin saa provosoitua hyvin agressiiviseksi, ei uskoisi ennen kuin huomaa miten hyvin tuo toteutuu käytännössä.

        Minusta tuon kehityskulun hyvin tuntevan psykologin ei kuulu kierrellä työyhteisössä ilkkumassa työntekijöille. Kun kuulen vapaaehtoisesti lähteneiltä miten hän käyttäytyi katson että alan ihmisen tulee käsittää provosoivansa yli sietorajan.

        Kaikki eivät osaa käsitellä negatiivisiä tunteita, uskalla tai osaa purkaa vihaa ulos. Siksi tuo mies ei osannut hoitaa tehtäväänsä ja jos tekijä on noitten irtisanottujen joukossa veisin tekijän tietäessäni tiedon hautaan.

        Toki jos tekijä on joku muu asia on eri. Silloin en ymmärrä miksi, mikä tähän johti vaikka yrittäisinkin.

        Jaa-a, en osaa uhrin käyttäytymisestä sanoa mitään kun en tuntenut häntä. En kuitenkaan toisen käden tietojen perusteella edes suunnittelisi suojelevani murhaajaa, mutta kukin tyylillään.

        Kuollut ei enää kärsi, mutta hänen perheensä kärsii. Voit toki olla sitä mieltä, että kärsimys on oikeutettua ja ansaittua, mutta älä sitten viitsi väittää ettet halua vähätellä heidän kärsimyksiään. Sen sinä juuri teet. Lapset joutuivat näkemään isänsä raa´an murhan ja sinusta se on ihan OK.

        "Toki jos tekijä on joku muu asia on eri. Silloin en ymmärrä miksi, mikä tähän johti vaikka yrittäisinkin."

        Kuollut ei voi puolustautua. Eiköhän kunnon supliikilla varustettu "ulkopuolinenkin" murhamies saisi sinut vakuuttuneeksi tekonsa oikeutuksesta.


      • Ohis kirjoitti:

        Jaa-a, en osaa uhrin käyttäytymisestä sanoa mitään kun en tuntenut häntä. En kuitenkaan toisen käden tietojen perusteella edes suunnittelisi suojelevani murhaajaa, mutta kukin tyylillään.

        Kuollut ei enää kärsi, mutta hänen perheensä kärsii. Voit toki olla sitä mieltä, että kärsimys on oikeutettua ja ansaittua, mutta älä sitten viitsi väittää ettet halua vähätellä heidän kärsimyksiään. Sen sinä juuri teet. Lapset joutuivat näkemään isänsä raa´an murhan ja sinusta se on ihan OK.

        "Toki jos tekijä on joku muu asia on eri. Silloin en ymmärrä miksi, mikä tähän johti vaikka yrittäisinkin."

        Kuollut ei voi puolustautua. Eiköhän kunnon supliikilla varustettu "ulkopuolinenkin" murhamies saisi sinut vakuuttuneeksi tekonsa oikeutuksesta.

        näkökantoja on monia. Tuskimpa nuo ihmiset kokemuksistaan kertoessaan valehtelevat ja psykologin pitää tietää mitä tekee.

        En vähättele vainajan lähiomaisten kärsimystä. Mutta tiedän monen muun kärsineen miehensä/poikansa kokeman tähden.

        En puolustele mielipidettäni, mutta käytännössä istuisin ennemmin tuon puolivuotta painostusvankeudessa, jos tekijän tietäisin mikäli hän olisi irtisanottujen joukossa.

        Yksi työtoverini sanoi minulle kerran vuosia sitten että hän pyytää anteeksi sitä että lisäsi kahviini huumaavaa lääkettä, koska uskoi muita ennen kuin nämä jäivät valheistaan hänelle kiinni. Syyksi hän sanoi kokemansa keskenmenon. En tiedä oliko tuo testi vai totta, mutta sanoin hänelle että jos hän on tuon keskenmenon kokenut niin minun puolestani hän saa anteeksi ja rauhassa kostaa muille jos tahtoo. En tiedä oliko hän tosissaan vai ei eikä se minua liikuta.


      • Ohis
        premiata kirjoitti:

        näkökantoja on monia. Tuskimpa nuo ihmiset kokemuksistaan kertoessaan valehtelevat ja psykologin pitää tietää mitä tekee.

        En vähättele vainajan lähiomaisten kärsimystä. Mutta tiedän monen muun kärsineen miehensä/poikansa kokeman tähden.

        En puolustele mielipidettäni, mutta käytännössä istuisin ennemmin tuon puolivuotta painostusvankeudessa, jos tekijän tietäisin mikäli hän olisi irtisanottujen joukossa.

        Yksi työtoverini sanoi minulle kerran vuosia sitten että hän pyytää anteeksi sitä että lisäsi kahviini huumaavaa lääkettä, koska uskoi muita ennen kuin nämä jäivät valheistaan hänelle kiinni. Syyksi hän sanoi kokemansa keskenmenon. En tiedä oliko tuo testi vai totta, mutta sanoin hänelle että jos hän on tuon keskenmenon kokenut niin minun puolestani hän saa anteeksi ja rauhassa kostaa muille jos tahtoo. En tiedä oliko hän tosissaan vai ei eikä se minua liikuta.

        "En vähättele vainajan lähiomaisten kärsimystä."

        Aivan, sinä vaan arvotat ne kevyemmiksi kuin murhaajan mahdolliset kärsimykset. Kerrankos sitä tosiaan naamiomies tulee puukon kanssa keskellä yötä lasin läpi nukkuvien ihmisten kotiin, teurastaa isän ja silpaisee samalla äitiäkin ja jättää eloon jääneiden mieleen ikuiset arvet. Pitää ymmärtää, jos naamioitunut puukottaja on joutunut työpaikallaan KÄRSIMÄÄN!

        "--- käytännössä istuisin ennemmin tuon puolivuotta painostusvankeudessa, jos tekijän tietäisin mikäli hän olisi irtisanottujen joukossa."

        Entä jos seuraava tälle puukottajareppanalle vääryyttä tekevä onkin joku sinun lähimmäisistäsi? Vieläkö riittää ymmärrystä?


      • Sinun...
        Ohis kirjoitti:

        "En vähättele vainajan lähiomaisten kärsimystä."

        Aivan, sinä vaan arvotat ne kevyemmiksi kuin murhaajan mahdolliset kärsimykset. Kerrankos sitä tosiaan naamiomies tulee puukon kanssa keskellä yötä lasin läpi nukkuvien ihmisten kotiin, teurastaa isän ja silpaisee samalla äitiäkin ja jättää eloon jääneiden mieleen ikuiset arvet. Pitää ymmärtää, jos naamioitunut puukottaja on joutunut työpaikallaan KÄRSIMÄÄN!

        "--- käytännössä istuisin ennemmin tuon puolivuotta painostusvankeudessa, jos tekijän tietäisin mikäli hän olisi irtisanottujen joukossa."

        Entä jos seuraava tälle puukottajareppanalle vääryyttä tekevä onkin joku sinun lähimmäisistäsi? Vieläkö riittää ymmärrystä?

        kirjoitukset on 100 prosenttista asiaa! Olen samoilla linjoilla eikä täysin terve yksilö suojelisi murhaajaa ainakaan tuollaisessa tilanteessa...jos ylipäätään missään tilanteessa!! Eikä toisaalta minkäänlainen työpaikkakiusaaminen oikeuta murhaamaan ketään!! Premiata on varmasti sitä mieltä että koulukiusattu lapsi saa tappaa kiusaajansa myöskin...sillä rivien välistä on tulkittavissa että hän hyväksyy tämänkin murhan kunhan murhaaja on vain joku työpaikkakiusatuista!


      • Sinun... kirjoitti:

        kirjoitukset on 100 prosenttista asiaa! Olen samoilla linjoilla eikä täysin terve yksilö suojelisi murhaajaa ainakaan tuollaisessa tilanteessa...jos ylipäätään missään tilanteessa!! Eikä toisaalta minkäänlainen työpaikkakiusaaminen oikeuta murhaamaan ketään!! Premiata on varmasti sitä mieltä että koulukiusattu lapsi saa tappaa kiusaajansa myöskin...sillä rivien välistä on tulkittavissa että hän hyväksyy tämänkin murhan kunhan murhaaja on vain joku työpaikkakiusatuista!

        hyväksyisin jos porukalla on vähintään 3-4 vuotta vainottu yhtä oppilasta opettajien ja muiden aikuisten tuella.

        Sai Eveliinankin surmaaja muistaakseni joku 1/2 vuotta käytännössä.

        Sitäpaitsi minun kantani on viisas ajatellen monen muun elossa olevan työturvallisuutta. Jos kyseessä sattuisi olemaan tilauskeikkana hoidettu työnäyte, niin tuon tilaajat tietäisivät äkkiä miten minulle voi kostaa ja siina sivussa saadaan rahat pois toisesta palkkamurhasta.


      • premiata kirjoitti:

        hyväksyisin jos porukalla on vähintään 3-4 vuotta vainottu yhtä oppilasta opettajien ja muiden aikuisten tuella.

        Sai Eveliinankin surmaaja muistaakseni joku 1/2 vuotta käytännössä.

        Sitäpaitsi minun kantani on viisas ajatellen monen muun elossa olevan työturvallisuutta. Jos kyseessä sattuisi olemaan tilauskeikkana hoidettu työnäyte, niin tuon tilaajat tietäisivät äkkiä miten minulle voi kostaa ja siina sivussa saadaan rahat pois toisesta palkkamurhasta.

        eli tekstissäni oli kirjoitusvirhe


      • onkohansamatalo
        premiata kirjoitti:

        se avioero tuli sattumalta huonon onnen seurauksena...ehkä kuitenkin pelasti heidän henkensä tai sitten murhan uhriksi joutui väärä mies eli erehdyttiin talosta tai sen nykyisestä asukkaasta.

        Olikohan se yksi Premiatan mainitsema talo sellainen, jossa asui pappi perheineen.

        Papille tuli myös avioero. Harvinaista ennen vanhaan ainakin. Onko tästä talosta kyse?


      • eivoihyväksyätuollaista
        Sinun... kirjoitti:

        kirjoitukset on 100 prosenttista asiaa! Olen samoilla linjoilla eikä täysin terve yksilö suojelisi murhaajaa ainakaan tuollaisessa tilanteessa...jos ylipäätään missään tilanteessa!! Eikä toisaalta minkäänlainen työpaikkakiusaaminen oikeuta murhaamaan ketään!! Premiata on varmasti sitä mieltä että koulukiusattu lapsi saa tappaa kiusaajansa myöskin...sillä rivien välistä on tulkittavissa että hän hyväksyy tämänkin murhan kunhan murhaaja on vain joku työpaikkakiusatuista!

        On siis todella järkyttäviä nuo Premiatan murhaajan suojelemiseen kannustavat mielipiteet.

        Kuvitellaan nyt sitten vaikka, että opettaja suojelee jotain lähipiirissään olevaan murhaajaa? Antaisitko peruskoulun ikäisen lapsesi tällaisen opettajan kasvatettavaksi?


      • 12345654321
        eivoihyväksyätuollaista kirjoitti:

        On siis todella järkyttäviä nuo Premiatan murhaajan suojelemiseen kannustavat mielipiteet.

        Kuvitellaan nyt sitten vaikka, että opettaja suojelee jotain lähipiirissään olevaan murhaajaa? Antaisitko peruskoulun ikäisen lapsesi tällaisen opettajan kasvatettavaksi?

        Mielenkiintoista että tämä keskustelu käytiin 3 kuukautta murhan jälkeen. Premiata ja ohis.
        Asenteet huomataan mutta täytyy huomata myös että noin 10 vuotta myöhemmin, eli nyt asenteet varmaan ovat muuttuneet, ei päinvastaisiksi, mutta varmaan lieventyneet.
        Mutta selvää on että Premiata oli heti alussa aika tiiviisti seuraamassa "sisäpiirituntemuksia".


    • huhhahheihei

      Älkää pelotelko! Minun pitäisi lähteä Hesasta Ulvilaan ja Poriin 2 viikon päästä!

      • voisjärkeäkäyttää

        Jos joku on tehnyt itsemurhan tai vaikkapa eronnut puolisostaan asuessaan jossain tietyssä talossa, niin sillä rakennuksella nyt ei ole mitään merkitystä siinä. Ollutta ja mennyttä kaikki tyynni.

        Paikka on varmaan normaalin asumiskelpoinen edelleenkin.

        Ihmisten mielikuvitus vain tekee tepposiiaan.


    • esimerkiksipremiatalla

      Ja ihmisen nuppi kun on sekaisin niin se on sekaisin asuinpaikasta riippumatta.

      • tutkikootoikeatpoliisit

        OIkeastaan pitäisi ottaa selvää, kuka tuo Premiata on.

        Mutta eipä tässä viitsi ruveta poliisia leikkimään.


      • tiaknoosintekoa

        Kuuluukohan tuo poliisille vaiko lääkärille?

        Tässäpä noppaa heitetään, kummalle kuuluu.

        Skitsohan tuo on hyvin todennäköisesti. Joku äijänkäppänä sitä muka kotona hoitelee. Mahtaa olla äijä melko heikossa hapessa.


      • kuopiostakomurhaajatulj

        Mikä on tuo Kuopion yhteys murhaan????Tästä Premiata on jotain vihjaillut vuosia sitten.


      • seonsitkuopiostasetyyppi

        Murhainfossa näkyy olevan tänä vuonna laadittu kirjoitus Tapaus Premiata.

        Premiatahan ei ilmoita poliisille murhaajaa. Perustelee sitä vaikka millä sanakäänteillä. Tosiasiassa hänen motiivinsa näyttää kylläkin olevan murhaajan kiristäminen ja siitä hyötyminen. Rahasta lienee kyse.

        Saattaa tuommonen sekopää erehtyä kiristämään väärääkin ihmistä.

        Ei sen mielikuvitus ja todellisuus aina täsmää.


      • eimitäänälyämistään

        Premiaata se vaan puputti, vaikka tilanne ollut toivoton.


      • kiristääkö
        seonsitkuopiostasetyyppi kirjoitti:

        Murhainfossa näkyy olevan tänä vuonna laadittu kirjoitus Tapaus Premiata.

        Premiatahan ei ilmoita poliisille murhaajaa. Perustelee sitä vaikka millä sanakäänteillä. Tosiasiassa hänen motiivinsa näyttää kylläkin olevan murhaajan kiristäminen ja siitä hyötyminen. Rahasta lienee kyse.

        Saattaa tuommonen sekopää erehtyä kiristämään väärääkin ihmistä.

        Ei sen mielikuvitus ja todellisuus aina täsmää.

        Maksaako auerska ettei kerro?


    • esitutkinta-aineistokuva

      Edeltä:

      "Tietoni tuosta talosta ovat varmasta lähteestä, kuten moni muukin asia. Minä kun olen kuin nalle puh sadun Ihaa-aasi ja siksi ehkä..."

      Siinä kylpyhuoneen ovessa oli Ihaa-aasin kuva.

      • vaimistäonsaanuttietonsa

        Onkohan se joku Auerin netissä toimineen perhekerhon jäsen?


      • sjepklmbvsmlejkljötp

        Premiata kirjoittaa ylempänä:

        "Kiltinkin saa provosoitua hyvin agressiiviseksi, ei uskoisi ennen kuin huomaa miten hyvin tuo toteutuu käytännössä."

        Kerropa nyt Premiata jokunen esimerkki miten olet provosoinneissasi onnistunut.


      • tiedättekömissäseon

        Premiatahan luulee olevansa viisaampi kuin kaikki Suomen poliisit yhteensä.

        Joko lienee poliisit vieneet sen parempaan talteen kun ei sitä enää ole palstoilla näkynyt. Tai ei uskalla enää kirjoittaa tänne.


      • sellainenkeskustelijase

        Ei se enää tule tänne keskustelemaan. Eisen tarvitse.

        Se on nimittäin hommannut Papukaijan ja keskustelee sen kanssa. Premiata puhuu ja rakentelee lauseita. Papukaija toistaa perässä kaiken sanasta sanaan.

        Siitä on kivaa, kun Papukaija on aina sanasta sanaan samaa mieltä hänen kanssaan.

        Täällä sen sijaan useat olivat aivan eri mieltä hänen kanssaan, riitelyksi meni.


      • papukaijaukkoonkiltti

        Koska Premiata on eronnut eikä ole puolisoa, se on antanut Papukaijalle nimen Ukko.

        Naapurit puhuu, että se sanoo: "Ukko sanot sitten näin::......"


      • lensikuinlensikin

        Vai nii........Ny se selvis sitten, Ulvilan murhaaja olikin siis Ukko niminen Papukaija. Huppariin puettuna.


      • ennytihanolekartalla

        Onko se joku niitä Auerin kannattajajäseniä se Premiata?

        Kuka se on? Miten se tähän Ulvilan tapaukseen liittyy?


      • vaimenneköukollahermo

        Kuis hyvin Ukolla nyt menee? Osaako sanoa mitä käsketään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe