Merkillistä

rekistöröity

Joidenkin rekisteröityjen nimimerkkien kohdalla on havaittavissa, että ensin hakutaan, syytetään ja heitellään vaikka kuinka törkeää tekstiä yksittäisistä tai muuten vaan poliiseista yleensä. Perusteluja ja näyttöjä perättäessä muissa kirjoituksissa ja kun huomataan, ettei törky sellaisenaan mene läpi poistetaan pitkiä viestiketjuja ja asialliset samassa ketjussa olevat kirjoitukset menevät sen sileän tien. Jos tunnistat kuuluvasi em. joukkoon JÄTÄ KOKONAAN KIRJOITTELEMATTA ellei tekstisi kestä tarkastelua.

19

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika.tuntureilta

      tälläkin foorumilla, kuten milteipä kaikilla muillakin, on se, että puuttuu todellinen kyky paneutua asioiden syvimpään olemukseen ja kyky etsiä vastaus kysymykseen: MIKSI?

      Sen sijaan milteipä kaikki viestiketjut johtavat yhteen ja samaan jankkaamiseen, jossa ei halutakkaan ymmärtää todellisuutta. Ainut ratkaisu tällaiseen päättömään jankkaamiseen on siinä, että koko viestiketju lopetetaan siihen.

      Koittakaa hyvät ihmiset ruveta tajuamaan todellisuutta; ja että jokainen ihminen on kokemuksiensa summa; ja että invalidien elämää ei ymmärrä muut kuin invalidit itse. Ehkä tämän jälkeen voi jotain rakentavaakin keskustelua syntyä - myös tällä foorumilla.

      • kyllä olet

        Invalidin elämää ei varmasti täysin pysty kukaan toinen ymmärtämään. Invaliditeettikään ei kuitenkaan anna oikeutta perättömien väitteiden tai syytösten esittämiseen. Sellainen menettely ei myöskään edistä invalidien asiaa.


      • poika.tuntureilta
        kyllä olet kirjoitti:

        Invalidin elämää ei varmasti täysin pysty kukaan toinen ymmärtämään. Invaliditeettikään ei kuitenkaan anna oikeutta perättömien väitteiden tai syytösten esittämiseen. Sellainen menettely ei myöskään edistä invalidien asiaa.

        oppisi ymmärtämään invalidin elämää ja tarkastelemaan asioita myös invalidin kokemusmaailmasta käsin, invalidin on kerrottava kokemuksistaan itse koettuna ehdottomana totuutena.

        Tästä on kaiken aikaa ollut kysymys. Eli jokainen kirjoittamani sana on ollut; ja tulee olemaan itse koettu ehdoton totuus. Totuus on sekin, että Suomen raukkamaisimmat miehet löytyvät kokemusteni mukaan Sodankylästä; ja että täyspäiset eivät tee niin raukkamaisia tekoja kuin mitä olen joutunut kokemaan.


      • Poromän
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        oppisi ymmärtämään invalidin elämää ja tarkastelemaan asioita myös invalidin kokemusmaailmasta käsin, invalidin on kerrottava kokemuksistaan itse koettuna ehdottomana totuutena.

        Tästä on kaiken aikaa ollut kysymys. Eli jokainen kirjoittamani sana on ollut; ja tulee olemaan itse koettu ehdoton totuus. Totuus on sekin, että Suomen raukkamaisimmat miehet löytyvät kokemusteni mukaan Sodankylästä; ja että täyspäiset eivät tee niin raukkamaisia tekoja kuin mitä olen joutunut kokemaan.

        No kerro sitten mitä ne ovat tehneet siellä?


      • poika.tuntureilta
        Poromän kirjoitti:

        No kerro sitten mitä ne ovat tehneet siellä?

        monisatasivuinen kirja. Ehkäpä jonain päivänä vielä kirjoitetaankin. Eräs toimittaja kun pyysi kirjallista aineistoa viikko sitten.


      • Älä koskaan ikinä muutu
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        monisatasivuinen kirja. Ehkäpä jonain päivänä vielä kirjoitetaankin. Eräs toimittaja kun pyysi kirjallista aineistoa viikko sitten.

        "Eli jokainen kirjoittamani sana on ollut; ja tulee olemaan itse koettu ehdoton totuus."
        - Objektiivinen totuus on se mitä sanotaan totuudeksi. Näin ei ole kaikilta osin ollut.

        "Totuus on sekin, että Suomen raukkamaisimmat miehet löytyvät kokemusteni mukaan Sodankylästä; ja että täyspäiset eivät tee niin raukkamaisia tekoja kuin mitä olen joutunut kokemaan."
        - Syytöksiä ja raukkamaista panettelua ja leimaamista esittämättä mitään perusteita.

        Onko tämä sitä "narsistista" elämänkatsomusta, "minä minä minä"?


      • asiakirjoja
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        monisatasivuinen kirja. Ehkäpä jonain päivänä vielä kirjoitetaankin. Eräs toimittaja kun pyysi kirjallista aineistoa viikko sitten.

        Eikö ne eräät toimittajat saa niitä asiakirjoja julksisista asioista esim. hovioikeuden ym. kansliasta?

        "Eräs toimittaja kun pyysi kirjallista aineistoa viikko sitten."


      • toinen toimittaja
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        monisatasivuinen kirja. Ehkäpä jonain päivänä vielä kirjoitetaankin. Eräs toimittaja kun pyysi kirjallista aineistoa viikko sitten.

        Jos toimittaja kirjoittaa toisen toimittajan juttuja niin eikö se ole plagiointia. Jospa kaikki eivät pidäkään sinua poika toimittajana.


      • poika.tuntureilta
        toinen toimittaja kirjoitti:

        Jos toimittaja kirjoittaa toisen toimittajan juttuja niin eikö se ole plagiointia. Jospa kaikki eivät pidäkään sinua poika toimittajana.

        voi luontua toiselta toimittajalta paremmin kuin asianomaiselta itseltään.


      • poika.tuntureilta
        Älä koskaan ikinä muutu kirjoitti:

        "Eli jokainen kirjoittamani sana on ollut; ja tulee olemaan itse koettu ehdoton totuus."
        - Objektiivinen totuus on se mitä sanotaan totuudeksi. Näin ei ole kaikilta osin ollut.

        "Totuus on sekin, että Suomen raukkamaisimmat miehet löytyvät kokemusteni mukaan Sodankylästä; ja että täyspäiset eivät tee niin raukkamaisia tekoja kuin mitä olen joutunut kokemaan."
        - Syytöksiä ja raukkamaista panettelua ja leimaamista esittämättä mitään perusteita.

        Onko tämä sitä "narsistista" elämänkatsomusta, "minä minä minä"?

        tosiaankaan löydy yhtään täyspäistä?

        Vai pitääkö taas kerran poistaa kaikki viestit?


      • Näin kirjaan
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        voi luontua toiselta toimittajalta paremmin kuin asianomaiselta itseltään.

        tulee varmasti se kuuluisa objektiivinen näkemys, jos tulee koko kirjaa. Aikahan sen sitten näyttää. Ilmoittelehan täällä miten kirjapuolen hankkeesi edistyy.


      • poista vaan
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        tosiaankaan löydy yhtään täyspäistä?

        Vai pitääkö taas kerran poistaa kaikki viestit?

        äläkä vaivaudu enää tänne ei "täyspäisten" palstalle kirjoittelemaan niin ei tarvi kiukutella toisten näkemyksistä.


      • Sananvapaus
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        tosiaankaan löydy yhtään täyspäistä?

        Vai pitääkö taas kerran poistaa kaikki viestit?

        Etkös sinä ole joskus kovasti ottanut kantaa sananvapauden puolesta? Tarkoitatko, että vain täyspäisellä on sananvapaus?


      • poika.tuntureilta
        Sananvapaus kirjoitti:

        Etkös sinä ole joskus kovasti ottanut kantaa sananvapauden puolesta? Tarkoitatko, että vain täyspäisellä on sananvapaus?

        on arvotonta ajan ja foorumeiden kapasitettin haaskausta, johon en aio osallinen olla.

        Tässä yhteiskunnassa tarvitaan tutkivaa ja syvällistä keskuskelua moniltakin alueilta. Sellaista keskustelua, joka rikastuttaa ymmärtämystä ja auttaa ymärtämään asioita syvällisesti ja monipuolisesti.

        Invalidien, vanhusten ja vammaisten ihmisoikeudet ja oikeusturva ovat tässä yhteiskunnassa lähes kiellety puheenaihe - ainakin tällä foorumilla - ja reaktiot ovat sen mukaiset. Päätöntä soopan jauhamista - aivotonta typertämistä, joka ei anna ymmärrystä kelleen eikä vastaa tarkoitustaan. Siitäkään huolimatta, että myös poliisi joutuu jatkuvasti työssään kohtaamaan näitä kohderyhmiä ja heidän ihmis- ym. oikeuksiaan.


      • oikiasti noin?
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        on arvotonta ajan ja foorumeiden kapasitettin haaskausta, johon en aio osallinen olla.

        Tässä yhteiskunnassa tarvitaan tutkivaa ja syvällistä keskuskelua moniltakin alueilta. Sellaista keskustelua, joka rikastuttaa ymmärtämystä ja auttaa ymärtämään asioita syvällisesti ja monipuolisesti.

        Invalidien, vanhusten ja vammaisten ihmisoikeudet ja oikeusturva ovat tässä yhteiskunnassa lähes kiellety puheenaihe - ainakin tällä foorumilla - ja reaktiot ovat sen mukaiset. Päätöntä soopan jauhamista - aivotonta typertämistä, joka ei anna ymmärrystä kelleen eikä vastaa tarkoitustaan. Siitäkään huolimatta, että myös poliisi joutuu jatkuvasti työssään kohtaamaan näitä kohderyhmiä ja heidän ihmis- ym. oikeuksiaan.

        Meinaatko, että esitettyihin, jopa todella härskeihinkin väitteisiin ei perusteluja voi odottaa/edellyttää, kun niitä väitteitä ym. täällä kyllä jotkut haluaa viljellä?


    • tunnen hyvin läheisesti ihmisen joka on johtanut muita ihmisiä vuosikymmeniä tilanteessa, jossa organisaatiosta on poistettu monia ihmisiä ja hän olisi yhtä hyvin voinut olla tuon poiston kohde.

      Hän sanoi minulle yhden asian: Emme välitä niistä, jotka eivät välitä meistä. Emme sorra heitä, mutta emme vain välitä.

      Minä voin kävellä esiin julkisuuteen ja valehdella että tein niin. Te voitte märehtiä asiaa, mutta so what. Voin täysin syyttömänä maksaa 30-40 päiväsakkoa, se ei muuta tapahtuneita tosiasioita eikä minun niiden perusteella tekemiäni ratkaisuja.

      Minä voin myös sanoa suoraan että minä olen tehnyt vakaan päätöksen. Jos en pitänyt purkkia kädessäni ja sanonut mitään sellaista mitä väitettiin, otan hyvitykseksi vain ihmishengiä. Voitte edelleenkin märehtiä asiaa, mutta voitteko palauttaa kuolleille hengen. Voitteko osoittaa että minulla on kostomotiivi kaikkia kohtaan. Ette?? Voitteko saada anteeksi??Ette. Voitteko esim. osoittaa että olisin laittanut labraohjelman muuttaman tietyn ihmisryhmän pienen verenkuvantuloksia. Ette.

      Sanotaan näin. Esitutkintalaissa kielletään kuulustelemasta väitteen tekijää todistajana, johdattelemasta kuulusteltavaa ja kaikkea muuta. Minä tiedän tuon, niin myös jokainen tapaustani käsitellyt. Voitte päättää ettei ole aihetta toimenpiteisiin, niin eihän kukaan kärsinyt vahingoa? Käytännössä siis näin minä joko sanoin etten tehnyt tekoa ja te väititte että tein. otan hyvityksen omin käsin, näyttäkää toteen jos voitte.

      Minä olen aiemmin antanut anteeksi ja rukoillut valehtelijan puolesta. Kaikki 3 ovat kuolleet. En usko että Jumalan tahdosta, mutta sattuma korjaa hyvin satoa. Tulevaisuus näyttää tuleeko näistä poikkeus vai ei. Se ei ole minun murheeni, en tule olemaan läsnä.

      Minä uskon yhteen viisauteen. Kun vedän huomion itseeni, joku muu hyödyntää ennemmin tai myöhemmin ehkä tilaisuuden.

      • josta ei

        saa tolkun tolkkua, mutta kiitos viestistäsi tänne poliisipalstalle.


      • josta ei kirjoitti:

        saa tolkun tolkkua, mutta kiitos viestistäsi tänne poliisipalstalle.

        Miltä osin et saa selvää.

        Kommentti emme välitä ihmisistä, jotka eivät välitä meistä. Emme sorra heitä, mutta emme vain välitä.

        On suora lainaus yritysjohtajalta. Hän siis lähtee siitä että asiat hoidetaan tältä pohjalta. Emme välitä ihmisistä,jotka eivät välitä meistä. Emme sorra heitä ratkaisuissamme, mutta emme ota huomioon heidän toiveitaan/etujaan ratkaisuja tehdessämme. Emme siis välitä miten heidän käy.

        Minä teen samoin. Minusta väitettiin että vaadein räjähdeuhkauksella purkki kädessä työpaikkaa ja tietysti kaikki muukin valehdeltiin. Minä pysyin tiukasti tosiasioissa koko ajan epäiltynä, mutta käytin syytetyn oikeutta olla vaiti eli en tiennyt enkä ole korjannut ennen syyttämättäjättämispäätöstä yhtäkään valehdeltua tosiasiaa. No siinä lähdettiin siitä että teon olisin tehnyt, mutta en silti ole lain tarkoittamalla tavalla syyllinen.

        No koska en tota tehnyt jätin vastarikosilmoituksen, jossa mielestäni selvästi sanoin että pääsääntöisesti mikään ei pidä paikkaansa. Koska tilanteessa väitteen keksijä, (olettaen että se väite on hänen eikä hänen esimiestensä idea), kuulusteltiin todistajana. Eli minun pitäisi todistaa ettei niin tapahtunut. Täysin ihmisoikeussopimusten vastainen menettely.

        Jos minä väitän että potilas uhkasi minua, osastonhoitaja jättää rikosilmoituksen ja minua kuullaan todistajana, niin tuskimpa ko. potilas pitää muita ihmisiä oikeudenmukaisena?Saatikka jos selvästi annetaan ymmärtää että vaikka näyttö olisi hänen puolellaan hän voi silti saada tuomion.

        En ollut tuossa laitoksessa työnhakijana. Sille olisi puolueeton todistaja. Hän ei kiinnostanut ketään. Lisäksi pidän hivenen hassuna että kun olen jo kiistänyt uhkaukset eka kappaleessa, varmistanut että aiempi kertomus on mukana, nehän ovat yhtenäiset ja korjannut nuo taustat niin joku edes kokeilee haluani toteuttaaa eläkeiässä tuo väite, väittämällä että todistettavista asioista riippumatta olisin noin tehnyt.

        Minä katson että riippumatta siitä tapahtuuko asialle myöhemmin mitään, minä harkitsen elettyäni muuten elämäni haluanko vielä kostaa tuon kunnianloukkauksen vai en. Tällä hetkellä en tietenkään tee niin. Sehän olisi typerää enkä tiedä edes elänkö eläkeikään asti tai millaista elämä on silloin.

        Mutta minun läheltäni on kuollut 2 ihmistä liikenneonnettomuudessa ja 1 sattumalta ennenaikaisesti. En ole ollut läsnä ja kyse lienee vain sattumasta. Toisaalta myös on pieni mahdollisuus ettei niin olisi. Testaan kunhan aikaa sopivasti kuluu, asiaa jutun vastapuolella. Teen siis selväksi että haluaisin kostaa ja katson tapahtuuko jotain vai ei. En tiedä tapahtuuko. Aika näyttää.

        Tarkoitukseni ei ole loukata. olen vain utelias.


      • ?????????????
        premiata kirjoitti:

        Miltä osin et saa selvää.

        Kommentti emme välitä ihmisistä, jotka eivät välitä meistä. Emme sorra heitä, mutta emme vain välitä.

        On suora lainaus yritysjohtajalta. Hän siis lähtee siitä että asiat hoidetaan tältä pohjalta. Emme välitä ihmisistä,jotka eivät välitä meistä. Emme sorra heitä ratkaisuissamme, mutta emme ota huomioon heidän toiveitaan/etujaan ratkaisuja tehdessämme. Emme siis välitä miten heidän käy.

        Minä teen samoin. Minusta väitettiin että vaadein räjähdeuhkauksella purkki kädessä työpaikkaa ja tietysti kaikki muukin valehdeltiin. Minä pysyin tiukasti tosiasioissa koko ajan epäiltynä, mutta käytin syytetyn oikeutta olla vaiti eli en tiennyt enkä ole korjannut ennen syyttämättäjättämispäätöstä yhtäkään valehdeltua tosiasiaa. No siinä lähdettiin siitä että teon olisin tehnyt, mutta en silti ole lain tarkoittamalla tavalla syyllinen.

        No koska en tota tehnyt jätin vastarikosilmoituksen, jossa mielestäni selvästi sanoin että pääsääntöisesti mikään ei pidä paikkaansa. Koska tilanteessa väitteen keksijä, (olettaen että se väite on hänen eikä hänen esimiestensä idea), kuulusteltiin todistajana. Eli minun pitäisi todistaa ettei niin tapahtunut. Täysin ihmisoikeussopimusten vastainen menettely.

        Jos minä väitän että potilas uhkasi minua, osastonhoitaja jättää rikosilmoituksen ja minua kuullaan todistajana, niin tuskimpa ko. potilas pitää muita ihmisiä oikeudenmukaisena?Saatikka jos selvästi annetaan ymmärtää että vaikka näyttö olisi hänen puolellaan hän voi silti saada tuomion.

        En ollut tuossa laitoksessa työnhakijana. Sille olisi puolueeton todistaja. Hän ei kiinnostanut ketään. Lisäksi pidän hivenen hassuna että kun olen jo kiistänyt uhkaukset eka kappaleessa, varmistanut että aiempi kertomus on mukana, nehän ovat yhtenäiset ja korjannut nuo taustat niin joku edes kokeilee haluani toteuttaaa eläkeiässä tuo väite, väittämällä että todistettavista asioista riippumatta olisin noin tehnyt.

        Minä katson että riippumatta siitä tapahtuuko asialle myöhemmin mitään, minä harkitsen elettyäni muuten elämäni haluanko vielä kostaa tuon kunnianloukkauksen vai en. Tällä hetkellä en tietenkään tee niin. Sehän olisi typerää enkä tiedä edes elänkö eläkeikään asti tai millaista elämä on silloin.

        Mutta minun läheltäni on kuollut 2 ihmistä liikenneonnettomuudessa ja 1 sattumalta ennenaikaisesti. En ole ollut läsnä ja kyse lienee vain sattumasta. Toisaalta myös on pieni mahdollisuus ettei niin olisi. Testaan kunhan aikaa sopivasti kuluu, asiaa jutun vastapuolella. Teen siis selväksi että haluaisin kostaa ja katson tapahtuuko jotain vai ei. En tiedä tapahtuuko. Aika näyttää.

        Tarkoitukseni ei ole loukata. olen vain utelias.

        Varsin kummalliselta tuntuu, että noin vaan joku tuollaisen väitteen syyttä suotta esittäisi. Sen verran vakava väite...hmmm. En ota kantaa enkä tiedä asiaa. Mutta, kirjoittelet noita butaani ym. juttuja täällä ja välillä tekstisi fiksua ja ymmärrettävää ja taas välistä puhut kostosta ym.?????

        Ohje: Keskity ja nauti nyt elämästä, unohda menneet ja suuntaa katse omaan tulevaisuuteen ja terveyteen ja anna tuollaisten räjähdys- ja poltto- ym. juttujen olla kokonaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe