Suomen kommunistisen puolueen SKP:n listoilla Helsingissä on gangsta-räppäri Steen1, joka ihailee poliisien murhaaja Steen Kristenseniä, ja joka eräässä räppibiisissään kehottaa tappamaan poliiseja! Lisäksi hän on koulutukseltaan nuorisonohjaaja, joka ilmeisesti työssään opettaa nousevaa polvea ihmisten tavoille? Kuinka alas kommunistit voivat epätoivonsa partaalla vajota? Eikö parempia ehdokkaita kuolevalle marginaalipuolueelle löydy?
SKP:n ehdokas: "Tapa poliisi!".
9
853
Vastaukset
- "mielensäosoittaja"
kantoi Suomessa riepua jossa lukiettä Tanska tarvitsee nyt ST-merkkistä MURHAMIESTÄ...
- Laht-Ari
Se ei sitten ollut mielenosoittaja, vaan mielipuolisuuden osoittaja. Ilmeisesti viittasi tanskalaiseen Steen Kristenseniin, joka takavuosina murhasi Helsingissä kaksi poliisia.
- TeemuRuskeepää
Laht-Ari kirjoitti:
Se ei sitten ollut mielenosoittaja, vaan mielipuolisuuden osoittaja. Ilmeisesti viittasi tanskalaiseen Steen Kristenseniin, joka takavuosina murhasi Helsingissä kaksi poliisia.
Pop-lyriikat eivät ole asiapuhetta vaan emootion representaatio. Niiden rinnastaminen poliittiseen ajatteluun on absurdia.
- Ari Lah...
TeemuRuskeepää kirjoitti:
Pop-lyriikat eivät ole asiapuhetta vaan emootion representaatio. Niiden rinnastaminen poliittiseen ajatteluun on absurdia.
Kun hoilaat "Kansaivälistä", "Setä Lenin asuu Venäjällä", tai AgitPro á ja Ulrta Bra ´ta ...
- Laht-Ari
TeemuRuskeepää kirjoitti:
Eli rahvaanomaisemmalla kielenkäytöllä sanottuna: Olet akateeminen kommunisti. Uskot SKP:n poliisintappamisoppeihin ja ihailet niitä.
- täydellisesti
kun tuli totuutta esiin!
- voisi olla?
Tässä tapauksessa ehdokkaan taustoja ei ole tarkastettu riittävästi.
Minkään puolueen etu ei ole asettaa listoilleen epäsovinnaisia ehdokkaita. Joskus kömmähdyksiä tapahtuu. Jopa niin, että väärä valinta huomataan vasta eduskunnassa.- Laht-Ari
Eli viittaat Tony Halmeeseen. Olen samaa mieltä, ja olin jo edellisten vaalien alla: Väärä mies väärään aikaan väärässä paikassa.
- Hulluja ovat komukat
Tämä kyseinen komukka on kertonut että Pikku G on saatana ja tohkeissaan kuvailee näkyjään,suurin piirtein näin "jos olet nähnyt elokuvan Omen Pikku G on se elokuvan Damien siinä pikku G on saatana.
Täältä löytyy haastattelu jossa Pikku G julistetaan saatanaksi heh heh.
http://www.city.fi/artikkeli/Steen1/1743/
täältä löytyy ihan yhtä fiksua porukkaa kuin kyseinen tollo
http://www.youtube.com/watch?v=PqNpjocoRI4
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1233914Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6143515- 1012059
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221654Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821444Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501416- 1151283
- 471199
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291196- 921170