Löysin möykyn

Nimetön

alapäästä, läheltä emätintä, häpyhuulen vierestä... Se on noin sentin lävistäjältään, ja hieman kipeä. Mistä voi olla kysymys? Olen 18 vuotias, en ole vielä kertaakaan käynyt gynekologilla, mutta pitäisikö nyt mennä?

8

8190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön....

Se ei ole mitenkään punertava eikä mitenkään erikoisen värinen, eikä näy muuten kuin koskettamalla

• 403

Tämä Suomi 24 on selvä vakoilulaitos, mutta sinulle vielä kerron että asiassa saattaa olla hirvikärpäsen muna varasto, kirjoiti 2 pivaa Suomi 24, siitä kuinka hirvikärpänen asuu ihmisessä talven ja kaikki kirjoitukseni johon vastasin ovat poistuneet, että ei saa olla liian viisas ja rehellinen tiedon menosta suoraan toiselle ja kertoa totuutta koska lahkon ja järjetöt varastavat maallisen tiedon ja haluavat mafian prosentit välistä.

Jos kohta kutiaa ja sattuu se on rikottava ja sen paraneminen kestää 2 päivää ja rupi/ ehkä 10 rupea, koska rupi mätkii ja aina uuden ruven alla on uusi hirvikärpäsen kotelon alku, ehkä puolimillinen pieni musta pallo ja se rupi ei parane ennen kuin olet raapinut kaikki pallot märkivien rupien kautta pois iholtasi.

Tämä on valtava tieto jota tutkin ja nyt on aika lopettaa Suomi 24 kirjoittelut, kirjoitteluani on Iltalehden palstoilla Terveys ja hyvönolon osassa 2305 nimimerkillä, ja siellä jo on tarpeeksi hullujen ajatuksia, mutta kertomukseni ovat totta ja tutkin asiaa austraaliassa, sillä täällä on ihanteellista kun ne pahkat syntyvät heti kesän jälkeen kun täällä on 40 asteen lämpö, toivotan parasta ymmärtämyksellesi, jonkun on tätä maailmaa myös positiivisesti tutkittava, ilman vakoiluja, mitä Suomi 24 tekee Enidolleä

Vaikka kirjoitin Hirvikärpäsestä perjantaina ja lauantaina 3.11.2007, niin hakemisesta ensimmäinen hirvikärpänen tulee koneseeni 2004. niin tästä tietää että vakoilijat ovat suomi 24 takana, että jatkan suoraan tietoa Iltalehden kautta, että tämänkin voi lukea sieltä.

• jozzucca

olisikohan se löytämäsi patti finni. talirauhasia on myös alapäässä...

• Omark

Aika todennäköistä on, että patti ei ole vaarallinen. Älä kuitenkaan itse sitä rupea sorkkimaan, vaan mene lääkäriin! Ei tarvitse pelätä sitä, ettet ole aikaisemmin gynekologilla käynyt. Voit varata ajan ihan terveyskeskukseen, laittavat sieltä sitten lähetteen erikoislääkärille patin poistoon, jos eivät voi sille itse mitään tehdä.

• Mollariini

Todennäköisesti tuo on karvatupen tulehdus,eli vähänkuin finni.
      Tässä ajassa se on todennäköisesti jo parantunut.
      Jos se ei lähde itsestään pariin viikkoon ota yhteys terkkariin.
      Unohda toi hirvikärpässkeida.

• 403

Olen juuri saanut niskastani 20 vuotta tulehdukseksi ajattelemaani joka pysyi pois kun piti puhtaana, mutta oli epämääräinen kyhmy ja nyt tiedän että se oli hirvikärpäsen synnytyslaitos jotka koteloituvat ihmisessä tekemättä mitään vshinkoa mutta kuin märkivällä ruvella jonka takana tulee selvä kotelo jos sen antaa olla.

Ja tutkimukseni alkoi kun kesällä oli selässä hirvikärpäsen purema joka ei parantunut vaan aina tuli uusi puhdistuksen jälkeen, minulla on sen synnystä hieno scanner kuvat, jotka ovat vasta tulevaisuudessa lääkärien pöydällä, kuinka se syntyy ihmisessä.

Näillä palstoilla kateelliset ihmiset yrittävät vähätellä totuudellisia kertomuksia, kuten tämäkin kirjoittaja joka käskee unihtaa hirvikärpäs asian, se on tuleva vakava sairaus suomessa koska se kehittää itseään, ensin niskaan, kaulaan, hartioihin, selkään , jalkoihin, ja nyt myös, sla karvoituksen rajoille ja kasvoihin, syntyy erikorkoisena pattina, joka tulisi heti poistaa ja jos rupi ei parane ja märkii, pois vain niin kauan että se paranee, se saattaa 10 kertaakin alkaa uudelleen synnyttämään munaa ja koteloa.

Joka asiassa ihmisellä on itsellään päätös mitä tekee ja neuvoista ottaa vaarin sellaiset jotka eivät murjo toisten ajatuksia, ne ovat lähinnä oikeita maailmassa, toisten ajatuksien moittijoilla on oma maallisen arvon korotus, että on pikkasen hullu, eikä itse osaa ajatella mitään. Se tulee 90% tia ilmi tavallisella kirjoitus sivuilla ja maailmassa, varsinkin suomessa on valtava luulosairaus ja kateus.

• ehkäpäs

http://www.hvn.es/servicios_asistenciales/ginecologia/imagenes/bartholin.jpg

Ulkosynnyttimien limakalvon alueella on hyvin paljon erilaisia rauhasia, joiden eritteen tarkoituksena on kosteuttaa ja suojata limakalvoja. Joskus tällainen rauhanen voi tukkeutua ja aiheuttaa kuvatunlaisen paukaman. Ihon ja limakalvon alle voi myös syntyä monenlaisia hyvänlaatuisia patteja, esim. talia sisältäviä ateroomia eli talipussikasvaimia. Nämä ovat vaarattomia ja ne voidaan tarvittaessa poistaa paikallispuudutuksessa. Itse niitä ei kannata kovin voimallisesti puristella, ettei tulisi laajempaa tulehdusta. Jos alapäätä on tarpeen puhdistaa, on limakalvoille parempi puhdistusvaihtoehto pelkkä vesi. Haavanpuhdistusaineet saattavat ärsyttää herkkiä limakalvoja.

Melko yleinen ulkosynnyttimien patti on ns. Bartholinin rauhasen kysta. Joskus tämä suurentunut rauhanen tulehtuu (ns. bartholiniitti), ja vaatii sekä kirurgisen aukaisun märkäisen eritteen poistamiseksi, että antibioottikuurin. Kyseinen rauhanen sijaitsee kuitenkin kuvailemaasi taaempana, lähellä emättimen suuaukkoa. Jos tulehduksen jälkeen alueelle jää patti, joka aiheuttaa vaivaa, voidaan se poistaa pienessä leikkauksessa tulehduksen parannuttua.

Herpestulehdus aiheuttaa rakkuloita. Joskus tosin herpeksen uusintainfektio voi olla epätyypillinen tai hyvin vähäoireinen. Ulkosynnyttimien kondyloomat puolestaan ovat kukkakaalimaisia syyliä eikä niistä tule puristamalla mitään eritettä.

• Sulpjok

Heippa!
      Kyllä sinun nyt täysi-ikäisenä pitäisi käydä gynekologilla. Selviäisi patinkin syy. En usko sen olevan mikään pahanlaatuinen vaan aivan hormonitoimintaan liittyvä juttu. Nyt vain aika gynelelle äläkä turhaan jännitä. Samanlainen lääkäri se on kuin muutkin. Itse käyn kerran vuodessa ja näin olen tehnyt 15v. alkaen eli 30 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      307
      2989
    2. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      32
      1445
    3. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      85
      1433
    4. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1322
    5. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      117
      1141
    6. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      941
    7. Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?

Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t
      Maailman menoa
      201
      923
    8. Onko kaivattusi

Kuuma?
      Ikävä
      59
      874
    9. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      76
      862
    10. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      796
    Aihe