Onko Sunglasses kuollut?

Pentecostal*

Sunglasses on ilmeisesti ollut voimakas hahmo palstalla joksus ja minäkin sain tutustua hänen kipakkaan luonteeseensa lyhyen aikaa. Joku tuolla alempaa sanoi, että "Suniksen haudalle sataa lunta, Levätköön rauhassa". Mitäs sanotte?

34

1542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisaasti vaikenee, kun Herra työtänsä tekee.

      • Pentecostal*

        Jotain dramaattista?


      • häipyi ja
        Pentecostal* kirjoitti:

        Jotain dramaattista?

        lähti pois kun pente ilmaantui palstalle, palstan taso romahti. syyttelyillä ei rakenneta


      • Pentecostal*
        häipyi ja kirjoitti:

        lähti pois kun pente ilmaantui palstalle, palstan taso romahti. syyttelyillä ei rakenneta

        sunis hautasi nimimerkkinsä? Joku vain antoi ymmärtää, että hän on siirtynyt ikuisuuteen...


      • Pentecostal* kirjoitti:

        sunis hautasi nimimerkkinsä? Joku vain antoi ymmärtää, että hän on siirtynyt ikuisuuteen...

        Viisaudesta vain vetäytyi pois.


      • Pentecostal*
        jukka.finland kirjoitti:

        Viisaudesta vain vetäytyi pois.

        Milloin oli viimeksi häneen yhteydessä? Mitä, jos tuo toinen on oikeassa ja tietää viimeiset uutiset?


      • se on joka
        jukka.finland kirjoitti:

        Viisaudesta vain vetäytyi pois.

        Jukkafinlandin kautta puhuu


      • Sunis leikkii
        jukka.finland kirjoitti:

        Viisaudesta vain vetäytyi pois.

        Saadakseen huomiota. Katkera ja erittäin myrkyllinen nainen. Tutki pikkusen tarkemmin, trollaikee koko ajan ja ei puhu omalla nikillä yhtään mitään.
        Jumala ei tee tuossa ihmisessä työtä vaan ihan joku muu!


      • Isä Camillo
        Sunis leikkii kirjoitti:

        Saadakseen huomiota. Katkera ja erittäin myrkyllinen nainen. Tutki pikkusen tarkemmin, trollaikee koko ajan ja ei puhu omalla nikillä yhtään mitään.
        Jumala ei tee tuossa ihmisessä työtä vaan ihan joku muu!

        Sunis oli niin pyhä nainen että hänet kuuluisi julistaa pyhimykseksi! Sinun asiasi sitävastoin eivät ole kunnossa.


    • ...

      Suomi24:n hausta löytyy yli 3000 kirjoitusta hakusanalla sun-glasses. Viimeinen kirjoitus on 1. 2. 2007. Hän oli nainen, joka jakoi vuosien ajan mielipiteet kahtia. Toisten mielestä hän oli empaattinen lähimmäinen, toisten mielestä ilkeä kuin piru. Nyt hän ei enää kirjoita. Sielunkellot ovat soineet ja kirkkomaalla valkea lumivaippa peittää haudan. Ja kukat, ne ovat jäätyneinä niin hauraita, että linnun siiven hipaisu voi ne murtaa. Sairaus vei. "Auta meitä käyttämään aikamme oikein", tapasi sun-glasses sanoa.

      • Pentecostal*

        Milloin niin tapahtui? Meillä li vähän riitoja ja minua kauhistuttaa, jos hän on mennyt ne sydämessään ikuisuuteen. Huhhuh...


      • Pentecostal* kirjoitti:

        Milloin niin tapahtui? Meillä li vähän riitoja ja minua kauhistuttaa, jos hän on mennyt ne sydämessään ikuisuuteen. Huhhuh...

        tälle palstalle tällä havaa


      • helvetissä meinaan
        Pentecostal* kirjoitti:

        Milloin niin tapahtui? Meillä li vähän riitoja ja minua kauhistuttaa, jos hän on mennyt ne sydämessään ikuisuuteen. Huhhuh...

        sekä pastorisi että sinä. En tule kieltäsi kostuttamaan, älä luulekkaan.


      • Pentecostal*
        jukka.finland kirjoitti:

        tälle palstalle tällä havaa

        Joku tuossa väittää, että hän todella on jättänyt tämän maan...


      • Pentecostal*
        helvetissä meinaan kirjoitti:

        sekä pastorisi että sinä. En tule kieltäsi kostuttamaan, älä luulekkaan.

        Aion olla Isän luona kirkkaudessa...


      • noilla eväilläkö
        Pentecostal* kirjoitti:

        Aion olla Isän luona kirkkaudessa...

        isämme tykö? Arvaappas montako puoltoääntä tulet saamaan? Ritari ja muutama harhaanjohdattamasi.


      • ettet,
        noilla eväilläkö kirjoitti:

        isämme tykö? Arvaappas montako puoltoääntä tulet saamaan? Ritari ja muutama harhaanjohdattamasi.

        sinä päätä niistä asioista! Mene ja tutki Sanaa, tarkkaa ettei lihassasi ole demonistinen henki, kun noin ilkeästi täällä huutelet!


      • etten olekin se
        ettet, kirjoitti:

        sinä päätä niistä asioista! Mene ja tutki Sanaa, tarkkaa ettei lihassasi ole demonistinen henki, kun noin ilkeästi täällä huutelet!

        huutava ääni erämaasta, joka vaatii tietä tasaiseksi tehtävän Herrallemme.


      • sen tiedän,
        etten olekin se kirjoitti:

        huutava ääni erämaasta, joka vaatii tietä tasaiseksi tehtävän Herrallemme.

        ettet ole... Miettipäs ihan muutama hetki, mistä sen tiedän...


      • Pentecostal*
        noilla eväilläkö kirjoitti:

        isämme tykö? Arvaappas montako puoltoääntä tulet saamaan? Ritari ja muutama harhaanjohdattamasi.

        Aihe on vakava.


      • Ei minun kannaltani
        Pentecostal* kirjoitti:

        Aihe on vakava.

        Sinusta en ole niinkään varma.


      • sari73
        Pentecostal* kirjoitti:

        Joku tuossa väittää, että hän todella on jättänyt tämän maan...

        Ja vielä enemmän sitä että mua syytettäs tästä sen ns.mykkäkoulusta...
        Se oikein nauttii siitä että saa ihmiset ajattelemaan että meidän, hänen ja minun riidat, ajoivat sen pois täältä.
        Me riideltiin mm.siitä millainen keskustelun tällä palstalla tulisi olla...
        Ihme juttu, jos/kun se vuosia jaksoi tänne kirjoitella ja nyt sitten mun(tulin tänne vasta vuos sitten)mukana olo onkin kaiken A&O.
        Eipä se teistä sitten paljon välittänyt.


      • on kuollut.
        jukka.finland kirjoitti:

        tälle palstalle tällä havaa

        Miksi haluat valehdella asiasta??


      • narkkari.
        Pentecostal* kirjoitti:

        Aion olla Isän luona kirkkaudessa...

        Olet se mikä olet, jos oikea henki vaikkuttaisi sisälläsi, et sinä lähtisi haastamaan riita ihmisten joukkoon, mitkä ovat Kristusta kannattaneet käsivarsillaan 2000-vuotta. Sinulla oli oma etsikkoaikasi, mutta tiimalasin hiekka on jo paennut yläpesästä. Tästä eteen päin ohjaa tietäsi tuonelan tuuheatukkainen lautturi, olen pahoillani puolestasi.


      • Pentecostal*
        narkkari. kirjoitti:

        Olet se mikä olet, jos oikea henki vaikkuttaisi sisälläsi, et sinä lähtisi haastamaan riita ihmisten joukkoon, mitkä ovat Kristusta kannattaneet käsivarsillaan 2000-vuotta. Sinulla oli oma etsikkoaikasi, mutta tiimalasin hiekka on jo paennut yläpesästä. Tästä eteen päin ohjaa tietäsi tuonelan tuuheatukkainen lautturi, olen pahoillani puolestasi.

        Taas yksi, joka luulee tuntevansa minut. En ole koskaan ollut missään tekemisissä päihteiden kanssa.


    • to...

      voinut saada vaikka vaikean henkeä uhkaavan hepulikohtauksen jos on lukenut avauksiasi, kaikkihan olemme nyt samassa vaarassa. Etkö voisi ruveta rakentamaan lennokkeja?

      • Pentecostal*

        Ole nyt hiljaa.


      • välitä,
        Pentecostal* kirjoitti:

        Ole nyt hiljaa.

        vihollista vain ottaa takaraivoon, kun lauot täällä Jumalan Totuutta! Ei se nuolihäntä kestä kuulla Totuutta.

        Annetaan sen vain riehua! Ja jatka vain samaan tyyliin.

        ;D))


      • to...
        Pentecostal* kirjoitti:

        Ole nyt hiljaa.

        ole sinä.


      • Pentecostal*
        välitä, kirjoitti:

        vihollista vain ottaa takaraivoon, kun lauot täällä Jumalan Totuutta! Ei se nuolihäntä kestä kuulla Totuutta.

        Annetaan sen vain riehua! Ja jatka vain samaan tyyliin.

        ;D))

        samaan tyyliin jatketaan... Mutta onkohan se kuollut se Sunis? Olisi hauska tietää totuus.


      • tuohon
        Pentecostal* kirjoitti:

        samaan tyyliin jatketaan... Mutta onkohan se kuollut se Sunis? Olisi hauska tietää totuus.

        vastaamaan. Kun en tunne kyseistä ihmistä.


      • Pentecostal*
        tuohon kirjoitti:

        vastaamaan. Kun en tunne kyseistä ihmistä.

        Joku vaan kirjoitteli siihen malliin, että Sunis on kuollut. Kyllä se aina hätkähdyttää...


      • vaikea,
        Pentecostal* kirjoitti:

        Joku vaan kirjoitteli siihen malliin, että Sunis on kuollut. Kyllä se aina hätkähdyttää...

        kommentoida tuota. Onhan se aina pysäyttävää kun ihminen ihan oikeesti poistuu tästä maailmasta.


      • vaikea, kirjoitti:

        kommentoida tuota. Onhan se aina pysäyttävää kun ihminen ihan oikeesti poistuu tästä maailmasta.

        ei pysty uskomaan Jeesukseen:

        Joh. 11:26
        "Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe